Είμαστε πολύ περίεργη ράτσα εμείς οι Γαύροι, τελικά.
Καλά-καλά δεν έχουν περάσει δυο μέρες από το τελευταίο ποστ, που μίλαγε για "ανακατωσούρα"
στις τάξεις των βάζελων και από το πουθενά, το θέμα με Μαυροκεφαλίδη δημιούργησε και σε μας μια "άλφα" αναμπουμπούλα. Αν είναι ποτέ δυνατόν δηλαδή... Και ΟΚ, ο καθείς είναι ελεύθερος να λέει ό,τι θέλει και ό,τι του αρέσει, αλλά να μπαίνουμε (έστω και μερικώς) σε τρικυμία γιατί και καλά ο βάζελος έχει καλύτερο ρόστερ, μου κάθεται στο λαιμό.
Αυτή δε η πιπίλα της καλύτερης front line, καταντάει κουραστική, αν όχι ανυπόστατη (sorry μάγκες). Στους τυφλούς, μονόφθαλμοι ήταν πέρυσι οι βάζελοι και αυτό γιατί κάναμε τα πάντα για να τους το χαρίσουμε, μη τα ξαναλέμε. Ο Πεδουλάκης ο γάτος, μας το 'πε φόρα-παρτίδα και 'μεις κυνηγούσαμε φαντάσματα, αντί να στρώσουμε τον κώλο μας κάτω και να θυμηθούμε ποιοι είμαστε, έστω και με τα παιδαριώδη λάθη της στελέχωσης και της παντελώς άκυρης προσπάθειας διορθωτικών (της ποιας?). Αλλά τι τα θες, πάλι αυτά? Λοιπόν, για να τελειώνουμε, αυτή η "κορυφαία front-line" αποτελούνταν από τους εξής δυο (!), Λάσμε και Γκιστ... Ο Σόφο? Στα γνωστά του. Ο Σκορδίλης, χειρότερος και από τον Μαυροειδή... μας μένει κανένας άλλος? Όχι, πείτε μου ρε αδέρφια γιατί θα αρχίσω να τραβάω τα μαλλιά μου τόσες μέρες με αυτά που διαβάζω... Βγάλαμε μια χρονιά σαν B2B πρωταθλητές Ευρώπης, με ΕΝΑΝ center και αυτός να βλέπει τον κόσμο από τα 198 cm και ακόμη την ψάχνουμε τη δουλειά?
Έχουμε ήδη βάλει δυο full athleticism κορμιά (τρία αν βάλουμε και τον Petway στο 4), το ένα με εμπειρία και το άλλο με potentials και περιμένουμε το όνομα του πρώτου βιολιού. Το οποίο αν είναι αυτό του Davis, απλά μας αλλάζει επίπεδο! Ο τύπος είναι άλλο πράμα και αξίζει και το περίμενε (για πόσο δε ξέρω μόνο...) και τα φράγκα που ζητά η Κίμκι, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς. Τόσο που να σκιάζομαι μη μας τον αρπάξουν. Γιατί αν ο Χάινς άξιζε όσα του δώσαμε στην τελευταία προσφορά μας (χέστε αυτά που του δώσαν οι Ρώσοι), τότε πόσα να αξίζει το καλύτερο center της περυσινής Ευρωλίγκα (καθαρά προσωπική άποψη αυτό)? Προσεύχομαι σε θεούς και δαίμονες, να τον δούμε με ερυθρόλευκη...
Έχω την άποψη (και ουχί πληροφορία), ότι ο λούζερ ήταν επιλογή Νο2 για τον βάζελο και απλά θα περιμένω να δω, αν έπεσα μέσα ή πήγα κουβά... Τα λεφτά που δαπανήθηκαν, δε νομίζω ότι αφήνουν περιθώρια για Ντόρσι ή κάτι άλλο, παρά τα του αντιθέτου θρυλούμενα. Άντε να δώσουν τίποτα τελευταία ένσημα στον Μπατίστ για κανα 10λεπτο maximum...
Σε καμία περίπτωση δε τους υποτιμώ, δε το έκανα ένα καλοκαίρι πριν που φαίνονταν να διαλύονται, πόσο μάλιστα τώρα... Προσπαθούσα να πείσω και δια ζώσης και μέσω πληκτρολογίου, Ολυμπιακούς και Παναθηναϊκούς, ότι ο Πεδουλάκης δεν είναι για γέλια, αλλά κανείς τότε δε με άκουγε... Δε χαίρομαι που δικαιώθηκα, αλλά σα Πειραιώτης έχω μάθει να σέβομαι τους αλανιάρηδες, ακόμη και αν αυτοί είναι αντίπαλοι. Σαφέστατα κάναν κινήσεις - ενέσεις στο ελληνικό στοιχείο, σαφέστατα εμείς δεν έχουμε σταθερές στους ψηλούς όπως αυτοί, αλλά ενδείξεις, αλλά ρε φίλε, τουλάχιστον το πάμε καλά μέχρι στιγμής. Γιατί αν είναι να ανησυχούμε για Λάσμε και Γκίστ, την ώρα που έχουμε πατήσει Krstic ή Κριάπα, είναι να το γυρνάμε στο τένις.
Δε θα ξαναμπώ στη διαδικασία να γράψω το γιατί θεωρώ ότι είμαστε καλύτεροι στο ασσό-δυο, ίσα βάρκα/ίσα πανιά στο 3 και πλέον παραπάνω στο 5. Μόνο το 4, μου ξινίζει λίγο και αυτό λόγω κακής (έστω μέτριας) χρονιάς του Πριντ και μη εμπειρίας σε ανώτερο επίπεδο του Πετ, αλλά επί χάρτου τουλάχιστο, είμαστε συν ήδη από πέρυσι και περιμένουμε και δυο ακόμη προσθήκες... Εμένα ο sniper με καίει αυτή τη στιγμή, γιατί αδέρφια, όσους και να είπατε στα comments, τέτοιον έχω να δω στον Θρύλο από την εποχή του Fast Eddie...
Καλημέρες!
Καλά-καλά δεν έχουν περάσει δυο μέρες από το τελευταίο ποστ, που μίλαγε για "ανακατωσούρα"
στις τάξεις των βάζελων και από το πουθενά, το θέμα με Μαυροκεφαλίδη δημιούργησε και σε μας μια "άλφα" αναμπουμπούλα. Αν είναι ποτέ δυνατόν δηλαδή... Και ΟΚ, ο καθείς είναι ελεύθερος να λέει ό,τι θέλει και ό,τι του αρέσει, αλλά να μπαίνουμε (έστω και μερικώς) σε τρικυμία γιατί και καλά ο βάζελος έχει καλύτερο ρόστερ, μου κάθεται στο λαιμό.
Αυτή δε η πιπίλα της καλύτερης front line, καταντάει κουραστική, αν όχι ανυπόστατη (sorry μάγκες). Στους τυφλούς, μονόφθαλμοι ήταν πέρυσι οι βάζελοι και αυτό γιατί κάναμε τα πάντα για να τους το χαρίσουμε, μη τα ξαναλέμε. Ο Πεδουλάκης ο γάτος, μας το 'πε φόρα-παρτίδα και 'μεις κυνηγούσαμε φαντάσματα, αντί να στρώσουμε τον κώλο μας κάτω και να θυμηθούμε ποιοι είμαστε, έστω και με τα παιδαριώδη λάθη της στελέχωσης και της παντελώς άκυρης προσπάθειας διορθωτικών (της ποιας?). Αλλά τι τα θες, πάλι αυτά? Λοιπόν, για να τελειώνουμε, αυτή η "κορυφαία front-line" αποτελούνταν από τους εξής δυο (!), Λάσμε και Γκιστ... Ο Σόφο? Στα γνωστά του. Ο Σκορδίλης, χειρότερος και από τον Μαυροειδή... μας μένει κανένας άλλος? Όχι, πείτε μου ρε αδέρφια γιατί θα αρχίσω να τραβάω τα μαλλιά μου τόσες μέρες με αυτά που διαβάζω... Βγάλαμε μια χρονιά σαν B2B πρωταθλητές Ευρώπης, με ΕΝΑΝ center και αυτός να βλέπει τον κόσμο από τα 198 cm και ακόμη την ψάχνουμε τη δουλειά?
Έχουμε ήδη βάλει δυο full athleticism κορμιά (τρία αν βάλουμε και τον Petway στο 4), το ένα με εμπειρία και το άλλο με potentials και περιμένουμε το όνομα του πρώτου βιολιού. Το οποίο αν είναι αυτό του Davis, απλά μας αλλάζει επίπεδο! Ο τύπος είναι άλλο πράμα και αξίζει και το περίμενε (για πόσο δε ξέρω μόνο...) και τα φράγκα που ζητά η Κίμκι, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς. Τόσο που να σκιάζομαι μη μας τον αρπάξουν. Γιατί αν ο Χάινς άξιζε όσα του δώσαμε στην τελευταία προσφορά μας (χέστε αυτά που του δώσαν οι Ρώσοι), τότε πόσα να αξίζει το καλύτερο center της περυσινής Ευρωλίγκα (καθαρά προσωπική άποψη αυτό)? Προσεύχομαι σε θεούς και δαίμονες, να τον δούμε με ερυθρόλευκη...
Έχω την άποψη (και ουχί πληροφορία), ότι ο λούζερ ήταν επιλογή Νο2 για τον βάζελο και απλά θα περιμένω να δω, αν έπεσα μέσα ή πήγα κουβά... Τα λεφτά που δαπανήθηκαν, δε νομίζω ότι αφήνουν περιθώρια για Ντόρσι ή κάτι άλλο, παρά τα του αντιθέτου θρυλούμενα. Άντε να δώσουν τίποτα τελευταία ένσημα στον Μπατίστ για κανα 10λεπτο maximum...
Σε καμία περίπτωση δε τους υποτιμώ, δε το έκανα ένα καλοκαίρι πριν που φαίνονταν να διαλύονται, πόσο μάλιστα τώρα... Προσπαθούσα να πείσω και δια ζώσης και μέσω πληκτρολογίου, Ολυμπιακούς και Παναθηναϊκούς, ότι ο Πεδουλάκης δεν είναι για γέλια, αλλά κανείς τότε δε με άκουγε... Δε χαίρομαι που δικαιώθηκα, αλλά σα Πειραιώτης έχω μάθει να σέβομαι τους αλανιάρηδες, ακόμη και αν αυτοί είναι αντίπαλοι. Σαφέστατα κάναν κινήσεις - ενέσεις στο ελληνικό στοιχείο, σαφέστατα εμείς δεν έχουμε σταθερές στους ψηλούς όπως αυτοί, αλλά ενδείξεις, αλλά ρε φίλε, τουλάχιστον το πάμε καλά μέχρι στιγμής. Γιατί αν είναι να ανησυχούμε για Λάσμε και Γκίστ, την ώρα που έχουμε πατήσει Krstic ή Κριάπα, είναι να το γυρνάμε στο τένις.
Δε θα ξαναμπώ στη διαδικασία να γράψω το γιατί θεωρώ ότι είμαστε καλύτεροι στο ασσό-δυο, ίσα βάρκα/ίσα πανιά στο 3 και πλέον παραπάνω στο 5. Μόνο το 4, μου ξινίζει λίγο και αυτό λόγω κακής (έστω μέτριας) χρονιάς του Πριντ και μη εμπειρίας σε ανώτερο επίπεδο του Πετ, αλλά επί χάρτου τουλάχιστο, είμαστε συν ήδη από πέρυσι και περιμένουμε και δυο ακόμη προσθήκες... Εμένα ο sniper με καίει αυτή τη στιγμή, γιατί αδέρφια, όσους και να είπατε στα comments, τέτοιον έχω να δω στον Θρύλο από την εποχή του Fast Eddie...
Καλημέρες!
Απλά ΨΥΧΑΚΙΑΣ... Την έκανα copy απο την fb σελίδα του... Η ανάρτηση είναι πριν από 4 ώρες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα που είναι το περίεργο, ΤΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ????? :p
ΑπάντησηΔιαγραφήSniper έχεις και λέγεται Παπανικολάου. Το κακό είναι ότι δεν έχει ψυχρό αίμα, αλλιώς απο βρωμόχερο άλλο τίποτα. Πρέπει να δουλέψει λίγο πάνω στη ψυχολογία του...
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαφωνω με το αρθρο..θεωρω οτι ο βαζελος ειναι μια χαρα..απο οτι ακουω γυρναει και ο μασιουλις..θα παρει και ενα ψηλο..για εμενα ειναι σουπερ..ικανος για ολα θα ειναι ο βαζελος φετος..το μονο ερωτηματικο για εμενα ειναι ο πεδουλακης..φετος μιχαλη παλι μου ελεγες οτι εχουμε καλυτερο ροστερ μακραν..δεν νομιζω οτι φανηκε αυτο..δεν μιλαω για τους τελικους..γενικοτερα μιλαω..πολυ μικρες διαφορες υπαρχουν..εγω σου ξαναλεω αυτα που σου ειχα πει νομιζω περσι καπου ιανουαριο,φεβρουαριο..ο βαζελος προς το παρον ειναι καλυτερος απο εμας..αν εμεις κανουμε 2 μεγαλες κινησεις τοτε ισως αλλαξουν τα πραγματα..οσον αφορα για ντειβις κατα την γνωμη μου δεν ηταν ο καλυτερος ψηλος..καλυτεροι ηταν ο τομιτς και ο τζειμς..μου κανει εντυπωση γιατι αφου δινουμε 1εκ στον ντειβις..γιατι δεν χτυπησαμε τον τζειμς?που ειναι φοβερος αμυντικα..εντι δεν θα ξαναδουμε ποτε..μιλαμε για παιχτη μεγαλο ονομα ακομα και στο nba..οσον αφορα τον ντορσει..αν ζητησει συγνωμη απο τους συμπαιχτες..προπονητη..και υποσχεθει να το βουλωσει και να κανει οτι του λενε μπορει να επιστεψει..εχει πολλα να προσφερει..αν και δεν ειμαι σιγουρος οτι ολα αυτα γινονται για να πεσουν γεφυρες..αλλα περισσοτερο για να φτιαξει την εικονα του..
ΑπάντησηΔιαγραφή.... Ελπίζω και έυχομαι να 'ναι αυτ'ο που φαίνεται... Φούμαρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντάς μόνος σου, χεχε... "Το κακό είναι ότι δεν έχει ψυχρό αίμα".... Άρα δεν είναι sniper και επίσης, δεν είναι τέτοιος ούτε και ο Βασιλειάδης που ακούγεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια είναι η απόφαση που θα παρθεί σύντομα να μας πει... Καλημέρες σε όλους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ αντιθέτως το απεύχομαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θέλω να πάει απέναντι. Καλύτερα να πάρουν Μπατίστ, γιατί αν πάρουν Ντόρς, τη γαμήσαμε και ψόφησε.
Θα είναι η καλύτερη αμυντική τετράδα ψηλών όλων των στην Ευρωλίγκα...
Αν τον πάρουμε εμείς όμως, αποκτάμε εμείς το πλεονέκτημα.
Μόνο ο Μπόγιαν Μπογκντάνοβιτς είναι τέτοιος αλλά δεν μπορούμε να τον έχουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είπα ότι δεν είναι μια χαρά, είπα ότι δεν υπερέχει. Θα δούμε στην πορεία, δυο κινήσεις είτε από εμάς, είτε από αυτούς, μπορεί να γύρουν πολύ την πλάστιγγα. Αμυντικά θεωρούμε (και λογικά έτσι είναι) ότι με Ντάνστον/Σίμονς ρεφάραμε. Θέλουμε πόντους από το 5, όσο το δυνατόν πιο εύκολους και με Ντέιβις, τους έχεις στο τσεπάκι. Συμφωνώ για Έντι, ήμουν γυμνασιόπαιδο, είμαι πατέρας δυο αλητάκων και κανένας δε τον έχει ξεπεράσει... Ντόρσι? ΜΑΚΡΙΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα κοιμάσαι ήσυχος δηλαδή, ότι δε θα σου ξανακάνει κόλπα, γιατί εγώ όχι... Αμυντικά τον ξέρουμε και δε διαφωνεί κανείς, έκανε τον Μπατίστ να κουτουλάει, αλλά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό ακριβώς. Έκανε το Μπατίστ και το Διαμαντίδη να μην ξέρουν τι να κάνουν τη μπάλα αδερφέ. Κι αυτό εμένα δεν μου το αλλάζει κανείς. Ούτε ο Χάινς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, αν μπει ειδικός όρος στο συμβόλαιό του ότι με την πρώτη μαλακία, τον διώχνουμε, ψηφίζω με τα δύο χέρια την επανένταξή του.
Να σου πω και κάτι άλλο; Έχουμε 2 κενές θέσεις.
Η μία πάει στον Ντόρσεϊ μέχρι να έρθει (αν έρθει ο Πολ Ντέιβις) και η άλλη (που προορίζεται για κοντό) παραμένει κενή σύμφωνα με τις ανάγκες Μπαρτζώκα και καλύπτεται με το υπάρχον ρόστερ (Σπαν, Λο, Σλούκι, Μάντζαρης, Κατσί και ένας Έλληνας) ή σαν επίσημη δικαιολογία επειδή δεν τα βρήκαμε με το Βασιλειάδη δεν παίρνουμε παίκτη μόνο και μόνο για να κλείσουν οι θέσεις ξένων.
Μαθαίνω ότι ο Μπατίστ ακούγεται όλο και πιο πολύ για 3ος center, του βάζελου... Οψόμεθα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι ειδικούς όρους ρε Μακ και πάλι μεσούσης της σεζόν να ψαχνόμαστε για αντικαταστάτη απο μια (πολύ πιθανή) μαλακία του? Και όλα αυτά για να μην πάει απέναντι? Δε στήνεις ομάδα έτσι ρε μαν, σόρυ. Δεν είναι λογική αυτή πρωταθλητή Ευρώπης.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια σουτερ το φωναζουμε 3 χρονια.η ομαδα νοσει εκει και συνγωμμη μαγκες αλλα δεν μπορεις να βασιστεις στον παπ.δεν ειναι σουτερ,δεν εχει ψυχολογια.
ΑπάντησηΔιαγραφήαν ξεκινησει στραβα,συνεχιζει ετσι και τα παραταει..
ο σουτερ σουταρει εχοντας ψυχολογια.και 10 μπορει να χασει στη σειρα,αλλα το κρισιμο στο τελευταιο λεπτο αυτος θα το παρει και θα το βαλει..
θελουμε δυαρι που να κανει αυτη τη δουλεια.
να τον εκμεταλλευονται οι συμπαικτες του μεσω συστηματων,να μπαινει μεσα οταν κολλαει η ομαδα στη ζωνη,να δινει λυσεις,να ανοιγει η αμυνα και να δημιουργεις προυποθεσεις.
σκεφτειτε απλως πως θα ειμασταν αν ηξεραν οι αντιπαλοι οτι το δυαρι σου σκοτωνει αν παρει τη μπαλα μονο του.
θα υπηρχαν λιγοτερα νταμπλ-τιμ στον σπαν,θα ανοιγαν οι αμυνες,θα ειχες περισσσοτερες επιλογες στο πικ εν ρολ και στο παιχνιδι ρακετας...
για τον ντορσει τα εχω πει χιλιες φορες..επρεπε ηδη να τα εχουν βρει,θεωρω οτι γυριζει πισω σαν σκυλι με την ουρα στα σκελια,οικονομικος..
μια σκεψη που τωρα ειναι αργα,αλλα παλι τα δικα μας μτα μυαλα το σκεφτηκαν..
μπορουσες με τα λεφτα που δινεις για ντειβις να επαιρνες μαυρο-ντορσει..
η ομαδα απλα θα γινοταν πανισχυρη..τωρα ας ελπισουμε να γινει οτι καλυτερο,οπως καινα μην παει ο ντορσει στους σιχαμενους...
ασε που διαβασα κατι για αντις...τοτε μιλαμε απλα για αρρωστια..
Είναι λογική να μην δίνεις τα χρήματα στη Χίμκι για να κάνεις δικό σου τον καλύτερο ψηλό της Ευρώπης (δεν το ισχυρίζομαι εγώ, άλλοι το λένε).
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ψαχνόμαστε για αντικαταστάτη επειδή πάμε για 2 ψηλούς. Δεν θα πάρει ξένο κοντό ο Μπαρτζώκας. Αν υπήρχε τέτοια σκέψη θα είχαν διαρρεύσει στον τύπο κάποια ονόματα ξένων/κοινοτικών γκαρντ.
Βλέπεις κάποιον στον ορίζοντα πέρα από αυτούς που αναφέρουμε εμείς και τον Μποχωρίδη;
Συμφωνούμε και στις τελείες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια Άντιτς, το θεωρώ ανέφικτο. Είναι ίδιος παίκτης με Φώτση και δεν χρειάζονται άλλον τέτοιο. Χώρια που είναι Γαύρος ο Πέρο.
ρε φιλε συμφωνω σε ολα..αλλα κανε ενα delete με τον μαυρο..παει τελειωσε..οπως αποδειχτηκε ειναι μισθοφορος απο τους λιγους..
ΑπάντησηΔιαγραφή"Είναι λογική να μην δίνεις τα χρήματα στη Χίμκι για να κάνεις δικό σου τον καλύτερο ψηλό της Ευρώπης (δεν το ισχυρίζομαι εγώ, άλλοι το λένε)."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάντο μου δίφραγκα, αυτό.
Ποιον να διώξεις και ποιον να πάρεις, για να έχεις αυτό το slasher 2αρι...? Για πες.
ΑπάντησηΔιαγραφή"μπορουσες με τα λεφτα που δινεις για ντειβις να επαιρνες μαυρο-ντορσει"
Το αυτό και εδώ, ποιον δηλαδή? Να υποθέσω ότι δε σου κάνει και εσένα ο Ντέιβις?
Ρώτησες αν είναι λογική Πρωταθλητή Ευρώπης αυτή και σου απάντησα ότι είναι λογική Πρωταθλητή Ευρώπης να μην δίνεις χρήματα στη Χίμκι....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτα από τα δύο δεν στέκει για έναν Πρωταθλητή Ευρώπης, την καλύτερη διοργάνωση σε παγκόσμιο επίπεδο μετά το ΝΒΑ υποτίθεται.
Άλλο λέει ρε συ φίλε. Καλύτερη διαχείρηση του μεταγγραφικού προγραμματισμού θα είχες με Λουκά-Ντόρσεϊ. Αυτό εννοεί. Όχι ότι γουστάρει Λουκά ή ότι δεν γουστάρει Ντέιβις.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.redplanet.gr/basket/h-eok-kalese-sthn-ethnikh-ton-mantzarh.2330188.html
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα εδω μιλαμε για φοβερα πραγματα..το παιδι ερχεται απο χιαστους και ο βαζελακοπουλος λαλακιζεται..ολοι αγαπαμε την εθνικη..αλλα ολα εχουν τα ορια τους..
ετσι ακριβως μακ...και με αυτη την εξαδα ψηλων θα ειχες περισσοτερο ρευστο για δυαρι..απλα υποθεσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήφυσικα θελω ντειβις,αλλα οσο αργει ο ντορσει δεν θα με χαλουσε καθολου..
φιλε απλως το εβαλα σαν ονομα,βαλε καποιον αλλο στη θεση του με τα ιδια στοιχεια..
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν κολλαω στον μαυρο....
δεν θα παει....δεν θα ειναι ετοιμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλε ένα κόμμα μετά το "αργεί" Σάββα. :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά μην αργεί ο Τζόι. Αυτός αν του πεις έλα με 450 χιλιάρικα, θα έρθει τρέχοντας. :)
με τιποτα ομως..ο παικτης θα ειναι ετοιμος τελος του χρονου.περισσοτερο στον ψυχολογικο τομεα..
ΑπάντησηΔιαγραφήτο αργει μακ πηγαινε στον ντειβις,ξεχασα να βαλω κομμα..
ΑπάντησηΔιαγραφήχααχχααχ...θα το διορθωσω..
για μενα το τριποντο ειναι συνολικη δουλεια και ομαδα απο το 1 μεχρι το 3 εχει αρκετα καλους τριποντους.....Το 2αρι που λετε θελει και λεφτα,εχει η ομαδα να δωσει?....Για αντι-γκετσε δεν ψαχνουμε?Με χρονο και ρολο οπως ηταν την πρωτη του χρονια,ε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ το κατάλαβα. Αν αρχίσουμε τις αψιμαχίες όμως πάλι, υπάρχει περίπτωση να γίνει παρανόηση πάνω στην ένταση από κάποιον άλλο και να γράφουμε σεντόνια πάλι. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο εμείς εδώ μέσα ψάχνουμε. Έχετε ακούσει το Μπαρτζώκα να δηλώσει ότι ψάχνει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασες φαντάζομαι τι έγραψα στο "τηλεγράφημα" σχετικά με την απόδοση του Μάντζαρη στη Σύρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήναι μακ το ειπε και ο κοουτς οτι θα ψαξει για δυαρι..σε μια συνεντευξη..αλλα το αφησε στο τελος..
ΑπάντησηΔιαγραφήχρειαζομαστε φιλε δυαρι,μπορεις να βρεις και οικονομικο,απο ΝΒΑ-κομμενους-κολλεγιο..με δυαρι γινονται ολοι καλυτεροι,ολοι θα κλεινουν εκει και θα εχεις το ελευθερο σουτ και απο παπ-περπε-σπαν-σλουκι....
ΑπάντησηΔιαγραφήμαγκες αυτον θελουμε,δεν κερω λεπτομερεις,γρηγορος-σουτερ-καλος αμυντικος,γενικα εαν καλο πακετο..
ΑπάντησηΔιαγραφήγνωμες..
http://en.wikipedia.org/wiki/Matt_Walsh_%28basketball%29
σαββα για το κολλεγιο διαφωνω..ειδαμε λουκας και χαουαρντ..ασε μην δουμε αλλους..οσον αφορα για το δυαρι εννοειται οτι θελουμε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τη γυναίκα του μαζί να υπογράψει...
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι καλος παιχτης..εχει περασει και απο ελλαδα..περσι επαιξε για λιγο ευρολιγκα..πηγε στην γερμανια..βεβαια δεν επαιξε και πολυ καλα..περιμενα οτι θα ειναι πολυ καλυτερος..σιγουρα ειναι καλη λυση..σιγουρα δεν κοστιζει και πολλα..ειναι δυνατος και στο ριμπ..
ΑπάντησηΔιαγραφήας ελπισουμε να μεινει σαν σεναριο αυτο...
ΑπάντησηΔιαγραφήενταξει αυτο με το κολλλεγιο ειναι ρισκο,πρεπει να εισαι γνωστης..παικτες βρισκεις..θυμαμαι καποτε ο πανιωνιος εβρισκε κατι τεφαρικια με πρωτο και καλυτερο τον πι-τζει-μπραουν-αν τον θυμαστε..
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι οικονομια θα σου βγει,αλλα ειπαμε ειναι ρισκο και πρεπει να ξερεις..
δυστυχως αυτον το καιρο ολες μας οι παραμετροι ξεκιναν απο το οικονομικο..
το μονο αρνητικο ειναι οτι δεν τον λες σουτερ..εχει σουτ..παντως πολυ καλος παιχτης..αλλα δεν νομιζω οτι ειναι αυτο που θελουμε..θελουμε πιο κλασσικο σουτερ κατα την γνωμη μου..
ΑπάντησηΔιαγραφήπως να μην θυμομαστε πιτζει μπραουν..τρελη παιχταρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήεχει και την αμυνα στο ρεπερτοριο του-κατι που κοιταει ο μπαρτζω,ξερει το ελληνικο μπασκετ..
ΑπάντησηΔιαγραφήφτηνη και σιγουρη λυση θεωρω..
εμενα δεν θα με χαλαγε ο ντιμπλερ που ειχε περσυ ο πανιωνιος για αυτο που ζηταμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήκλειστο 4ετες...και οταν δεμ μπορει αυτος να πηγαινει αυτη για προπονηση, ομαδαρα θα φτιαξουμε....θα πεταει η ομαδα...
ΑπάντησηΔιαγραφήEλα ντε? Προσωπικα προτιμω Ντεηβις, αλλα ετσι και γινει το κουλο δε θα χαλαστω κιόλας, απλα για αλλη μια χρονια δε θα έχουμε εναν ανθρωπο να ποστάρει με συνέπεια, κατι που προσωπικα με χαλαει...
ΑπάντησηΔιαγραφήαν ειχε μυαλο με κλειστα ματια παλι πισω και συμβολαιο, αλλα επειδη δεν εχει ασε μην φορτωθουμε παλι κανα παουελ και τρεχουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, αλλά το part μέσα στην παρένθεση συνεχίζεις να μη μου το εξηγείς, αδερφέ... Γιατί εγώ που δε καταλαβαίνω, το πήρα ως βολή/ειρωνία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ'έχεις κόψει πολλές φορές να σε ειρωνεύομαι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καλύτερος ψηλός στην Ευρώπη είναι για κάποιους. Για άλλους είναι ο Τόμιτς. Για άλλους ο Κρίστιτς. Για άλλους ο Τζέημς. Για άλλους ο Λαβάλ και για άλλους ο Λάσμε. Αυτά.
Τι άλλο να εξηγήσω?
Chill brothers! Ο καλύτερος ψηλός εγώ θα ήμουν αμα μου έδινε άλλα 20 ποντάκια η φύση. Τωρα θα μιλάγατε για εμενα και εγω θα εμπαινα εδω μεσα να σας τρολαρω. Ατιμη κενωνια... :P
ΑπάντησηΔιαγραφήθα μας τρελανει αυτος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπαιδια επειδη βλεπω απο κατω οτι εχετε μια διαφωνια για το ποιος ηταν καλυτερος.πιστευεται οτι θα βγαλετε ακρη?ο ολυμπιακος πηγε και σαρωσε στο φ4 και πηρε ΕΥΚΟΛΑ για εμενα,με διαφορες ασφαλειας και με κατοσταρα στον τελικο την κουπα!ο παναθηναικος παλι ειναι μια ομαδα που στηθηκε ολη την περσυνη χρονια για να ματσαρει τον ολυμπιακο.ετρωγε κατραπακιες απο πανιωνιο στην ελλαδα και απο μπαρτσα (και αλλες) στην ευρωπη,αλλα στηθηκε,προετοιμαστηκε,χτυστηκε ολη την χρονια για να ματσαρει 4-5 ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.για εμενα δεν εχει νοημα αυτη η συζητηση!ο ολυμπιακος ειναι πρωταθλητης ευρωπης back2back!αντιμετωπος με τουρκικες,τσσκα,ρεαλ,μπαρτσα,μακαμπι.ο παναθηναικος προετοιμαστικε για τον ολυμπιακο και τα κεταφερε....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ λέω να κλείσουμε τον Κόλεμαν και βλέπουμε για Ντέιβις. Να κλείσουμε κάποιον ώστε να έχουμε μια εφικτή και υπαρκτή λύση για κάλυψη σε μία στραβή με Ντέιβις.
ΑπάντησηΔιαγραφήλογικα ολο και καποιο κουμαντο θα εχει γινει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάποιος ονειρευόταν Λαφαγιέτ πάντως, ας τον ξεχάσει...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sport24.gr/Basket/SpainBasket/o_lafagiet_sth_valenthia.2330524.html
Διαβάστε και δείτε συνέντευξη Σίμονς:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.redplanet.gr/basket/simons-proklhsh-to-three-peat-sthn-euroleague.2330597.html
http://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/A1Olympiakos/simons_na_megalwsw_ws_paikths_kai_ws_atomo.2330600.html
μπα δεν μας κανει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ δεν έχεις 20 πόντους σε ύψος, αλλά σε μήκος όπως μου έγραψε στο μέιλ της η πρώην Αλβανίδα φίλη σου. Χε, χε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε, δεν κάνεις για μπάσκετ... LOL
Mη μου τη θυμιζεις τη χαζη... :P
ΑπάντησηΔιαγραφήνα κλεισεις καποιον για να τον σουταρεις μετα δε λεει, φανταζομαι οτι εξεταζουν διαφορες περιπτωσεις, πλην του ντεηβις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να γράφει για "απόφαση" ο Τζόι, προφανώς κάποια ομάδα ή κάποιες ομάδες του έχουν κάνει πρόταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να ευχαριστεί λοιπόν τον ΟΣΦΠ και το Σπανούλη, εννοεί αυτό ακριβώς που γράφει. Τον ευχαριστεί που θα ξαναπαίξει σε υψηλό επίπεδο με λίγα λόγια.
http://www.pamesports.gr/250519/thymhthhke-ton-spanoylh-o-ntorsei
Δεν πιστεύω ότι ρίχνει γέφυρες στον ΟΣΦΠ εκτός αν υπάρχει όντως πρόταση από ΟΣΦΠ προς Τζόι και δεν βγήκε προς τα έξω σε κανένα ΜΜΕ.
http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10600&subid=2&pubid=129435993
Δεν τον βλέπω για ΠΑΟ επειδή οι απέναντι έχουν θεοποιήσει τον Μπατίστ και μάλλον αυτόν θέλουν πίσω. Ειδικά τώρα που έχουν μια επιπλέον λύση με Μαυροκεφαλίδη.
Θα κάνουμε μια αναγνωριστική και θα επιστρεψουμε σε λίγο... ;)
Αυτό με ανησυχεί. Η πολλή εξέταση...
ΑπάντησηΔιαγραφήτο θεμα ειναι οτι ο τυπος κανει like σε ποστ που του λενε ελα πισω κτλ...
ΑπάντησηΔιαγραφή650 είναι ΠΟΛΛΑ για 3ο center, Mak.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας το είπα και προχθές, δεν έχουν φράγκα και ο λούζερ (θα) είναι ο δεύτερος πίσω από Λάσμε. Ο Μπατίστ κάνει γκελ στον κόσμο και θα γυρίσει στα τέσσερα (αν με εννοείς)...
Άσε μας ρε φίλε...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://instagram.com/p/bqeszkmqyE/
Το πρόβλημα είναι ότι τον θέλουν πολλοί:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.facebook.com/DorseyJoey
Μέσα στο κατεβατό από έλα/μην έρθεις υπάρχει και το εξής θεϊκό!!!: "Άλλαξες ψυχίατρο, ρε?!"
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι τίποτα άλλο άλλα είναι και ελαφρόμυαλος και θα το πάρει πάνω του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχαχαχαχα ναι και οι καρποί της δουλειάς του άρχισαν να φαίνονται. We have a new born man ladies and gends!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου έχω 2 αφιερώσεις:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=kzoxWr3tOlY
http://www.youtube.com/watch?v=ZJrcfDcfqcs
Κωστα νομιζω αυτο που λεγαμε περσι ηταν οτι σαν μοναδες ειμασταν καλυτεροι(δεν ειχαν και βαθος παγκου μεχρι να ερθει ο Καρι και ο Γκουιν, και να θυμηθει να παιξει ο Τσαρτσα). Ο Τζειμς εκλεισε νωρις νομιζω. Και εγω για Ντορσει εχω ενστασεις, αλλα γαμωτο μου απλα θα μας ανεβαζε ενα επιπεδο. Και εκει που ποναγαμε φετος, αμυντικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξήγησέ μου πώς παίρνει η Χίμκι παίκτες ενώ δεν έχει φράγκο υποτίθεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.eurohoops.net/el/2013/07/dribbling-el/29688
Θα συμφωνησω μαζι σου. Οντως ακουγεται οτι ψαχνουμε για 2αρι αλλα μιλαμε για χαμαλοπεριπτωση οχι κανα φονια. Δεν πιστευω οτι θα παρουμε τπτ τρομερο σε αυτη τη θεση και ειναι λογικο. Ενα καλο 2αρι θα θελει χρονο συμμετοχης και λεφτα και στο 1-2 εχουμε 4 παιχτες που δεν γινεται να μην παιζουν. Οποτε μιλαμε για καποιον που θα δεχτει να ειναι 5ος παιχτης στο rotation. Το τριποντο ειναι θεμα συνολικης δουλειας παντως συμφωνω, αν εχεις απλα καλους σουτερ σε ολες τις θεσεις απο 1-4 και καλη κυκλοφορια, θα εχεις καλα ποσοστα και θα σου μπουνε τα 3ποντα. Αν εχεις κακη κυκλοφορια ο,τι 2αρι και να παρεις θα παει απατο.Στη καλυτερη θα παρουμε καποιον που θα μας βγει σαν τον Καρι του βαζελου με τις προυποθεσεις που ψαχνουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς πάει για Κρίστμας ρε φίλε στην τελική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερος σε συνάρτηση χρημάτων-προσφοράς δεν θα υπάρξει.
Με 400 χιλιάρικα τον κλείνει ο Σκινδήλιας. Θα τον πάρει για 10-15 λεπτά και θα είναι εντάξει. Ειδικά στην Ελλάδα να ξεκουράζει το Σπανούλη.
Ο Κρίστμας θέλει να αποδείξει πράγματα μετά το αποτυχημένο πέρασμα από ΤΣΣΚΑ και είναι ΕΥΚΑΙΡΙΑΡΑ να τους πιάσουμε όλους στον ύπνο.
Πριν κάνει καμιά καλή σεζόν πάλι και τρέχει στα try outs των Celtics. Άντε βρες τον μετά...
http://www.eurohoops.net/2013/07/dunks/29692
ΑπάντησηΔιαγραφήAυτό τι σας λέει? Λέτε να ψάχνουμε για 3άρι απο το πουθενά?
Καλά δε θα βαρέσουν και πτώχευση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γνωστο μέρες το θεματάκι,αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα. Είναι μεγάλο το buy out για τη χρονιά που έκανε ο Κωστής. Με το περσινό φίνις, νομίζω θα είχε χαιρετήσει. Μακάρι να μείνει άλλη μια χρονιά, θα 'ναι μεγάλη ξενέρα να ψάχνουμε τώρα και 3αρι και που να βρεις στα δεδομένα του Παπ κιόλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήμια χαρα ειναι ο κριστμας και επιπλεον δεν καταλαβαινω γιατι ηταν αποτυχημενο το περασμα του απο την τσσκα..ειδα ολα του τα ματς και δεν ηταν καθολου κακος..δεν ξερω τι επιασε τον μεσινα και τον εδιωξε..ειναι φοβερος σουτερ..καλος με την μπαλα..ειναι κοινοτικος?γιατι δεν το θυμαμαι αυτο..αν ναι τοτε για εμενα ειναι φοβερη λυση..και στην τελικη ο μπαρτζωκας ας του βαλει και αλλα πραγματα να κανει..δλδ ο νικολας οταν ηρθε τι εκανε?μονο σουταρε..με ζοτς ομως επαιζε και αμυναρα..
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν νομιζω να εχει βαση για φετος..για μπακς ειδικα δεν τον βλεπω..καλα αμα ο παπ πιασει στο nba να μου τρυπησετε την μυτη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχαλη ξερεις οτι συμφωνω στα περισσοτερα απο αυτα που λες... Εδω ομως σε πιανω απροετοιμαστο για τον sniper. Εχουνε πεθανει αυτοι οι παιχτες πλεον στο ευρωπαικο μπασκετ. Οι παιχτες στυλ Στογιακοβιτς καθομαι σε μια γωνια δωστε τη μπαλα να σουταρω. Πλεον θελει να μπορεις να βαλεις τη μπαλα κατω, να απειλησεις, να κανεις ντραιβ, να πηδηξεις στα ριμπαουντ, να να να, και να σουταρεις. Οποτε sniper αυτη τη στιγμη ετσι οπως καταλαβαινω οτι το εννοεις υπαρχουν μονο ενας-δυο σε επιπεδο ευρωπαικο παρα πολυ καλοι. Ο Τζεισι Καρολ ειναι ο μονος που μπορει να βγαινει με χιλια απο σκριν επιλογης και να σουταρει, ακομα και ο Μπογκντανοβιτς που ειναι sniper ειναι πιο στατικος σουτερ. Σαυτο το επιπεδο ειναι οι δυο τους, αντε και ο Μπαζιλε αν δεν το εχει κοψει. Μετα πας σε στυλ Γκαρι Νιλ απο nba. Και οχι μονο αυτο, αυτο το μπασκετ με τα πολλα σκριν νομιζω εχει εκλειψει. Πλεον πρεπει να εχεις παιχτες να δημιουργουν απο πικ εν ρολ και οι αλλοι να διαβαζουν σωστα το παιχνιδι. Δεν βλεπω πραγματικα να υπαρχει τετοιος παιχτης φετος στην ευρωπη, στα κυβικα μας που να μπορει να αποκτηθει (γιατι βαλτε και παραμετρο οτι δεν μπορει να περνει πανω απο 300-400χιλιαρικα). Θα γραψω καποιους παιχτες που μαρεσουνε, και τους εχουν αναφερει και παιδια εδω, αλλα sniper επουδενι δεν ειναι. Μπραντ Νιουλει, Ντιμπλερ, ο Τζανινγκ της Σιενα, Κελατι, ο Ντομερκαντ. Ιδανικος για μας γιαυτη τη δουλεια θα ητανε ο Μπραμος που ειναι σκυλι του πολεμου στην αμυνα, δεν εχει δημιουργια, χαμηλο συμβολαιο, αλλα σουταρει παρα πολυ καλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧεχε, βασικά το 'sniper' αναφέρθηκε από πλευράς μου, έχοντας κατά νου άλλα χαρακτηριστικά ως κύρια, όπως το κρύο αίμα και η συνέπεια στις επιδόσεις, αλλά μου άρεσε που έβαλες και αυτή την παράμετρο. Ξέρεις κάτι, είμαι βασικά old school σε πολλά, χωρίς όμως να σημαίνει ότι είμαι εχθρός των νεοτερισμών. Γουστάρω το rock & roll να είναι όπως στα 50s, λιγδωμένο και κωλοκουνάμενο. Γουστάρω το φαγητό μου να είναι τίγκα στο κρεμμύδι και το σκόρδο, και όχι σε σκόνες και απαλές άοσμες σάλτσες. Γουστάρω τις γυναίκες να έχουν καμπύλες και όχι να 'ναι χτικιά και γουστάρω το μπάσκετ, να 'ναι δράση και όχι σκάκι. Δε διαφωνώ, όντως αυτός ο τρόπος επίθεσης έχει ξεπεραστεί, αλλά γουστάρω να βλέπω old school παίκτες και όχι μόνο στην αγαπημένη μας σπυριάρα. Τι να κλάσει ο Τζιμπούρ ή ο Γκαλέτι ρε Πετράν, όταν τα ματάκια σου έχουν δει Ζιοβάνι και Καραπιάλη? Κατά την ίδια έννοια, τι να μου πει ο Λεμπρόν όταν βλέπω τον Στέφεν Κάρι? Μου λείπουν ΠΟΛΥ όλα αυτά τα παρωχημένα που ανέφερες ρε φίλε. Ξέρεις κάτι? Ο Σπαν για μενα είναι old school, για αυτό τον κάνω κέφι τον μπαγάσα! Παίζει μπάσκετ, το ζει ο μπάσταρδος και δε του καίγεται καρφάκι... Για αυτό και κάνει ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ. Δε τον πιάνουν συστήματα, δε τον πιάνει τίποτα. Ούτε καν το κακό mentality που μπορεί να έχει σε ένα ημίχρονο. Μπράμος, ε? βαριέμαι να κάτσω να ψάξω στο RP κάπου εκεί λίγο πριν το F4 της Πόλης (αν θυμάμαι καλά), το ποστ που μίλαγε για συμφωνία με μας, αλλά αν το ψάξεις, θα δεις τι έλεγα και τι...άκουγα! Τεσπά, για να το κλείσω, και βέβαια δεν υπάρχει κάτι τέτοιο πια, για αυτό και μια απλή αναφορά στο κλείσιμο του γραπτού. Παρόλα αυτά παίκτες με συνέπεια και κρύο αίμα υπάρχουν, τους ανέφερες και συ και τα παιδιά και θεωρώ ότι μπορούν να χωρέσουν σχετικά εύκολα, στην ομάδα. Ο Μπογκντάνοβιτς είναι αλφάδι και γω θα έχυνα... δάκρυα αν τον έβλεπα στα ερυθρόλευκα. Γιατί όσο και να λατρεύω τον Παπ (εσύ ειδικά, το ξέρεις καλά), δε μπορώ πια αυτά τα σκαμπανεβάσματα, ανεβάζω θερμοκρασία. Ή ας βρεθεί κάποιος να του φτιάξει την ψυχολογία του παιδιού και να το δουλέψει, όπως έκαναν οι Ντούντα/Αγγέλου ή ας τον δώσουμε στους Αμερικάνους,μπας και σωθεί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα και κάποιοι που ξέρουν από ψώνια... Αν και δε νομίζω να τους αφήσει έτσι εύκολα ο Μπάνκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.basketworld.gr/2013/07/blog-post_4471.html
Κι αυτοί ξέρουν από ψώνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/A1Panathinaikos/rantevou_giannakopoyloy_-_mpatist.2331510.html
Μακαρι να τον παρουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήσα γυφτικο σκεπαρνι!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=830p-p4PE1Q&feature=c4-overview&list=UUhsN13M_uLLQQ8lFewoXxzA
ΑπάντησηΔιαγραφήH εθνικη ομαδα της χωρας, η εθνικη νεων, οι αυριανη εθνικη αντρων, και το μελλον του ελληνικου μπασκετ να τραγουδαει πριν το ματς με τη λιθουανια σε ενα κυκλο, "και υστερα μετα απο δω ολοι μαζι στη μυκονο, με το τσιγαρο και ποτο"... Μαλιστα. Αν αυτο δεν ειναι καταντια του ελληνικου μπασκετ, και λαθος προτυπα τοτε τι ειναι?
καλα μην το παιρνεις τοσο λαθος!πιτσιρικαδες ειναι!!!σου λεει θα τα γαμησουμε ολα και μετα θα παμε διακοπες!τι το κακο ειπαν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγα το τριαρι τον μος ρε μιχαλη..ουτε στα 10καλυτερα τριαρια δεν ειναι..
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι εργαλειο φιλε ο μος!εμενα παντα μου αρεσε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμυντικά, μακράν το καλύτερο, με εξαιρετικά αξιόπιστο σουτ και εμπειρία, καντάρια, αυτό είναι φίλε ο Μος. Ο Νταβιντς του basketball. Τον κάνω ΠΟΛΥ κέφι, λέμε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι μου λέει ότι δεν πάω κουβά, τελικά... χεχε! ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιακοπες στη μυκονο με τσιγαρα και ποτα... το ονειρο καθε αθλητη!
ΑπάντησηΔιαγραφήποιον να κοιταμε αραγε απο nba?εχει κανενας καμια πληροφορια?
ΑπάντησηΔιαγραφήKαταραμενο lifestyle τα εχεις γαμήσει όλα. Εγώ συμφωνώ μαζί σου μια φορά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔύο παράμετροι που δεν είχα υπολογίζει/είχα ξεχάσει:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Ο Ντόρσεϊ δύσκολα να έρθει γιατί ο Μπαρτζώκας θέλει καλούς χαρακτήρες.
http://www.redplanet.gr/basket/dyskolies-gia-nteivis.2331556.html
2. Θα έλεγα να πάρουμε τον Δανό τον Ντέιβιντ Άντερσεν για 5άρι αντί του Πολ Ντέιβις αλλά ο Μπαρτζώκας έχει δηλώσει ότι θα παίξει transition με γρήγορο passing game, ριμπάουντς, κατοχές και αιφνιδιασμούς. Άρα, αργοί ψηλοί, αποκλείονται στο σχεδιασμό.
Βγάλτε λοιπόν τα συμπεράσματά σας...
Νομίζω έχει δίκιο ο Μήτσος, βρε Πετράν, χαβαλεδιάζουν. Πιτσιρικάδες είναι, εγώ έλεγα και έκανα χειρότερα στην ηλικία τους... Παιδιά είναι, αν και νομίζω καταλαβαίνω το point σου, μιας και μενα αυτό το "Μύκονος lifestyle", με χαλάει... Θα προτιμούσα Ίο!!! :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν σε πιανω.θελεις να καταληξεις καπου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως είπα και αλλού Μακ, είναι μεγάλη η χρονιά για να παίζεις με βετεράνους που κολλάνε ένσημα. Ελπίζω να φέρουν κάτι καλό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπαθεί να ρίξει γέφυρες ο ψυχάκιας, μη την ψάχνεις μπρο. Καμένο χαρτί είναι ο τύπος.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν παιζει ρολο αν εισαι αθλητης η' οχι!δυστοιχως ετσι ειναι η νοοτροπια του ελληνα!εγω ξερα παρα πολυ κοσμο που θα παει διακοπες μυκονο με δανεικα λεφτα...αρκει να παει μυκονο και να πουλαει μουρη.αν εκει θελεις να καταληξεις πετρο τοτε ναι συμφωνω!
ΑπάντησηΔιαγραφήεχω ψηθει υπερβολικα με ντειβις!κριμα ρε γαμωτο αν δεν προχωρησει!!!εχετε ακουσει αλλο ονομα ψηλου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπαθώ να βρω παίκτη. Μόνο με σκέψη αλλά χωρίς αναζήτηση επειδή δεν έχω χρόνο λόγω δουλειάς για ψάξιμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨάχνω επίσης να βρω τι θέλει να πει ο Ντόρσεϊ και ταυτόχρονα σκεφτόμουν τον Ντέιβιντ Άντερσεν σαν λύση.
Το σχόλιο με τα περισσότερα νοήματα στις λιγότερες λέξεις όσον αφορά τους αναγνώστες του Βαρλά είναι αυτό του Κόκκινου Αρμαγεδώνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να το διαβάσει ο Πέτρος κι ο Μιχάλης...
http://www.eurohoops.net/el/2013/07/one-on-one-el/29706
ο αντερσεν ειναι λιγο μεγαλος και αργος φιλε!με συνεπεια να γινεται τρυπα αμυντικα.επιθετικα εχει πεσει κι αυτος και θα πεφτει κι αλλο!και θα ειναι και ακριβος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ θέλω να κλείσει το ρόστερ αυτή τη βδομάδα αν είναι δυνατόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τελειώνουμε...
Ουίλ Κόλεμαν για 5 και Ντιόντε Κρίστμας για 2 και τέλος!
Καλοί παίκτες, καλοί χαρακτήρες και γρήγοροι για τα κυβικά τους.
Με καλές προοπτικές και οι 2 επίσης...
Να αρχίσει το μοντάρισμα νωρίς και να είμαστε έτοιμοι στην Ευρωλίγκα από την αρχή. Οι γκέλες στο πρωτάθλημα δεν επιτρέπονται πλέον.
Γύρω στα 800 με 1 τον υπολογίζω αλλά τον αποκλείω γιατί είναι αργόοοοοος όπως έγραψα παραπάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ προσωπικά όχι. Μακάρι να γίνει εν τέλει του Ντέηβις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, με εξαίρεση αυτό του Παπαπέτρου, που δε νομίζω να κοιτάξει προς τα εδώ και το λέει λόγω προϊστορίας του γέρου του, στα άλλα δείχνει να έχει λογική και δίκιο, ο μάγκας, Μακ. Από την άλλη ξέχασε τον Σταμάτη για εμάς και επίσης ο Διαμαντάκος από ότι μου είπε φιλαράκος βάζελος, απέχει ΠΟΛΥ από το να τον πεις "έτοιμο" ή με φόντα... Πάντως δείχνουμε να έχουμε αφήσει αυτό το κομμάτι και όλοι μας το έχουμε θίξει από τον χειμώνα ακόμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε συ Μακ σίγουρα εχει κοινοτικο ο Κρίστμας? Και οι 2 αυτοί που λες σαν ξενοι λογίζονται νομιζω, οποτε πως? Οσον αφορα το να τελειώνουμε, ειναι νωρις ακομα. Και εγω γουσταρω να βλεπω ανακοινωσεις και συμπληρωμενα ροστερ, αλλα ακομα η προετοιμασια αργει χαρακτηριστικα. Αν είναι ολη αυτη η αναμονη να καταηξει σε παιχταρα, εγω μπορω να περιμενω. Μη δουμε καμμια φολα φοβαμαι. Επίσης για καποιο λογο εχω αρχισει και πιστευω οτι θα επρεπε να κρατηθει ο αντιτς με μειωση αποδοχων και αν γινοταν κατι να στειλουμε το Μαυροειδη θα ηταν ευχης εργον...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει λόγος να βιαστούμε, για ποιο λόγο βρε Μακ? Σε ένα μήνα και ξεκινά η προετοιμασία, είμαστε κατά 90% έτοιμοι και θέλουμε δυο βασικά κομμάτια του παζλ, μόνο. Γιατί να κάνουμε βιαστικές κινήσεις? Ο Κόλεμαν θα ήταν για τη θέση του Σίμονς, όχι για αυτή (ας πούμε) του Ντέιβις. Ο Κρίστμας δε με χαλάει, ειδικά αν σκεφτόμαστε ακόμη τον Βασιλειάδη...
ΑπάντησηΔιαγραφήο κολεμαν παιζει πλατη κτλ που ψαχνουμε υποτιθεται εμεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήNope, δε νομιζω οτι ειναι καλη κινηση πλεον. Αν δεν ειχαμε παρει Ντάνστον το συζητουσα...
ΑπάντησηΔιαγραφήGiannis Antetokounmpo POWER!!! Φρενίτιδα μάγκες και να σκεφτείτε ότι αυτό το παιδί θα μπορούσε να 'ναι ερυθρόλευκο... Γαμώ την ΕΟΚ, γαμώ... Διαβάστε τα σχόλια και ειδικά αυτό του jimtio...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.nba.com/bucks/news/giannis-antetokounmpo-greece-beat-germany
Και για να το πάμε και λίγο παραπέρα, οι Ισπανοί δείχνουν να ξέρουν καλύτερα από εμας (ή έστω να ποντάρουν) στο νέο αίμα... Από το twitter του Eurohoops, πριν δυο ώρες...
ΑπάντησηΔιαγραφήTwo more young Greeks from junior NTs may end up in @Basket_Zaragoza: U20 Giannoulis Larentzakis and U18 Giorgos Papadionisiou— Eurohoops.net (@Eurohoopsnet) July 13, 2013
Έχω μια "αίσθηση" ότι κάτι παίζει με Άντιτς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα κατ'αρχάς στην διαδικτυακή παρέα σας που την παρακολουθώ καιρό!Αυτο με τον Άντιτς υπάρχει περίπτωση να μας το ξεκαθαρίσεις λιγο?
ΑπάντησηΔιαγραφήhello rednick!!!welcome!!!μακαρι να παιξει του αντιτς.βεβαια να παιξει για 3ο τεσσαρι και οχι για πενταρι.κι ουτε για να παει ο αντιτς στο 4 και ο πετγουευ στο 5!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gavros.gr/article/57025/an-h-axaristia-htan-epaggelma/
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω για εσάς για εμένα τελείωσε ο Κάιλ.Αφού πρώτα απ'όλα ο ίδιος επέλεξε να διαγράψει όσα έζησε/ζήσαμε τα δύο αυτά χρόνια.
Γενικότερα πιθανή παρούσια του Άντιτς θα ειναι πολυ σημαντικη,ακομα και με μειωμένο ρόλο,διότι η εμπειρία του είναι καθοριστική τόσο για τα αποδυτήρια,όσο και για τα σημαντικά ματς.Άλλα δυστυχώς βλέπω δύσκολη την επιστροφή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήAισθηση ή πληροφορία?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου φιλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήwelcome
ΑπάντησηΔιαγραφήμαλλον ξεχρεωνει ηδη το συμβολαιο του, πλεον θελω να ταπεινωθει οταν μας συναντησει ( αγωνιστικα παντα) να μαζεψει λιγο την γλωσσα του.
και ας του πει καποιος οτι ναι ηταν σημαντικος για την ομαδα αλλα δεν επαιχς μονος του....οι υπολοιποι εμειναν και τον περιμενουν.
αν ξερεις κατι φτιαξε μου την μερα.........αν και με τρια 4αρια χλωμο το βλεπω. καποιος θα μενει εκτος 12αδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήAπαραδεκτος. Τον στηριξαμε, τον λατρεψαμε, πηρε 2 Ευρωλιγκες με εμας και εφτιαξε ονομα και τωρα μας λεει οτι παντα ηθελε να παει σε μια μεγαλη ομαδα. Απο μεγαλη ομαδα εφυγες αχαριστε, πηγες σε αυτους που ειχαν αποκτησει κομπλεξ απεναντι μας τα τελευταια 2 χρονια. Μακαρι να ξαναβρεθουν οι ομαδες μας, να ξαναδεις που πηγες. Παντως αυτο που κανει μου βγαζει μια πικρα τον πηγαινα πολυ σαν παιχτη και τωρα κανει δηλωσεις λες και του παιρνει συνεντευξη η "Πρασινη" της Ρωσιας. Εκτος αν μας μισουν πλεον οι Ρωσοι τοσο πολυ και καταλαβε οτι αυτα επρεπε ντε και καλα να τα πει τι να πω...
ΑπάντησηΔιαγραφήε ρε και να τον πετυχουμε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήθελω να τον πετυχουμε και ο ντανστον να κανει το καλυτερο παιχνιδι στην καριερα του!triple double και τετοια!:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μη τρελαινουστέ να ούμε! Έκανε την επιλογή του το παλληκάρι και τώρα την υποστηρίζει, ο χρόνος δείχνει πάντα ποιος δικαιώνεται. Το προβλημα ειναι οτι οι ανθρωποι ταυτιζονται υπερβολικα οταν κατι τους αρεσει και μετα αισθάνονται προδωμενοι. It is what it is που λενε και οι φιλοι μας οι αμερικανοι. Το μονο που με νοιάζει αυτή τη στιγμή είναι να παρούμε ενα γαματο σέντερ και να συμπληρώσουμε το ρόστερ ιδανικά. Άστε το Κάιλ να δεί τη γλύκα (και θα τη δεί...).
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν νομιζω να μην αναγνωριζει οτι ηταν σε μεγαλη ομαδα....απλως ξερεις πως βγαινουν προς τα εξω οι δηλωσεις....και ξερεις ας πουμε πως θα τις αναπαραγει ενα σαιτ σαν το γαυρο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.nba.com/playerfile/byron_mullens/career_stats.html free agent!!!!πολυ καλο τριποντο και αν δουλευτει λιγο μπορει να παιξει με πλατη!(σε πολυ καλη ηλικια!!!!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω θελω να καταληξω να κατσουν να δουλεψουν, γιατι ειναι τιποτα αυτη τη στιγμη, να γινουν Σπανουληδες και Διαμαντιδηδες, και να αφησουν αυτο το λαιφσταιλ για οταν πραγματικα μπορεσουν να το υποστηριξουν... Γιατι εχουμε δει χιλιαδες παιδια που χαθηκαν επειδη τους μπηκε στο μυαλο οτι ειναι καποιοι. Και αυτοι εδω δεν ειναι τυχαιοι, ειναι το αυριο του ελληνικου μπασκετ
ΑπάντησηΔιαγραφήEμενα αυτοι με ενδιαφερουν γιατι ειναι το αυριο του ελληνικου μπασκετ... Οι αλλοι που πουλανε μουρη, ας παρουνε φορα και πεσουνε μεσα στον Πειραια, ουτε που μου καιγεται καρφι. Ο Παππας πχ, τρομερο ταλεντο, απο κατι τετοια, ποτα ξενυχτια μαλακιες εμεινε στασιμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς τον! Θα πρέπει να πει το παραμυθάκι του, έτσι πάει. "Όποιος βγαίνει από το μαντρί, τον τρώνε οι λύκοι", έλεγε η γιαγιά μου... Μένει να αποδειχθεί...
ΑπάντησηΔιαγραφήLike! Απλά μη ξεχνάμε ότι είναι παιδιά, αυτό λέω εγώ. Οι προπονητές υπάρχουν, το τελάντο επίσης, οι γονείς θέλω να πιστεύω είναι back up, στο χέρι τους είναι όλα. Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά, από ταλεντάρες που πήγαν στράφι.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gazzetta.gr/basketball/article/524394/proti-megali-omada-moy-o-olympiakos
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγηκε και ειπε και αυτος οτι παρερμηνετηκαν οι δηλωσεις του, ελπιζω οντως να εγινε ετσι και να ειναι δημοσιογραφοδουλεια αν και δυσκολο μου φαινεται, τεσπα και πολυ ασχοληθηκαμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι ενδιάμεσο παίδες, για αυτό και η λέξη μέσα σε εισαγωγικά... Είναι από το ίδιο παιδί, που μου 'στειλε το mail για Davis. Φίλαθλος είναι, μη τρελαίνεστε (σημειωτέον, της Σπαρτάκ!) και μου είπε ότι όσο δεν υπογράφει ή ακούγεται για κάπου συγκεκριμένα ο Άντιτς, κυκλοφορεί η φήμη που λέει ότι θα τα βρει ξανά με Ολυμπιακό σε λιγότερα λεφτά... Μακάρι, αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι πιο λογικά, δε δίνω πάνω από 10% αυτή τη στιγμή να βγει αληθινός...
ΑπάντησηΔιαγραφήEχω αποψη και για τους δυο αλλα δεν ειναι της παρουσης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι ειναι. Παντως υπαρχουν και αλλα παιδια μαγκες. Υπαρχει ο Σταματης, ο Παπαγιαννης παει για κολλεγιακο, ο Παπαπετρου θα παιξει nba οποτε ξεχαστε τον για βαζελο, ο Χαραλαμποπουλος απλα ειναι πιο αντεπτυγμενος για την ηλικια του δεν εχει καποιο τρομερο τεχνικο χαρακτηριστικο, και αλλα παιδια υπαρχουν απτη τωρινη εθνικη νεων, η και τις μικροτερες εθνικες. Αρκει να εχουμε πλανο. Και οχι να πρεπει να φτασει ο παιχτης 21 για να τον δουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρες! Αινιγματικός είσαι Πετράν μου... Κακές?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα παρουμε τον αντερσεν;;τι λετε ρε παιδια;;;τον τελειωμενο;;;ημαρτον ρε παιδια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν καταλαβαινω γιατι τοση βιασυνη..εδω πρεπει να γινει πολυ καλη κινηση για το 5..να να ποιοτικος παιχτης..γιατι να βιαστουμε και να μην ψαξουμε ολες τις λυσεις;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσχετο..ελα και ο βαρλας..ολοι μετα χριστον προφητες..ολα για την δημοσιοτητα.,αυτο το λεω για την συνεντευξη με τον καιλ,,αν δεν ειχαν μιλησει οι αγγελο θα ειχαμε μεινει μονο στις λαλακιες που ειπε ο χαινς στον βαρλα..μετα σου λεει σφαιρικη δημοσιογραφια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τον δουμε σε μεγαλη ομαδα τι μπορει να κανει..παντως στην σιενα δεν ξεχωρισε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω διαφωνω για αντιτς..ενα χρονο μεγαλυτερος πλεον..απεναντι σε φωτση και γκιστ;;θα βγει στην περιφερεια για να μην σουταρει ο φωτσης;;μεγαλες αδυναμιες ο αντιτς..ουτε πλατη...μονο ενα τριποντο και αμυνα..απλα αν ειχες παρει καιμακογλλου αντι πετγουει και ντειβις..δεν θα υπηρχε καν σκεψη για αντιτς..τωρα δεν ξερουμε τι θα μας βγαλει ο πετγουει γι αυτο τον συζηταμε ακομα..
ΑπάντησηΔιαγραφήO Λαρεντζάκης πάντως φαίνεται αρκετά καλός,από τους δικαριθέντες στο τουρνουά μέχρι τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον έβλεπα κι εγώ αυτόν χθες βράδυ...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=102SzMDHzto
Κάνει καλή δουλειά στην επίθεση. Στην άμυνα όμως;
Υπήρχε κι αυτός κάποτε:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=b9D2PQdRPiw
δεν τον εχω δει στην αμυνα!δεν υπαρχει βιντεο.δεν πρεπει να ειναι και πολυ καλος αμυντικος απ οτι φαινεται στο στησιμο στα ριμπαουντς!
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ζοριστουμε παντως να βρουμε καλο σεντερ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιστε και οι 2 μεγαλοι Ολυμπιακοι, σκαουτινγκ μεσα στο κατακαλοκαιρο για την ομαδα τι αλλο να ζητησουμε :P
ΑπάντησηΔιαγραφήKαι ωραίος τύπος, άλλα απο ότι βλέπω έκλεισε με Ντόνετσκ...
ΑπάντησηΔιαγραφήο μακ ειναι γνωστος για τα λαβρακια του,οπως και ο μιχαλης αλλα και η φωνη!μην ξεχναμε ντανστον!εγω να σου πω την αληθεια βαριεμαι παααρα πολυ να ψαχνω!!!χαχαχαχα!απλα ετυχε κι επεσε στα ματια μου το βιντεο!
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν τον ειχα για τετοιο τυπο!απ την ωρα που εφυγε απ την ομαδα εχει πει ενα καρο μαλακιες και μετα βγαινει και τα περνει πισω!εγω πιστευω μεσα του εχει μετανιωσει απλα δεν το παραδεχεται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακ και Φωνη εχουν δωσει τα διαπιστευτηρια τους, εχω μαθει τοσους παιχτες απο το πουθενα! Μες τη βαρεμαρα μου αυτη τη περιοδο μια χαρα ειναι να ξερω τι παιζει διαθεσιμο για 5αρι
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν παίδες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κοιτάζουν από ΝΒΑ οι δικοί μας, ο μόνος που αξίζει από τη λίστα των free agents
http://hoopshype.com/free_agency/centers.htm
...είναι ο εξής ένας:
Greg Oden
http://www.youtube.com/watch?=YZ0QwxWgA9E
Ψάχνω, επειδή έχω την αίσθηση ότι Πολ Ντέιβις με κίτρινα θα συνεχίσω να βλέπω ΚΑΙ αυτόν τον χειμώνα.
Καλή Κυριακή να έχετε!
ναι κι εγω ετσι λεω
ΑπάντησηΔιαγραφήθαμεινει κιμκι ο ντειβις!
Κι ο καλύτερος κοινοτικός διαθέσιμος για τη θέση του γκαρντ που θέλουμε, είναι αυτός:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.beobasket.net/page/playerMarket/en.html?view=player&id=1000
Σας είχα δώσει και βίντεο παλιότερα:
http://www.youtube.com/watch?v=gRESXXzz9A4
Ο Ντανίλοβιτς είχε βγει και είχε δηλώσει ότι η Παρτιζάν έχει οικονομικά προβλήματα. Να μια καλή ευκαιρία να τους πάρουμε κάποιον παίκτη με τα 300.000 που δίνουμε για Πολ Ντέιβις και θα είμαστε κομπλέ στο backcourt με το Γαλλόπουλο.
πολυ αθλιτικο 5αρι!με πλατη δεν ειδα καμια φαση!στην φατσα μου θυμιζει καρλ μαλλοουν!(μονο στην φατσα!)
ΑπάντησηΔιαγραφήβεστερμαν ε!?και γαμω θα ηταν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤερας! Δυσκολο του Ντειβις μαλλον εβγαλε ακρη με τα οικονομικα της η Κιμκι...
ΑπάντησηΔιαγραφήεναν νεστεροβιτς ρε παιδιααααααααααα!!!χαχαχαχα!!!!πολυ μου αρεσε αυτος ο παικτης!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμονο για πλακα μπορουμε να λεμε οτι οντεν θα ρθει ολυμπιακο..η γενικοτερα ευρωπη..ο τυπος αν θυμαμαι καλα ηταν το νουμερο 1 στα ντραφτ..αλλα ποτε δεν επαιξει λογω σοβαρων τραυματισμων..εδω και 3 χρονια δεν παιζει καθολου γιατι ειναι μονιμα τραυματισμενος..αν ειναι υγειης απλα δεν ειναι για ευρωπη..να λεμε πραγματα που εχουν βαση..
ΑπάντησηΔιαγραφήμακ με εχεις απογοητευσει με τους παιχτες που προτεινεις..ο westerman στην παρτιζαν φετος επαιζε ασος..εμεις ψαχνουμε δυαρι..αυτος ειναι ο καλυτερος κοινοτικος?πιο παλια ελεγες για τον μπηαρς που επαιζε στην αλμπα..η επιτομη της μετριοτητας..ελπιζω να μην βλεπει καποιος απο την διοικηση..ο κριστμας που ειχες πει..αυτος ναι..αυτος ειναι αυτο που θελουμε..
ΑπάντησηΔιαγραφήμεγαλη κλαση δημητρη..παιχταρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε Κωστή, γιατί ρε φίλε τόση αρνητικότητα? Δεν είναι ούτε ξάδελφός μου, ούτε φίλος μου, ούτε τίποτα το παιδί, αλλά άσε με να σου πω (και αν θες με πιστεύεις), ήξερε πολλές φορές πολλά και όμως έβαλε πλάτη στην ομάδα, ακυρώνοντας ρεπορταζ με πολλά hits... Πήρε απλά μια συνέντευξη, στης οποίας μάλιστα τον πρόλογο, πήρε ευγενικά και όχι οπαδικά που πάλι θα πούλαγε, κανονικά και με το νόμο θέση επί του θέματος. Εγώ τον θεωρώ μακράν, τον καλύτερο ρεπόρτερ της ομάδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένω την επόμενη φάση, που θα καλυφθεί τηλεοπτικά για να πάρουμε καλύτερα μυρωδιά, παίδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας ειναι ο παιχτης... Μπισμαρκ Μπιγιομπο!!! http://www.youtube.com/watch?v=2Wm0rf9c7PQ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα αυτος εχει να παιξει πανω απο τρια χρονια.σακατεμενος,ο παουελ θα φανταζει σακιλ μπροστα του..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚακες καλες εσεις θα το κρινετε... Εγω τις διαμορφωνω συμφωνα μαυτα που βλεπω. Ας πουμε ο Λαρετζακης, σαυτες της ηλικιες εχει το μεγαλυτερο "θρασος" απο ολους. Δηλαδη μπορει να τον βαλεις στο 39, 2 ποντους πισω, και θα το παρει το τριποντο δεν θα πασαρει(πολυ καλος στατικος σουτερ). Αλλα αμυνα τροχονομος μεγαλος... Kαι δεν νοειται παιδι σαυτη την ηλικια να βαριεται να χαμηλωσει να παιξει αμυνα. Και με το τρεξιμο γενικα εχει ενα θεμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε τους έχω δει ρε φίλε, περιμένω την τηλεοπτική κάλυψη να βγάλω ιδία άποψη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχαλη αν αυτο ειναι το σχολιο σου απο ολη την ιστορια..τοτε φιλε δεν εισαι αντικειμενικος..απλουστατα..εγω δεν λεω ποιος ειχε δικιο..οι αγγελο η ο χαινς..πιστευω βεβαια οτι ειχαν οι αγγελο..απο την ιστορια απο τον βασιλη αυτο καταλαβαινω..ομως αυτο που ειναι βεβαιο ειναι οτι μας παρουσιαστηκε μονο η αληθεια του χαινς..δλδ αμα δεν μιλουσαν οι αγγελο δεν θα την μαθαιναμε ποτε την δικη τους θεση;εσυ το λες αυτο αντικειμενικη δημοσιογραφια;αυτα ειναι μαλακιες..αν εσυ την αντικειμενικοτητα την λες αρνητικοτητα τοτε οκ..οποτε μιχαλη σε αυτο δεν σε πιστευω..αντιθετα πιστευω αυτο που αποδειχτηκε..οτι ο χαινς ηταν μισθοφορος..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιχταρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγω όχι μόνο σας τον είπα, άλλα σας τον έφερα κιόλας και ας μου έλεγε ο Μακ οτι είναι κλεισμένος στη Μπιλμπάο! :P Ρε θέλω Ντέηβις στην ομάδα μη με τρελαίνεται με άκυρους. Μόνο Τόμιτς και Κρίστιτς μπορούν να θεωρηθούν απο πάνω του σε αυτό που ψάχνουμε. Να πάρουμε πάλι άλλο εναν στο στυλ του Ντάνστον το θεωρώ περιττό. Δείτε εδώ το παλληκάρι, ο ορισμός του σέντερ...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=UH2LV9oWVV8
Σόρυ που δε σε καλύπτω, αλλά παρόλα αυτά δε θα εμπλακώ σε νέο κύκλο διαφωνιών, για κάποιον που δεν έχω γνωρίσει, αλλά μου είναι αρκετά συμπαθής και κατά την άποψή μου, σωστός δημοσιογράφος. Δεν έχω αναλάβει εργολαβία ΚΑΝΕΝΟΣ την φήμη, ούτε καν τη δική μου, οπότε... Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως, είναι ότι τους μόνους που μονίμως βγάζεις "λάδι", είναι οι Αφοι ρε φίλε. Και είναι απορίας άξιον πως γίνεται να τα χώνεις στον Βαρλά, έναν δημοσιογράφο που τους έχει καλύψει χιλιάδες φορές ακόμα και στα ΕΜΦΑΝΩΣ στραβά τους... Εγώ προσωπικά μαζί του, είχα τσακωθεί χοντρά τις μέρες του Thrylos.gr και της "φυγής" τους από την ηγεσία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να λέμε, ο τύπος είναι γάντι στην περίπτωσή μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.basketworld.gr/2013/07/blog-post_8312.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ομάδα της καρδιά του...
Δλδ τι να πω για τους αφους που εχουν βαλει 150εκ απο την τσεπη τους..οταν θα γεμισουμε το γηπεδο..θα παρουμε 10.000διαρκειας..θα τους στηριξουμε εμπρακτα..τοτε θα αρχισω να τους κριτικαρω..μεχρι τοτε θα το βουλωνω ακομα και οταν βλεπω τα στραβα..γιατι ο κοσμος δεν τους εχει στηριξει..οσον αφορα τον βαρλα..το οτι παρουσιασε την μια πλευρα μονο για εμενα δεν ειναι δημοσιογραφια..απλο ξεκαθαρο..αμα εκανε στην συνεντευξη της καταλληλες ερωτησεις θα ειχαμε μαθει και την αλλη πλευρα..που ο αντικειμενικος δημοσιογραφος δεν μας την εδειξε..απλα να βγαλουμε το θεματακι γρηγορα μην μας το παρει αλλος..δεν μ αρεσει να χαιδευω αυτακια μιχαλη..λεω οτι βλεπω..αν εσενα σου φανηκε σωστη δημοσιογραφια τοτε εχουμε διαφορετικα κριτηρια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ εντάξει,παικτής ο οποίος προέρχεται από δύο χρόνια και βάλε αποχή και του δινέται η ευκαιρία να κάνει συμβόλαιο σε όμαδα διεκδικήτρια της Euroleague,ειναι φυσικό να μην πει όχι.Δε λέει να τον κράξουμε και αυτόν.Πάντως αν δεν ήταν τοσο άτυχος με τους τραυμάτισμους,θα ταίριαζε άψογα στον τωρινό Ολυμπιακό(προφανώς πίσω απο τον Παπ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζουμε πότε ξεκινάει η δεύτερη φάση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμενα προσωπικα δεν με ενοχλει..ο ανθρωπος προσπαθει να ξανασταθει..στην τελικη ας του λεγαμε και εμεις το ιδιο..
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλησπέρα φίλε μου. Μπήκα να χαζέψω λίγο γιατί έχω λαλήσει στη δουλειά! Αυτό το παιδί στάθηκε πραγματικά άτυχο με τους τραυματισμούς, αλλά χρυσοπληρώθηκε χωρίς να παίζει! Εγώ αμφιβάλλω ότι θα έρθει στον ΠΑΟ. Πάντως παίζει να μας ταϊζουν πολύ σανό (όλους εννοώ): θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα άρθρο του ΡΠ περσυ (ή πρόπερσυ) ότι τάχα μου ο Βασιλό θα έπαιζε στο επόμενο παιχνίδι του Ολυμπιακού. Την ίδια μέρα τον είχα δει στο βιντεο-κλαμπ της περιοχής μου (όταν έμενα Ελλάδα) να κουτσαίνει φεύγοντας!
ΑπάντησηΔιαγραφήμακαρι να παιξει το παιδι,του το ευχομαι ολοψυχα..
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα..μετα απο 3 χρονια αποχη ειναι πολυ δυσκολο οχι μονο να παιξει αλλα και να σταθει σε ενα γηπεδο του μπασκετ.
θελει τρομερη ψυχολογια και τυχη γκαστονε-κατι για το οποιο δεν φημιζεται ο βασιλο...
http://www.sport-fm.gr/article/xalaei-tou-tzabai-stin-galatasarai/687824
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού χαλάει του Davis,οφείλουμε να τρέξουμε να τον κλείσουμε πιστεύω.Και οικονομικότερος θα μας βγεί και είναι εξαιρετική λύση.
Δευτεράτζα, σιγά το ποστάρισμα που έχει ο Τζαουάι, ούτε που συγκρίνεται με Ντέηβις, πρέπει να έχουμε υπομονή και επιμονή, αλλιώς να βρούμε κάτι καλύτερο απο αυτόν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαρταται τι ενοεις διακριθεντες. Ατομικα? Με βαση τους ποντους? Γιατι ματς μεχρι στιγμης δεν εχουμε δει απο τηλεοραση, μονο στιγμιοτυπα. Γιατι αμα μου βαζει 15, και απτον παιχτη του τρωει 20 πισω για μενα δεν ειναι στους διακριθεντες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε ξερω πως θα γινει να το δει αυτο ο Μιχαλης, ο Μακ, η Φωνη, ο Κωστας, ο Μητσος, ο Σαββας και τα αλλα τα παιδια... Σε επομενο ποστ θα το ξαναποσταρω. Θυμηθειτε το ονομα. Το παιδι αυτο ειναι τρομερο ταλεντο... http://www.youtube.com/watch?v=adhAFzZyFSE
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω πω στο ύψος μου είναι ο άτιμος και καρφώνει για πλάκα, εγώ τώρα με τα κιλά ούτε τη στεφάνη δε φτάνω... :P Βέλγος είναι? Φαίνεται πλήρης παίχτης, άλλα βίντεο με αντίπαλους 20χρονους δεν προσφέρονται για ασφαλή συμπεράσματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγουρα, απλα στα καμπ της adidas και της nike, τα hoop summit, μαζευονται καθε χρονο οι καλυτεροι των συγκεκριμενων ηλικιων. Οποτε αν ειναι ο καλυτερος αναμεσα σαυτους που παιζει αξιζει σιγουρα να προσεχθει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτείλε mail στη ΚΑΕ, αν και είδα σε ενα σχολιο πιο κάτω οτι ανήκει στη Κάχα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘες να το κανεις εσυ ρε φιλε, η καποιο παιδι που τα ξερει αυτα? Και αν με το καλο κλεισει καποια στιγμη θα σου ζητησω τα ποσοστα μου χαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχω κάποιο σχετικό mail, μακαρι να ημουν μεσα στη ΚΑΕ να τον προτεινα αυτοπροσωπως, αλλα που τέτοια τύχη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώστα, είναι οφθαλμοφανές ότι έχουμε διαφορετικά κριτήρια, σχεδόν στα πάντα και δε με πειράζει καθόλου αδερφέ αυτό, ίσα-ίσα το αντίθετο. Αυτό που με "ενοχλεί" όμως (και είναι επίσης ορατό από μίλια), είναι ότι στους αφους κάνεις τα στραβά μάτια εξακολουθητικά (για να μην πω συνεχώς...) οπότε και από πλευράς μου μπορώ εύκολα να θεωρήσω, ότι δε "δικαιούσαι" να κουνάς το χέρι για αντικειμενικότητα, σωστά? Τεσπά, αέναη κουβέντα και άνευ λόγου φίλε πια. Ο Χάινς είναι "απέναντι" και εμείς παραμένουμε από "εδώ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαιρομαι που η αντικειμενικοτητα μου ελεγχεται οσον αφορα τους αδερφους που εχουν βαλει 150εκ και τους εχουν κανει πολεμο μεχρι και οι οργανωμενοι μας..ψιλα γραμματα το ξερω..ο βαρλας να δουμε ποτε θα γραψει γι αυτα..τις απαντησεις μου για την θεση μου απεναντι στους αφους στις εδωσα πριν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ειναι αυτος που θυμαμαι τοτε εχει πολυ καλο σουτ..αγγλος ειναι..οντως ειναι πολυ καλος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα αρχίσω να πιστεύω ότι νομίζεις ότι είμαι ο Βαρλάς και γράφω με ψευδώνυμο, δεν εξηγείται αλλιώς! Έχουμε κάνει τόσες κουβέντες, τόσο καιρό, έντονες και μη και ενώ εγώ σου μιλώ για σενα, εσύ μου απαντάς για τον Βαρλά... Να σου θυμίσω ότι όχι καιρό πριν, για πρώτη φορά λοιπόν οι Αφοι βρέθηκαν στον παγκόσμιο συνέδριο των οργανωμένων μας, μιας και ανέφερες τα "ψιλά γράμματα"... Επειδή κανείς από τους δυο μας, θέλω να πιστεύω, δεν υποτιμά την νοημοσύνη του άλλου, φαντάζομαι ότι ξέρεις ή υποθέτεις, το γιατί και πως... Πόσο μάλιστα μετά από ένα τέτοιο τελείωμα στη χρονιά... Η απορία μου όμως παραμένει, ρε φίλε? Γιατί τέτοια αρνητικότητα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ: Ποιον θεωρείς τον καλύτερο, σε μπασκετικό ρεπορτάζ και ειδικά σε αυτό τηε ομάδας?
Αύριο ξεκινάμε με τους Κροάτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://u20men.fibaeurope.com/en/cid_FW2Ym8GSJEAe2vpbWdQMR0.teamID_291.compID_UIfgjyQcGqk-fPlnl66Tj0.season_2013.roundID_9352.html
http://www.youtube.com/watch?v=9Kb2ZDv8lBc
ΑπάντησηΔιαγραφήΧθες διάβαζα για αυτόν ρε Πετράν, αλλά είμαι τόσο σκαλωματίας, που με το που είδα το "Άγγλος", σταμάτησα εκεί... Ωραίο βιντεάκι. Πολύ καλό ball-handling, φτεροπόδαρος αλά Καλάθης (έλα, ρίξε βρισίδι τώρα :Ρ), ωραίο σταμάτημα και σουτ αλά Σπαν, έξυπνος πασέρ... Και αυτόν Ισπανοί το κλείσανε, ε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε εμένα, την αλήθεια όμως δε μπορώ να την κρύψω... Και μιας και έχουμε τη "διαμάχη" ακόμα ανοιχτή, ξέρεις ποια είναι η άποψη των Αφων για αυτόν, έτσι..? ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφή