Έλεγα να το επιχειρήσω μέρες τώρα, αλλά σταματούσα. Μετά και τα χθεσινά “χτυπήματα”, φαίνεται ότι μάλλον έπραξα καλά που το κωλυσιεργούσα. Πλέον, θεωρώ ότι έχουμε μια αρκετά καλή άποψη για το πως θα ξεκινήσει η σεζόν, για εμάς και για τους αντιπάλους μας - όσον αφορά τα roster, οπότε πάμε να δοκιμάσουμε να ρίξουμε μια πρώτη ψύχραιμη ματιά...
Όσο πέρναγε
ο καιρός, έτεινα στο να ηρεμώ κάπως, είναι η αλήθεια. Μετά την απώλεια/πώληση
του Παπανικολάου, έχασα αρκετή από την ψυχραιμία μου, όπως όλοι μας λίγο -πολύ,
φαντάζομαι. Και φαντάζομαι με καθαρό μυαλό τώρα, ότι αυτό συνέβη, επειδή
πιστέψαμε σε δυο πράγματα:
1. Ότι αν θα
έφευγε ποτέ, θα ήταν μόνο για το ΝΒΑ.
2. Ότι δε θα
γίνονταν αυτό, φέτος.
Προσωπικά δε
χαλάστηκα για το ότι πήγε σε βασικό μας αντίπαλο και διεκδικητή (αυτό ισχύει
σαφέστατα και για την περίπτωση του Hines). Έχω την αίσθηση ότι και οι δυο, δε
θα είναι οι ίδιοι με αυτούς που βλέπαμε στον Ολυμπιακό. Αυτό το τελευταίο
μάλιστα, πριν το γράψω, το έψαξα καλά μέσα μου, για να δω αν είναι κάτι ειλικρινές
ή μια κρυμμένη οπαδική ευχή. Και κατέληξα εκεί σκεπτόμενος ότι η ομάδα που
έφτιαξε ο Ντούντα και συνέχισε ο Μπαρτζώκας, είχε και θέλω να πιστεύω ότι θα
συνεχίσει να έχει, ένα βασικό χαρακτηριστικό που ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ. Χημεία! Αυτή
την χημεία προσπαθούν και οι «άλλοι» πια να εξαγοράσουν ή έστω μέσω αυτής τους
της κίνησης, να καταστρέψουν από τον B2B πρωταθλητή Ευρώπης. Και επειδή πάθαμε
και μάθαμε, με τις πρώιμες νεόπλουτες (αλλά λογικές για αρχή...) λανθασμένες
απόπειρες, δείχνουμε με τις χθεσινές υπογραφές των Αγραβάνη και Παπαπέτρου
(κατά σειρά), ότι μάθαμε την συνταγή.
Το ξέρω, δε
το παίζω έξυπνος, ούτε ξεχνώ τι έχω γράψει ή πει κατά καιρούς. Τούτο πίστευα,
τούτο έγραφα. Και γω παρασύρθηκα από το συναίσθημα και είπα λόγια, αλλά όταν
καθαρίζεις τις σκέψεις σου και βλέπεις ότι έσφαλες, πρέπει να το ομολογείς,
όπως έχεις την απαίτηση όταν βλέπεις ότι σφάλει η διοίκηση για παράδειγμα ή
προπονητής, να το αφουγκράζεται και να το διορθώνει, αντί να το ρίχνει κάτω από
το χαλί. Οι “Βασιλικότερες του Βασιλέως” κορώνες, πολλών φιλάθλων/οπαδών μας,
το μόνο που κάνουν σε τέτοιες στιγμές είναι, κακό.
Να 'ναι καλά
και οι δυο τους λοιπόν, τους αγαπήσαμε ΠΟΛΥ, πανηγυρίσαμε με την ψυχή μας μαζί
τους, προσφέρανε και λάβανε ΠΟΛΛΑ, αλλά η ζωή συνεχίζεται και η ιστορία θα
δείξει ποια πλευρά θα “δικαιωθεί”... Άλλωστε, ποιος μας λέει ότι δε μπορεί οι
δρόμοι μας να ξανασυναντηθούν?
Στο δια
ταύτα: Νομίζω την ομάδα πρέπει να την εξετάσουμε σε δυο μέρη: Αυτό των θέσεων
1-2 και το άλλο που καλύπτει από το 3 έως 5. Την "θεωρία μου" για το
πως χτίζονται (στην περίπτωσή μας, παραμένουν) οι μεγάλες ομάδες, γύρω από
μεγάλα guards, την ξέρετε ήδη φαρσί. Τόσο που όταν πρόσφατα την ξανάλεγα στις
διακοπές στον πεθερό μου, γέλασε πονηρά και μου είπε μια από τις πολλές
ιστορίες του, με ήρωα αυτή τη φορά τον Στηβ (τι πάει να πει, "ποιον
Στηβ"? Ένας είναι ο Στηβ για τους Ολυμπιακούς!). Μου έλεγε λοιπόν ότι μια
φορά, σε μια εκδήλωση, πιάσανε την κουβέντα για την καψούρα του (Γυμναστικό
Λάρισας) αλλά και για έναν ψηλό φέρελπι ακόμη τότε, από γειτονική πόλη της
Θεσσαλίας (ονόματα δε λέμε...). Ο Στηβ με το αμίμητο και γνωστό σε όλους στυλ
του, του απάντησε: "Άκουσε φίλε μου... Οι ψηλοί είναι για να κρεμάνε
κουρτίνες και όχι για να παίζουν basketball!!!" Όσο προβοκατόρικο και αν
ακούγεται, φαντάζομαι ότι μπορώ να καταλάβω, τι εννοούσε το
"λιοντάρι", ακριβώς γιατί αυτό πιστεύω και γω. Στην ιστορία του
basketball είτε από την από εδώ πλευρά του Ατλαντικού, είτε την από εκεί, τα
masterminds σε συντριπτικό ποσοστό, ήταν στα guards. Το play maker ως όρος από
μόνος του, λέει πολλά. Σαφέστατα και οι ψηλοί παίζουν καθοριστικό ρόλο,
σαφέστατα και οι καλοί ψηλοί είναι εκ των ων ουκ άνευ για μια ομάδα, όπως
σαφέστατα υπήρξαν και ιδιοφυΐες στην κορυφογραμμή. Αλλά ρε παίδες, ας την δούμε
και αλλιώς τη φάση. Αν πιστεύαμε αυτά που λέγονται, δυο χρόνια τώρα και ειδικά
πέρυσι, θα έπρεπε να μην κατέβουμε Ευρωλίγκα... Απλά ανατρέξτε (αν δε θυμάστε),
σε αυτά που φοβόμασταν, πριν τον ημιτελικό με CSKA...
Το κούρασα,
αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι με Σπαν, Law, Σλούκα, Μάντζαρη,
Κατσίβελη και σίγουρα θεωρώ κάποια στιγμή στο 2, τον Λοτζέσκι, είμαστε ή δεν
είμαστε το πιο δυνατό και έμπειρο backcourt της διοργάνωσης? Δηλαδή ποιανής
ομάδας τα ασσό-δυα θεωρείτε καλύτερα ή εμπειρότερα, πόσο μάλιστα και τα δυο
μαζί? Η Μπαρτσελόνα έβαλε έναν πολύ ταλαντούχο στην μηχανή της μεν (Jacob
Pullen) - αλλά ας δούμε πρώτα τι και πως, την Ρεάλ την ξέρουμε, η CSKA πιστεύω
έκανε λάθος και να βάλει δίπλα στον Θεοδόση τον Pargo (θα βάζουμε στοιχήματα
για το ποιος θα κρατά περισσότερο τη σπυριάρα - για να μη ξεχάσω να σχολιάσω με
κακία την επιλογή του να κρατήσει και τον Jackson!) και να τον κρατήσει (στερνή
μου γνώση...), η Μακάμπι δείχνει να φτιάχνει ομοιογενές σύνολο, αλλά για την
ώρα δεν την βλέπω για πάνω από τους “8” και τον βάζελο θα έχουμε την ευκαιρία
να τον μάθουμε και από την καλή και από την ανάποδη, ούτως ή άλλως, παρόλο που
ακόμη θεωρώ ότι δεν έχουν καλύτερα guard από εμάς (δε χάθηκε εκεί το πρωτάθλημα
και όποιος θέλει, το συνεχίζουμε στα comments γιατί και πως).
Με τον Petway
νιώθω πιο ασφαλής πια, μόνο και μόνο που ο Φλέμινγκ τον είχε στα πλάνα του
(βρίστε με, αλλά κάποιες φορές δε μπορώ να εμπιστευθώ μόνο τα ματάκια μου και
την Μπάμπεργκ την έχω για “μανούλα” σε κάτι τέτοια), με τον Λοτζέσκι, είμαι
σχετικά σίγουρος ότι θα προσφέρει (θα σας εξηγήσω το γιατί, παρακάτω) και με
την προσθήκη του Παπαπέτρου, το προηγούμενο feeling, μεγαλώνει πιο πολύ γιατί
το “αύριο” είναι πιο σπουδαίο από το “σήμερα”! Αν πιστέψω (που δε θα το κάνω,
για να είμαι πιο χαλαρός) γνώμες προπονητών και ανθρώπων που τον ξέρουν τον
μικρό και κάνουν λόγο για “έτοιμο παίκτη”, θα έπρεπε να πετάω, αλλά θα μείνω
προσγειωμένος για το γούρι! Πέρα από την πλάκα, καλό θα είναι όμως να μην
περιμένουμε κάποιον αντι-Παπανικολάου, άμεσα τουλάχιστον και να στηρίξουμε
επιλογή ομάδας και παίκτη, όπως κάναμε και με τον Κωστάκη. Πάντως αν λέει κάτι
(που ΟΚ, δε λέει και πολλά), ότι βιντεάκι είδα από χθες στο youtube με τον Papi
(και με Longhorns και με Εθνική), μου έδειξε ότι διαθέτει κρύο αίμα, το
παλικάρι...
Ο Λοτζέσκι, έμαθα
λοιπόν, ότι είναι το sure shot του coach. Δε ξέρω (όπως ισχύει πάντα σε αυτά),
αν και πόσο ακριβές είναι αυτό ως πληροφορία, αλλά ξέρω ότι οι επιλογές του
(για διάφορους λόγους) πέρυσι με τους Powell & Perkins, ήταν “ατυχείς” και
μάλλον θα πρέπει να έχει σιγουρευτεί αρκετά για να βάλει το κεφάλι του στον
ντορβά για κάποιον “άγνωστο” 28άρη Αμερικανο-Βέλγο... Επειδή είχε καλό παρελθόν
στις επιλογές ξένων (μη τις αναφέρουμε ξανά) και είμαι σε καλό mood, θέλω να
πιστεύω ότι εδώ θα ρεφάρει χοντρά. Πάντως, χειρότερος του Γκέτσε αποκλείεται να
είναι (πρέπει να είναι ο μόνος από αυτή την ομάδα, που κάθισε δυο χρόνια και
δεν ανέβασε κασέ και μετοχές) και στο «3» πλέον, υπάρχει και άλλη επιλογή.
Στους
“ψηλούς” λοιπόν, βλέπω τρία τέρατα. Ότι μας έλειψαν τέτοιες φιγούρες, είναι
σιγουράκι. Το ότι έχουν μυρωδιά ήδη από Έλλάδα δυο από αυτά και αυτό στα bonus,
συγκαταλέγεται. Εδώ νιώθω “μια έτσι μια – γιουβέτσι” όμως. Εδώ το στοίχημα
μεγαλώνει γιατί αλλιώς δείξαμε ότι θέλαμε να κινηθούμε (Davis, Μαυροκεφαλίδης - είδατε, δεν έγραψα “λούζερ”, αυτό για τις φαρμακόγλωσσες που με βγάζουν
εμπαθή! Ποιον? Εμένα...τσ-τσ-τσ-τς... ) και αλλιώς καταλήξαμε. Γιατί αν πούμε
πως ο Μπέγκιτς, ήταν μια σίγουρη αναβάθμιση στο 7footer κομμάτι μας, στη θέση
(ας πούμε) του συμπαθούς πολύ σε μένα Σερμαντίνι, με Dunston και Simmons, την
κρατώ την πισινή μου. Ο μεν πρώτος πέρασε και δεν ακούμπησε από τον Άρη (αλλά και σίγουρα, όχι τυχαία, έφτιαξε όνομα στην Ιταλία - τα νούμερα δε λένε μόνο ψέματα...), ο δε
δεύτερος κάνει ντεμπούτο με μεγάλη φανέλα, τώρα. Και οι δυο μαζί δε, δεν έχουν
δει ποτέ jersey με πορτοκαλί σηματάκι Ευρωλίγκας στο πέτο, πόσο μάλιστα χρυσό,
παρόλα αυτά δε το μαρκάρω ως αρνητικό, αλλά ως ερωτηματικό. Γιατί και ο Hines
έτσι ήρθε και κατέληξε, αγαπημένος όλων, αλλά από την άλλη θα είμαστε τόσο
τυχεροί για να πέσουμε μέσα πάλι? Whatever, ότι και να λέμε τώρα, είναι σχέδια επί
χάρτου και μάλιστα από fans (εμάς)... Αν κάτσει αυτή η “χημεία” για την οποία
φίλοι και εχθροί μιλάμε, όλα αυτά θα είναι κουραφέξαλα (που πιθανόν να είναι
και ήδη, αλλά κάτι πρέπει να γράψω, χεχε).
Δε ξέχασα
τον Γιώργαρο και τον Αγραβάνη, επίτηδες τους άφησα για το τέλος. Τον Πριντ τον
πιστεύω. ΠΟΛΥ. Βασικά, θεωρώ ότι δεν υπάρχει άλλο 4αρι στας Ευρώπας, τόσο
γρήγορο και τσαμπουκαλεμένο. Γιατί για κάθε φορά που κάποιος μου παραθέτει τις
κακές εμφανίσεις των τελικών (λες και δεν ήταν ΟΛΟΙ, αλλού), έχω να παραθέσω
δυο final four, κάμποσα ματς με βάζελο και άλλες διόλου ευκαταφρόνητες δυνάμεις
του Ευρωπαϊκού μπάσκετ, που έπαιζε μόνος του! Δείχνει να βρίσκει ξανά με την
Εθνική πατήματα. Αν ποτέ τύχαινε να διαβάσει αυτό εδώ, δυο πράγματα θα του
ζητούσα. Και επειδή το ένα ξέρω δε φεύγει (μα ΤΟΣΟ “σκυλάς” ρε αδερφέ?), το
άλλο μπορεί άνετα. Μακριά από lifestyle-ίκια και Κωστόπουλους. Μακριά... Ο
Αγραβάνης μου άρεσε στον Νιώνιο. Δε τρελαινόμουν, αλλά μου άρεσε. Αυτό το
“Φώτσης” που κάπου διάβασα (συγχωρέστε με, πολύ πληροφορία τις τελευταίες
μέρες), με βρίσκει σύμφωνο. Δείχνει να ‘χει αυτό το κάπως που έχει και ο Φώτσης
σαν face, αλλά μου αρέσει το “με πρόσωπο” σουτ που έχει, μου αρέσει η διάπλασή
του και ναι, λογικά αν δουλέψει, μπορεί να φτάσει στα επίπεδα του συμπαθούς
Μπάτμαν (γιατί μη μου πει κανείς, ότι δε θα ‘θελε να 'χε τον 3 χρόνια πίσω,
Φώτση, στον Ολυμπιακό)!
Κλείνοντας,
για τον coach που τόσα έχει ακούσει από τον υπογράφοντα (και καλά όμως, έτσι? μη
περνάει στο ντούκου...), είδε σε μια season την καριέρα να του να εκτοξεύεται,
να γίνεται ο πρώτος Έλληνας προπονητής που κατακτά Ευρωλίγκα (και μόνο για την
ξενέρα που θα ‘φαγε ο Ιωαννίδης, ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!) και να βάζει την τζίφρα του
σε (έστω) ένα προσύμφωνο με 1 χαρτί Ευρώπουλα ως απολαβές, έχω να πω τα εξής: Εύχομαι φέτος
χωρίς την αγχώνη της ντε και καλά επιτυχίας και την πιθανή ξενέρα της μη δικής
του ομάδας (σχήμα λόγου, δε βρίσκω κάτι καλύτερο), να δώσει ακόμη περισσότερα,
που είναι γνωστό ότι διαθέτει. Οι επιλογές φέτος και σε κάποιους που φύγαν και
σε αυτούς που ήρθαν, είναι δικές του. Δε θα βαρεθώ να το επαναλάμβάνω: "Η
επιτυχία της καριέρας του στο κάτω-κάτω, αφορά άμεσα την επιτυχία και καλή
λειτουργία ενός τμήματος που κάποιοι από μας (αν όχι όλοι...) ΠΟΝΑΜΕ και δεν
έχουμε αφήσει λεπτό, ξεκρέμαστο." Α και παρακαλώ, όχι άλλα οπαδιλίκια.
Καλή season
στην ομάδα, το προπονητικό team, την διοίκηση (εσείς και αν θα ‘χετε “δουλειά”,
με τον Εφευρέτη...) και όλους όσους πονάνε/-με λίιιιιιιγο παραπάνω, το
μπασκετικό τμήμα του Ολυμπιακού Πειραιά. Για να γίνω σα τη γιαγιά μου (πόσο
δίκιο είχε και ας την δούλευα “ψιλό γαζί” την κακομοίρα), “Υγεία και όλα τα
άλλα έρχονται”.
Αν κάποιος
μας έλεγε τρία καλοκαίρια πίσω, ότι θα έχουμε την ευκαιρία αυτή τη στιγμή που μιλάμε (χωρίς
άγχη) να σπάσουμε το σπουδαιότερο ρεκόρ σε συλλογικό επίπεδο, του Ευρωπαϊκού
μπάσκετ, θα τον βγάζαμε τρελό... Με την ευχή να μη μείνει ούτε ένας από εμάς
λοιπόν, εκτός φρενοβλαβούς ασύλου κάπου εκεί στον Μάιο, εγκαινιάζουμε το πρώτο
post της χρονιάς 2013-2014!
ΥΓ: Θέλω FIBA Intercontinental Cup... ΘΕΛΩ ΛΕΜΕ! Γιατί ως γνωστόν, "τρώγοντας ανοίγει η όρεξη!"
ΥΓ: Θέλω FIBA Intercontinental Cup... ΘΕΛΩ ΛΕΜΕ! Γιατί ως γνωστόν, "τρώγοντας ανοίγει η όρεξη!"
Έχω ρίξει πολύ γέλιο, με τους net-τσακωμούς για Παπαπέτρου. Δε περίμενα τέτοια μανούρα για τον μικρό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι από ESPN
http://espn.go.com/video/clip?id=espn:9587216
Μιχαλη ειδες που σου εγραψα πριν βγει οτι κατι παιχτηκε με μανατζερ, η οτι λογικα θα καναμε νεα βελτιωμενη προσφορα? 80-20 ηταν λιγο πριν το τελος τα πραματα. Μιλαμε για μεγαλη ανατροπη, και μπραβο στην ΚΑΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μονο ερωτηματικο αυτης της ομαδας, κατ εμε, δεν ειναι το ταλεντο. Ειναι η χημεια. Παιχτες θεωρω οτι εχουμε καλυτερους απο περσι αρα και ταλεντο. Και οχι παροπλισμενους, αλλα παιχτες με καλες σεζον. Το θεμα χημειας ομως ειναι κατι που δεν μπορω να το ακουμπησω... Μακαρι να βρουμε τη χημεια που χρειαζεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω στο βίντεο πως ο πρώην πλέον προπονητής του Παπαπέτρου στο Τέξας μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον χαρακτήρα του μικρού. Αν όντως ισχύει αυτό, μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για την εξέλιξή του. Και τονίζω τη λέξη ''εξέλιξη'' γιατί χθες το βράδυ έβλεπα στο RP σχόλια του τύπου ''Και τώρα πάμε φουλ για το 3ο!'' λες και πήραμε έναν νέο και έτοιμο Παπανικολάου και όχι έναν 19χρονο ταλαντούχο forward με τεράστιες προοπτικές μεν, ακόμα όμως ανέτοιμο για τόσο υψηλό επίπεδο δε.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν εισαι ο μοναδικος που ξενερωσε με παπ.ο χαινς ηταν η αρχη,αλλα ο παπ μας αποτελειωσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήη διοικηση επραξε το σωστο,ο παπαπετρου ηταν καλη κινηση,μακαρι να αποδεχθει και στο γηπεδο(να μην ξεχναμε και τον μποζωριδη,για αν ολοκληρωσουμε το παζλ καποια στιγμη).παντως ειναι πολυ αστοχος στις βολες.
ο αγραβανης για μενα προσωπικα δεν ειναι η μεταγραφη μελλοντος γιατι δεν προκειται να κανει τη διαφορα-ετσι εγω πιστευω..
οταν υποτιθεται στο κονσεπτ του-θεωρειται ενα μικρος φωτσης(στο ρεντ πλανετ διαβασα καποιον να τον παρομοιαζει με ιμπακα!!!!),χωρις ομως τα αλτικα προσοντα,αναλυοντας τα στατιστικα του,χωρις υπερβολη επιθετικα και δη στο σουτ που ειναι πρωτο συστατικο πλεον σε ενα καλο τεσσαρι(τρια δεν παει με τιποτα ειναι βαρυς και αργοκινητο καραβι),το συμπερασμα λιαν επιεικως ειναι κατω απο την βαση,χαρακτηριζοντας τον στοκο επιθετικα.
και για το λογου το αληθες...
17/47 διποντα,4/20 τριποντα,29/45 βολες..
αυτη τη στιγμη θελει τρομερη δουλεια παντου και σιγουρα δεν εριζει θεση στη δωδεκαδα.
οπως επισης κακως πιανουν θεση στην ομαδα οι μαυροειδης-γεωργακης..
τελικο συμπερασμα για μενα θετικο το προσημο για την ομαδα και τη διοικηση.
προσωπικα μονο για μπεγκιτς ειμαι αρνητικος,ενω περιμενουμε να δουμε οι νεοι αμερικανοι αν θα μπορεσουν να ανταπεξελθουν,παζοντας σε διαφορετικο επιπεδο..
τα υπολοιπα στο παρκε...
την ιδια εντυπωση που εχεις για αγραβανη τωρα την ειχα καποτε για πριντεζη!για τον αγραβανη εχω καλυτερο προαισθημα απ οτι ειχα τοτε για πριντ!θα δειξει ο χρονος!παντως πιστευω οτι θα δουλεψει πολυ!τωρα αν θα γινει καλος θα δειξει!για μπεγκιτς εχω καλο προαισθημα!πολυ καλο!μακαρι.κατσε να δουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήετσι!να λεμε και κανενα μπραβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήμακαρι να κανω λαθος εγω και να με διαψευσει ο μικρος..
ΑπάντησηΔιαγραφήνα σου πω την αληθεια δεν ειχα και την καλυτερη εντυπωση οταν πηραμε μαντζαρη,αλλα τοτε ειχαμε και ιβκοβιτς..
ο πριντ φιλε ομως απο μικρος ειχε τα αθλητκα προσοντα και ηταν πιο στεγνος..
ας δουλεψει ο αγραβανης και ας μας αποδειξει το αντιθετο..
Kαι καλα λεω εγω ο Αγραβανης ειναι και το 94 που σημαινει οτι εχει καποια χρονια μπροστα του να γινει ετοιμος παιχτης... Ο Mr Γεωργακης? 22 χρονων γιατι δεν παει σε μια ομαδα να παιξει το παιδι? Σε εμας μονο τα βαρη του κανει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω συλλεκτική φωτό από την προετοιμασία! Θέλω να τον δω να φοράει μπλουζάκι OLYMPIACOS BC...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gavros.gr/article/59228/me-ton-thrylo-o-kakioyzhs/
Εγώ αντίθετα, για Μπέγκιτς είμαι πολύ σίγουρος. Θα βοηθήσει πολύ (σίγουρα πιο πολύ από Powell και Σερμαντίνι). Μη ξεχνάς ότι το παιδί, όχι μόνο έχει εμπειρία Ευρωλίγκας, είναι σε καλή ηλικία (85αρης) και έχει κάνει και καλές μεταγραφές ως τώρα (Βίρτους, Ζαλγκίρις, Ρεάλ και τώρα εμείς)... Δυνατό κορμί, με έφεση στα blocks και 5-8 ποντάκια στο νερό? Δε ξέρω Σάββα, μια χαρά επιλογή μου φαίνεται αδερφέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήπετρο ποτε δεν ξερεις,αλλα χωρις να θελω να γινω κακος,το παιδι δεν το εχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήοχι για πρωταθλητισμο, μονο για μεροκαματο λογω προτερου εντιμου βιου..
αλλα για τιποτα παραπανω.
ειναι ακριβως ο ιδιος,οπως τον θυμαμαι απο την εθνικη.καμια βελτιωση.
το παιδι παιζει μπασκετ μονο λογω υψους...
Ολοι φαγαμε τη ξενερα με την πωληση Παπ και Χαινς, αλλα η διοικηση κινηθηκε σωστα στη συνεχεια. Μπραβο σου που παραδεχεσαι οτι εσφαλες στη κριση σου σε καποια πραγματα Μιχαλη αλλα δεν νομιζω οτι ειμαστε παραλογοι. Ειδαμε να πωλουνται 2 βασικα και σημαντικα μελη της ομαδας και να μην μπορουμε επι 1 μηνα να κλεισουμε τον Αγραβανη, ημασταν στη θεση 3 μονο με Περπε και ενα 2αρο3αρι αγνωστο 28 χρονων. Μονο και μονο απο την αντιδραση των οπαδων μετα την αποκτηση Παπαπετρου φαινεται οτι δεν ειναι υπερβολικες οι απαιτησεις του κοσμου. Θελει απλα οραμα και ελπιδα για το μελλον. Ουτε υπερογκες-παραλογες απαιτησεις ουτε τπτ. Κανονικα θα επρεπε να ζητουσαμε αλλο ενα 3αρι γιατι λογικα ο Παπαπετρου θα θελει καποια χρονια για να φτασει στο τοπ της αποδοσης του. Ομως ακομα και αν επενδυσουμε πανω στο μικρο απο φετος, προσωπικα δεν θα εχω προβλημα. Εφοσον το μπατζετ μας κινειται σε ρηχα νερα(σε σχεση με αλλες χρονιες) οι κινησεις μας ειναι αρκετα καλες και θα στηριξουμε την ομαδα οπως πρεπει. Συμφωνω με Μιχαλη οτι με Σπανουλη-Λο-Μαντζαρη-Σλουκα-Κατσιβελη-Λοτζεσκι εχουμε τη καλυτερη περιφερεια. Στο 5 πολλα εξαρτωνται απο την αποδοση του Ντανστον. Εκει κρεμονται ολα, αν μας βγει αυτος καλος τοτε η ομαδα στο 5 θα φυσαει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην περίπτωση Χάινς, ότι έχω να "καταλογίσω" στην ΚΑΕ, είναι η αργοπορία να φτάσει εκεί που έπρεπε. Γιατί μου κάθησε πολύ στραβά το "όλοι ίσοι, με όλους συζητάμε το καλοκαίρι". Και αν ίσχυε, ΟΚ, πάσο. Ξεροκεφαλιά μεν, αλλά είναι μια πολιτική. Παρόλα αυτά τον τον πλησιάσαν και τον ξενερώσαν με πολύ άσχημες προτάσεις. Αφού έχεις σκοπό να φτάσεις εκεί που έφτασες, γιατί δε το έκανς πιο μπροστά? Είμαι 1000% σίγουρος, ότι θα είχε κλείσει και με αρκετά λιγότερα. Ήταν καθαρά θέμα ξενέρας, νομίζω, από ένα σημείο και μετά (χώρια τις παγαποντιές του μάνατζερ, που και εκεί όμως θα πρέπει να ξέραμε/περιμέναμε πως απίζεται το παιχνίδι). Μου τα χάλασε όμως πολύ άσχημα ο Κάιλ όταν του ξέφυγε ότι εν μέσω τελικών, διαπραγματευόταν (ΧΟΝΤΡΟ foul), καθώς επίσης και ότι έκανε δηλώσεις συνέχεια του στυλ "θέλω να μείνω". Γουστάρω τον Μπίλαρο για πολλά, αλλά η στάση του, φέτος το καλοκαίρι, με κέρδισε για πάντα, Joe. Δε μίλησε ποτέ, απέφευγε ευγενικά πάντα τις ερωτήσεις με το στερεότυπο και ξενερωτικό για τους δημοσιογράφους "θα δούμε όταν έρθει η ώρα", δε χρησιμοποίησε την αγάπη του κόσμου για το deal, πήγε μόνος του, την ώρα που ήταν το πιο καυτό όνομα της αγοράς και εν τέλει έμεινε (όπως φαίνεται) και με λιγότερα. Η περίπτωσή του είναι ΤΟΣΟ ΜΠΑΜ, που όσο και να θες να βρεις δικαιολογίες στους Χάινς, Παπ, απλά δε μπορείς... Έμεινε πρώτα γιατί το ήθελε και γιατί το γούσταρε και μετά γιατί δεν ήθελε ξενιτιές. Ο Σπαν για μένα παίδες, είναι απλά UNTOUCHABLE. Ξενέρωσε με τόσους τρόπους τους βάζελους, που απλά ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΥΜΒΟΛΟ ΑΛΛΑΓΗΣ. Γιατί αυτό είναι. Τους άφησε στα κρύα του λουτρού, έγινε ο πυρήνας της αναγέννησης του τμήματος και την πιο κρίσιμη ώρα, αυτή που περιμένανε πως και πως 3 χρόνια, για να κράξουν και να πείσουν για το "Φραγκοφονούλης", τους γείωσε σαν αλεξικέραυνο αεροδρομίου! Το πλάτιασα, αλλά μου έδωσες ωραία πάσα, για να πω για άλλη μια φορά, πως αυτοί που αγαπάνε και πονάνε την ομάδα, το δείχνουν έμπρακτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τος και ο junior:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gazzetta.gr/basketball/article/535171/kokkinos-kai-o-toliopoylos-pics
Οι νιούφηδες σε φωτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παίδες, κοιτάχτε τους "μικρούς", δεν υπολοίπονται σε διάπλαση από Dunston/Petway/Simmons... Σίγουρα ανεβήκαμε σε athleticism φέτος!
ειδικα ο παπαπετρου δειχνει πολυ πιο ετοιμος "σωματικα" για την ηλικια του...αντε να δουμε,κατι μου λεει οτι αυτο το παιδι θα μπει με πολυ γκαζι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, ταυρί! Μακριά μόνο, οι τραυματισμοί από την ομάδα και όλα θα πάνε καλά. Πολύ γούσταρα από την πτώτη γεύση, δε βλέπω την ώρα να αρχίσουν τα παιχνίδια! Btw, πήγα λίγο στην σελίδα της ΚΑΕ στο facebook να δω τι λέει ο κόσμος. Ξέρεις τι μου έκανε φοβερή εντύπωση? Μπαίνουν Ιταλοί και στέλνουν "καλή τύχη" σε Dunston και Simmons. ΕΙδικά ο Simmons, δείχνει πολύ αγαπητός! Μου αρέσουν αυτά παίδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήτι ταπιδι ηταν αυτο στον σβεντ???στην κινηση!!!και γαμω!αντε ν αρχισουμε να βλεπουμε λιγο θεαμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήρε παιδια εγω ακουγα ο παπαπετρου ο πιτσιρικας και βλεπω την φωτο και αντικριζω εναν ετοιμο (σε σωματοδωμη ) παικτη!μακαρι να παει καλα το παιδι να παει κι ο λοτσεσκι στο 2 να ειμαστε κομπλε!σιγουρα χανουμε σε ενεργεια στο 3 αλλα εχουμε κερδισει μπολικη στο 4-5...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχαλη επειδη γραφεις καποια πραματα για Σπανουλη... Νομιζω οτι η ανανεωση του Βασιλη, με τα ιδια σχεδον λεφτα ηταν αυτη που ταραξε τις ισσοροπιες στην ομαδα, με Παπ Χαινς. Ο Βασιλης οταν υπεγραψε το 10 πηρε 2.4-2.5 με την εφορια στο 20%. Οταν ανενεωσε φετος με την εφορια στο 40%(!) πλεον, ανανεωσε με τα ιδια λεφτα, νομιζω 2.3-2.4. Αν κατσει καποιος και κανει τα μαθηματικα πανω κατω ειναι 1 εκατομυριο ευρω πανω. Γιατι παντα συνυπολογιζεται η εφορια. Δε γινεται λοιπον να μιλας για μειωση κατ εμε, και να "ταραζεις" τις ισσοροπιες στην ομαδα ετσι. Δινοντας αρχικα 500-600 στον Χαινς και μετα 650 στον Παπανικολαου. Εκτος αυτου σου λεω και κατι για τον Λο και αν θες το ακους. Ο Λο αν ηξερε οτι ο Σπανουλης ανενεωσε για τοσα δεν θα εμενε. Χιλια τα εκατο. Δεν μπορει η διαφορα Λο Σπανουλη να ειναι 1.5 εκατομυριο ευρω. Δεν ειναι σωστο. Οποτε επειδη ξερω απο πρωτο χερι καποια πραματα, η αξια του Βασιλη ειναι αδιαμφισβητητη και τα λεφτα τα αξιζει, αλλα το θεμα σε μια ομαδα ειναι να υπαρχουν ισσοροπιες. Στον Βαζελο που εχει πχ με 1.5- 1.7 τον Διαμαντιδη, εκει ναι υπαρχουν ισσοροπιες. Γιατι ο Λασμε παιρνει 900. Και ο Γκιστ 750. Η αληθεια ειναι οτι δεν ηθελα να τα πω εδω αυτα, αλλα καπως επρεπε να τα ξερεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήθα δουμε τον παπ και τον καιλ φετος που δεν θα εχον τον σπανουλη διπλα τους τι παικτικη αξια θα εχουν....θα δουμε επισης και τον σπανουλη τια αξια θα δωσει σε ντανστον,λοτσεσκι,παπαπετρου....δεν μετριουνται ολα με τα λεφτα.ο λο επαιζε σε παρτιζαν κτλ χωρις να ξερει καν τι του ξημερωνει και αν θα πληρωθει η' οχι,ηρθε ο ολυμπιακος,τον εβαλε στον μπασκετικο χαρτη,παιρνει τα πενταπλασια και ΣΙΓΟΥΡΑ ΖΕΣΤΑ ΜΕΤΡΗΤΑ του....μην τα βλεπουμε ολα μονοπλευρα.ο ολυμπιακος χτιζει γυρω απ τον σπανουλη ομαδα,με παικτες φτηνους,εργατες και φιλοτιμους.ετσι ειναι η πολιτικη της ομαδας παιδια και ειναι επιτυχημενη (και σωστη κατα την αποψη μου).οι υπολοιποι παιζουν,πληρονονται ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ,κι ο σπανουλης τραβαει ολη την ομαδα στην πλατη του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ αντίθετα πιστεύω ότι δεν θα έμενε ο Χάινς με οποιαδήποτε προσφορά, ούτε νωρίτερα, ούτε ποτέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τη στιγμή που άλλαξε μάνατζερ.
Το above the rim παιχνίδι του Παπανικολάου στη θέση 3 δεν καλύπτεται από τους υπάρχοντες.
ΑπάντησηΔιαγραφήυ.γ. Μόνο από το πουλέν της Φωνής θα καλύπτονταν.
Ειδικά ο Σίμονς φαίνεται πολύ pitbull...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρατηρήστε σβέρκο, ώμους και γάμπες. Σφίχτης!
δεν διαφωνω καθολου σ αυτο!πολυ ενεργεια ο πουστης και στις δυο πλευρες του παρκε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη λέμε μεγάλα λόγια Μακ, σίγουρα αυτή τη στιγμή φαντάζει μεγάλο το κενό που αφήνει ο Κώστας. Το θέμα είναι να προχωρήσουμε και εδώ αν μη τι άλλο, υπάρχει το ίδο καλή πρώτη ύλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει ΜΕΓΑΛΗ βάση το σκεπτικό σου Μακ, αλλά από αυτά που ήξερα, είναι ότι το παιχνίδι χάθηκε σε μεγάλο βαθμό, εκεί στο χειμώνα. Τεσπά, μη ξαναγυρνάμε. Στο καλό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα προχωρήσουμε βέβαια. Είμαι ο πρώτος που το λέει. Πάντα στη ζωή κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Χάσαμε το συγκεκριμένο στοιχείο από τον Παπ, θα κερδίσουμε κάποιο άλλο από τον Πάπι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πιστεύω ότι θα ξεκινάει βασικός πάντως...
Δηλαδή, αν είμαστε κακεντρεχείς, βγάζουμε "είδηση" ότι γι'αυτό καθυστέρησει να ενταχθεί στην προετοιμασία ο Λο; :(
ΑπάντησηΔιαγραφήλες????παντως το σουτ το εχει!τα προσωντα να μαρκαρει τα εχει.θα δουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοίγεις θέμα, τώρα Πετράν. Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω το λόγο σου και το ξέρεις. Δεν έχω μάθει κάτι, αλλά καταλαβαίνω αυτό που λες ("Η αληθεια ειναι οτι δεν ηθελα να τα πω εδω αυτα, αλλα καπως επρεπε να τα ξερεις..."), το ίδιο έκανα και γω το χειμώνα που μάθαινα από "πρώτο χέρι" κάποια από αυτά που εν τέλει και είδαμε. Κοίτα, μπορώ να καταλάβω πλήρως κάποιος να έχει εγωισμό και να θέλει να αμοίβεται σύμφωνα με αυτά που (πιστεύει ότι) προσφέρει. To cut a long story short λοιπόν, όσο και να αγαπάω τον Law, Σπαν δεν είναι. Γιατί αν θέλουμε να τα λέμε και να τα βλέπουμε όλα, δεν άφησε και την καλύτερη των εντυπώσεων, με τον τρόπο που έφυγε μετά τους τελικούς, σε όλους. Συμπαίκτες, κόσμο, ΚΑΕ... Επίσης, αφού πιάσαμε το θέμα, να αποδώσουμε αυτά που πρέπουν του Καίσαρα και αφού τα καλά τα αναφέραμε πολλάκις, πάμε και στα κακά. Δε μπορεί ο Law, να πλησιάσει τον Σπανούλη γιατί δεν έχει διάρκεια. Δυο χρόνια τώρα, στους τελικούς πάντα κάτι έχει. Και αν πέρυσι ήθελε να παίξει με την πατερίτσα (και για αυτό και τον λατρέψαμε), φέτος δε τον είδα να καίγεται και ιδιαίτερα... Να 'μαι μόνο εγώ, άραγε? Δε λέω να παίξει καλά, ούτε ο Σπαν είναι στο peak συνεχώς. Να παίξει όμως ρε αδερφέ και ας τα κάνει σκατά... Δυο χρόνια τώρα, οι τραυματισμοί του, μας έχουν δώσει "μισές χρονιές". Ποια δηλαδή πιστεύεις βρε Πετράν θα έπρεπε να είναι η διαφορά με Σπαν? Μην ανοίξω το στόμα μου, ξέρεις πολλά από αυτά και ακόμη περισσότερα, είμαι σίγουρος. Τον κάνω τρελό κέφι, μπορεί να αλλάξει την ροή ενός αγώνα για πλάκα, ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ την ομάδα χωρίς αυτόν (εκτός αν έρθει ο Τζαμόν Γκόρντον...) και είναι ο αληθινός MVP του F4. Αλλά τον Σπαν, σε σπουδαιότητα, άρα και σε λεφτά, δε τον φτάνει κανείς. Όχι μόνο μέσα από τη δική μας ομάδα, κανείς πανευρωπαϊκά! Εδώ είμαι με τους Αφους, στη θέση τους και εγώ θα έκανα τα πάντα για να κρατήσω τον difference maker. Αν υποψιαστώ ότι θα έχουμε καιvφέτος, σκηνικά Dorsey, θα μου γυρίσει το μάτι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ψηλός που έλεγε ο Στηβ ήταν ο Μπουρούσης ή ο Ρεντζιάς; Καρδίτσα και Τρίκαλα. Αν μας έλεγες χρονολογία, θα τον βρίσκαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνώ για τις κρεμάστρες και τους κοντούς. Πάντα 4 ή 5 έπαιζα στο σχολείο.
Αν είσαι τόσο fan των κοντών, γιατί έχεις το Ντίνο ως avatar βρε αδερφέ;
Να το αλλάξεις με τον Μότσαρτ...
Έτσι λέγεται ότι του είπε ο Μπαρτζώ, πάντως.
ΑπάντησηΔιαγραφήμπουρουσης
ΑπάντησηΔιαγραφήΑααααααααααααχαχαχαχα! Έλιωσα ρε, καλό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ 2αρι ήμουν πάντα, με κάποια (λίγα) ανεβάσματα στο 3, οπότε καταλαβαίνεις (χεχε)! Κοίτα, καταρχήν ανέφερα ότι είναι προβοκατόρικο και για αυτό μου άρεσε. Επίσης είπα ότι σαφέστατα και οι ψηλοί έχουν λόγο και IQ. Δεν είναι αυτοί που παίρνουν παιχνίδια, όμως, sorry. Κανένας, Τζαμπάρ, Ντίνο ή Ντιβατς δε θα έβαζε 4 τρίποντα καπάκι σε τελικό. Κανένας ψηλός δε θα κάνει ποτέ αυτά που έκανε ο Jordan, o Magic, ο Isiah ή ο Stockton. Κανένας επίσης, δε βγάλει πάσα, από την μύτη της καρφίτσας και κανένας δε θα έχει την ballhandling του Curry. Κανείς μας (νομίζω) δε ξεκίνησε να βλέπει και να παίζει μπάσκετ, λόγω ψηλού... Ο Ντίνο είναι λατρεία, για την μαγκιά του και τον τσαμπουκά του. Τον γούσταρα, γιατί ήταν ο πρώτος που έζησα και θυμάμαι καλά, να φεύγει από βάζελο και να λέει χρόνια μετά ακόμη, ότι είναι Ολυμπιακός. Τον γούσταρα από τότε που φόραγε "αυτό το πράμα" (που είπε και το πατριωτάκι σου) και μοίραζε φάπες στον εφευρέτη! Αν θα άλλαζα ποτέ avatar πάντως, θα πήγαινα στον Μίλαν, οπότε...
με 1.9 ανανέωσε ο διαμαντίδης
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρτε και λίγο μπασκετικό fun!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=0gWxHFMog9w&feature=c4-overview&list=UURijo3ddMTht_IHyNSNXpNQ
http://www.youtube.com/watch?v=W_2eU1ykV3k&list=TLTNnvRV6ODTY
Κραταω το τελευταιο που λες και ευχομαι στο μελλον να εχουμε καποια ευκαιρια να το συζητησουμε καλυτερα... Αν κρατας τον difference maker οπως λες και τα δινεις ολα γιαυτον, δεν υποβιβαζεις τους υπολοιπους που στην τελικη παιξανε και αυτοι το ρολο τους? Εγω ειπα ο καθενας οτι αξιζει. Ενοω πως δεν γινεται να δινεις στον Σπανουλη σε καιρο μειωσης τα ιδια και παραπανω με την φορολογια και η προταση στον Παπανικολαου(λεω ενα παραδειγμα) να ειναι 100 χιλιαρικα πανω απτο τωρινο του συμβολαιο για ανανεωση. Σαν να λες καιγομαι για Σπανουλη αλλα για Παπανικολαου δε χαθηκε και τιποτα... Εγω ετσι το εκλαμβανω και απο καπου ακουσα οτι καποιοι παιχτες σφιχτηκαν... Η χημεια να ξερετε σε μια ομαδα, το εγραψα και τις προαλες πολυ κομψα, δεν ειναι μονο η παρεα... Ειναι και η παρεα. Αλλα ειναι και η μισθοδοσια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειμαστε κακεντρεχεις αρα δε θα πουμε κατι τετοιο... Ουτε ειμαι στο περιβαλλον του Λο για να σου πω... Εγω απλα ακουσα οτι καποιοι "ενοχληθηκαν" που δεν εχουν ολοι ιση αντιμετωπιση. Αυτο δεν σημαινει σου δινω οτι ζητας. Σημαινει σου δειχνω οτι σε υπολογιζω εμπρακτα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ομαδα δεν ειναι μονο ο Σπανουλης. Ουτε ο Σπανουλης και οι αλλοι. Ειναι ΟΜΑΔΑ. Αμα ηταν ετσι να επαιζε τεννις ο Σπανουλης και στο λεω τελειως φιλικα αυτο αδερφε. Ειναι ολοι μαζι. Γιατι και τον Σπανουλη οταν περπαταει στην αμυνα μη ξεχνας οτι καποιος/καποιοι τον καλυπτουν... Εγω δε το παω σε τετοια βαση να κρινω την πολιτικη της ομαδας. Δικα τους ειναι τα λεφτα οτι θελουν κανουν. Εγω απλα ανεφερα κατι..
ΑπάντησηΔιαγραφήπηρε αυξηση ο λο!και αρκετα μεγαλη νομιζω.αρα δειχνουν οτι τον υπολογιζουν.αν ηταν σπανουλης θα επαιρνε τα λεφτα του σπανουλη!
ΑπάντησηΔιαγραφήεπειδη το αναφερουμε συνεχεια ομως γι αυτο κι εγω το κουραζω αλλα απ οτι φαινεται δεν προκειται να καταληξουμε καπου.παντα με μια γκρινια θα ζουμε.τωρα βρηκαμε να γκρινιαζουμε που ο σπανουλης παιρνει πιο πολλα.τι φιλικα ρε αν ηταν να παραξηγουμασταν ας το καλυτερα,ουτε καν μου περασε απ το μυαλο.ισως να ειναι κι εμενα λιγο εντονο το υφος μου αλλα ο γραπτος μου λογος ειναι λιγο μαλακισμενος(το λεω και το ξαναλεω αυτο γιατι δεν θελω να με παρεξηγειται γι αυτο,ειναι σκατοελλατωμα μου!:)).κι απο κοντα ειμαι καπως αποτομος αλλα απλα ειναι το στυλ μου ετσι!!!η ομαδα ξεκινησε ετσι και ειναι σωστο που συνεχιζει ετσι!πρωταγωνηστες ειναι πολλοι σε 1-2 παιχνιδια αλλα αυτος που σταθερα ειναι πρωτοδευτερος σε αποδοση ειναι ο σπανουλης!αν δεν τραβηξει αυτος ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα χασουμε.και μετα ακολουθουν ολοι,μια ο παπ,μια ο λο,μια ο πριντ...καπως ετσι παει!δεν ειναι τυχαιο που ολλες οι μεγαλες ομαδες του δινανε γη και υδωρ για να μας παρατησει!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα πεθανα ε!!!λοοοοοοοοοολ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί βρε Πετράν μου, "τους υποβιβάζεις"? Με το ζόρι βάλαν την τζίφρα τους, δηλαδή? Δε το καταλαβαίνω αυτό? Οι ίδιοι δε ρωτάγανε δεξιά και αριστερά αν θα μείνει ο Σπαν? Οι ίδιοι λοιπόν δεν την κάνανε με ελαφρά και οι ίδιοι δεν φαίνονται να μουρμουράνε..? Στην περίπτωση του Χάινς, τα είπαμε, τα συμφωνήσαμε, αργήσανε ΠΟΛΥ να πάνε εκεί που πρέπει. Του μικρού του σκάσανε ένα σκασμό λεφτά από Βαρκελώνη και δε μπορούσες και δεν έπρεπε να φτάσεις εκεί, γιατί εκεί και αν θα είχαμε "σκηνικά". Στο "καθένας ότι αξίζει", δε μπαίνει το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Λω? Δε μπαίνει το κατά 300 χιλιάρικα κάτω από CSKA, του Χάινς? Αυτοί που "σφίχτηκαν" λοιπόν, να ξεσφιχθούν άμεσα, γιατί δε μας τα λεν καλά... Στο είπα και πριν αδερφέ, είναι πολλά που μπορούν να ειπωθούν και δεν είναι της παρούσης.
ΑπάντησηΔιαγραφή"παντα με μια γκρινια θα ζουμε.τωρα βρηκαμε να γκρινιαζουμε που ο σπανουλης παιρνει πιο πολλα."
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα στο παραπάνω.
μα ενταξει ρε παιδια!με τον σαββα ειχαμε αρπαχτει κιολας.μου ειπε οτι φοραω και παροπιδες αλλα δεν το πιανω...τωρα το μαθαμε οτι ο σπανουλης παιρνει πολλα!απ την αρχη ετσι ηταν τα πραγματα!αυτη ειναι η ισοροπεια για εμενα,ενας ειναι ο αρχηγος.αμα δωσεις του παπ τα ιδια θα θελει κι εκεινος να γινει αρχηγος,μετα κι ο χαινς κοκ!!!το βλεπω και σαν respeact ρε παιδι μου.οτι η διοικηση δειχνει τον δρομο!οτι αυτος ειναι ο αρχηγος!!!!τελος!
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω 3αρι-4αρι λυκειο και 3αρι στο πανεπιστημιο. πειτε και οι αλλοι μπας και βγαζουμε 12αδα.
ΑπάντησηΔιαγραφή2αρι παντα εγω...
ΑπάντησηΔιαγραφήοκ θα κανω και εβα χωρατο τωρα που λειπει η φωνη πρπει να ηταν μαλλον ασος... φαινεται απο την γκρινια
ΑπάντησηΔιαγραφήτι λες @Dimitris Conspis Ranios
Εμενα στο μυαλό μου έρχονται μόνο 2 ψηλοί παγκοσμίως που δεν είχαν ανάγκη κανένα απολύτως κοντό για να πάρουν το οποιοδήποτε παιχνίδι.Ο μεγαλύτερος με διαφορά όλων ,Hakeem "The Dream" Olajuwon και δεύτερος Άρβιντας Σαμπόνις..
ΑπάντησηΔιαγραφήΨηλοί για πάντα. Το ξύλο που πέφτει μέσα στη ρακέτα ειναι για εμενα όλη η γλύκα της καλαθόσφαιρας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι να γουσταρουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=J9aDu7dxfnk
Aχαχαχα είμαι και "excuse" και "my bad" τυπος! Αυτο οταν δεν ειμαι απλα awesome... :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι!! Ο προβοκάτορας των κοντών, δεν θα βγάλει άχνα με αυτούς τους δύο. :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου 'σαι 'συ ρε?! Διακοπάρεις ακόμη? Εγώ αυτό του coach τύπου, το έχω σε μεγάλο βαθμό (σπασαρχίδης, κοινώς...) με αρκετή από τον τσαντίλα (πως τον έλεγε, "angry monster").
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε Σων και βέβαια υπάρχουν τέτοιοι ψηλοί (βασικά, με το που πάτησα "δημοσίευση" χθες, σκέφτηκα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μη μ"ου την πει" κάποιος για τον Καρίμ...), πέσατε να με φάτε! :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορούμε να βρούμε άνετα άλλους 50, το θέμα δεν είναι αυτό. Αυτό που θέλω να πω είναι, ότι μόνο τυχαίο δεν είναι, που το 80% των παικτών που έχουν μείνει στην ιστορία, είναι από το 1-3 και κυρίως point guards.
http://nba.sport24.gr/article/2380619/houston-i-golden-state
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ μου αρέσουν τα γραπτά του Στέφανου, είτε είναι για μπάσκετ, είτε για κάτι άλλο, όχι αθλητικό. Που το θυμήθηκε αυτό το RUN TMC ο άτιμος?!
xaxaxaxaxa!εγω ζηταω φαουλ οταν αρχιζω και κουραζομαι!(φυσικα οχι επιτηδες,απλα νομιζω οτι μου κανουν φαουλ επειδη δεν μπορω να παρω τα ποδια μου μαλλον!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μόνος κοντός που ήταν όντως "Big Man" είναι αυτός:
ΑπάντησηΔιαγραφήΖωντανά...
http://www.youtube.com/watch?v=-og87crqsCE
και σε κονσέρβα.
http://www.youtube.com/watch?v=I8V-_1clYBY
απο τοτε που αρχισα να ξεχναω το σχημα της μπαλας απεκτησα ακριβως το ιδιο κουσουρι και και εγινα και ο τυπος που χανει ολα τα τριποντα ( τα σουταρω γιατι καποπια στιγμη ειχα καλο σουτ ) και βαζει το τελευταιο.....χαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχαχα!εγω λογο ογκου (130 τα κιλα μου και υψος 1,87) παω για τις αμυνες απο κατω,για τα ριμπαουντ και καποια σουτ απο τα 4-5 μετραπου το εχω (και με ταμπλο!).στην αμυνα ειμαι καλος μπορω να πω!και καθαρη αμυνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήαν και πιστευω o Jarret Jack αφησε κενο στον ασσο...πιστευω to colden state θα παει καλυτερα φετος απο οτι περσι...Εγω την ομαδα που περιμενω φετος ειναι οι Cavaliers
ΑπάντησηΔιαγραφήcavs θα ειναι δυνατοι!και μην ξεχνατε τους rockets ε!εκτος αν πηγαν ολοι για τουρισμο.οι warriors εχουν παρει πραμα και θα φτιαξουν πολυ καλη ομαδα!για τους celtics σταναχωριεμαι μονο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε στεναχωριέμαι για καμμιά ομάδα, που φέρει τριφύλλι...
ΑπάντησηΔιαγραφήκατα ενα περιεργο τροπο και εγω στεναχωριεμαι για τους Σελτικς,τι γουσταρα πολυ αυτη την ομαδα ,παροτι εχει τριφυλλι...:),κυριως λογω της συμπαθειας μου στον Pierce...Aν και νομιζω θα την παλεψουν και φετος,τουλαχιστον πλει οφ θα μπουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλος φαν (ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ δηλαδή...) του Bird, ήμουν, είμαι και θα είμαι. Αλλά από Βοστώνη, μόνο Dropkick Murphys, τίποτα άλλο (η καρδιά μου το ξέρει πως αντέχει να βλέπει τα εξώφυλλά του!) :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήελα μωρε τωρα που κολλησες κι εσυ?ο γκαρνετ ειναι αδυναμια μου χρονια τωρα γι αυτο τους παω τοσο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κόλλησα, λέει? ΣΚΑΛΩΜΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο Μπερντ και κανείς άλλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι Jeff Green μεγαλη παιχταρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίο ποστ, παίδες, από Hoopfellas για Λοτζέσκι και Μπατίστ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://hoopfellas.blogspot.gr/2013/08/blog-post_22.html
ναι ρε!τα παντα κανει!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=qnydFmqHuVo&feature=youtu.be&annotation_id=annotation_1243889715&feature=iv&src_vid=Ip2qchPjk-I δεν ξερω καν γιατι το ποσταρω αυτο!μ εχει πιασει η μαλακια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα 24ωρο χωρίς comment? Wow! Ρε παίδες, να ρωτήσω κάτι? Βλέπω μεγάλη "αναστάτωση" για Λάσμε... Έχει κανείς υπόψη του, κάτι?
ΑπάντησηΔιαγραφήπριν 23 λεπτα ''μαλακιστηκα απο κατω γι αυτο το λογο!γιατι τι εγινε με λασμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα ρε Μήτσο, σόρυ, κάνω babysitting παράλληλα και δε το είδα. Διαβάζω σε πολλές συζητήσεις στο δίκτυο, για πρόβλημα μεγαλύτερο από ότι αναμενόμενο και βλέπω γενικώς μια "αναστάτωση" στους βάζελους... Αν δεν είναι μούφα, θα έχουν θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν νομιζω να ισχυει.μαλλον μουφα ειναι.αλλα αν δεν ειναι εχουν μπατιστ και μαυροκεφαλιδη για αρχη.παιζει κι ο γκιστ λιγο στο 5 και μετα κανουν διορθωτικη κινηση.αν δεν τους βγει η διορθωτικη κινηση τοτε ναι,εχουν προβλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γω για μούφα (μάλλον) το κόβω, αλλά αν δεν είναι, διαφωνώ. Εκεί μιλάμε για θέμα μεγαλύτερο από το περσινο δικό μας με Dorsey. Ο Μπατίστ, όσο και να τον συνεφέρει (κρύψει) το συμμαζεμένο παιχνίδι και club του βάζελου, δεν είναι πια για πολλά. Δηλαδή ΠΟΣΟ καλύτερα να πάει από αυτά που είδαμε πέρυσι? Ο Γκιστ στο 5, δε μπορεί, ο λούζερ πίσω μπάζει χειρότερα από τον Κοστάντζο και διορθωτικές είναι πάντα ρίσκο, ειδικά αν μιλάμε για παίκτη με το βάρος που έχει ο Λάσμε, στο παιχνίδι τους. Με μια λέξη, ΔΥΣΚΟΛΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήναι τωρα που το ξανασκεφτομαι δυσκολα.δεν νομιζω ομως να ισχυει αρα τσαμπα το συζηταμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα δούμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.redplanet.gr/basket/euroleague/etsi-egine-back-to-back-prwtathlhths-eyrwphs.2381773.html φορτηστηκα συναισθηματικα!τι ηταν αυτο που καναμε προπερσυ ρε παιδια???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσε..Καθε φορα που βλεπω αυτον τον τελικο πανηγυριζω σαν να το βλεπω πρωτη φορα.
ΑπάντησηΔιαγραφήειχα καιρο να το δω και μου ηρθε να κλαψω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τι έχουμε ζήσει αυτά τα δυο χρόνια, είναι πέρα της λογικής. Και όχι μόνο τα F4, όλη τη χρονιά να πιάσουμε. Αν είχα το ταλέντο να φτιάξω βίντεο, θα το ξεκίναγα με εκείνο το πρώτο παιχνίδι ση χώρα των Βάσκων και το τι έλεγαν οι εκφωνητές σο τέλος... Γιατί έτσι ξεκινάει αυτό το παραμύθι, στην πραγματικότητα. Μες την κατήφια και φτάνει σε αυτό που ενοχλεί πολλούς, το B2B. Αν πάντως πρέπει ρε παίδες να διαλέξω ένα παιχνίδι, αυτά τα δυο χρόνια, δε θα έβαζα κανέναν από τους τελικούς. Τον ημιτελικό με CSKA, δε μπρορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου! Τέτοιο ΠΑΤΗΜΑ, τέτοιο ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ, τέτοιο ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΜΑ, σορρυ, αλλά δε το 'χω δει ποτέ άλλoτε στο Ευρωπαϊκό basketball... Πρέπει να διδάσκεται σε camps, σχολεία, συλλόγους, οπουδήποτε υπάρχει μπασκέτα, σπυριάρα, προπονητής και πιτσιρικάδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι ακόμη... Δεν άντεξα να μη το κάνω capture...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜίσσας ξανά...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gazzetta.gr/basketball/article/535798/ayto-prepei-na-kanoyn-papapetroy-kai-agravanis
το μονο ματς που δεν ειχα αγωνια και με ειχε πιασει νευρικο γελιο ετσι οπως παιζανε οι δικοι μας!δικαιως λεγανε οι βαζελοι μετα για αναβολικα!μπαινεις στο παρκε και βαζεις την αρκουδα να κανει ζογκλερικα για ν αποφυγει τα πεη και τελικα τα τρωει στη μαπα ολα!
ΑπάντησηΔιαγραφή...για να δουμε.....λες?
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχαχαχαχα πρεπει να του την στειλουμε!εχει facebook?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαταλαβες τωρα γιατι νευριαζω οταν συζηταμε οτι περνει πολλα ο σπανουλης κτλ κτλ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήHey! Σε δυο μερες γυρναω. Ειμαι Θεσσαλονικη, ανω τουμπα και δε μπορεις να μαθεις τιποτα για την ομαδα εδω αν δε μπεις στο νετ...
ΑπάντησηΔιαγραφή1.90 103 κιλα, πρεπει να γινουν τιτανομαχιες καποια στιγμη... :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα! Και λίγο από Παπαγιάννη... Μου φαίνεται "κάπως" το παιδί... για δείτε και 'σεις: http://www.gazzetta.gr/basketball/article/536009/papagiannis-diamanti-toy-mellontos
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύνιξ Καζάν για Καββαδά... Όχι, χαζός είναι ο Τρινκέρι...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.eurohoops.net/el/2013/08/dribbling-el/31872
πωπωπωπωπω!κοιτα τωρα κανω διατροφουλα κι αρχιζω και πεφτω!
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα εχω να παιξω μπασκετ 2 χρονακια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι χαζός ο Ιταλός αλλά ούτε κι εγώ τυφλός...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣηκώνει πολλές ερμηνείες η συγκεκριμένη συνέντευξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας και η απάντηση των Αγγελόπουλων:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.redplanet.gr/basket/h-apanthsh-toy-olympiakou-sto-dhmosieyma-ths-kyriakatikhs-eleytherotypias.2383022.html
Βλέπω όλο και πιο πιθανό το ενδεχόμενο να πάρει Καββαδά στην εθνική(καθώς και Κατσίβελη,αλλά αυτό το είχαμε πιο σίγουρο). Έκατσα λίγο να δω την Εθνική σήμερα και-ιδιαιτερα αμυντικά-οι Μαυροκεφαλίδης-Βουγιούκας δεν αντέχονταν,κυρίως ο δεύτερος.Πιο σοφτ και από το βιτάμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε ξέρω Rednick, νομίζω πάντως, ότι κρύβει κάποια πράγματα ο Τρινκέρι, όσον αφορά τη 12αδα και πως θα παίξουμε στο Ευρωμπάσκετ. Επίσης, το ότι δεν την έχουμε δει να παίζει (πρώτη φορά θυμάμαι, να φτάσουμε μια βδομάδα πριν την έναρξη για να δούμε ένα ματς, απλά ξεφτίλα...), με κάνει να μη μπορώ να βγάλω συμπεράσματα, ειδικά για τις δυο ήττες. Τον Κατσίβελη τον είχα από την αρχή ψιλο-σίγουρο, αν θυμάσαι. Για τους ψηλούς τα 'χω χάσει λίγο όσον αφορά την κατάστασή τους, ειδικά μετά τον τραυματισμό του Μπουρούση, αλλά και εκεί πιστεύω ότι ανακατεύει λίγο τράπουλα. Ο Βουγιούκας, είναι μεν σοφτ (το ξέραμε αυτό), αλλά είναι πολύ πλαστικός. Δε ξέρω, πραγματικά τι σκέφτεται για το 5. Πάντως τον Βασιλειάδη τον έχω και αυτίν για ξου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Βασιλειάδη και εγώ εξ αρχής πίστευα πως δύσκολα θα τον πάρει στην αποστολή και μάλλον αυτό φαίνεται από τα λίγα λεπτά που παίρνει σε κάθε ματς και τους κακούς αριθμούς που βλέπω στα στατιστικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τον Βουγιούκα,αν θέλουμε πλαστικότητα στις κινήσεις(μεγάλο κλισέ αυτό),έχουμε ήδη τον Μαυροκεφαλίδη,από τον 2ο σέντερ περιμένεις άλλα πράγματα. Πιστεύω πως αν πάμε στο 5 με Μπουρούση-Ίαν-Μαυροκεφαλίδη θα έχουμε τρομερές αδυναμίες πίσω,απέναντι σε ομάδες με καλούς ψηλούς.
Σίγουρα πάντως ακόμα δεν έχει καταλήξει ο Ιταλός. Εγώ πιστεύω πως ίσως και να μην είναι ο Πέρπε στην αποστολή, δεδομένου του ότι ο Μπράμος είναι σε καλή κατάσταση,εξαιρετικός αμυντικός και συν τοις άλλοις ένας παίκτης που παίζει στο 2 και στο 3 είναι πάντα χρήσιμος καθώς δίνει ευελιξία στα συστήματα.
Χεχε, καταρχήν πολύ σωστό αυτό που είπες για το "πλαστικότητα"! Κάποιες φορές σκέφτομαι πως κολλάς "ετσιθελικά" κάποια πράγματα που έχεις χιλιάδες φορές, διαβάσει!?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου λες, δε ξέρω αν θέλω περισσότερο από τους δυο soft τον Βουγιούκα ή τον λούζερ... Ο δεύτερος από όσο διαβάζω, δείχνει σε πολύ καλύτερη κατάσταση, αλλά γενικά τον Βουγιούκα τον έχω σε καλύτερη άποψη. Αν πάρει και τα τρία 4αρια (εδώ που τα λέμε ποιον να αφήσεις έξω?), μπορεί να πάει στο (πολύ) βαρύ σχήμα με Μπουρούση/Καββαδά στο 5, έχοντας την άνεση των τριων, στο 4 και ένα tweener σα τον λούζερ. Τελικά, μάλλον είχε δίκιο ο Ιταλός που έλεγε, ότι το πιο δύσκολο από όλα, είναι να αποφασίσει ποιοι θα πάρουν το ticket... Έχω ελπίδες πάντως, για κάτι καλό.
Ειδικά για τον Λουκά για κάποια χρόνια το μοναδικό του πρωτέρημα ητάν η πλαστικότητα. Παίζει αυτός ο όρος να δημιουργήθηκε από τους δμοσιογράφους αποκλειστικά για εκείνον!:P
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως,θεωρώ πως ο αδύναμος κρίκος στις θέσεις των ψηλών (για το τουρνουά και μόνο) μάλλον είναι ο Βουγιούκας.
Αυτό που με ανησυχεί, είναι ότι δεν έχω δει τίποτα (λες και είμαστε στη δεκαετία του 50...) και το μόνο που έχω ως πληροφόρηση, είναι τα γραπτά. Να 'μαστε εμείς ο μόνος γρίφος? Η Γαλλία παρουσιάζεται (όχι άδικα) από τα φαβορί, αλλά δε τους φοβάμαι για κάποιο λόγο. Η Ισπανία, δεν είναι στα δικά μου μάτια να την υποτιμάς, σε γκαρντ είναι κομπλέ (κάποια στιγμή θα την έκανε και ο Ναβάρο, σάμπως δεν έχουν άλλους?), έχουν το μικρό Γκασόλ που έχει ανέβει πολύ (για την ακρίβεια, ΠΟΛΥ!) και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα πια από τον αδερφό του και δεν ξεγράφω διοργανωτές, Σκοπιανούς (όσοι από αυτούς είναι τέλος πάντων...) και Κροατία. Ξέχασα κάποιον? Τη Σερβία του αγαπημένου μου πορνόγερου, που σε τέτοια τουρνουά, είναι μανούλα. Νέοι coach (δικός μας, Ορένγκα) εναντίον γερόλυκων (υπάρχουν πολλοί που ξεγράφουν έτσι απλά, τον Μπόζα?) και αν κάνω μια πρόβλεψη, είναι ότι οι Ρώσοι δε φαίνονται απλά, αλλά είναι για σφαλιάρες... Τα μετάλλια από το χάος,απέχουν λίγο για πολλές ομάδες. Δε μου αρέσει που μας έχουν στα φαβορί, αν και είναι αλήθεια ότι και γω δε μπορώ να μη μας βάλλω εκεί μέσα. Αν μη τι άλλο, θα 'ναι ενδιαφέρον Σεπτέμβρης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπάινεις στην άνω Τούμπα από νετ καφέ στο site? Σε βλέπει κανείς ρε η πιάνεις γωνιακό pc (χεχε)??? Είναι σα να πάει μπαόκι σε αντίστοιχο, στην Αμφιάλη ή στο Χατζηκυριάκειο!!! Μου αρέσει η ιδέα για μπασκετάκι, αλλά παρόλο που σας τρώω λάχανο από ότι βλέπω στα κιλά (1.79 /78 kg), καπνίζω σα φουγάρο και νομίζω ότι θα με πάρουν να στρώσω άσφαλτο μετά από 10 λεπτά παιχνιδιού... Άσε που θα σας σπάσω τα παπάρια, είπαμε αυτό του coach τύπου, το 'χω πολύ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε και εμένα μου γεμίζουν το μάτι οι Γάλλοι, έχουν και αρκετές απουσίες στους ψηλούς. Κατ'εμέ οι Ισπανοί είναι και πάλι το φαβορί, όπως και να'χει. Εγώ με το ρόστερ που έχουν, περιμένω τους Κροάτες πολύ δυνατούς, αν και δεν ξέρω τι δέσιμο έχουν σαν ομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για εμάς, θα δείξει η πορεία, το 2010 είχαμε ένα από τα καλύτερα ρόστερ μας, στα φιλικά πετούσαμε, όμως καταλήξαμε σε μια παταγώδη αποτυχία, επομένως, δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα μας ξημερώσει και φέτος.
Πόσο πιο δυνατοί θα είμασταν, σκέψου, αν είχαμε Καλάθη και Μάντζαρη..? Θα ρίχναμε πολύ κοκομπλόκο σε πολλούς... Και ύστερα με βγάζουν "προβοκάτορα των κοντών"! :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα αυτές οι δύο απουσίες είναι σημαντικότατες (βέβαια το έργο του Τρινκιέρι σχετικά με τη δωδεκάδα θα ήταν ακόμα πιο δύσκολο), όμως πιστεύω πως ο Κουφός θα μας λείψει περισσότερο από ότι πιστεύουμε. Μας λείπει πολύ ένας παίκτης που είναι δυνατός και δε θα φοβάται να ρίξει και να φάει ξύλο στην άμυνα. Mακάρι να διαψευστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα και καλή εβδομάδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι για τα δέκα καλύτερα point...
http://nba.sport24.gr/article/2382950/o-curry-kai-oi-alloi
Ωωωωωωπ! Φρέσκο πράμα, μόλις το twittαρε ο φίλος μου ο Eurohoop-ης!! Βασιλιεάδης (αυτόν τον περίμενα) και Κατσίβελης (αυτόν, όχι), εκτός Εθνικής!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήEurohoops.net @Eurohoopsnet
Vasileiadis and Katsivelis cut from the Greek NT.Now there are 13 players and the final cut will be done after the Acropolis tournament
3 minutes ago
Με τι backcourt θα παμε ομως? Ζησης, Σπανουλης, Σλουκας, Μπραμος φτανουν μονο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως φαινεται οτι επιβεβαιωνομαι για Καββαδα, μαλλον το σκεφτεται πολυ και ο Τρινκιερι για να μην τον εχει κοψει ακομη.
Να και η "επίσημη" ανακοίνωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/EthnikiBasket/kophkan_oi_vasileiadhs_katsivelhs.2384514.html
Αν είχαμε 2 ψηλούς της προκοπής όμως, στο στυλ του Κουφού, θα είμασταν με το μετάλλιο στην τσέπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρος είναι για τη δωδεκάδα ή τον έχει κόψει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύνιξ τέλος για Καββαδά.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10603&subid=2&pubid=129473362
Ο Άρης σε θέλει. Ο Ολυμπιακός ποντάριζε τόοοοοσο πολύ στη σιγουριά της μεταγραφής Παπαπέτρου και δεν σε ήθελε;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.pamesports.gr/256111/antetokoynmpo-einai-timh-gia-mena-na-me-thelei-o-arhs
Όποιος παίκτης φεύγει από τον Πάο, ή σέρνεται ή αποτυγχάνει ή χάνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα άρθρο να γράψει κάποιος: "Της αποχώρησης σαπάκια".
http://www.pamesports.gr/256118/den-perase-tis-eksetaseis-o-oyinston
Και βέβαια δε φτάνουν! Πραγματικά, δε μπορώ να καταλάβω τι έχει στο μυαλό του ο Ιταλός? Να δω ποιος θα μαρκάρει τώρα..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τι έχει στο μυαλό του:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gazzetta.gr/basketball/article/536380/i-13ada-toy-akropolis-kai-risko-toy-trinkieri
Άλλο με προβληματίζει εμένα...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gazzetta.gr/basketball/article/536136/protia-me-krstits-gia-toys-servoys
Η άνοδος της Σερβίας. Με 4 σε πρώτο ρόλο και τους υπόλοιπους σε συμπληρωματικό, με ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ και με τσαγανό μετά από χρόνια.
Παίζει βέβαια, όταν γυρίσει ο Τεόντοσιτς να φέρει τα πάνω κάτω...
Καλά λέω, κουκουρούκου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θέλουμε να κερδίσουμε τη Σερβία και να έχουμε λίγο τσαμπουκά στην άμυνά μας, χίλιες φορές ο Καββαδάς αντί του Βουγιούκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πουλέν μου θα είναι στη δωδεκάδα της Σερβίας.
http://www.youtube.com/watch?v=ecugCYNA6Vg
Με λυπεί βέβαια, που τα χώνει εναντίον του Ερυθρού Αστέρα.
Δε ξέρω, ξενέρωσα άσχημα τώρα... Με 7 forwards θα πάμε δηλαδή? τεσπά... Για Καββαδά, δε χρειάζεται να πω, μαζί είμαστε σε αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν έχουμε τσαμπουκά στην άμυνα, δεν θα πάμε πουθενά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τέτοιο παιχνίδι το πάει ο Ιταλός. Οπότε, Καββαδάς και τέλος. Εκτός αν δεν μπορέσει ο βλάχος.
Για μένα δεν είναι κουκουρούκου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιον να κόψει από τους κοντούς;
Τον Ζήση ή τον Μπράμο; Δεν γίνεται.
Αν ήταν να κόψει κάποιον για να έπαιρνε Κατσίβελη, θα έπρεπε να κόψει τον Πρίντεζη και να έχει τον Μπράμο στο 3-2 με τον Καϊμακόγλου να παίζει περισσότερο στο 4 παρά στο 3 που δεν μπορεί. Εγώ θα έκοβα ένα από τα 3 τεσσάρια που μάλλον θα ήταν ο Πρι.
Αν είχα Κουφό, θα έπαιρνα (και πάλι) Καββαδά και Βουγιούκα στο 5, θα έπαιρνα τα 3 τεσσάρια και θα έκοβα τον Μαύρο και τον Μπουρού.
Το πρόβλημα είναι στο 5 για μένα και ίσως η σημαντικότερη κίνηση. Καββαδάς οπωσδήποτε με Μαυρο κι αν δεν μπορεί ο Μπουρού, τότε Ίαν.
Κανέναν,Μακ. Με λιγότερο από τέσερα γκαρντ, θεωρώ και το 'χω πει και στο αντίστοιχο ποστ, πάμε χαμένοι. Πόσο μάλιστα τώρα, που πάμε με τρία, εκ των οποίων ο Ζήσης παίζει άμυνα (σίγουρα όχι αυτή των Καλάθη, Μάντζαρη και Κατσίβελη). Για να μη πιάσω το rotation. να υποθέσω ότι θα ξεπατωθεί ο Σπανούλης...?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιον να κόψει φίλε αντί του Κατσίβελη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ σου είπα τα σενάρια μου...
Με τους 4 κοντούς που θέλεις, πρέπει να κόψει τον Πρι ή τον Πέρπε. Δεν υπάρχει άλλη λύση.
Στους ψηλούς έχεις πράμα, που μπορεί να αλληλοσυμπληρωθεί. Το έγραφα και χθες στην κουβέντα με rednick, αν και μου αρέσει περισσότερο ο Βουγιούκας, δε δείχνει και πολύ 'ζεστός', οπότε ας πάρει Μπουρούση και Καββαδά, με 4-5αρο τον λούζερ που πάει καλά. Πριντ, Καϊ, Παπ, Φώτσης, Πέρπε, Σπαν, Ζήσης, Μπράμος, Κατσίβελης. Γιατί να κόψει Πριντ ή Πέρπε? Έχεις και τα 4 γκαρντ που είναι υπεραπαραίτητα και τους tweeners που μπορούν να βοηθήσουν σε ασανσέρ - θέσεις. Μακάρι να βγω λάθος φίλε, αλλά ο Σπαν θα λιώσει στο παίξιμο, από άμυνα στο backcourt θα είμαστε για κλάματα (ε ρε και πέσουμε με την Ισπανία...) και ο Θεός βοηθός. Σα να του δωσε ραβασάκι κάποιος, δεν εξηγείται αλλιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://twitter.com/pnscroll_sdog
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως τα λέγαμε, καρφί για Καββαδά πάει ο Τρινκιέρι, απ'ότι φαίνεται.
Ακόμα πάντως δεν μπόρω να χωνέψω το ότι πηρε τρεισήμισι γκαρντ, μου φαίνεται αδιανόητο.
Σε όλο τον κόσμο φαίνεται παράξενο, Rednick, για αυτό και έγραψα χθες βράδυ στο Μακ, για "ραβασάκι". Σήμερα το πρωί με το καφεδάκι, έριξα μια ματιά στο Hoopfellas και είδα δικούς μας, βάζελους, πανιώνιους, σαλονικιούς, όλοι να έχουμε την ίδια απορία..? Μακάρι να είναι δική του επιλογή και να μας βγάλει, βλάκες, αλλά νομίζω θα το πληρώσουμε άσχημα, αν μας κάτσουν διασταυρώματα, δύσκολα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είμαι και υπέρμαχος των θεωριών συνομοσίας, αλλά σπάω και το κεφάλι μου ψάχνοντας μια λογική εξήγηση και δεν τη βρίσκω. Συν τοις άλλοις κανείς εκ των τριών που επέλεξε δεν είναι καθαρός point guard. Εν τέλει, αν δεν είχε αποφασίσει να πάρει τον Κατσίβελη, γιατί ο Παππάς κόπηκε από τόσο νωρίς? Και σε τελική ανάλυση, τόσο κακό θα μας έκανε να περιμένουμε 5 μέρες τον Καλάθη, όπως έκαναν οι περισσότερες ομάδες για τους NBAers?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο υπάρχει ΣΩΛΗΝΑΣ, εγώ θα κοιτώ και τις συνωμοσίες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου να είναι άραγε ο Ντέγιαν Μούσλι και γιατί δεν παίρνει αυτόν ο Ντούντα αντί του Γκάγκιτς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡαβασάκι δείχνει να είναι αλλά, γιατί δεν έπαιρνε Κατσίβελη και να αφήσει έξω τον Πέρπε ή τον Πριντ με το ίδιο ραβασάκι; Λέω εγώ τώρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παππάς δεν υπήρχε περίπτωση να συμπεριληφθεί. Δεν κάνει για άσος σε καμία περίπτωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Καλάθης κι ο Κουφός είναι μαύρα πρόβατα για την ΕΟΚ. Οπότε, δεν θα τους περίμεναν.
Ο Μαυροκεφαλίδης από μαύρο πρόβατο, πήγε στον Πάο κι έγινε λευκό. Αγνό σαν το γάλα ένα πράμα.
Τρία τεσσάρια (Μπάτμαν, Πριντ, Κάι) συν ενάμιση (Μαύρος) ή ένα πεντάρι (Ίαν). Είναι όλοι τους διορισμένοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα τριάρια ο Παπ, ο Πέρπε και λίγο Μπράμος.
Ποιόν θα άφηνες εκτός και θα έπαιρνες Κατσίβελη;
http://www.redplanet.gr/basket/anakoinwse-xristodouloy-gia-pente-xronia.2385717.html
ΑπάντησηΔιαγραφήpoios ειναι αυτος?ουτε που τον εχω ακουσει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλα ντε..Και εγω αυτο απορω..Και γιατι δεν πηραν Τολιοπουλο?
ΑπάντησηΔιαγραφήουτε στατιστικα του δεν μπορω να βρω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρηκα στατιστικα! http://basketball.eurobasket.com/player/Antreas_Christodoulou/Olympiacos_SFP_Pireus/203448
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλουτσικα στατιστικα!ξερει κανει αλλος κατι περισσοτερο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι!
ΑπάντησηΔιαγραφή1.97 και αριστερόχειρας;
???????
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να τον ήθελε ο Αγγέλου, μάλλον είναι καλή περίπτωση: http://www.basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=126981:2013-08-27-13-59-04&catid=227:olympiakos&Itemid=226
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως ο Μαντουλίδης, είναι καλό σχολείο και ο Σλούκας, από εκεί ήρθε.
Ήθελα να δω αν "φέρνει" σε Διαμαντίδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά, τον βρήκα. Ακόμα δεν κατάλαβα αν είναι αριστερόχειρας ή δεξιόχειρας. Έχει τελειώματα και με τα δύο χέρια αλλά δεν υπάρχει φάση με σουτ από μακριά για να καταλάβω.
Ανδρέας Χριστοδούλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚίτρινη φανέλλα, νούμερο 7, με ψηλές κάλτσες και γαλάζια παπούτσια.
Η πρώτη φάση στο τζάμπολ είναι δική του.
Κάνει και δηλώσεις...
http://www.youtube.com/watch?v=c-PK7xrRVgA
Έλα ρε φίλε, σου απάντησα και χθες, μάλλον δε το δες. Αν και μου αρέσει ο Ίαν περισσότερο, από ότι διαβάζω, δε δείχνει και ιδιαίτερο πάθος (όχι ότι το είχε και ποτέ...), οπότε θα πήγαινα με Μπουρού-Καββαδά με ενδιάμεσο τον λούζερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ λες να κόψει Φώτση ή Περπέρογλου.
Εγώ σου λέω ότι αν "έπρεπε" να πάρει άσο (δηλαδή Κατσίβελη) ποιον θα μπορούσε να έκοβε από τους διορισμένους; Κανέναν είναι η απάντηση
Μπέρδεμα...
Στους διορισμένους δεν έβαλες και τον Βουγιούκα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, τον έβαλα. Μαζί με Κάι και Φώτση και Ζήση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος θα βγει από τους δικούς μας όμως;
Ο Πρίντεζης ήταν σε πτώση φέτος αλλά παίζει καλά με την Εθνική.
Ο Σπανούλης αποκλείεται να μη συμμετάσχει γιατί θα αποτελέσει αιτία πολέμου με την ομοσπονδία.
Ο Σλούκας είναι τρίτος κατά σειρά και κάνει τα πάντα, οπότε τον κρατάς.
Ο Περπέρογλου θα σου δώσει πάντα κάτι και σε άμυνα και σε επίθεση.
Πιστεύω ότι θα δοκιμάσει να έχει Μπράμο αρχικά και κατά συνθήκη Παπανικολάου σε ψηλά σχήματα για τις άμυνες στη θέση 2. Οι Σπαν, Ζήσης, Σλούκι είναι κοντοί για κάποιες συγκεκριμένες άμυνες.
Σκληροτράχηλα τρεχαντήρια χρειαζόμαστε...
Νέο ποστ από Morrison: http://redbasketzone.blogspot.gr/2013/08/future-world.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως πάντα, άκρως ενδιαφέρον.
http://www.gazzetta.gr/basketball/article/536599/tromeri-protasi-tis-fener-se-toyrkogloy
ΑπάντησηΔιαγραφήθα παει; τι λέτε;
Θα πάει και θα τους κάνει πιο πολύ μπάχαλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό δικούς μας, θα άφηνα έξω τον Πέρπε, αλλά με κρύα καρδιά. Δεν είναι παίκτης που μπορείς να αφήσεις έξω, το ίδιο και ο Φώτσης όμως. Αν είχαμε Καλαθη-Βαγγελάκη, δε θα το συζητάγαμε καν, αλλά τώρα δεν έχεις άλλον εκεί με έφεση στην άμυνα. Μοιάζει σαμιαμίδι, αλλά είναι καλύτερος αμυντικός όλων των άλλων, Μακ. ΟΚ, ο Σπαν άμα θέλει, παίζει καιάμυνα, αλλά δε θέλει και πιθανόν δε θέλει και κανείς προπονητής να τον κάνει να παίξει, γιατί δεν είναι αυτό το ζητούμενο από εκεί...Από τους άλλους όμως? Για να μην πω (χτύπα ξύλο!!!) για κανα τραυματισμό... Αντίο ζωή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βουγιούκας μπορεί να είναι ράθυμος, αλλά κάτω από το καλάθι είναι πιο αποτελεσματικός από τον Μαύρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λουκάς είναι καλύτερος στα 4-5 μέτρα και ταχύτερος.
Για σκέψου όμως. Απένταντι στους Σέρβους ή στους Ισπανούς ψηλούς, ποιος από τους δύο θα τα καταφέρει καλύτερα;
Xαμπαριάζω μωρέ απο μπουγατσοκιμάδες? Η αληθειά είναι πως κατι νερντουλες που παιζουν διαφορα παιχνιδια ηταν μεσα, οποτε κανεις δεν ασχολουνταν μαζι μου. Ψησε μπασκετακι και ασε τα διαφορα τωρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλόν αχταρμά έχουν φτιάξει ήδη στη Φενέρ, δε θα τους χαλάσει καθόλου κι ο Τούρκογλου. Δεν θυμάται τίποτα από το προ ολίγων ετών πάθημα (που ευτυχώς έγινε μάθημα) του Ολυμπιακού ο Ζέλικο;
ΑπάντησηΔιαγραφήok αντιλαμβανομαι και συμμεριζομαι μεχρι ενος βαθμου αυτο που λετε αλλα υπαρχουν απαιτησεις και πρεπει να παρει παιχταραδες...για να ανταπεξελθει. θα γινουν μανουρες οκ αλλα δεν θεωρω οτι θα ειναι τοσο μπουρδελο....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά ο Λοτζέσκι χάνει το Ευρωμπάσκετ λόγω ρήξης τένοντα στον τετρακέφαλο..Κρίμα μεγάλο.Ξέρεις κανεί αν ο τραυματισμός αυτός είναι αντιστρέψιμος;Επιστρέφεις γερός και δυνατός όπως πριν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Φενέρ θα είναι σαν την Εθνική του Τρινκιέρι. Η ομάδα των φόργουορντ. :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ολικη ρηξη ισως να θελει και ενα 3μηνο ευκολα με χειρουργειο και αποκατασταση... Σε μερικη, που αντιμετωπιζεται χωρις χειρουργειο λογικα ενδυναμωση και ειδικο προγραμμα. Μαξ μηνα λεω εγω χωρις να ειμαι γιατρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι απο τους μικρους που δεν εχω καθολου εικονα... Ο Σταματης απλα για οσους ενδιαφερονται μια λεπτομερεια εχει υψος 1.75 αλλα πηδαει 1 μετρο για πλακα!
ΑπάντησηΔιαγραφήnai etsi einai
ΑπάντησηΔιαγραφήχαιρετω ολη την παρεα..
ΑπάντησηΔιαγραφήελειψα λιγο,λογω ολιγοημερης ξεκουρασης..
ο κλειζα μου αρεσε χθες.φιλικο μεν αλλα φαινεται οτι εχει ξεπερασει τον τραυματισμο του,ενω δεν εκβιαζει επιθεσεις.
αμυντικα τον βρηκα χειροτερο και θελω να δω πως ο μελιτζανας θα τον μυησει στο αμυντικο κομματι..
Κεραμέας για Χριστοδούλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gazzetta.gr/basketball/article/536772/gia-megala-pragmata-o-hristodoyloy
http://www.pamesports.gr/256435/exei-prodiagrafes-gia-megala-pragmata-o-xristodoyloy
Το ρεπορτάζ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sport.gr/Article/%CE%95%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%9C%CF%80%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%84/Eurobasket/%CE%A3%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%B5%CF%81-%CE%B5%CE%BC%CF%86%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B7-%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE,-80-62-%CF%84%CE%B7-%CE%9B%CE%B9%CE%B8%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1!/31-182209.html
Αφιερωμένο στο Μιχάλη:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gazzetta.gr/basketball/gallery/536429/otan-o-ratza-ekane-plaka-stoys-matzik
Καλημέρα! Στέφανος Τριαντάφυλλος σε μπασκετικό trend που εγώ δεν ήξερα ότι υπάρχει, αλλά θα έδινα τα πάντα να 'μαι 15χρονος τώρα και να σηκώνω 30 τέτοια βιντεάκια, την ημέρα! Τρελό fun!!! Αποφύγετε να διαβάσετε τα σχόλια από συντηρητικούς φλώρους... IN YO' FACE λέμε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.oneman.gr/keimena/men_s_only/humor/to-in-your-face-apokta-allo-nohma.2379531.html
Να επαναλάβω όμως, ΜΙΣΩ ΤΟΥΣ CELTICS!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα να μαζευόμαστε σιγά-σιγά...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχμ, τι να σου κάνω που ο Ντίνος σου ήταν Κέλτης;
ΑπάντησηΔιαγραφήDino Red:
http://www.youtube.com/watch?v=PncClYGBrJ8
Dino Mix:
http://www.youtube.com/watch?v=ct8wHrSakKk
υ.γ. Ψηλοί ρε μουνιά!! :P
Aχαχαχα ο τελευταιος μου αρεσει που κανει λες και καρφωσε στα μουτρα του Σακιλ, ενω η σαστισμενη η γυναικα δεν ξερει καν τι εχει γινει...
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτα ειναι γουστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν γουσταρεις μπασκετακι παιζεις παντου..
θυμαμαι μικρος επαιρνα τις καλτσες και σουταρα στα κουρτινοξυλα..μονα με αδερφακι και τρελλο ξυλικι....
Ποσο υψος εχεις Μακ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜισό να πάω να μετρηθώ και σου λέω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρις τις παντουφλες παρακαλω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε φίλε, με φλάσαρες! Το ίδiο έκανα και εγώ μέχρι να βγει και να αγοραστεί η (κλασική) μπασκετούλα με τη σφουγγαρένια μπάλα, για την πόρτα του δωματίου. Και επειδή ήμουν και σαδιστικό κωλοπαίδι, όταν έπαιζα με τον μικρό αδερφό μου, τον άφηνα να φτάνει στους 96 πόντους (όλα τα ματς στα 100) και μετά τον κέρδιζα 100-96 και γινόταν φούρνος (πολυ γαμωσταυρίδι μιλάμε!). Ωραίες φάσεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ: Τιμιτκή αναφορά στις μπασκέτες από τα σίδερα που "δένουν" τα βαρέλια (στεφάνη) και μας είχε φτιάξει ο παππούς μου στο χωριό (καρφωμένα σε τέσερις οριζόντιες ξυλόταβλες για ταμπλό)! Το πόσες φορές είχα κερδίσει στο μυαλό μου, επικά παιχνίδια εναντίον Γιουγκοσλαβίας, Σοβιετικής Ένωσης και Ιταλίας, δε λέγεται!
Ο τύπος που μπαίνει στο δωμάτιο και υπάρχει η μπασκετούλα από πίσω του στην πόρτα, είναι το καλύτερο. Πέφτει η καρφοματούμπα από το ποθενά και καπάκι σκάει η παρεά και χορεύει μαλακισμένα!!! Κάτι τέτοια, κάναμε και 'μεις (δεν απορώ που δεν έμενε γκόμενα για πολύ μαζί μας)....
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχα! Το ΥΓ πάει κατά το θρυλικό t-shirt του ελληνικού Motorheadbangers?!!! ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟντως ειναι το πιο εντυπωσιακο, αλλα αυτο που λεω ειναι το πιο κατεστραμενο γιατι ο τυπος ειναι το ααλλο τρολ...
ΑπάντησηΔιαγραφή1.83 με και 1.80 χωρίς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλεις και βάρος;
Και ήσουν 4αρι??????!!!!! Undersized????!!!!! Χαχαχαχαχαχαχα! :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι χα, χα ρε σαχλαμάρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΊδια ηλικία έχουμε;
Κοίτα, όταν ήμουν στο λύκειο, μόνο 2 άτομα ήταν ψηλότεροι από μένα στην τάξη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναγκαστικά έπαιζα 5άρι και 4άρι.
Αααααααααααααααααχαχαχαχαχα! Έλιωσα ρε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ηλικία έχεις? Πάντως εγώ ήμουν στα 1.79 (και εκεί έμεινα έκτοτε) από τα 16 μου.
Πλάκα κάνω έτσι? Ελπίζω να το κατάλαβες...
παιδια οπα δεν βγαινει ομαδα ετσι.... μακ 4αρι 1.80 και εγω τριαρι 1.88.
ΑπάντησηΔιαγραφήcoach δεν ανεβαινω θεση στο λεω βαρια 4αρι και αυτο για συγκεκριμενα συστηματα.....χαχαχα
Πες μου κιλά παιδί μου apo, και θα δούμε... Πάντως έχουμε θέματα, η Φωνή και ο Μήτσος έχουν δηλώσει "βαριά κορμιά", ο Μακ πρέπει να μάθουμε τι release έχει για 3αρι (χώρια που υπόλοιποι που δεν έχουν δηλώσει τι και πως, ακόμη) ενώ, μέχρι στογμής αν θυμάμαι καλά, δεν έχουμε κάποιον πάνω από 190cm.... Δε πάμε πουθενά έτσι και ποιος ακούει τον Σάββα μετά...
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχαχα 1.88 86 κιλα πολυ καλος αμυντικος ( καθαρα και μη με εφεση στα κλεψιματα) πνευμονια για πεταμα καλο σουτ μεσης αποστασης και τριποντο αγνοειται στο β' τοπικο Χιου που επαιζα τελευταια φορα... καπου εκει πρπει να το εχω ξεχασει και μετα απο τοσα χρονια δεν μπορω να το βρω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι, αδυνατο σε κοβω οποτε γυρω στα 78 σε κανω... :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα παιζουμε για τη χαρα του παιχνιδιου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ, από 72 μέχρι 82 το πολύ με κάνω. Παραπάνω αποκλείεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποτε ειχα φτασει 87 κιλα και ειχα τρελη φυσικη κατασταση. Τωρα εχουν πεσει οι ρυθμοι και εχουν χαθει οι πολλες ανασες. Για να εισαι 1.88 και 86 κιλα και να εχεις πνευμονια για πεταμα πρεπει να καπνιζεις σαν αραπης...
ΑπάντησηΔιαγραφήμεχρι και ρολοι παιζαμε..τσεκαραμε θεσεις και ειχαμε επικες μαχες..
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω εχα μπασκετα στην πισω αυλη και η συγχωρεμενη η γιαγια μου με εκραζε επειδη διπλα ειχε κηπο..
ασε οι οι κυρατσες απο τα διπλα σπιτια που μου την εσπαγαν επειδη επαιζα μπασκετ και εκανα φασαρια..
τωρα που θυμαμαι ηταν 3 μεσημερι νταλα ο ηλιος.....
το για πεταμα ηταν λιγο υπερβολη μετα απο λιγη ωρα το βρισκω αλλα ναι τσιγαρο και αγυμνασια συν την ζημια που εκαναν τα κιλα που ειχα και καταφερα να διωξω
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αγυμνασια ειναι το χειροτερο. Απο τοτε που σταματησα γυμναστηριο με πηρε η κατω βολτα. Λεω να αρχισω απο σημερα διατροφη και τρεξιμο να ριξω τιποτα γιατι εχει παραγινει το κακο μου. 104 κιλα με εδειξε σημερα, δαμαλεψα εντελως...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι εγω το σκεφτομαι αλλα περπαταω παρα πολυ ολη μερα και δεν εχω κουραγια... το περπατημα σωζει λιγο την κατασταση με τα κιλα γιατι αλλιως ετσι οπως τρωω... και τα ποδια μου ειναι complet αλλα τα υπολοιπα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο περπατημα ειναι καλο για τη καρδια, αλλα δε χανεις ιδιαιτερα λιπος, αυτη ειναι η μαλακια. Εσυ εισαι σε καλα κιλα βεβαια, αλλα το τσιγαρο ειναι καταστροφη. Κοψτε το ρε να βρουμε την υγεια μας και εμεις οι παθητικοι...
ΑπάντησηΔιαγραφή