Καλημέρα στο Γαλατικό χωριό!
Από ένα σημείο και μετά τα παράτησα με τα comments, έχασα την μπάλα. Όχι γιατί ήταν πολλά και όχι επίσης γιατί ήταν κουλά. Τα παράτησα γιατί μέσα στην τούρλα του Σαββάτου (κυριολεκτικά), το αίμα έβραζε και από ένα σημείο και μετά, μίλαγε η περηφάνια και όχι η λογική (αναφέρομαι σαφώς KAI στον εαυτό μου). Μέρα με την μέρα γίνεται ΤΕΤΟΙΑ ζύμωση, που όποιος κάτσει ήσυχα να διαβάσει, βλέπει ότι και επίπεδο/γνώσεις υπάρχουν αλλά και με ορθό τρόπο αυτές, κατατίθενται. Φίλος από το "αντίπαλο στρατόπεδο" μου είπε στο τηλέφωνο, ότι έχει μάθει παίκτες που δεν ήξερε, διάβασε για πράγματα και καταστάσεις που συνέβησαν αργότερα εδώ πρώτα και είδε το scouting report της ομάδας του R&WBBD, να ανταμείβεται (έκανε και την απαραίτητη πλάκα/κακία προς το πρόσωπό μου και για τον Πέρκινς..!).
Δε χαϊδεύω αυτιά και δε κατεβάζω τόνους. Πάγια τακτική μου και πρωταρχικός σκοπός μου με αυτό το blog, ήταν ακριβώς αυτό! Να μπορεί ο κάθε ένας να λέει τη γνώμη του, χωρίς καλλωπισμούς και "περίμενε" από admins για να δει το σχόλιο του. H συζήτηση εδώ μέσα όταν αρπάζει φωτιά, αρπάζει για τα καλά και ξεθυμαίνει όταν έρχεται η ώρα. Και είμαι πολύ υπερήφανος για αυτό. Καφριλίκια δεν υπάρχουν, προσβολές ούτε για πλάκα και νέα παιδιά έρχονται κάθε μέρα και δειλά-δειλά για να προστεθούν στο roster. Το ότι επίσης "αντίπαλοι", μας διαβάζουν και συμμετέχουν στην κουβέντα, χωρίς κανένα πρόβλημα αλλά και χωρίς εκπτώσεις από πλευράς μας (παραμένουμε οπαδοί και όχι "αντικειμενικοί"), είναι κάτι που προσωπικά με κάνει να φουσκώνω σα το παγόνι. Γιατί εδώ βρίσκει έδαφος η χρόνια σκέψη μου, ότι οι οπαδοί και ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ και δε χρειάζεται να ΄ναι ΚΑΦΡΟΙ. Αρκετά όμως με το wanking. Θεωρούσα απαραίτητο όμως το να επισημάνω για άλλη μια φορά, ότι αυτό το blog ανήκει σε όλους του μπασκετικούς Ολυμπιακούς που συμμετέχουν, σε αυτούς που θα συμμετάσχουν στο μέλλον, ακόμα και στους "αντιπάλους" που ξηγιούνται σωστά και αρχιδάτα, όταν επισκέπτονται το σπίτι του αλλουνού!
Λοιπόν, ο Κωστάκης μας έφερε ανακατωσούρα από το πουθενά. Ότι είχα να πω και εγώ και εσείς, ειπώθηκε. Δε βάζω στοπ σε κανενός το ξεχαρμάνιασμα, αλλά εγώ από δω και στο εξής, θα ασχοληθώ μόνο με αυτούς που έμειναν και αυτούς που θα έρθουν. Είναι ξεκάθαρο ότι ένα σεβαστό μέρος της ομάδας που έκανε το B2B, έχει (για τον Α,Β λόγο) "διαλύσει". Είτε από δικά μας λάθη (Χάινς, Πέρο), είτε με ευθύνη άλλων (Παπ, Ντόρσι). Τα ΄χω χώσει πολλές φορές στη διοίκηση για τους χειρισμούς της, αλλά στο τελευταίο sorry κιόλας, μια χαρά ξηγήθηκε. Αν ήμουν Παναγιώτης ή Γιώργος, μπορεί και να πήγαινα σε πιο "Σωκράτης Κόκκαλης" μεθόδους, αλλά δεν υπάρχει λόγος, τελικά. Δε κρατάς μια γκόμενα, άμα δε θέλει. Ούτε μουρμουράς, γιατί την κυκλοφόρησες πρώτος στην πιάτσα και τώρα αυτή πάει στον φραγκάτο με το κάμπριο. Στο καλό και από εκεί παν' και άλλες! Αν έχω βρει δυο ψεγάδια, αυτά είναι στο ότι αφήσαμε τον Γιάνκοβιτς στα χέρια του βάζελου για πλάκα (μιλάμε για έτοιμο παίκτη) και ότι πριν δώσουμε τον Παπ, δε κλείσαμε τον αντικαταστάτη. Γιατί για Moss, ξέρετε όλοι την καψούρα μου και από πότε έχω αναφέρει ότι τον θέλω. Αλλά ΔΕΝ είναι ελεύθερος, τον θέλει η Αρμάνι που μπορεί να σπρώξει παραπάνω χαρτί στον Μινούτσι, που σημειωτέον ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΟΤΕ σε μας κάτι και ΠΑΝΤΑ μας βγάζει το λάδι... Ελπίζω τα προβλήματα με το νόμο που έχει, να το αναγκάσουν σε διαλλακτικότητα (δε το πιστεύω...) και το pit bull να πιάσει λιμάνι.
Ορθολογικά (και μόνο), η ομάδα φέτος φαίνεται να βάζει μυαλό. Αν κάτσουμε να δούμε πως πήραμε τις δυο Ευρωλίγκες "ψυχρά" (ΟΚ, το ξέρω είναι δύσκολο, αλλά δοκιμάστε το), θα δούμε ότι ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΙΚΗ. Για αυτό και μείναν στην ΙΣΤΟΡΙΑ (δε μιλώ για τη δική μας αυτή τη στιγμή), για αυτό και έπρεπε αυτή τη στιγμή να μπει και ως λέξη και ως πραγματικότητα. Ο Μπαρτζώκας καλείται φέτος να μπει στα παπούτσια του Πεδουλάκη. Με αυτά και με εκείνα, να δείξει με δική του ομάδα τι και πως. Η front line επιτέλους γέμισε. ΟΚ, άλλο Μπέγκιτς - άλλο Ντέιβις, αλλά δεν έχω εγώ τα γένια και τα χτένια, ούτε εσείς, οπότε... Παρόλα αυτά, εγώ γιατί βλέπω μια ΚΑΛΗ κορυφογραμμή? Προσέχτε, όχι απλά καλύτερη από πέρυσι... Το backcourt ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ είναι το ίδιο, με παίκτες όπως ο Σλούκι, ο Βαγγελάκης και ο Κάτσι, ο Σπαν (α ρε μάγκα!) μένει ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ (γιατί μάλλον το ξεχάσαμε αυτό...), το ίδιο και ο Law! Προς τι η όλη φασαρία λοιπόν? Επειδή πάντα κάνω βόλτα από αντίστοιχες σελίδες, πράσινων αποχρώσεων, τα ίδια βλέπω και εκεί. Μουρμούρα και άγχος "για τους ψηλούς του Γαύρου". Με τον Μoss και ένα shapshooter που πιθανόν να περιμένουμε από ΝΒΑ μεριά, αναρωτιέμαι όλο το βράδυ (προβλήματα που 'χει ο κόσμος, ε?) γιατί έχουμε χάσει ρε παιδιά σε σχέση με άλλες χρονιές?
Αν αγχώνομαι για κάτι, είναι ότι έχουμε αφήσει το θέμα "πιτσιρικαρία" κάπως, αλλά και 'κει μαθαίνω ότι σιγά-σιγά υπάρχει επαναδραστηριοποίηση... Μακάρι γιατί εκεί, θα πρέπει να ποντάρεις ξανά για να πετύχεις και όχι σε παίκτες τύπου Κλέιζα...
Από ένα σημείο και μετά τα παράτησα με τα comments, έχασα την μπάλα. Όχι γιατί ήταν πολλά και όχι επίσης γιατί ήταν κουλά. Τα παράτησα γιατί μέσα στην τούρλα του Σαββάτου (κυριολεκτικά), το αίμα έβραζε και από ένα σημείο και μετά, μίλαγε η περηφάνια και όχι η λογική (αναφέρομαι σαφώς KAI στον εαυτό μου). Μέρα με την μέρα γίνεται ΤΕΤΟΙΑ ζύμωση, που όποιος κάτσει ήσυχα να διαβάσει, βλέπει ότι και επίπεδο/γνώσεις υπάρχουν αλλά και με ορθό τρόπο αυτές, κατατίθενται. Φίλος από το "αντίπαλο στρατόπεδο" μου είπε στο τηλέφωνο, ότι έχει μάθει παίκτες που δεν ήξερε, διάβασε για πράγματα και καταστάσεις που συνέβησαν αργότερα εδώ πρώτα και είδε το scouting report της ομάδας του R&WBBD, να ανταμείβεται (έκανε και την απαραίτητη πλάκα/κακία προς το πρόσωπό μου και για τον Πέρκινς..!).
Δε χαϊδεύω αυτιά και δε κατεβάζω τόνους. Πάγια τακτική μου και πρωταρχικός σκοπός μου με αυτό το blog, ήταν ακριβώς αυτό! Να μπορεί ο κάθε ένας να λέει τη γνώμη του, χωρίς καλλωπισμούς και "περίμενε" από admins για να δει το σχόλιο του. H συζήτηση εδώ μέσα όταν αρπάζει φωτιά, αρπάζει για τα καλά και ξεθυμαίνει όταν έρχεται η ώρα. Και είμαι πολύ υπερήφανος για αυτό. Καφριλίκια δεν υπάρχουν, προσβολές ούτε για πλάκα και νέα παιδιά έρχονται κάθε μέρα και δειλά-δειλά για να προστεθούν στο roster. Το ότι επίσης "αντίπαλοι", μας διαβάζουν και συμμετέχουν στην κουβέντα, χωρίς κανένα πρόβλημα αλλά και χωρίς εκπτώσεις από πλευράς μας (παραμένουμε οπαδοί και όχι "αντικειμενικοί"), είναι κάτι που προσωπικά με κάνει να φουσκώνω σα το παγόνι. Γιατί εδώ βρίσκει έδαφος η χρόνια σκέψη μου, ότι οι οπαδοί και ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ και δε χρειάζεται να ΄ναι ΚΑΦΡΟΙ. Αρκετά όμως με το wanking. Θεωρούσα απαραίτητο όμως το να επισημάνω για άλλη μια φορά, ότι αυτό το blog ανήκει σε όλους του μπασκετικούς Ολυμπιακούς που συμμετέχουν, σε αυτούς που θα συμμετάσχουν στο μέλλον, ακόμα και στους "αντιπάλους" που ξηγιούνται σωστά και αρχιδάτα, όταν επισκέπτονται το σπίτι του αλλουνού!
Λοιπόν, ο Κωστάκης μας έφερε ανακατωσούρα από το πουθενά. Ότι είχα να πω και εγώ και εσείς, ειπώθηκε. Δε βάζω στοπ σε κανενός το ξεχαρμάνιασμα, αλλά εγώ από δω και στο εξής, θα ασχοληθώ μόνο με αυτούς που έμειναν και αυτούς που θα έρθουν. Είναι ξεκάθαρο ότι ένα σεβαστό μέρος της ομάδας που έκανε το B2B, έχει (για τον Α,Β λόγο) "διαλύσει". Είτε από δικά μας λάθη (Χάινς, Πέρο), είτε με ευθύνη άλλων (Παπ, Ντόρσι). Τα ΄χω χώσει πολλές φορές στη διοίκηση για τους χειρισμούς της, αλλά στο τελευταίο sorry κιόλας, μια χαρά ξηγήθηκε. Αν ήμουν Παναγιώτης ή Γιώργος, μπορεί και να πήγαινα σε πιο "Σωκράτης Κόκκαλης" μεθόδους, αλλά δεν υπάρχει λόγος, τελικά. Δε κρατάς μια γκόμενα, άμα δε θέλει. Ούτε μουρμουράς, γιατί την κυκλοφόρησες πρώτος στην πιάτσα και τώρα αυτή πάει στον φραγκάτο με το κάμπριο. Στο καλό και από εκεί παν' και άλλες! Αν έχω βρει δυο ψεγάδια, αυτά είναι στο ότι αφήσαμε τον Γιάνκοβιτς στα χέρια του βάζελου για πλάκα (μιλάμε για έτοιμο παίκτη) και ότι πριν δώσουμε τον Παπ, δε κλείσαμε τον αντικαταστάτη. Γιατί για Moss, ξέρετε όλοι την καψούρα μου και από πότε έχω αναφέρει ότι τον θέλω. Αλλά ΔΕΝ είναι ελεύθερος, τον θέλει η Αρμάνι που μπορεί να σπρώξει παραπάνω χαρτί στον Μινούτσι, που σημειωτέον ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΟΤΕ σε μας κάτι και ΠΑΝΤΑ μας βγάζει το λάδι... Ελπίζω τα προβλήματα με το νόμο που έχει, να το αναγκάσουν σε διαλλακτικότητα (δε το πιστεύω...) και το pit bull να πιάσει λιμάνι.
Ορθολογικά (και μόνο), η ομάδα φέτος φαίνεται να βάζει μυαλό. Αν κάτσουμε να δούμε πως πήραμε τις δυο Ευρωλίγκες "ψυχρά" (ΟΚ, το ξέρω είναι δύσκολο, αλλά δοκιμάστε το), θα δούμε ότι ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΙΚΗ. Για αυτό και μείναν στην ΙΣΤΟΡΙΑ (δε μιλώ για τη δική μας αυτή τη στιγμή), για αυτό και έπρεπε αυτή τη στιγμή να μπει και ως λέξη και ως πραγματικότητα. Ο Μπαρτζώκας καλείται φέτος να μπει στα παπούτσια του Πεδουλάκη. Με αυτά και με εκείνα, να δείξει με δική του ομάδα τι και πως. Η front line επιτέλους γέμισε. ΟΚ, άλλο Μπέγκιτς - άλλο Ντέιβις, αλλά δεν έχω εγώ τα γένια και τα χτένια, ούτε εσείς, οπότε... Παρόλα αυτά, εγώ γιατί βλέπω μια ΚΑΛΗ κορυφογραμμή? Προσέχτε, όχι απλά καλύτερη από πέρυσι... Το backcourt ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ είναι το ίδιο, με παίκτες όπως ο Σλούκι, ο Βαγγελάκης και ο Κάτσι, ο Σπαν (α ρε μάγκα!) μένει ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ (γιατί μάλλον το ξεχάσαμε αυτό...), το ίδιο και ο Law! Προς τι η όλη φασαρία λοιπόν? Επειδή πάντα κάνω βόλτα από αντίστοιχες σελίδες, πράσινων αποχρώσεων, τα ίδια βλέπω και εκεί. Μουρμούρα και άγχος "για τους ψηλούς του Γαύρου". Με τον Μoss και ένα shapshooter που πιθανόν να περιμένουμε από ΝΒΑ μεριά, αναρωτιέμαι όλο το βράδυ (προβλήματα που 'χει ο κόσμος, ε?) γιατί έχουμε χάσει ρε παιδιά σε σχέση με άλλες χρονιές?
Αν αγχώνομαι για κάτι, είναι ότι έχουμε αφήσει το θέμα "πιτσιρικαρία" κάπως, αλλά και 'κει μαθαίνω ότι σιγά-σιγά υπάρχει επαναδραστηριοποίηση... Μακάρι γιατί εκεί, θα πρέπει να ποντάρεις ξανά για να πετύχεις και όχι σε παίκτες τύπου Κλέιζα...
Ετσι ειναι Μιχαλη μου... Αν και βλεπουμε και εδω καποια λαθακια της διοικησης στο θεμα (π.χ οτι θετει ποσο διαπραγματευσης χωρις να το ξερει ο παιχτης, και αφου συμφωνει με Μπαρτσα ενημερωνουν) το θεμα ειναι καθαρα απο τα θεματα που το χρημα "μιλαει". Εγω κατι ακουσα για κινηση Παπαπετρου και χαρηκα. Το εχω πει εδω μεσα, οχι τωρα, και παλιοτερα για το παιδι. Απο τον ηλυσιακο ειχε φανει οταν επαιζε στην Εθνικη Παιδων. Πλεον εχει δουλεψει πολυ το κορμι του στο Τεξας, εχει γινει πολυ καλος αμυντικος, και εχει ενα εξαιρετικο σουτακι για την ηλικια του. Εγω νομιζω, χωρις ιχνος υπερβολης, παιζει και βασικο 3αρι σεμας. Απλα δεν εχει ακομα τις εμπειριες, χειροτερος παιχτης απο Περπερογλου επουδενι δεν ειναι. Καλη κινηση αν γινει, και θα με εκπληξει ευχαριστα... Παντως για να αφησει ενας παιχτης που σπουδαζει Μαρκετινγκ στην αμερικη τους Τεξας Λονγχορνς και την Division I, πρεπει να του γινει μια αρκετα συμφερουσα προταση. Γιατι το παιδι εχει προοπτικες nba.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σημαίνει κίνηση Παπαπέτρου βρε Πέτρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επαναδραστηριοποίηση που γράφει ο Μιχάλης στην πιτσιρικαρία σχετίζεται με το δικό σου σχόλιο;
Μήπως κι ο χρησμός της Κουρούνας αφορά την ίδια κίνηση τελικά;
http://allstarkourouna.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4853.html
Συμφωνω με το κειμενακι, προσωπικα ελπιζω σε Μος ή σε ενα τριαρι απο την αλλη πλευρα του αντλαντικου που να εχει πολλα στοιχεια που απαιτουνται για να προσφερει και οχι απλα να ερθει να τα αρπαξει. Ο Ινγκλις δεν ειναι κακος παιχτης, αλλα για τις αναγκες της ομαδας μας αυτη τη στιγμη παραειναι λιγος. Ελπιζω να μην τον εξεταζουν σοβαρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gazzetta.gr/basketball/article/526528/gketse-kai-antits-kata-mpartzoka-vid
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιβεβαιωνεται το θεμα Αντιτς μπαρτζωκα...
αν και του εχω μεγαλη αδυναμια μαλακια του.σε τι βοηθησε και τι μας ειπε με αυτο το ποστ. οσο για το γκετσε δεν σχολιαζω καν....
υγ avatar παρολα αυτα δεν αλλαζω.
Μαλακιουλες για να περναει η ωρα ηταν το ποστ του. Προφανως ετρωγε πολυ θαψιμο ο Μπαρτζω πισω απο τη πλατη του, ισως και οχι αδικα και εμενα μου φαινεται λιγο στοκος σε θεματα επικοινωνιας, αλλα παρολα αυτα πρεπει να δειχνεις ενα σεβασμο στο προπονητη που ειχες μεχρι και λιγο καιρο. Αυτα που ειπε ο Γκετσε για εμενα ειναι πιο νορμαλ, μη μπερδευομαστε με το αν προσφερε ή οχι. Ειρωνιες ομως με μιστερ Μπιν και τετοια δε λενε. αυτα ειναι για τους οπαδους, οχι για τους παιχτες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο Γκέτσε μπορεί να μιλάει όμως.Ενδεικτικό του ότι μπορεί να έχει και δίκιο είναι το γεγονός ότι και πέρσι δεν είχε συμμετοχή στο φάιναλ φορ,αλλά στους περσινούς τελικούς ήταν καθοριστικός.Δείτε και τη φετινή του συμμετοχή στον τελικό και βγάλτε συμπέρασμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχεις αδικο. Εγω πιστευω ακραδαντα οτι το αισχος που ειδαμε στους τελικους εχει εναν υπευθυνο αποκλειστικα και αυτος ειναι ο προπονητης. Και η ευθυνη του πηγαινει πολυ πισω στη χρονια, οχι μονο στο τι εκανε εκεινες τις μερες...
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτο ακριβως το εχω πει πολλες φορες οτι θεωρω τον μπαρτζωκα καλο προπονητη αλλα πολυ κακο coach και ειδικα στο κομματι της διαχειρησης των παιχτων κακιστο.Τωρα προφανως ο Περο βγαζει κακια μπορει και με το δικιο του αλλα με μαλακισμενο τροπο και δεν προσφερει τιποτα σε μια ομαδα που αγαπησε και τον εκανε μαγκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήτεσπα εχουν φυγει δεν παιζει πολυ ρολο.. Ειναι και ο περο τον συγχωρω. αυτο που με ανησυχει ειναι οτι φοβαμαι οτι εχουν βαση πολλα απο αυτα.
σιγουρα εχουν βαση φιλε!κι αυτο ειναι ανησυχιτικο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρεπιπτοντως καλα τα λες πανοραμιξ.............
ΑπάντησηΔιαγραφήο αστειατορας αντιτς.. δεν μας χέζει λέω εγω. γομάρι 2.10 που φοβάται (και δεν ξέρει) να ποστάρει και δεν μπορεί να πηδήξει ούτε κώνο . έκανε ένα καλό ματς στο φ4 και κάτι έγινε.
ΑπάντησηΔιαγραφήεχω κανει αναλυση για τα καλα και τα κακα του. αυτο που λες ειναι οντως μεγαλο μειονεκτημα αλλα εχει αλλα στοιχεια που το σβηνει. παντως δεν εκανε μονο ενα ματς...εχει κανει παρα πολλα αυτα τα 2 χρονια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά ρε παιδιά,που θιχτήκατε όλοι.Ούτε οι πρώτοι ήταν ούτε οι τελευταίοι που είχαν πρόβλημα με τον προπονητή τους.Δεν είπαν κάτι κακό για την ομάδα στο κάτω κάτω.Πέσαν στα διάφορα σάιτ να τους φάνε όλοι,ξαφνικά την είδαν υπερασπιστές του Μπαρτζώ(τον οποίο βέβαια τον θεωρώ καλό προπονητή),λες και δεν μπρούμε να του αναγνωρίσουμε και λάθη εκτός από τα θετικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήξέχασες μάλλον ότι φέτος στην ευρωλίγκα στα περισσότερα ήταν αλλού για αλλού.. πόσα ριμπάουντ έχασε επειδή δεν πηδάει και δεν κάνει μπλοκ αουτ.. τεσπα και με τον βάζελο μας γαμησε όλο τεχνικές ποινές και φάουλ
ΑπάντησηΔιαγραφήπειραζεις ευαισθητες χορδες και δεν εχω και χρονο να το συζητησουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήυπαρχουν παντως καλος διαλογος εδω:
http://redwhitebasketballdiaries.blogspot.gr/2013/07/blog-post.html
Λίγος λοιπόν ο Πέρο?Εκείνος έφταιγε για τις τεχνικές ποινές?Υπερβάλλεις νομίζω...
ΑπάντησηΔιαγραφήEμ δεν ειχαν αδικο που λεγαν για Αγγελου ο Μιχάλης, ο Μακ και δε θυμαμαι και ποιος αλλος (νομιζω και ο Πετρος). Αλλο επιπεδο ψυχολογικης διαχειρισης...
ΑπάντησηΔιαγραφήναι αλλα στο final 4 γαμησε κωλους φιλε!ποσο πιο ωμα να σου το πω?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος πάντων για να τελειώνει το θέμα.Δεν είπα ότι δεν προσέφερε γενικά και ότι είναι λίγος.. απλά αυτό που έκανε μου την έσπασε. προφανώς και αναγνωρίζω την προσφορά του αλλά να λέμε και τα στραβά
ΑπάντησηΔιαγραφήόντως
ΑπάντησηΔιαγραφήε τι να λεμε ρε φιλε!ενταξει το παλικαρι ειναι μεγας σε ριμπαουντ και αμυνα στο φ4!σουκολαει και 4-5 τριποντα και τους στελνει σπιτι τους για καφε!ασε κι εγω τα ιδια λεω για τον αντιτς!αλλα στα κρισιμα σημεια πεταει το εργαλειο εξω και οποιον παρει ο χαροντας!
ΑπάντησηΔιαγραφήστα κρισιμα ειναι παντα εκει....παντα. και η αμυνα παντα υπαρχει....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή όλοι τον λένε Mr Bean και σαχλαμάρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα ο άνθρωπος μου φάνηκε εξαρχής ίδιος ο Andrew Eldritch, aka Sisters of Mercy, οπότε και ποτέ δεν τον αντιμετώπισα σαν βλάκα.
Ό Βράνκοβιτς ήταν ίδιος ο Mr Bean.
αλλά μέσα στη χρονιά μου έσπασε αρκετες φορές τα νεύρα! τεσπα, συμφωνω στα κρίσιμα σχεδόν πάντα μίλησε. (εκτός από τους τελικούς)
ΑπάντησηΔιαγραφήστους τελικους δεν τον αφησαν ρε φιλε και δεν ειχε και κανεναν διπλα του!ενω στο φ4 και ο παουελ την παλεψε (οσο μπορουσε) και ο σερμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.google.gr/search?q=pero+antic&um=1&ie=UTF-8&hl=el&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=ktzrUfXYE8nCPPnqgfgN&biw=1366&bih=667&sei=ldzrUerBOYjLtAbc4YCADg#facrc=_&imgdii=_&imgrc=ALoonWCdqGfh3M%3A%3BHpi0jcluYxYBbM%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F-iCDAg1ObxH4%252FUZDKeiICvEI%252FAAAAAAAAA94%252FaG9iK14l0gk%252Fs320%252Fpero.jpeg%3Bhttp%253A%252F%252Fsanlispurs.blogspot.com%252F2013%252F05%252Fmilyonluk-essekler-pf-2013.html%3B500%3B484 o borat κοροιδευει τον mr bean!!!!χαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήναι οκ! αλλά λίγος σεβασμός στον προπονητή σου και στην πρώην ομάδα σου δεν βλάπτει. και εγώ θα ήθελα να μείνει.επειδή δλδ προφανώς ο μπαρτζω εισηγηθηκε την μη ανανέωση του έπρεπε να βγει δημόσια να ειρωνευτεί και τέτοια? δεν ξέρω πως το λές εσυ εγώ το λέω κομπλεξ
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω δεν καιγομουνα να μεινει!πιστευω οτι ηρθε η ωρα να αποχωρησει!μεγαλος μαλακας με την φωτο που ποσταρε!απλα κρυο αστειο!
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλο το ενα αλλο το αλλο ομως φιλε!
ΑπάντησηΔιαγραφήωραία συμφωνούμε τέλος! αρκετά ασχοληθήκαμε με τους πρώην παίκτες μας
ΑπάντησηΔιαγραφήaxaxxaxaxaxxa idios einai!
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχαχα γι'αυτο φωτο πουβγαζεις για πλακα δεν πρεπει να τις βλεπεις κανεις εκτος απο ελαχιστους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αυτο το λινκ εμαθα επιτελους και ποια ηταν η τραγουδιαρα που ελεγε ο Μιχάλης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις δικιο του μοιαζει πολυ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός... Δωράκι ένα t-shit "some girls wonder by mistake"!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς ήρθες!
Ας ελπίσουμε παιδιά ότι όλα αυτά τελείωσαν. Για να ευλογήσουμε τα γένια μας όμως, τα λέγαμε αυτά από Φεβρουάριο αυτά, δε τα λέγαμε..? Για να έμεινε ο Σπαν, μάλλον έχουν λυθεί πολλά. Ο Σπαν είναι πολλά παραπάνω από τον star της ομάδας και για αυτό μένω ήρεμος. Πάντως, έχασε με αυτή του την κίνηση ο Πέρο... Με ξενέρωσε. Και φάνηκε ότι δεν ήταν μια από τις πλάκες που κάνει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δεν άκουσα κάτι συγκεκριμένο, Πετράν μου. Μου 'ρθε ένα mail μετά από καιρό, σήμερα, που έλεγε ότι ρίχνουμε καλές ματιές πια, ειδικά στην εθνική U20. Μακάρι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακ, εσύ κανα νέο επ 'αυτού, έχεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήGirls on smoke
ΑπάντησηΔιαγραφήGirls on weed
Girls on dope
and
Girls on speed
http://sisters-of-mercy.mamstore.co.uk/item/detail/Weed-Tee-Black/2K52#.Uevp-LDRrIU
Προσωπικά θα την έκανα δώρο στους Αγγελό να τη φορέσουν την επόμενη φορά να ψαρώσουν τον κοκάκια -αν ξέρει αγγλικά τεσπά...
Για να μη μιλήσω για εκείνο το κορυφαίο
Fuck me and marry me young
που τέλη 90 είχε φέρει το Happening κ όσο να ναι ήθελε και αρχίδια να το φορέσεις μια και οι κάγκουρες εδώ μόνο την πρώτη λέξη ήξεραν και την ερμήνευαν ώς μεταβατικό ρήμα με αντικείμενο μόνο γυναίκες...
Εδώ εννοώ στην Ελλάδα, όχι στο blog
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δεν υπονοώ ότι υπάρχουν κάγκουρες στο blog.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓαμησέ τα η γλώσσα σε εκθέτει ανεπανόρθωτα!
Νομιζω ειναι εμφανες τι λες, μην αγχωνεσαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν με ενοχλεί κάτι είναι να προτείνει κανείς βιβλία.
ΑπάντησηΔιαγραφήMind programming το βρίσκω όχι αστεία.
Άλλο να λες "Διάβασα το τάδε, γαμάτο" και άλλο να αραδιάζεις καταλόγους.
Gauleiter Καρύδας.
Να τον βοηθαγαν και τα βιβλια οντως σε κατι, οσες φορες τον ακουω να περιγραφει αγωνα σα μαλακομπουλης κανει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα φανταστείς ότι επειδή δε τα πήγαινα και πολύ καλά με το "goth" (ας πούμε, δε θεωρώ ίδιες μπάντες τους Fields, τους Sisters και τους Mission), η πρώτη μου επαφή με τους Sisters ήταν λόγο Patricia Morrison. Την προτιμώ βέβαια στους Gun Club, δεν υπήρξε και στην καλύτερη εποχή των Sisters (τα πρώτα ΕPs απλά δε ξεπερνιούνται!), αλλά ήταν επιβλητική η σκρόφα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμάσαι περιγραφή - με Τούρκους ήταν, την Εφές; - Συρίγου, όταν μας είχαν νικήσει με πόσους πόντους δεν θυμάμαι 20; 30; στο ΣΕΦ -τότε που τους είχαμε ξεβρακώσει στο πρώτο παιχνίδι έξω με τον Έντι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμάσαι τον γαμημένο αναπτήρα να ακούγεται όποτε άναβε τσιγάρο; Και η διαφορά να αυξάνει;
Ακόμα το θυμάμαι - ένα πράγμα σαν το "μαλάκα" που άκουγε ο Παπαδόπουλος στους απαράδεκτους και πάθαινε τραλαλά.
Άσχετο, αλλά το θυμήθηκα που είπες για περιγραφή!
Goth godess!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και γυναικάρα ήταν επίσης η Mojca από Clan of Xymox :
https://www.google.gr/search?q=mojca+zugn&bav=on.2,or.r_qf.&biw=1366&bih=572&bvm=pv.xjs.s.en_US.c75bKy5EQ0A.O&um=1&ie=UTF-8&hl=el&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=v-3rUdKvN4XYPOOYgMgH#facrc=_&imgdii=_&imgrc=VhMpK2CNtvWoQM%3A%3BW8LhHZLsLGoFWM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.hansbeutick.com%252Fxymox%252Fimages%252Fstories%252Fxymox%252Fmojcapromojpg.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.hansbeutick.com%252Fxymox%252Fthe-clan%3B454%3B596
Goth φυσικά, υπερεκτιμημένο αν και περί ορέξεως.
FOTN κ SOM ήταν και από τότε που ο Eldritch άρχισε να αναφέρεται σε αυτό ως g*** και να λέει ότι γουστάρει motorhead έπαψε και για μας! Απόλυτα δημοκρατικά.
Το να βγάλουν βέβαια οι sisters καινούριο album είναι σαν να περιμένεις να βρούμε κάποιον σαν τον Eddie για 2 φοβάμαι
Ελειπα για σκ..σας διαβαζα αλλα δεν σχολιαζα..για παπ θελω να πω οτι πολυ σωστα η διοικηση τον πουλησε..ειναι σωστη κινηση και δεν ειναι αναντικαταστατος..τωρα για τις δηλωσεις γκετσε..τι λεει το γατακι ρε;ποιος μιλαει;ο ανυπαρκτος;για αντιτς πολυ σωστα εκανε ο προπονητης και τον αποδεσμευσε..για χαινς ειναι γνωστα πλεον..ο σπανουλης που ηθελε να μεινει ..εμεινε με λιγοτερα..απλα τα πραγματα..ο χαινς που ειναι μισθοφορος πηγε εκει που του δωσαν περισσοτερα..δεν ειμαι ευχαριστημενος με την διοικηση..πουλησε τον παπ..περιμενα καλυτερες κινησεις..ο μπεγκιτς ειναι καλος παιχτης..εγω δεν βλεπω ποιος ειναι πρωτος σεντερ..βλεπω συνολικα την γραμμη ψηλων και ειναι μια χαρα..ομως ηθελα μια καλυτερη κινηση..μος και ινγκλις ειναι καλοι παιχτες και οι 2..ειδα παιδια που γραφανε για τον ινγκλις οτι ειναι ασχετος..ενταξει η επαφη με το μπασκετ δεν εχουν η δεν εχουν δει τον παιχτη..ομως επισης ηθελα ενα καλυτερο 3αρι..απο τηνστιγμη που πουλησαμε τονπαπα επρεπε να κανουμε καλυτερες κινησεις..
ΑπάντησηΔιαγραφή650 χιλ ευρω τον χρονο για μπεγκτις..που θα ειναι για ειδικες καταστεις των 10-15 λεπτων βαρεια..μαλιστα..με πολυ λιγοτερα για τον ιδιο χρονο συμμετοχης και σκοπο εμενε και ο σερμαντινι..
ΑπάντησηΔιαγραφήελα αλεκο;;;
http://www.sport-fm.gr/article/stelnoun-ntiabara-ston-olumpiako/689029
ΑπάντησηΔιαγραφήEλπίζω να ειναι ψεματα. Δε κανει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε το θυμαμαι να ειμαι ειλικρινης. Ημουν και 11
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε νομίζω ότι είναι αυτό που θέλει ο Μπαρτζώκας. Πάντως το άρθρο λέει ότι είναι "plan B σε περίπτωση που ναυαγήσει του Ινγκλς"
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια Μος (ό,τι καλύτερο σε περιφερειακό αμυντικό στη Ευρώπη) λένε ότι τον θέλει πολύ ο Μπιάνκι στην Αρμάνι και δίνουν 1μύριο buy out στο μασκαρά το Μινούτσι
Ο Τζιμ στο Hooopfellas λέει ότι θα χωθεί και ο Μαχμούτι για Moss...
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ MOSS H INGLES ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΨΗΛΟ ΤΡΙΑΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΡΚΑΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΨΗΛΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ. ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΠΕΡΠΕΡΟΓΟΥ (Ο ΚΕΣΕΛ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΠΛΑΤΗ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΕΙΟΣ). ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ KLEIZA (ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΗ ΛΥΣΗ ΑΦΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΒΑ ΜΕ ΑΜΝΗΣΤΙΑ) H BJELICA Η ΚΑΤΙ ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΒΑ. ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΨΗΛΟ ΤΡΙΑΡΙ ΜΠΟΡΕΙ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΑΝΤΙΤΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΚΑΙ Ο PETTWAY ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΜΥΝΑ ΣΕ ΨΗΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΑΝΑΣΗ ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΜΠΟ (ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΑΡΗΣ Η Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ). ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ (ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΣΗ ΞΕΝΟΥ) ΔΥΑΡΟΤΡΙΑΡΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΣΙΒΕΛΗΣ ΑΦΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ, Ο LAW, Ο ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ, Ο ΣΛΟΥΚΑΣ, Ο ΚΑΤΣΙΒΕΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΜΠΟ.
ΥΓ 1: ΕΧΩ ΦΟΒΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΨΗΛΩΝ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ. Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ (Ο DUNSTON ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ HINES, Ο SIMMONS ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ DORSEY ΚΑΙ Ο BEGIC ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ SERMANTINI ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΨΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΠΙΘΑΝΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑ) ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑΞΙΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΟΥΤ ΑΠΟ ΜΕΣΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΑΝ). ΕΠΙΣΗΣ Ο HINES ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΨΗΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ (CHARLES DAVIS ΤΗΣ BANVIT Η ADRIAN UTER)
ΥΓ 2:ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΟΥΛΕΝ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΥΛΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ADRIAN UTER ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ EUROBASKET.COM ΤΟΝ ΕΠΕΛΕΞΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΝΤΑΔΑ ΤΟΥ ΦΕΤΕΙΝΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ JAMES ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ
ΥΓ 3: ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΟΛΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟ BLOG ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣΠΟΣΟ ΓΕΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΜΠΑΣΚΕΤ ΟΤΑΝ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΤΟΥ ΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ, ΤΟΥ ΜΕΛΛΙΝΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗ). ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΔΩ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΥΓ 4: ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΝ ORIGINAL THE TRUTH
Όχι. Δεν έχω πληροφόρηση. Η σημαντικότερη μεταγραφή πάντως, είναι αυτή του αντί-Παπ. Συνδυαστικά ή όχι, αποτελεί το κομβικό σημείο του ρόστερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήAδερφε γραφε με μικρα, τα κεφαλαια ειναι τρομερα κουραστικα, μας εβγαλες τα ματια. Δε μπηκα καν στο κοπο να διαβασω τι εγραψες...
ΑπάντησηΔιαγραφήTo παλεψα εν τελει και το διαβασα το κειμενο σου. Διαφωνω σε πολλά μαζι σου. Πρωτον απο τους 2 που λες, Κλέιζα και Μπιελιτσα, μονο ο Κλειζα μπορει να πεις οτι μπορει να παιξει 3αρι και να υποστηριξει τη θεση επιθετικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μπιελιτσα ειναι πολυ βαρυς για αυτο το ρολο, δε μπορει να κανει ντραιβ ουτε εχει ρεπερτοριο ιδιαιτερο σαν 3αρι. Η αμυνα αλα Αντιτς που θεωρεις οτι μπορουν να παιξουν αυτοι οι 2 δε παιζει σαν ενδεχομενο για κανεναν τους. Ο Κλέιζα πολυ κοντος και σοφτ για να μαρκαρει πολυ ψηλοτερους του και ο Μπιελιτσα υπερβολικααργος και ανευρος.
Επισης το να μαρκαρει στην αμυνα το αντιστοιχο 3αρι ο Πριντεζης δε προκειται να πολυβγει, γιατι θα ειναι στανταρ ολοι πιο γρηγοροι απο αυτον στα ποδια, δημιουργειται μεγαλο miss match. Ο Πέτγουει ισως και να τα καταφερνε, αλλα γενικα το μπερδευεις πολυ το πραγμα κατα την αποψη μου.
Η ομαδα θελει ενα καλο κλασσικο τριαρι ή ενα δυαροτριαρι σαν τον Μος που δινει και περισσοτερες επιλογες στο Μπαρτζωκα να πειραματιστει. Εξαλλου ο παιχτης ειναι αποδεδειγμενα παιχτης εργαλειο και ξερεις οτι θα προσφερει. Ειναι σιγουρο χαρτι. Τωρα αν μερικοι θεωρουν κοντο τον Μος για 3αρι, ενα θα πω, επαιζες 2 χρονια με σεντερ του 1.98.
Για τον Θαναση Αντετονκουμπο δεν εχω αποψη ιδιαιτερη, οποτε δε θα πω κατι, αλλα θα πω για το Κατσιβελη οτι εμενα προσωπικα δε με εχει πεισει καθολου οτι μπορει να σταθει ακομα σε υψηλο επιπεδο.
Σε αυτα που λες για τη φροντ λαιν τωρα. Το γεγονος οτι ο Χαινς κατεβαζε τη μπαλα και ειχε τριπλα δε σημαινει οτι χρειαζεται ντε και καλα να παρεις ψηλο με αυτο το χαρακτηριστικο. Δεν ειναι πρωτεύον για ενα σεντερ αυτο. Ο Τσαρλς Ντεηβις της Μπανβιτ ειναι ενας παιχτης που ειχα ξεχωρισει και εγω, αλλα ειναι περισσοτερο 4αρο5άρι, επομενως αν αποκτιοταν θα επρεπε να ειναι στη θεση του Πετγουει και οχι για τη φροντ λαιν.
Η φροντ λαιν μας εχει καλους παιχτες που στο υπογραφω εγω ειναι καλυτεροι απο τους προηγουμενους. Εκτος απο τον Ντανστον (που ειναι πουλεν μου) που περιμενουμε να δουμε αν θα προσφερει οσο ο Χαινς (θυμιζω οτι ο Χαινς περσυ δεν εκανε τα φετινα οργια, οποτε πρεπει να κριθει με επιεικεια στη πρωτη του χρονια ο Ντανστον), οι άλλοι 2 ειναι σαφως καλυτεροι απο τους προκατοχους τους. Ειδικα η συγκριση Σιμονς-Παουελ ειναι συντριπτικα υπερ του πρωτου.Όσο για το ποσταρισμα, μπορει κανεις να μην ειναι τρελο post freak αλλα και ο Μπεγκιτς (κυριως) και ο Ντανστον ποστάρουν. Ακόμα και ο Σιμμονς που και που. Σούτ δεν εχει κανεις ιδιαιτερο η αληθεια ειναι ( ο Μπέγκιτς θα μπορούσε ίσως), αλλα δεν ειναι και το πρωτο ζητουμενο για ενα σεντερ αυτο.
Το πουλεν σου δε το ξερω, αλλα θα το τσεκαρω καποια στιγμη, γιατι τωρα που γραφω ειναι χαραματα και εχω λιωσει.
Τελος να σου πω απο πλευρας μου καλως ηρθες στο blog, χαιρομαι που υπαρχει και καποιος πλεον εδω μεσα με εικονες απο αυτους τους παιχτες, που εγω δε μπορεσα να δω ποτε ζωντανα, παρα μονο διαβαζα για αυτους και μια θερμη παρακληση: μη γραφεις με κεφαλαια...
Ίσως να έχεις δίκιο για Kleiza, Bjelica. (Πάντως ο Kleiza έπαιξε σε εμάς τον περισσότερο χρόνο άμυνα σαν τεσσάρι και πιστεύω τα κατάφερε χωρίς μάλιστα ιδιαίτερη βοήθεια από τα centers και επίσης ο Ivkovic χρησιμοποιεί τον Bjelica στην Εθνική Σερβίας αποκλειστικά σαν τριάρι) Όμως, πιστεύω ότι οι βοήθειες που δίνει το τριάρι στην ρακέτα είναι πολύ βασικό κομμάτι του αμυντικού παιχνιδιού μας και δεν μπορούμε να το στερηθούμε και επομένως δεν μπορούμε να πάρουμε ξένο δυαροτριάρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης, δεν μου λείπει το ότι ο Hines κατέβαζε την μπάλα αλλά ότι οι αντίπαλοι δεν μπορούσαν να μας παίξουν πιεστικές άμυνες επειδή κανείς ψηλός δεν τον ακολουθούσε μακριά από την ρακέτα για over play γνωρίζοντας ότι θα εκτεθεί.
Για τον Uter υπάρχει το ερωτηματικό εάν ένας παίκτης που ξεκίνησε από τόσο χαμηλά (άσημο κολλέγιο, Πορτογαλία, Β κατηγορία Ισραήλ) μπορεί να ανταποκριθεί σε επίπεδο Euroleague. Το ενθαρρυντικό είναι ότι στο Ισραήλ έπαιζε καλύτερα απέναντι σε δυνατές ομάδες και στα κρίσιμα παιχνίδια και ότι στα χαμηλά που έπαιζε έγινε παντού ήρωας και αγαπημένος των οπαδών και των προπονητών.
Το ίδιο περίπου ερωτηματικό υπάρχει άλλωστε και για τον Bryant. Μπορεί ένας ψηλός που ξέρει πολύ μπάσκετ αλλά υστερεί φοβερά σε αθλητικά προσόντα να ανταποκριθεί σε επίπεδο Euroleague ;
ΥΓ: Σίγουρα είχες δίκιο για τα κεφαλαία και συγνώμη που σε ταλαιπώρησα.
Επίσης, η απάντησή σου δικαίωσε την απόφασή μου να γράψω στο blog. Είναι εξαιρετικά ευχάριστο να διαβάζεις σοβαρά επιχειρήματα και για παίκτες και κυρίως για σοβαρά ζητήματα όπως τι είδους τριάρι πρέπει να είναι ο ξένος που θα φέρουμε.
Καλημέρα και καλώς όρισες. Ο Μπέρυ ίσως ήταν ο πιο υποβαθμισμένος ξένος στο Ελληνικό πρωτάθλημα όλων των εποχών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή αρχή με σεντόνια λοιπόν...
Δυο-τρεις παρατηρήσεις θα κάνω επειδή δεν έχω χρόνο λόγω δουλειάς.
Ο Κλέιζα έπαιζε 4άρι αναγκαστικά επειδή υπήρχε ο Τσίλντρες στο 3 και κάποιοι άλλοι που έπρεπε να χωρέσουν στα γκαρντ.
Ο Μπιέλιτσα παίζει εκεί γιατί έχει το σουτ, γιατί πρέπει να χωρέσει στην πεντάδα της Σερβίας κι αυτός (για διάφορους λόγους) κι επειδή ο Ντούντα παίζει αργό τέμπο (εμείς που θα παίζουμε γρήγορα -κατά δήλωση Μπαρτζώκα- του χρόνου) δεν μας κάνει ο Μπιέλιτσα γιατί είναι "ίδιος" με Περπέρογλου στην άμυνα τουλάχιστον.
Ο Uter στο 7.35 video που παρακουλούθησα είναι καλός. Σε σχέση με το Χάινς έχει καλύτερα τελείωματα και με τα 2 χέρια, καλύτερο χειρισμό και με τα 2 χέρια, καλύτερο σουτ (όσον αφορά το σπάσιμο του καρπού) και φυσικά παιχνίδι με πλάτη.
Στα ίδια μου φαίνεται σε ταχύτητα και εκρηκτικότητα.
Λίγο κατώτερος σε άλμα, ριμπάουντ και παιχνίδι above the rim. Παρατήρησα επίσης ότι δεν επιδιώκει τις επαφές και αποφεύγει τα καρφώματα (σε 2 φάσεις). Σε ένα βίντεο 7,5 λεπτών περίπου κάνει μόνο 2 καρφώματα.
Είναι και οριακά πριν τα 30. Μεγαλύτερος του Hines. Αυτό είναι μειονέκτημα για κάποιον που θέλει να κάνει το άλμα στην Ευρωλίγκα. Αν δεν το κάνει φέτος ή του χρόνου, θα μείνει στο Ισραήλ μέχρι τα 35 και μετά τα 33 θα πρέπει αναγκαστικά να κατέβει στο 3 αν μπορεί και δουλέψει το σουτ.
Όλοι έχουμε πουλέν. Ας κρίνουν τα παιδιά εδώ αν το δικό μου τελικά είναι ο Μίλοβαν Ράκοβιτς ή ο Τζάρβις Βαρνέιντο.
Η προϊστορία και η "κατάρα" των τροπαιούχων Ευρωλίγκας έχει δείξει κατά το παρελθόν ότι πρέπει απαραίτητα να υπάρχει έστω ένας πρώην Γιουγκοσλάβος στην ομάδα που κατακτά το τρόπαιο.
Εμείς, ποιον θα έχουμε φέτος;
http://www.redplanet.gr/basket/me-to-vlemma-sto-mellon-kineitai-gia-papapetroy.2342608.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως βλέποντας το ματς με τους Ισπανούς, ήταν ο μόνος που μου έδωσε την εντύπωση πως μπορεί -ακόμη και φέτος- να πάρει λεπτά συμμέτοχης στην ομάδα.
Μακαρι να ισχυει, πολυ δυσκολο να ερθει παντως. Φερτε τον και αυτον και εναν εκ των Αγραβανη-Μποχωριδη και σταματαω να γκρινιαζω. Το πιο σημαντικο ειναι να εχουμε τα σκηπτρα στη πιτσιρικαρια, λυσεις για καποιες θεσεις καθε χρονο βρισκονται και καλυπτονται. Ο ελληνικος κορμος ειναι το δυσκολο και αυτο πρεπει να ξαναφτιαξουμε μελλοντικα με τη φυγη Παπ. Ο Παπαπετρου ειναι πολυ καλος παντως μακαρι να τον παρουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως αυτό το έχουν καλά στο μυαλό τους προπονητής και διοίκηση. Άλλωστε, δύο Ευρωλίγκες έφερε αυτή η συνταγή, δε θα εγκαταλειφθεί στα καλά των καθουμένων. Όταν ο Σπαν. έλεγε μετά τη συνάντηση του με τους προέδρους ότι συζητούσαν το πρότζεκτ της ομάδας, αναφερόταν προφανώς και σε αυτόν τον παράγοντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ό,τι αφορά τους Παππά-Γιάνκοβιτς, ο μόνος που μου γέμιζε το μάτι σε όσα παιχνίδια του Πανιωνίου παρακολούθησα φέτος ήταν ο δεύτερος. Από τη στιγμή όμως που δεν τα πάει καλά με τον coach, η γνώμη μας περισσεύει. Ο Παππάς κάνει πολλά αβίαστα λάθη και υπάρχουν σημεία του παιχνιδιού που εξαφανίζεται για ώρα.
Nα γυρισει πισω ο ΜΑΚ ρε.... ποιος εισαι εσυ; δεν σε ξερουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήο κοουτς μπορει του χρονου να φυγει..καποιες κινησεις γινονται με γνωμονα το καλο της ομαδας και οχι αν ξυνιζει στο εκαστοτε προπονητη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνοι, αλλά όπως φάνηκε και χθες με τις δηλώσεις Γκετσεβίτσιους και τα (βλακώδη) ''τιτιβίσματα'' του Άντιτς, ο coach δεν το έχει ακόμα στο να κρατάει τις ισορροπίες εντός ομάδας. Οπότε πιθανή απόκτηση Γιάνκοβιτς θα έκανε κακό τόσο στον παίκτη όσο και στην ομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ελπίσουμε μέσα στη χρονιά να μην υπάρξουν προβλήματα ανάμεσα σε παίκτες και Μπαρτζώκα. Γιατί είναι ικανότατος και εγώ προσωπικά -παρά τη συμπάθειά μου στον Αγγέλου- τον πιστεύω απόλυτα.
http://www.sport-fm.gr/article/kleinei-o-matsioulis/689138
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς τον και από μενα! Θα σταθώ στον Moss. Είναι καθαρά θέμα πως θες να χτίσεις στη θέση 3, την ομάδα. Αν έχεις ως πρωταρχικό σκοπό, το 3 συνεχόμενο, το συγκεκριμένο "σκυλί" είναι για μενα hands down, μοναδική επιλογή. Ακόμη δεν έχω καταλάβει πως γίνεται να 'ναι τόσα χρόνια στην πιάτσα και να μην έχει φορέσει φανέλα εκ των λεγόμενων top clubs (όχι ότι η Σιένα δεν είναι, αλλά τεσπά, καταλαβαίνεις τι θέλω να πω)? Τον έχω δει τόσες φορές και από κοντά και από τηλεόραση και κάθε φορά ξύνω το κεφάλι μου με απορία. Κάθε χρόνο παρουσιάζεται και καλύτερος στο επιθετικό κομμάτι (ειδικά από τα 6,75) και αμυντικά τον θεωρώ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ό,τι καλύτερο στην Ευρώπη. Αν θες να πας στο (σίγουρο) ποντάρισμα του ελληνικού κορμού με Παπαπέτρου (μακάρι!), ίσως βάζεις σε ρίσκο κάποιους στόχους (ίσως...) αλλα υπάρχει έδαφος να βγάλεις αλφάδι πάλι. Μοναδική μου ένσταση (κλασικά) η φοβία μου για το ποιος στην ομάδα θα αναλάβει να τον εξελίξει..? Γιατί ο Αγγέλου συνεχιζεί να κατοικεί στη Θεσσαλονίκη... Ο Θανάσης είναι καλή περίπτωση, αλλά θα προτιμούσα ένα deal με Άρη ως δανεικό και από του χρόνου να ενσωματωθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήwelcome!!!!ωραια αυτα που λες αν και νομιζω οπως σου λεει και η φωνη οτι καπου μπαρδευεσαι και παρασκεφτεσε αλχημειες!
ΑπάντησηΔιαγραφήο πριντεζης στα νιατα του ξεκινησε απο ασσος και κατεληξε τεσσαρι οσο ψηλωνε και χαρυνε!εχει παιξει στο 3 στην εθνικη με παταγωδη αποτυχια!πολυ αργος στα ποδια για 3αρι και στην αμυνα τον περναει κι ο καθε πικραμενος!στην επιθεση παλι δεν μπορει να παιξει στο 3 γιατι εχει περιεργη μηχανικη στο σουτ του με αποτελεσμα και να κοβεται αλλα και να αργει,αν θελεις παρατηρησε ποση ωρα χρειαζεται για να σουταρει και θα το καταλαβεις!ο μπιελιτσα ειναι 4αρι καθαρο.ο ιβκοβιτς κατα αναγκη τον χρησιμοποιησε στο 3.ο κλειζα ειναι πολυ ακριβη περιπτωση και στα ματς που καινε παντα χανεται!μην υποτιμας τον μος!το δυνατο του σημειο ειναι η αμυνα!
εγω ειμαι σιγουρος οτι εχουν συμφωνησει εδω και καιρο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωστή, ξέρω ότι ο Moss δε σου κάθεται καλά, αλλά είναι top class φίλε. Ας έρθει με το καλό και θα έχουμε ένα χειμώνα με το καλό, να μου λες ότι είχα δίκιο. ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ίνγκλις σαφώς και δεν είναι του πεταματού, αλλά ούτε εμένα μου κολλάει για κάποιο λόγο στην ομάδα. Νομίζω ότι θα παίξει χρήμα για shooter ή κάβα για χειμώνα... Αυτή την αίσθηση έχω.
Μος, νέτα-σκέτα! Trust me.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς κανα νέο με Maciulis?
ΑπάντησηΔιαγραφήπολυ κοντα σε συμφωνια μιχαλη!τωρα μολις το ποστερε ο κωστας!πηγαινε πανω πανω!
ΑπάντησηΔιαγραφήεχεις καποια πληροφορια γι αυτο που λες η' το υποθετεις?(παρακαλω σαγη απαντηση να μου δωσετε κυριε μιχαλη!:))
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.redplanet.gr/basket/papapetroy-kserw-gia-to-endiaferon-toy-olympiakou.2343044.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν "μπορεί" να φύγει Σάββα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει συμβόλαιο.
Έχει συμβόλαιο ο Αγγέλου.
Θα πάρει τουλάχιστον ένα τρόπαιο όπως φέτος, οπότε θα κριθεί επιτυχημένος.
Οι Αφοί, σπάνια έως ποτέ δεν σπάνε συμβόλαια προπονητών.
Χώνεψέ του ότι θα τον φάμε στην μάπα τουλάχιστον 2 χρόνια.
...Εκτός...Αν δεν πάρει τίποτα του χρόνου και ταυτόχρονα δεν έχει βρει ακόμα ομάδα ο Κατσικάρης μέχρι τον Μάιο του 2014.
Eγω πιστευω οτι ο Μπραυαντ φιλε θα διακριθει με ευκολια και ας με κραζουν ο Μακ και ο Δημητρης. Απομενει να φανει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κάθε site-blog, αναλόγως με την υποκειμενικότητά του,
ΑπάντησηΔιαγραφήτιτλοφορεί διαφορετικά τα θέματά του.
Κοίτα ποιον τίτλο έδωσαν εδώ και πες μου τι ισχύει:
http://www.sport-fm.gr/article/papapetrou-proteraiotita-mou-einai-na-sunexisw-sto-teksas/689131
Θα διακριθεί στα burgers. Όπως ο Πόλντο!! Χε, χε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλεγα δε θα σχολιασει κανεις απο τους 2 σας... :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού και το κατάλληλο link για το πουλέν σου φίλε. Χαλαρά θα βγει πρώτος σκόρερ με διψήφιο αριθμό:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.oneman.gr/keimena/diaskedash/oneman_food/posa-burger-mporeis-na-fas.2306065.html
μα κι εγω γι αυτο το ποσταρα!γιατι λεει ο ανθρωπος ξεκαθαρα ''θελω να συνεχισω στο τεξας''
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη ξεχνας οτι αγωνιζονται Σοφο και Τζαουαι στην ευρωλιγκα επισης... :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχει και κανα διαγωνισμο για το καλυτερο ξυλοκοπο να σου στειλω λινκ για το δικο σου πουλεν γμτ...
δεν ξερω αν θα διακυθει στη ευρωλιγκα!εδω παντως σιγουρα http://www.youtube.com/watch?v=NlDTwA9OcB0
ΑπάντησηΔιαγραφήOne_bryant_ food!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠασιφανής παμφαγεία!!
υ.γ. Άντε ρε Μήτσο, δεν θα πεις τίποτα;;
Ανησυχω και εγω... :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι ρε Μήτσο, αίσθηση καθαρά. Μαζέψαμε χαρτί από Παπ, που δε διατέθηκε για Μπέγκιτς (του δώσαν τα λεφτά που προόριζαν για λούζερ). Επίσης το διαβατήριό του λέει, ότι κατα 90% η θέση "3" θα 'χει Αμερικάνο. Ο Μινούτσι είναι σε άσχημη κατάσταση και αν θέλουμε πραγματικά τον Μος (για μενα ο μόνος που μπορεί ΑΜΕΣΑ να κάνει την διαφορά, δε θα βαρεθώ να το γράφω) θα πέσει ένα μέρος εκεί και ένα θα πάει μάλλον για σουτέρ. Αν δε γίνει και με τον κ΄σομο μουδιασμένο από την πώληση Παπ, μάλλον θα μείνει κάβα για κινήσεις χειμώνα, που μόνο "τσόντες" δε τις λες αν κινηθείς σωστά. Εγώ σκέφτομαι ότι η frontline μας επίσης είναι ισορροπημένη. Πέρα του Σίμονς, οι Ντάνστον-Μπέγκιτς θα μοιράζονται τον 1ο ρόλο (ας πούμε)... Εύκολα αν κάτι δε σου βγει, πας σε Ντέιβις που θα έχει ένα 6μηνο να μείνει ελεύθερος τότε πλέον και θα έχει την Κίμκι στα σχοινιά. Γιατλι ναι, φέτος δε τη βλέπω για πολλά στην Ευρωλίγκα. Ένα συλλογισμό έκανα, τώρα αν πάει έτσι, δε το ξέρω...
ΑπάντησηΔιαγραφήSorry. Δεν σε κατάλαβα.
ΑπάντησηΔιαγραφήA να τον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου ζήσει ρε Πρόεδρε! Αν εμείς τρώμε μουρμούρες από τις δικές μας γιατί εν μέσω διακοπών συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με την ομάδα, φαντάζομαι εσύ... ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πρόεδρος μας Παναγιώτης Αγγελόπουλος και η σύζυγος του κυρία Ελευθερία Κούκου απέκτησαν το βράδυ της Κυριακής... http://t.co/2koi21OtaS— Olympiacos B.C. (@olympiacosbc) July 22, 2013
μακαρι βασικα να μας βγει ο μος..εμενα μου βγαζει καλο παιχτη αλλα οχι για τοπ ομαδες..εγω βλεπεις ηθελα παιχτη στο 3 με μεγαλη προσωπικοτητα..μου εχει μεινει απωθημενο εδω και χρονια..να παρουμε ενα 3αρι να τα πεταει απο παντου..παντως απο αμερικη μερια αν δωσουν 1εκ θα βρουν καλο παιχτη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να τον πάρουμε δε λες πρώτα... Εγώ απωθημένο είχα τον Πιτ Μάικλ. Είχε κάνει και κάποια χρονάκια πίσω δηλώσεις ότι γουστάρει τον Ολυμπιακό και είχε δέσει το γλυκό. Πολύ κρίμα πάντως, aggressive όσο έπρεπε ο (υγειής) Πιτ και ταμάμ για την ομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://allstarkourouna.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4853.html
ΑπάντησηΔιαγραφήποιον μπορει να λεει?σαν εμετεριο τι σας λεει???
ε καλα δεν το συζηταμε..ολοκληρωμενος παιχτης..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου δίνεις πάσα λοιπόν... Θα λέγατε ναι (έτσιπως έχει τώρα η κατάσταση...) στο ΡΙΣΚΟ του Πιτ Μάικλ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλλον το Ντιαβαρα εννοουσε, για Σαν Εμετεριο μην ελπιζεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε πρόλαβες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που τον χάσαμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sport-fm.gr/article/upegrapse-sti-makampi-o-ingkls/689068
Μιχάλη καλησπέρα, θέλει 3ετές όμως ο Μάικλ, τουλάχιστον αυτό ήθελε όταν διαπραγματευόταν με ΠΑΟ. Δεν ξέρω αν θα τον εμπιστευόμουν για πάνω από 1-2 χρόνια (1+1 θα του κανα)...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχαλη παιχταρας ο Μαικλ αλλα τεραστιο ρισκο καθε χρονο τρυματιας ειναι, δεν αξιζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓελαει ο κοσμος με το "ειπε οχι σε ολυμπιακο"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, τριετές θα του κάνουμε κι εμείς αλλά θα περνάει από Ωνάσειο πριν ανανεώνει το εκάστοτε ετήσιό του συμβόλαιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχαλη αν ειναι να πας για τετοιο 3αρι, που ειναι κατα κυριο λογο inside 3αρι, καλυτερα να πας για Ντιαβαρα που ειναι επισης το ιδιο στυλ και δεν εχει θεματα υγειας...
ΑπάντησηΔιαγραφήη ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια..
ΑπάντησηΔιαγραφήμια χαρα κινησεις κανει η μακαμπι λεω εγω..ειναι χαζος ο μπλατ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή ομαδα έχει σίγουρα, αλλα νομιζω οτι οταν θα σφιξουν τα γαλατα θα παραδωσουν, τωρα στους 8 θα ναι, στο final 4 θα ναι, δε ξερω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαζός δεν είναι Κωστή, αλλά ταιριάζει στην Μακάμπι ένας πιο soft παίκτης σαν αυτόν. Μη ξεχνάς ποιον άλλον έχει εκεί για να καλύπτει το βουτυρέ mentality του...
ΑπάντησηΔιαγραφήφωνη τι σχεση εχουν οι 2 παιχτες?ο μαικλ ειναι προσωπικοτητα πανω απο ολα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο είχαμε πει Κώστα κι εμείς στα αρχικά σχόλια αλλά μάλλον ρίχνει άδεια να πιάσει γεμάτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει βουίξει
Καλύτερες επιλογές κατά σειρά είναι:
1. Μος
2. Σαν Εμετέριο
3. Ντιαβαρά
Οι 2 παιχτες εχουν κοινο αυτο που ειπα, οτι ειναι 3αρια που κατα κυριο λογο παιζουν μεσα στη ρακετα, ποσταρουν κτλ. Τωρα για το αν ειναι προσωπικοτητα ο Μαικλ δε διαφωνω, αλλα δεν εχουμε δει και το Ντιαβαρα σε μια πολυ μεγαλη ομαδα για να κρινουμε. Ο παιχτης αναμφισβητητα ειναι καλός, απλα εμενα με προβληματιζουν οι αριθμοι του στα τριποντα περσυ. Παρομοιους ειχε βεβαια και ο Μαικλ και ολοι τον εκθειαζουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ανησυχητικό είναι ότι το ξέρασε ο μάνατζερ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sport-fm.gr/article/epibebaiwnei-o-manatzer-tou-ntiabara/689040
μιχαλη σιγουρα ταιριαζει πιο πολυ στην μακαμπι..παντως με χικμαν,ραις,οχαγιον στο 1-2..σμιθ και ινγλις στο 3..και τζειμς,ταιους και σοφο στο 5 τους βλεπω σουπερ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτα ειναι παιχτης που στη καλη του μερα θα τα γαμησει ολα, απλα ειναι ρισκο για εμενα. Με Μος παιζεις πιο σιγουρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεχνάμε το Σερβάκι:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.basketnet.gr/main/2/europe/articles/1/epelfen-mpei.html
Πω πω σιχαμενη ομαδα φτιαχνει ο Ζοτς!
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ειμαι τοσο σιγουρος οτι ο μος ειναι καλυτερος απο σαν εμετεριο..επιθετικα σιγουρα δεν ειναι..αμυντικα ναι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν λέμε κάτι διαφορετικό. Το βίντεο που ανέβασαν στο Red Planet, ήταν φανταστικό. Αν έπαιζε έτσι κάθε βράδυ όμως, γιατί δεν παίζει σε ομάδα Ευρωλίγκας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πάρει και Βελίτσκοβιτς να γίνει μισητή!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.basketnet.gr/main/2/europe/articles/1/%CE%BD%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%81-%CE%B2%CF%89%CE%B5%CE%BB.html
Αμυντικά όμως χρειαζόμαστε... ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ καλα δεν ειναι και αυτο το απολυτο κριτηριο, προφανως μπορει να σταθει σε αυτο το επιπεδο για εμενα, τωρα το πως διαχειριζεται τον εαυτο του και τη καριερα του ειναι αλλο πραγμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήενταξει αλλα σαν πολυ ξυλο δεν θα παιζουμε του χρονου???εγω θελω και λιγη ποιοτητα..ο ισπανος το δινει αυτο..φανταζομαι θα ειναι πολυ ακριβος..
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως γράφει η κονκάρδα του Lemmy στο πέτο του: Trust me, i'm a doctor! ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ "προβλέψιμες" μεταγραφές κάνετε ρε φίλε!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.pamesports.gr/251818/anatroph-me-matsioylis-kai-paramonh
Ποια ανατροπή και green horses... Αν γίνει μια φορά το τρικ, την επόμενη μετατρέπεται σε τρακ.
αφου πηρε τον μπιελιτσα δεν νομιζω να παρει και αυτον..μοιαζουν οι παιχτες..παντως ο μπιελιτσα δεν ειναι κακος στο 4..στο 3 πλεον δεν παιζει..εχει παρει ογκο δεν ειναι οπως παλια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίδες, για να ανακατώσω ακόμη περισσότερο την κουβέντα (όχι επίτηδες...), μόλις πληροφορήθηκα ότι για Παπαπέτρου παίζουμε "χοντρά"! Για να μη φέρω σε δύσκολη θέση τον Νότη, αν κόψει βόλτα από δω, ελπίζω να μας δώσει "κάτι παραπάνω", από το δικό του ρεπορτάζ. Πιο συγκεκριμένα, ζητάει κάποιες έξτρα εγγυήσεις (χρόνο συμμετοχής?) γιατί στο οικονομικό φέρεται να είναι ΚΑΛΗ η πρότασή μας... Λέτε να 'χουμε φάση Καλάθη (να παρατήσει κολλέγιο δηλ, με σκοπό καταξίωση ευρωπαϊκά και μετά να κάνει deal μόνος του)? Μακ ψάξου και εσύ ρε φίλε! Έχω ανακατευθεί τώρα... Πετράν ο δικός σου κάτι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω ακομα δεν εχω καταλαβει αν υπαρχουν δυο "Kostas a" η ειστε το ιδιο ατομο...!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλ όντως έπαιξε για σας κουβέντα? Αυτό το "3τες" είναι που με κάνει να 'χω δεύτερες σκέψεις όσον αφορά την ορθότητα της φήμης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός. Για κάνε μια εκκαθάριση.
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχα το ιδιο ειμαι..γιατι υπαρχει και αλλος???
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας στο 3 κι ένας στο 4.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροκειμένου να σωθεί ο Γκαστόνε, θα πάρει ότι βρίσκει για φέτος.
Ναι, αλλά έχει κάτι που μόνο ο Σπαν διαθέτει αυτή την στιγμή στην ομάδα (για να μην πω πανευρωπαϊκά...). Difference making!!! Δε διαφωνώ, είναι ΜΕΓΑΛΟ το πρόβλημα που έχει, αλλά... Είναι μέγεθος ο μπασταρδος. Το πως κατάπιε φέτος τον Παπ, δε μου φεύγει από το μυαλό με ΤΙΠΟΤΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε με χαλάει ο Γάλλος (βαρέστε με)! Είναι ταυρί και αυτός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘελει να φτιαξει κλασσικη πουστικη σερβοομαδα, αμα δεις ολοι σχεδον οι μεταγραφικοι στοχοι της Φενερ σε ιτς ειναι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ κοίτα, δεν ήμουν και μπροστά στις διαπραγματεύσεις :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρω ότι ήθελε 3ετές με 6κατοστάρικα το χρόνο
Mιχαλη το ξερω το παιδι και προσωπικα, και τον πατερα του... Μιλησα με εναν συμπαιχτη του μετα την ηττα με την Ισπανια. Ητανε με τον Ιωαννη στο δωματιο. Του ειπα συγκεκριμενα μην ακουτε τι λενε για σας, χτες ησασταν παιχταραδες, σημερα θα ειστε ξυλοκοποι, αυριο μπορει να ειστε παλι τζορνταν. Κλειστε τα αυτια και συγκεντρωθειτε στο μπασκετ. Του λεω επισης ετσι οπως ειναι η κατασταση εδω καλυτερα να πας Ισπανια η προς nba. Μου ειπε(ο Ιωαννης) πριν βγει καν αυτο το ενδιαφερον για ολυμπιακο στον αερα, "αμα σταξει μαρουλι χαχαχα" γελασα και εγω γιατι ειναι και απο καλη οικογενια και δεν εχουν αναγκη. Και δυο μερες μετα βλεπω ενδιαφερον ολυμπιακου με πολυ καλο συμβολαιο για τον παιχτη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι αλλα ξεχναμε, φετος καταπιε τον Παπ περυσι τον καταπιε ο Παπ κανονικοτατα. Ειναι πολυ καλος παιχτης ομως αμα ειναι να μας κρεμασει στα κρισημα οπως εκανε με Μπαρτσα τι νοημα εχει? Αμα δλδ τραυματιστει μενουμε με Περπε μονο...
ΑπάντησηΔιαγραφήτο κακο ειναι οτι στανταρ θα καταφερει να την κανει ομαδα..θα στηριχτει πανω στον πρελντζιτς στον ασο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτα εμενα μου αρεσει πολυ το στυλ του, απλα αν κανει ξανα τοσο κακη χρονια στο τριποντο, μικραινει το πεδιο δρασης της ομαδας και γενικα σα χαρακτηρας ειναι λιγο επιφοβος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι και εγω αυτο πιστευω. Αν μη τι αλλο θα δουμε ωραιο μπασκετ και φετος ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν σας αφήσω (λογικά θα τα ξαναπούμε αργά το βράδυ)... Μόλις μου στείλαν το link από το official fb της ομάδας για την πώληση του Παπ... Είμαστε απίστευτοι όμως, ακόμη και γω βρήκα πιο light φωτογραφίες για τα ποστ (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152099480783289&l=619a654cda)!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈκλεισε το ρόστερ του Πάο για φέτος σύμφωνα με δήλωση Τράκη (αν έρθει η ελευθέρας του Κινέζου):
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sport.gr/Article/%CE%95%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%9C%CF%80%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%84/A1/%CE%93%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82:-%CE%95%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81/29-178884.html
Αγχώνονται οι πράσινοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.onsports.gr/basket/A1-Andrwn/item/332129-Olympiakos-Kai-i-parea-synehizetai
υ.γ. Αφού μας αφήνεις, θα κρατάμε εμείς τις Θερμοπύλες!
Back to back?
ΑπάντησηΔιαγραφήαρχιζω τις προσευχες να ερθει..παντως o τρακης μπορει επιτηδες να τα λεει αυτα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή επιμένω για ψηλό τριάρι, θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας για δύο περιπτώσεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) DONTE GREENE. Παικταράς, 2.11. 24χρονος, είναι μαζί Παπανικολάου, Άντιτς και Ντόρσευ αλλάυπάρχουν δύο τεράστα ερωτηματικά
α) Στο ΝΒΑ ήταν χειρότερος του αναμενόμενου (Στο Syrakuse είχε την μοναδική του χρονιά ως πρωτοετής τα ίδια επιτεύγματα με τον Carmelo Anthony), αποδείχθηκε ατομιστής και τεμπέλης στην προσωπική άμυνα
β) Πριν 11 μήνες τραυματίστηκε σοβαρά ενώ ήταν έτοιμος να υπογράψει ένα τεράστιο συμβόλαιο στους Νets. Από τότε έχει εξαφανιστεί. (τον Μάρτη πήγε στο Πουέρτο Ρίκο και έφυγε, τον Απρίλιο τον πήραν οι Grizzlies και δεν έπαιξε καθόλου.
Αξίζει να πάρεις το ρίσκο αποκτώντας με λίγα χρήματα ένα παίκτη που πριν 5 χρόνια θεωρείτο μελλοντικός All Star ή πρόκειται για σχεδόν βέβαιη αποτυχία;
2) ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΠΟΥΤΟΣ. Μπορεί να βοηθήσει ως 13ος παίκτης και να σταθεί στην Euroleague έστω για 8-10 λεπτά σε περίπρωση τραυματισμού ενός από τους Περπέρογλου-Πρίντεζη-Pettway και ξένου που θα αποκτηθεί;
Ο δικός μου απάντησε (αν και λείπει διακοπές) εντελώς μονολεκτικά:
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι.
back to mak
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω χρόνο να σου απαντήσω, αλλά γενικά είμαι αρνητικός και για τους δύο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος το παρόν, πάρε μια τελευταία εξέλιξη για Μος και βλέπουμε.
http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10600&subid=2&pubid=129444983
Mακάρι αν και δε νομιζω οτι μεσα στη χρονια αμα ο Πεδουλακης δει τα σκουρα να μεινει με τον Σανγκ Πινγκ (ετσι λεω το ονομα του σα να προκειται για κανονικο παιχτη, οχι κινεζος και κουραφεξαλα :P) ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα με συγχωρείς εμένα τον αδαή που δεν ξέρω το ονοματεπώνυμό του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πεδουλάκης έμαθε από τον Αγγέλου και δεν φοβόταν να ρισκάρει στη μέση της σεζόν.
Ο Μπαρτζώκας από ποιον έμαθε; Εδώ σε θέλω.
Ειναι αυτόφωτος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοφωτιζόμενος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφορά αμερικάνικη και στο γραπτό λόγο. Οι άαααλλες εξαλοσύνες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήWho?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι χου? Ο Πιτ Μαικολ... :P
ΑπάντησηΔιαγραφήKαι επαναφορτιζόμενος μη σου πω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔώσε σύνδεσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://jumpball-time.blogspot.gr/2013/07/jumpball-time-2013-7-analish.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο το "Μάικολ" διάβασα για να γελάσω. Τα υπόλοιπα είναι χάσιμο χρόνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεούλης! Βεβαία υπάρχει η περίπτωση να του ξέφυγε γιατι ειναι κοντα τα 2 πλήκτρα, αλλα επιλέγω να ασπαστώ την πιο epic version!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού δεν έχει γηγενείς, τι να κάνει? Εγώ του δίνω ένα δίκιο, αν και έχω τρελό feeling ότι θα τον κάνει με τα κρεμμυδάκια ο Ιτούδης εντός και εκτός, θα έχουμε γέλια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε είσαι ΠΟΛΥ ΧΩΜΕΝΟΣ εσύ λέμε!!! Τσ,τσ,τσ, τι blog είμαστε ρε, τι team! Πάντως παρά-είσαι fair ρε φίλε... Θα σε κάνω ban. Τι Ισπανίες λες ρε φίλε? Φέρτον εδώ, να γίνει χαμός! Ξέρεις τι ξενέρα έχουν φάει οι βάζελοι σήμερα και μόνο στο άκουσμα επαφών/πρότασης?!
ΑπάντησηΔιαγραφήΞενέρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς... συμφωνώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήNατο το πουλεν της αληθειας, πηρε μεταγραφη στη Καντου...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sportando.net/eng/italy/serie-a/59995/pallacanestro-cantu-agreed-to-terms-with-adrian-uter.html
Τούρκος Πηλοϊδης υπάρχει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα λέγατε και τίποτα άλλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς που αρχίσαμε ψώνια από Ιταλία, θα τα συνεχίσουμε;
Φέτος ή του χρόνου;
http://www.eurohoops.net/2013/07/one-on-one/30129
ΑπάντησηΔιαγραφήTουλάχιστον,έχουμε το οκ από τον περιέργο.
Mιχαλη για τον Ιωαννη ελεγα οτι θα παιξει μεγαλο μπασκετ απτα 15 του... Ητανε τοτε περιπτωση Χρυσικοπουλου (αληθεια αυτος δε μας κανει απο κατι μποχωριδηδες?). 2.05 παιδι που επαιζε στον ασσο. Πλεον ανεβηκε στο 3-4, στο Τεξας επαιζε κυριως 4 να ξερετε. Εγω πιστευω το παιδι ειναι αυτη τη στιγμη συνολικα καλυτερος απο Περπερογλου (σε ταλεντο) απλα υστερει σε εμπειριες και οτι εκει παιζουνε σε διαφορετικες ταχυτητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ζήτημα είναι να συνεχίσει να γεννάει η κυρία Σπανούλη. Ευτυχώς, έχει μπει ο σχετικός όρος στο νέο συμβόλαιο του Σπανούλη. σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του υπερδημοσιογράφου Στέφανου Χίου. Προσοχή. όμως, γιατί η ΒΙΑΝΕΞ ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει θαυματουργό φάρμακο για την ανδρική τριχοφυία που θα προκαλεί στείρωση με την ελπίδα να το χρησιμοποιήσει ο αρχηγός
ΑπάντησηΔιαγραφήΦέτος, ειμαι αισιοδοξος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα είναι ότι και απαισιόδοξος να είσαι, πάλι Ιταλία στοχοποιείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε να δουμε, δε πιστευω να τον παρει και αυτον η Μπαρτσα, θα μου φυγει το μυαλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αυτόν?:P
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα τους κάνει και τους δύο?
θα σπασει τα δικα μας @@@. ελα σοβαρα τωρα δεν παιζει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Αρμάνι έχει Χέρστον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μπάρτσα έχει Παπανικολάου.
Τι έχουμε εμείς;
Περπε και καλες προθεσεις για Μος. Ο Μος επειδη ειναι δυαροτριαρι δε χαλαει κανεναν τους. Εγω ας πουμε ανετα θα εβαζα, ειδικα σε πολυ ανοιχτο παιχνιδι, Μος, Περπε στην ιδια 5αδα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χαιρστον νομίζω είναι ελεύθερος,αλλά δεν είμαι και σίγουρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικότερα πάντως από τις τέσσερις επιλογές του Μος που αναφέρει το άρθρο,πιστεύω ότι αν δεν υπήρχαν τα(πιθανώς) περισσότερα χρήματα της Αρμάνι,η λογική επιλογή θα ήμαστε εμείς.
Ουνικάχα και Ούνικς είναι μεσσαίες ομάδες στην Ευρωλίγκα,η Αρμάνι τώρα ξαναφτιάχνεται και ακόμα και η Μπάρτσα έχει χρυσοπληρωμένο παίκτη μπροστά του,ο οποίος προφανώς θα είναι βασικός.Ενώ εμείς του δίνουμε τη δυνατότητα να παίξει βασικός και με καλά λεφτά στους πρωταθλητές Ευρώπης.
αυτο το δυαρι σουτερ που ολοι λεγαμε-ψαχναμε,μαλλον το ξεχναμε..
ΑπάντησηΔιαγραφήμια ακομη χρονια χωρις καθαρομαιο σουτερ η ομαδα...
Χωρίς κενή θέση ξένου λογικό είναι να το ξεχάσουμε,εκτός κι αν γίνει καμία έκπληξη με το τριάρι που θα πάρουμε και είναι και πολύ καλός σουτέρ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε ας πάρει το μαντρόσκυλο το Μος και δε γαμιέται ο σουτέρ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμυνα εγώ θέλω...
Ψιλοξενερα μετα την φυγη χαινς τα ιδια και τωρα με παπ...Ενα ακομα πολυ σημαντικο γραναζι απο την ομαδα που κατεκτησε τις 2 σερι ευρωλιγκες εφυγε....Ισως η γενια του ετους 90 να ειναι η πιο ταλαντουχα ολων των εποχων στο ελληνικο μπασκετ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μενα καλα εκαναν οι αγγελοπουλοι και εριξαν το μπατζετ το 11 και αποφασισαν να χτισουν την ομαδα γυρω απο τον σπανουλη...αυτη η ομαδα κακα τα ψεματα εβγαζε παθος και υπευθυνοι κατα κυριο λογο ηταν ο χαινς και ο παπ.....Για μενα ο παπ ενα συμβολαιο της ταξης των 800 χιλ με 1 Μ ευρω τα αξιζε αν αξιζει ο σπανουλης να περνει συμβολαιο 2-2,5 Μ σημερα το 2013 που μιλαμε....
Καλη η πολιτικη να μην πληρωνεις υπεραξιες γιατι εχεις φαει τα μουτρα σου σαν διοικηση,αλλα καποιες επαγγελματικες χημιες πρεπει να τις κρατας...γιατι στις μερες μας κανεις δεν παιζει για την φανελα πρωτα...
και στον πρωταθλητισμο η χημεια ειναι αυτη που σε κανει πρωτο σαν ομαδα...Αλλοι φτιαχνουν ομαδες με 40 εκατομυρια μπατζετ και τρωνε τα μουτρα τους και μεις δεν μπορουμε να ανεβουμε λιγο ακομα για να κρατησουμε τον κορμο των πρωταθλητων ευρωπης?....Δεν λεω οτι φταει η διοικηση εξ ολοκληρου...αλλα για μενα εχει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης που χαλαει αυτος ο κορμος...γιατι θα μπορουσαν ο Παπ και ο χαινς να εχουν ανανεωσει απο τα μεσα τις χρονιας ή και πιο νωρις...
Θα βρει άκρη αυτός, μη τον φοβάσαι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τι μου τα λες αυτά ρε Πετράν? Αντί να κάνεις τα κονέ για την ομάδα, κάθεσαι κ' του λες για Ισπανίες και ΝΒΑ! Θα φας ban, σε προειδοποίησα! :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε έβαλες ξανά σε σκέψεις. Τι και αν είπα δε θα ξανασχοληθώ, τον είδα δίπλα στο σήμα της Μπάρτσα και πόνεσε, γαμώτο! Παρόλα αυτά δε θα ρίξω "μαύρο" στους αφους για αυτό. Την ώρα που ο Νο1 παίκτης της Ευρώπης έμεινε με μείωση, δε μπορούσαν και δεν έπρεπε να αλλάξουν τακτική. Ακούω ότι θα έπρεπε να τον είχαν πιάσει πιο νωρίς... Εδώ δε πιάσανε τον Χάινς που το ήξεραν ότι έκαιγε το πράμα, αλλά μη τα αναμοχλεύουμε πάλι. Ο Κωστής δεν έμενε. Είχε κατά νου να φύγει αυτό το καλοκαίρι, αλλά ήταν για το ΝΒΑ, για αυτό και η πιάτσα η δημοσιογραφική δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα, για αυτό και εγώ έπεσα στη λούμπα, παρότι μου το 'χαν ψιθυρίσει και ας μην έδωσα την πρέπουσα σημασία (btw, και η Κουρούνα το έγραφε στο περιοδικό από νωρίς). Εγώ ξενέρωσα με τις αξιώσεις του και όχι με τις προσδοκίες του. Έτσι πως το έθετε, ήταν σα να σου 'λεγε "πούλα με ΤΩΡΑ". Ήξερε μια χαρά ότι δε γινόταν να ανέβουν οι αφοί τόσο ψηλά. Όλα τα άλλα, είναι για λαϊκή κατανάλωση, αδερφέ. Νέος είναι, στα 23 έχει δυο Ευρωλίγκες, πιθανότατα να 'ναι καλύτερα έτσι και για τις δυο πλευρές, από ότι φαίνεται ήθελε αλλαγή . Η πόρτα δεν έκλεισε από ότι μαθαίνω, αν αυτό σου κάνει... Πάντως διαφωνώ κάθετα παίδες με το θέμα "κορμός". Δε ξέρω γιατί σας έχει κάτσει έτσι. ΟΚ, πάμε σε πολλά ρίσκα, αλλά ποιος μας λέει ότι δε θα βγουν? Δηλ είμαι ο μόνος που βλέπει ότι έχουμε ΑΚΟΜΗ την καλύτερη backcourt στην Ευρώπη?
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν θεωρω οτι χαλασε ο κορμος αλλα ενα κομματι του και ειναι σημαντικο οπως και να το κανουμε...οσο για τα ρισκα εγω ειμαι αισιοδοξος για φετος ειδικα αν κλεισει καλα το θεμα 3αρι αλλα μετα τα περσινα ρισκα ειναι λογικο να ειμαστε μαζεμενοι.Αρα η λυσσα του κοσμου δεν εχει να κανει τοσο με τον κορμο αλλα με την λογικη αυτους ξερουμε αυτους εμπιστευομαστε...
ΑπάντησηΔιαγραφήυγ δεν τον ειδα πολυ κεφατο τον κωστακη στις φωτο απο βαρκελωνη...
Και Νάχμπαρ η Μπάρτσα......!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήνταξει...μεγαλωσε και αυτος...αλλα για μπακ απ του Παπ καλος ειναι,εμεις να δουμε τι θα κανουμε στο 3....εκτος απο Μος τιποτα αλλο παιζει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε τον βλέπω να παίζει στο 4..στην μπαμπεργκ στο 4 έπαιζε και φυσικά ήταν πολυ καλός..η μπαρτσα κάνει μεγάλη ομαδα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.nba.com/playerfile/alan_anderson/career_stats.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα Κώστα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφικτή οικονομικά περίπτωση.
http://hoopshype.com/free_agency/shooting_guards.htm
Στα χαρτιά προς το παρόν είναι μεγάλη ομάδα. Η ΤΣΣΚΑ, η Μακάμπι, η Αρμάνι και η Ρεάλ επίσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα..οικονομικα εφικτός και παιχταρα..πήγε nba και έπαιξε μια χαρά..επιθετικά σούπερ..εγω θα τον εκλεινα..υπάρχει και η λύση καιμακογλου παιδιά που ειναι έλληνας και μπορείς να πάρεις αμερικανό στο 2..λύσεις υπάρχουν αν υπάρχει διαθεση..βλέπω τις ομάδες να ενισχύονται πολυ και ανησυχω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή κίνηση... Γεμίζουν το ρόστερ πολεμιστές στη Βαρκελώνη και ελπίζουν σε χημεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνεβάζω θερμοκρασία πρωί-πρωί και δεν είναι καλό για την ηλικία μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.redplanet.gr/basket/to-milano-dinei-1-800-000-dolaria-se-mos.2343929.html
Και θα σου ανέβει ακόμα περισσότερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.pamesports.gr/251971/ingkls-exw-protash-apo-olympiako
Πού τον είδες τον πολεμιστή ρε φίλε. Στους Warriors έπαιζε; :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε θα γίνει μια καλή κίνηση ενίσχυσης του Ελληνικού μας στοιχείου;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.pamesports.gr/251928/gera-gia-mpoxwridh-thelei-kai-vezenkof