Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Παρτιζάν - Ερυθρός Αστέρας (78-92)

Χαιρετώ! Δε πόσταρα κάτι χθες βράδυ γιατί από ένα σημείο και μετά την "πάτησα" και εγώ ο ίδιος σα τους παίκτες μας. Χαμήλωσα την κρατική, είχα βρεί και ένα καλό link για το ματσάκι με την Κούλα που stream-αρε απίστευτα καλά και ξεχάστηκα μέχρι... τη στιγμή που γυρνώ λίγο την καζάνα μου και βλέπω το Περιστέρι να μας έχει φτάσει και άρχισα τα μπινελίκια. Κακώς, ΚΑΚΙΣΤΑ, γιατί και εγώ ο ίδιος απαξίωσα μια πολύ καλή ομάδα (για τα κυβικά της), μαχητικότατη, οπότε πως είχα τα μούτρα να γαμωσταυρίζω και από πάνω? Έπιασα τον εαυτό μου να ζητά επί της ουσίας - έστω και υποσυνείδητα 20-άρες με την όλη συμπεριφορά μου, οπότε σταματώ εδώ την κουβέντα μιας και δε με παίρνει...
Άρα πάω παρακάτω και σε κάτι που δυστυχώς δεν είχα την τύχη να δω, αλλά περίμενα πως και πως την τελική του έκβαση. Τα αδέρφια περάσαν από την "Χάλα Πιονίρ" σα σίφουνες και δείχνουν μετά και την πρώτη νίκη στο Eurocup, ότι σα κάτι καλό πάει να γίνει τη φετινή σεζόν, ύστερα από 6 ολόκληρα άνυδρα χρόνια, αν δε μ'απατά η ολοένα και ασθενέστερη μνήμη μου. Στα χνάρια μας λοιπόν, με επιβλητικό διπλό στην έδρα του "καθεστωτικού" αντιπάλου και με τέτοια διαφορά πόντων, που αν δε χύσει την καρδάρα με το γάλα στη συνέχεια, θα παίξει καθοριστικότατο ρόλο.
Θα προσπαθήσω κατά τη διάρκεια της χρονιάς, να σας κρατώ ενήμερους και για τον Αστέρα (έστω όσους ενδιαφέροντε...) αν και δεν έχω βρεί ακόμη "άκρες" καλές με βιντεάκια και καλό ρεπορτάζ.
Για τα δικά μας, εντός εβδομάδας με νέο ποστ.
Καληνύχτααααα!

Βιντεάκι εδώ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου