Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του...

Καλησπέρα στην παρέα του Diaries και προκαταβολικά συγγνώμη, για την απουσία νέου ποστ τόσο
καιρό... Πέσανε πολλά μαζί τώρα τελευταία...

Αυτό που με γεμίζει σε αυτή εδώ την γωνιά, είναι ότι δε χρειάζεται (διόλου όμως) η δική μου γνώμη και παρόλα! Έχουμε υψηλό επίπεδο για να κρίνουμε και να κατακρίνουμε, όσα δε λέγονται ακόμη και από συμπαθείς από εμάς δημοσιογράφους ή έστω ανθρώπους κοντά στην ομάδα.

Ως εκ τούτου, τι να πω που δεν έχετε αναφέρει ρε μάγκες ήδη? Για τον coach που δείχνει πια πολύ λίγος για αυτό το καράβι? Δηλαδή πόσο άλλο να κλείσουμε τα μάτια, το επιμέρους σκορ με τον βάζελο,από την ώρα που ανέλαβε, δε μιλά από μόνο του? Έχω τσακωθεί ήδη με τον μισό κόσμο, για αυτό το θέμα. Γιατί κύριοι, οι μονομαχίες Ολυμπιακού - βάζελου στο μπάσκετ, δε μένει στα στενά όρια της ψαρο-Κώσταινας και της καζούρας στη δουλειά, μη το ξεχνάμε. Δηλαδή τι να δικαιολογήσεις πια για το coach-άρισμα που για άλλη μια φορά ήταν της πλάκας, όταν η μπάλα έκαιγε και χρειάζονταν λύσεις από τον επικεφαλής? Μαλακίες λέω, το κοουτσάρισμα ήταν της πλάκας και πιο μπροστά στον αγώνα... Δηλαδή πως να δικαιολογήσω την εξαφάνιση του Περπέρογλου στο 2ο δεκάλεπτο την ώρα που ήταν ο X-factor και άλλαζε άρδην την όποια εικόνα? Πως να δικαιολογήσω το ότι ο Πέτγουεϊ έπαιξε παραπάνω από Πρίντεζη και ότι ο Μπέγκιτς και ο Κατσίβελης που ήταν ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟΙ και δείχναν να μπορούν να δώσουν το κάτι παραπάνω, πήραν την άγουσα για τον πάγκο μετά από ένα λάθος την ώρα που κάποιοι (προφανώς επιλογές του ίδιου), έμεναν κυριολεκτικά και εκνευριστικά συνάμα, μέσα στο court? Πως να φτιάξει η γαμημένη η ψυχολογία ενός παίκτη σα τον Σλούκα που την ώρα που βάζει ένα από τα πιο κρίσιμα σουτ στο ματς, πάει πάγκο καπάκι? Πως να δικαιολογήσω την απόσυρση του Μάντζαρη και ενώ έχει καταπιεί κυριολεκτικά τον "χλέπα", στο πιο κρίσιμο σημείο του αγώνα? Πως να δικαιολογήσω το ότι πάλι από τον Μασιούλις την έφαγες (ακόμη και το σκορ του Λάσμε, από αυτόν βγήκε)? Πως να δικαιολογήσω έναν προπονητή που βάζει τις φωνές σε έναν ψηλό που δε τον χρησιμοποιεί σωστά (να 'ταν ο μόνος?) και του λέει να κρατήσει μια διαφορά 2 πόντων? ΈΛΕΟΣ ρε, δε μπορείς να βγάλεις 4 πόντους διαφοράς μέσα στο ΣΕΦ και με ξένους διαιτητές? Μη κατέβεις καθόλου, παράτα το, είσαι πολύ λίγος για αυτό το τιμόνι και δείχνεις τι σκατά ψυχολογία έχεις... Όσο πλάτη και να βάλαμε, όσα και να θέλαμε να τονίσουμε τα καλά σου για να κρύψουμε τα στραβά σου, δε βγαίνει στο ισοζύγιο... Για εμένα (και βρίστε με όσοι θέλετε), τελείωσε ο Μπαρτζώκας την ώρα που αντί να παλέψει να γυρίσει το ματς που ο ίδιος έχασε, έβαλε τις φωνές στον Dunston που δεν έμεινε αυτή στο καλάθι. Μήπως να κοιτάζαμε μαζί με guard και coach ρε παίδες εκεί στην ΚΑΕ?

Βασίλη, τα ίδια ισχύουν και για εσένα. Είσαι το αδιαμφισβήτητο σύμβολο αλλαγής πορείας του τμήματος, ο με διαφορά από τον δεύτερο κορυφαίος αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, αλλά εναντίον του βάζελου, ΜΗΔΕΝ. Όσο χάλια είναι το σερί του Μπαρτζώκα, άλλο τόσο είναι και το δικό σου. Ένα ματς ρε φίλε μόνο, στα τόσα? Μα ένα? Δηλαδή πόσα να δικαιολογήσουμε πια? Δε πάει άλλο και αυτό το λέμε γιατί σε λατρεύουμε και σε θεωρούμε αρχηγό μας, αλλιώς θα το αφήναμε να πάει στο διάολο. Εχουμε απαιτήσεις ρε μάστορα, από τον αρχηγό μας. Και αυτό γίνεται όσο υπάρχει Ολυμπιακός και θα συνεχίσει έτσι, όσο υπάρχει Ολυμπιακός, παντού - σε όλα τα τμήματα. Λυπάμαι... Βασικά, δε λυπάμαι καθόλου. Βρες τον τρόπο, δε ξέρω τι και πως, αλλά αν δε νοιάζεσαι εσύ, νοιαζόμαστε εμείς. Δε σε πονάει ρε πούστη μου, να βλέπεις τον Αγκωνίδη ακόμη και στα χειρότερά του, να δίνει 6-7 assists μίνιμουμ? Πρέπει να βάλεις με κάθε τρόπο δηλαδή το σουτ που θα κλείσει το στόμα των ζελέδων? Χεστήκαμε, δεν έχει καμιά δουλειά με εμάς η κόντρα σου με τους οπαδούς της αλογοτροφής. Έχει όμως η προαιώνια κόντρα της ομάδας μας, με κάθε τι από δαύτους και είναι ΧΡΕΟΣ σου, να βοηθάς με κάθε τρόπο για αυτό. Μη σε νοιάζει, εμείς ξέρουμε τι προσφέρει ο καθένας και δε χρειάζεται να είναι κάτι Χολυγουντιανό για να μας κάνει αίσθηση... Αν δε το 'χεις πιάσει ακόμη, ρώτα έναν άλλο Βασίλη από τη Λάρισα που λατρέψαμε (λατρεύουμε ακόμη δηλαδή) και θα σου πει, δε μένει και πολύ μακριά από το πατρικό σου...

Αλήθεια, εκεί στην ΚΑΕ βλέπετε ακόμη αφ' υψηλού την αποψίλωση μιας ομάδας που με κόπο και μόχθο φτιάξατε? Να σας πω κάτι? Δε χρειαζόμαστε guard, είμαστε μια χαρά ρε. Μπορούμε επίσης του χρόνου να πάρουμε κανά κατσίκι Αμερικάνικο στη θέση του Περπέρογλου, έναν Collins για τον Law, ένα Αθηναίου για τον Μάντζαρη και κάνα λαχνό ακόμη για τον Σλούκα... Ξέρω-ξέρω, έτοιμο και αυτό, όσοι λέμε κάτι τέτοιο είμαστε αγνώμονες, ε? Πλάνο έχουμε τουλάχιστον? Δεν είναι κρίμα, τόσες επενδύσεις σε νέο αίμα να πάνε στράφι? Νομίζω ότι προχθές έστω και για λίγο πάντως, κάποιοι είδαν γιατί φωνάζουμε από εδώ ότι ο Κατσίβελης για παράδειγμα, είναι το σπουδαίο περουσιακό στοιχείο της ομάδας και όχι κάποιος Collins...

Είμαστε σε μεταίχμιο και τίποτα δεν είναι βέβαια χαμένο. Και το ρόστερ όσο και να διαβρώθηκε, υπάρχει και δεν είναι διόλου του πεταματού. Αλλά δε χρησιμοποιείται σωστά, end of story. Εσείς που έχετε το μαχαίρι και το καρπούζι, έχετε και τη δυνατότητα να βάλετε κάποια (πολλά δηλαδή) πράγματα στη θέση τους, που και τα ξέρετε και τα αφήσατε να μεγαλώσουν μέσα στο τμήμα. Και δε μιλώ μόνο για αυτά που φαίνονται...

1.114 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ.......Μα καλά είμαστε σοβαροί;Έχουμε χάσει τόσα παιχνίδια με τον ΒΑΖΕΛΟ και μάλιστα με τον τελευταίο να κάνει τα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.Και βγαίνει ο κατά τα άλλα συμπαθής ΛΟΤΖΕΣΚΙ και λέει ότι με την απόδοση που είχαμε θα κερδίζαμε 8-10 πόντους στο ΣΕΦ μέσα;Και ότι ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ η ΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝ 20.00 ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ Ο.Α.Κ.Α;Εχει καταλάβει που έχει έρθει;Και το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΗΓΗΣΕΙ που έχει έρθει;
    ΟΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ ΜΟΛΙΣ ΧΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ,ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΑΠΑ ΚΑΙ ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ....ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΡΕ...ΤΕΡΜΑ.....Και κατά τα άλλα ο ΜΟΥΝ γράφει στον king JAMES να τους πει ότι είναι έτοιμος να ΒΟΗΘΗΣΕΙ;Ε ΡΕ ΝΤΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ετσι ειναι οπως τα αραδιαζεις....
    εγω ειμαι πιο ρεαλιστης και βλεπω μηδενικη συγκομιδη φετος,αλλα ας ελπισουμε σε ενα θαυμα.
    ακομη και γω που ειμαι αρνητικος με τον σλοβενο θεωρω οτι εκανε μεγιστο λαθος με τη μη χρησιμοποιηση του.
    φαινοταν οτι το ειχε προχθες,πιστευω οτι τον ειχε αμυντικα τον λασμε.
    το εχουμε ξανατονισει οτι στα κρισιμα δεν κοιτας ουτε ρολοι-ουτε προσωπικες σχεσεις.
    παιζουν οι καλυτεροι εκεινη την στιγμη.
    δεν με ενδιαφερει ακομη και αν ο τζορνταν ειναι στον παγκο αν δεν παιζει καλα..
    και η ελευση ενος γκαρ δεν θα κανει την δαιφορα,εκτος και αν ειναι τοσο σπουδαια η μεταγραφη-ασε που δεν θα γινει..
    με μπαλωματα τωρα δεν κανεις διαφορα,θελεις ενα καλυτερο λο γιατι τωρα ειμαστε στον χειλος του γκρεμου,ενα σπρωξιμο μας μενει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε Πέτρο όλοι ξέρουμε το τι πίεση ασκούν.Αλλά ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙΣ μετά ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΦΑΠΕΣ ΟΤΑΝ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΝΑ ΛΕΣ ΑΝ ΠΑΙΖΑΜΕ ΣΤΟ ΣΕΦ Ή ΟΤΙ ΠΑΙΞΑΜΕ ΚΑΛΑ.....Εδώ έχουμε κάνει τεράστιες νίκες επί Ντούντα και λέγαμε ότι έχουμε πολλά να διορθώσουμε...Δεν μιλούσαμε ότι παιξαμε μεγαλο μπασκετ.....μετά από ΗΤΤΑ....Θα τρελαθούμε ρε φίλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε σιγουρα... κακος παιχτης παντως δεν ειναι... οτι μπορει να μην κανει για μας οκ αποψη... πλεον θεωρω οτι μια χαρα μπορει να σταθει σε μας απλα δε τον χρησιμοποιουμε σωστα... Η τριτη κατακτηση ηταν απτην αρχη κατι παρα πολυ δυσκολο... Μακαρι να ειμαστε στην 4αδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η τροφοδοτηση πρεπει να ειναι αμεση και να γινει κινηση προς το καλαθι.
    τον κατσιβελη ο μπαρτζω δεν το υπολογιζει ειναι φανερο..
    εχει κατασταλλαξει σε μια οκταδα θα πω και με αυτους παει,τους υπολοιπους τους εχει αναλωσιμους..
    ο καβαδδας που ειναι;οπως και ο παπαπετρου;
    ενταξει πρωτη χρονια δυσκολα να βοηθησουν,αλλα ο καβαδδας προχθες θα βοηθουσε με λιγο σπρωξιμο.
    και σε αυτο εχω τοποθετηθει και πιστευω οτι ο μπαρτζω δεν τους υπολογιζει επειδη δεν ειναι δικες του προτασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σου πω την αποψη μου φιλε... συγκριτικα με τα προηγουμενα ματς που χαναμε με κατω τα χερια, εδω ειμασταν πολυ καλυτεροι. και ξαναλεω χασαμε στις λεπτομερειες. Θεωρω οτι αυτο λεει ο Λοτζεσκι. Πως ειμασταν βελτιωμενοι, και δεν νομιζω πως εχει αδικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπορεις να μου πεις τι καλυτερο εχει ο Κόλλινς από τον Παπαπέτρου;Δεν παίζουν την ίδια θέση το ξέρω...Αλλά ο ΚΟΛΛΙΝΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΣΟΣ....Στην άμυνα κάνει πολλά φάουλ διότι ενώ έχει δύναμη είναι ατσούμπαλος.Σουτ δεν έχει,ΝΤΡΙΜΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ,ΑΣΣΙΣΤ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.Ο Παπαπέτρου δεν θα μπορούσε να κλείνει τον Διαμαντίδη στην άμυνα ή τον Ματσιούλις;Έχει σουτ,ΒΛΕΠΕΙ ΓΗΠΕΔΟ,δίνει έξυπνες ασσιστ,ΔΙΕΙΣΔΥΕΙ...Αλλά ακόμη και ΨΑΡΩΜΕΝΟΣ να είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΛΙΝΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολλα μπορουμε να πουμε τωρα που χασαμε,γιατι αν κερδιζαμε θα ειχαμε διαφορετικη αντιμετωπιση.
    εγω εμμενω σε αυτο που λεω οτι ο μπαρτζω δεν τους πιστευει,γιατι του ''φορτωθηκαν''...
    παντως δωσαμε μαχη για παπαπετρου που σημαινει οτι κατι εκτιμησαμε σε αυτον.
    και αυτο το κατι δεν βρισκεται στην εξεδρα και εκτος δωδεκαδας.
    με αυτον τον τροπο το χανουμε το κορμι,χανουμε την εμπιστοσυνη που δειξαμε οταν τον αποκτησαμε.
    σε σχεση με ιβκοβιτς που δοκιμαζε τους νεους και τους εριχνε στην φωτια,ο μπαρτζω θελει φτασμενους-ετοιμους παικτες και δεν ρισκαρει με νεους και απειρους,ουτε καν στα ευκολα παιχνιδια.
    αλλα ετσι δεν θα εχουμε μελλοντικη προκοπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξερουμε ποτε τελειωνει η προθεσμια για τις μεταγραφες στο τοπ 16?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Κλαιντ τσιτωνει λιγο παραπανω απο το φυσιολογικο, αλλα φιλε σε αυτο που λεει εχει δικιο. Δε μπορει να βγαινει παιχτης του Ολυμπιακου να λεει ετσι για το κοσμο του βαζελου και τη πιεση. Προφανως και ειναι ετσι, ολοι μπορουμε να το καταλαβουμε, αλλα πρεπει καποιος να του εξηγησει οτι δεν ειναι στην Οστανδη, αλλα στον Ολυμπιακο που βγαινει το τρολ ο Θανασης και λεει δε θα μας κερδισουνε ποτε εδω μεσα και ο εφευρετης και μιλαει για το νομο του ΟΑΚΑ. Αν τους βαζουμε και βελη στη φαρετρα μετα απο 3 σερι ηττες τοτε ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. Οι μεγαλυτεροι παιχτες που πατησαν ποτε παρκε την ωρα που ο πολεμος μαινοταν δεν ειχαν ουτε φιλιες ουτε αναγνωριζαν τιποτα στον αντιπαλο. Οχι γιατι ηταν κομπλεξικοι, αλλα γιατι αυτο το mindset επρεπε να εχουν για να πετυχουν το στοχο τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την τελευταία αγωνιστική του top-16 θα πρέπει να είναι κατάμεστο το ΣΕΦ και να φωνάζουν όλοι:
    Offense! Offense! Offense!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αυτο που λες για τον κατσιβελη....ακομα κι εγω που εχω αρχισει να αμφιβαλω οταν μπηκε στο ματς δεν ηθελα να βγει!ουτε κι ο μπεγκιτς!αυτο με τον περπερογλου ηταν τραγικο!
    αλλα παρολα αυτα,παρολλες τις μαλακιες αν ο σπανουλης ηταν μετριος,απλα μετριος,θα το ειχαμε παρει το ματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είμαστε 4 διεκδικητές για 3 θέσεις χωρίς να υπολογίζω τη Μάλαγα.
    Να κερδίσουμε εμείς όλα τα παιχνίδια που σας είχα αναφέρει στο προηγούμενο ποστ και περάσαμε.
    Αλλιώς θα παρακαλάμε για "βοήθειες".
    http://www.euroleague.net/main/standings



    υ.γ. Τα παιχνίδια αυτά είναι: Εκτός με Μάλαγα, εκτός με Εφές, εντός με Αρμάνι, εντός με Κούτσα και εντός με Πάο. Κρατάμε τις διαφορές με Φενέρ και Πάο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ απόλυτα. Πιστεύω ότι ο Μπαρτζώκας είναι πολύ καλός προπονητής αλλά ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ έχει τουλάχιστον τρεις αδυναμίες
    1) Διαχείριση του τελευταίου τρίλεπτου
    2) Επικοινωνία και ψυχολογική στήριξη των παικτών
    3) Διαχείριση του χρόνου συμμετοχής του παίκτη (αποφασίζει πάντα εκ των προτέρων κι σχεδόν ποτέ ανάλογα με την εξέλιξη του αγώνα)
    Εάν είχε ένα έμπειρο βοηθό (εάν όχι Σφαιρόπουλο τουλάχιστον Παπαχατζή) θα υπήρχε ένας άνθρωπος να βοηθήσει σε αυτά τα προβληματικά σημεία. Μην ξεχνάμε ότι ο μεγάλος Ντούντα είχε δώσει πολλές αρμοδιότητες στον Αγγέλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν είναι κάνα παιδάκι να του "φορτώσουν" βοηθό που δεν επέλεξε ο ίδιος.
    Φτάνει που του επέβαλαν τον Τόμιτς. Δεν θα δεχτεί κι άλλον έναν.
    Το αποκλείω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρέπει ο ίδιος να καταλάβει ότι χρειάζεται βοήθεια και ότι είναι για το δικό του καλό αφού από τα αποτελέσματα θα κριθεί. Δεν είναι δυνατό ο μεγάλος Ντούντα να δέχεται τη βοήθεια και ο Μπαρτζώκας να την αρνείται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κοίταξε ξανά την ηλικία του Μπαρτζώκα και την ηλικία του Πεδουλάκη και πες μου σε παρακαλώ ποια είναι η ηλικιακή διαφορά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αφηστε τους βοηθους και παμε στους πρωτους. Ιτουδης γινεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. λοιπον εγω διαφωνω μαικ..για εμενα καναμε ενα αρκετα καλο ματς..αν μαλιστα στο τελος ειχε μπει εστω ενα σουτ απο τα 4 που καναμε θα ειχαμε κερδισει..αν ειχε μπει το τριποντο του σπανουλη..που ειναι ενα καλο τριποντο..που βγαινει απο το σκριν..τωρα θα αποθεωναμε..λοιπον εγω ειδα πραγματα..σιγουρα εκανε λαθη και ο κοουτς αλλα ουδεις αλανθαστος..αμα αρχισω να λεω τωρα τι μαλακιες εκανες ο σοφος ειδικα στην πρωτη σεζον..αυτα ουτε ο ζουρος δεν τα κανει..και αν υπαρχει καποιος που το αρνειται..εγω βαζω και στοιχηματακι λεφτα να δουμε τους τελικους της πρωτης χρονιας απεναντι στον κουμπαρο ζοτς..και αν δεν εχω δικιο..να πληρωσω..αλλα εχω δικιο..λοιπον για εμενα το βασικο λαθος ηταν στο ροτεισον..ο μπαρτζωκας πιστευει οτι εχει 12 παιχτες που μπορουν να προσφερουν..επρεπε να παιξει πιο πολυ ο περπε..πιο πολυ ο μπεγκιτς..αλλα ο πετγουει στο τεταρτο εδωσε πολλα στοιχεια..οποτε??γενικως υπαρχει μια λογικη οτι το ματς θα κριθει στο τελος και εμεις τοτε πρεπει να ειμαστε φρεσκοι..εγω διαφωνω..εμεις πρεπει να καθαρισουμε το ματς πριν φτασουμε στο τελος..γιατι δεν εχουμε παιχτη που να διαβαζει τοσο καλα τις φασεις σε σετ παιχνιδι σαν τον διαμαντιδη..αρα ροτεισον ροτεισον ροτεισον για να ειμαστε στο τελος φρεσκοι..μεγα λαθος..στο τελος σε σετ παιχνιδι ο διαμαντιδης παντα θα εχει το πλεονεκτημα..οποτε για εμενα πρεπει να κλεισει καπως το ροτεισον και να καθαρισουμε πιο νωρις..επισης πρεπει να πιεσουμε τα γκαρντ του βαζελου..αλλα αυτο δεν γινεται αν δεν παρουμε ενα σοβαρο γκαρντ..αυτο το αστειο με τον κολινς πρεπει να σταματησει..δεν ειναι γκαρντ..εγω τον πιστευω τον μπαρτζωκα..φυσικα και δεν ειναι λιγος..αν ειναι λιγοι αυτοι που παιρνουν ευρωλιγκα με την πρωτη εστω και με ετοιμο κορμο τοτε οκ..θελει δουλεια η ομαδα..οι τραυματισμοι μας αφησαν κενα..πρεπει να γινει προσθηκη γκαρντ..αυτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο Ιτουδης είναι δηλωμένος βαζελος και δεν φεύγει από Μπάνβιτ. Κάτι πιο εφικτό έχεις να προτείνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η προσέγγιση του Κώστα δεν είναι λανθασμένη. Ούτε του Μιχάλη βεβαίως. Η πραγματικότητα είναι πιο διαλλακτικη από τις ακραίες απόψεις και τους αφορισμούς μας, που επικρατούν μετά από ήττες που πονάνε. Η συναισθηματικη επιβάρυνση δεν συνάδει με την λογική ούτε με την κριτική σκέψη.
    Η ενδεδειγμένη λύση στην παρούσα φάση για μένα είναι ψυχραιμία και 2-3 μεταγραφές.
    Ο Κώστας μίλησε ψύχραιμα ενώ ο Μιχάλης συναισθηματικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ολοι εχουν το αντιτιμο τους..
    μονο με ζελικο θα υποχωρουσα..
    προτιμω ιτουδη με χιλια μακ...
    και δεν μου λεει κατι οτι ειναι δηλωμενος βαζελος-αν ηταν τοσο πολυ θα εμενε εκει.
    και ο μαντζαρης δηλωμενος βαζελος ηταν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 2-3..
    καλο μακ..
    2-3 μπριζολες μπορει να φαμε αυριο,μεταγραφες γιοκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το έχω ξαναγράψει. Στο Twitter του Ιτουδης υπάρχουν πολλοί βαζελοι, η ΚΑΕ αλλά και η ΠΑΕ Παο, κανένας Ολυμπιακός και πολλοί πρώην πράσινοι παίκτες. Σου λέει αυτό κάτι; Εμένα πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αφού παίζει το κεφάλι του πλέον, θα κάνει μεταγραφές.
    Αλλιώς θα αποτύχει παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μακ εγω σου λεω..αν παει και παρει τον ογκουστιν απο την κιμκι και τον χαρις που σ αρεσει εσενα η τον γκουντλοκ της καζαν που μ αρεσει εμενα τοτε θα παρουμε ευρωλιγκα..εξω σιμονς..εξω κολινς..αυτες οι 2 κινησεις κανουν 1εκ ευρω..μαζι με τα λεφτα στις ομαδες..αν θελουν ευρωλιγκα κανουν αυτες τις κινησεις..αν οχι να μην μας ζαλιζουν τα @ και να μην τσακωνομαστε και εμεις μεταξυ μας..γιατι εγω θα πω και κατι αλλο..ο μαντζαρης ηταν καλος απεναντι στον βαρυ διαμαντιδη..οταν βρεθει απεναντι ο χακετ ομως και ο λανγκφορντ παλι παρτυ θα γινει..τα ιδια με λιουλ και ροντριγκεζ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κατι παρομοιο με το αν ειχε πχ ο ντουντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αυτος μπορει να θελει αλλα δεν υπαρχει μαρουλι.
    αυτος θα ηθελε και χαινς-παπ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κώστα, μην ψάχνεις παίκτες που δεν μπορούμε να πάρουμε. Ο Ογκουστιν είναι παιχταράς αλλά δεν μας τον δίνει η Χιμκι, όπως δεν μας έδωσε τον Ντέιβις το καλοκαίρι.
    Επίσης, θέλουμε μαύρο μαϊμού με γρήγορα πόδια αν κρατήσουμε Μπεγκιτς. Και πάει λέγοντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλο βραδυ σε ολους..
    τα λεμε αυριο με νεες μεταγραφες-ρομαντζα και τα συναφη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε πληροφορώ ότι ο Ιτουδης είναι πιο Σέρβος από τον Ντουντα. Ότι κι αν σημαίνει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άσε τι ήθελε. Τώρα τι θέλει είναι το ζήτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αύριο είναι μια άλλη μέρα. Ο Μπερι είχε αναφερθεί σε η κάποιες ημερομηνίες αν θυμάσαι. Μέχρι τότε, θα περιμένω και μετά θα αρχίσω τις κατάρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. εγω πιστευω οτι αν τους πληρωσεις στον δινουν..ασε που ο παιχτης στανταρ θα θελει..με αυτους τουε παιχτες γινονται οι υπερβασεις..αν δεν γινεται αυτο να παρουν την μαιμου που λες..αλλα να μπορει να παιξει τουλαχιστον ενα πικ ν ρολ..οχι σαν τον σιμονς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δεν είπα για μαϊμού ότι να'ναι. Έχω προτάσεις και δεν μιλάω τυχαία.
    Εδώ δεν πλήρωσαν Ντέιβις το καλοκαίρι. Μην περιμένεις να πληρώσουν τώρα υπεραξίες.
    Φτηνούς παίκτες από μικρά σωματεία η ευκαιρίες από Αμερική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ας κανουμε υπομονη αν και νομιζω οτι δεν θα παρουμε παιχτη..ερχεται και ο μουν..να δω που θα χωρεσουν ολοι..θα παει και στο 3 ο μουν??για να δουμε..πρεπει να το παρουμε το ματς με την φενερ..εχω ελπιδες..αλλα θελει πολυ ταισμα στους ψηλους..ενας ζοριτς εμεινε και αυτος ειναι κακιστος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έχουν κι έναν Πιερ Τζάκσον απ'την επόμενη φάση.
    Ντανστον και Μπεγκιτς θα πρέπει να πάρουν 20 προσπάθειες και οι δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Επαγγελματιας ειναι. Τωρα απο εκει και υστερα το συμβολαιο με Μπανβιτ δε ξερω αν σπαει ευκολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κι ο Ομπραντοβιτς είναι επαγγελματίας αλλά πιστεύεις ότι θα ερχόταν σε μας; Πότε και για κανέναν λόγο. Το ίδιο κι ο βοηθός του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ρε φιλε τι συγκρινεις? Ο Ομπραντοβιτς δεν εχει και αναγκη να ερθει ουτε σε εμας, ουτε πουθενα σε μια τελικη. Ο Ιτουδης το ονομα του σαν πρωτος κοουτς τωρα το φτιαχνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τη βαζελοσυνη τους συγκρίνω και το μίσος που τρέφουν για τον Ολυμπιακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ουτε καν, δε το πιστευω. Ετερον εκατερον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Προσωπικα παντα μπαινω στη λογικη να δω σφαιρικα το οποιοδηποτε θεμα και για αυτο δε με βλεπετε επι μονιμου βασεως να κραζω Μπαρτζωκα. Και οταν δω κατι θετικο το λεω. Αλλα ειναι πολλα αυτα που εχει κανει και πει απο περσυ που με εχουν ξενερωσει και ειμαι πλεον παντα θετικος σε ενδεχομενο απομακρυνσης του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Κωστή θα σε ρωτήσω κάποια πράγματα και να μου απαντήσεις με το χέρι στην καρδιά βρε αδερφέ... Έχεις ελπίδες με όσα έχεις δει εως τώρα, ότι με τον Μπαρτζώκα στον πάγκο, θα πάρουμε πρωτάθλημα? Έχεις ελπίδες ότι θα δέσει κόμπο τον Πεδουλάκη και θα σπάσει έδρα? Έχεις ελπίδα ότι θα φτιάξει κόσμο μέσα στην ομάδα και θα παίξουν σαν καμικάζι? Πιστεύεις ότι είναι αξιοκρατικός και παίζουν οι καλύτεροι εκεί μέσα? Πιστεύεις ότι είναι καλός coach (όχι προπονητής ή recruiter, ειδικά για το τελευταίο το ξέρεις ότι και γω τον θεωρώ εξαιρετικό αν όχι κορυφαίο)? Πιστεύεις ότι δεν θα έχει πάλι μια δικαιολογία έτοιμη να προτάξει στα δύσκολα? Δε συνεχίζω, είναι πολλά τα γαμημένα... Έκανα μεγάλο κόπο και προσπάθεια να τον στηρίξω και να βρω τα καλά του. Και νομίζω ότι το πέτυχα και ήμουν δίκαιος μαζί του. Αλλά δε πάει άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μακ, αφού δεν έχω πάρει τα βουνά τόσο καιρό και το βουλώνω με αυτά που βλέπω και μαθαίνω, πίστεψέ με αδερφέ, ψύχραιμη είναι και η δική μου άποψη και ας έχει συναισθηματικό περίβλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. καλησπέρα! εν γενει συμφωνώ εκτός από το σημείο με τον ντανστον. άσχετα αν ο μπαρτζω έκανε κακές επιλογές στο τέλος του παιχνιδιού, άσχετα αν χρησιμοποιεί η όχι σωστά τον ντανστον, το φαουλ π έκανε ο τελευταίος ήταν αχρείαστο, έδωσε 2 ποντους άκοπα και σαφώς πρέπει σε τέτοιες περιπτώσεις ο προπονητής να βάζει τις φωνές. Δεν είναι το θέμα αν ο μπαρτζωκας μπορεί ή δεν μπορεί να πάρει τη διαφορά των 4 πόντων στο σεφ. Ακόμα και ο 1 πόντος μπορεί να αποδειχθεί χρυσάφι σε περιπτώσεις ισοβαθμίας. Για να μην το ξανακάνει αυτό λοιπόν ο ντανστον και ο κάθε ντανστον νμζ οτι καλά έκανε κ του έβαλε τις φωνές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μακραν η καλυτερη αναλυση που διαβασα : http://basketopareagr.blogspot.gr/2014/02/blog-post_23.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Φιλε ο Λοτζεσκι ειναι μηνες εδω, ουτε καν εχει κλεισει χρονο... δεν περιμενω απτον Λοτζεσκι να καταλαβει τοσο γρηγορα... θα περιμενα αλλοι να βγουν μπροστα να παρουν την ομαδα πανω τους αλλα οι "παλιες καραβανες" δεν. Σπανουλης Πριντεζης Σλουκας και σια. Παιδια σαν τον Λοτζεσκι και τον Ντανστον θα εγκλιματιστουν ειμαι σιγουρος... Θυμησου τον Λασμε τι πρωτο ματς ειχε κανει εναντιον μας ποσο κακος ηταν οταν ειχε πρωτοερθει... και πως ειναι τωρα που εχει εγκλιματιστει πληρως... Το θεμα του τσαμπουκα ειναι και θεμα ψυχολογιας καθαρα. Χανεις χανεις χανεις, αν χανεις και με τον ιδιο τροπο δεν εχεις απο που να πιαστεις αν κατι στραβωσει. Ειμαστε και κατα τα 2/4 καινουρια ομαδα. Δεν ψαχνω δικαιολογιες, θεωρω πως απλα θελει υπομονη σε αυτο τον τομεα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. μιχαλη για εμενα στο ελληνικο πτωταθλημα οι αφοι πρεπει να κατεβασουν το εφηβικο..αλλα για να σου απαντησω αληθεια πλεον εχω μια ελπιδα για το πρωταθλημα..γιατι στο οακα ημουν ενα τσακ απο την νικη..γιατι ο μπαρτζωκας αλλαξε πραγματα..αν εβλεπα παλι τα ιδια τοτε θα σου ελεγα οτι δεν υπαρχει ελπιδα..απλα θελω αυτο να συνεχιστει και με την φενερ..που δεν εχει ψηλους..εγω παντως μιχαλη αν ημουν στην ομαδα θα επαιζα για τον μπαρτζωκα..θα επαιζα για την ομαδα πανω απο ολα..δεν θα χρειαζομουν να με φτιαξει καποιος..εγω συγκινουμαι που ξαναβλεπω τους τελικους σε πολη και λονδινο..οποτε δεν χχρειαζομαι να με φτιαξει καποιος..γι αυτο που ειπες για πεδουλακη..εγω σου λεω οτι ο πεδουλακης αρχισε τωρα να προβληματιζεται..γιατι ο σπανουλης ειχε οδηγιες απο τον μπαρτζωκα να μην καθυστερει την μπαλα..ουτε καν σκεφτηκε να κανει το αντιθετο και αυτο δειχνει ποιος ειναι το αφεντικο..απλα δεν μπορεσε να προσφερει..ομως για εμενα ετσι θα αποφορτιστει ο σπανουλης και θα παιξουμε πολυ καλυτερα..πιστευω σιγουρα οτι ειναι αξιοκρατικος..απλα πιστευω και το εγραψα κιολας οτι κανει λαθος σε αυτη την φαση με το ροτεισον..πρεπει να το μειωσει..αυτος πιστευει οτι ετσι θα ειμαστε πιο φρεσκοι..εγω σ λεω και κατι αλλο..ερχεται και ο μουν τωρα..ποιος υα πρωτο παιξει στο 4..εκτος αν ο μουν παει και 3..οπου εκει υπαρχουν και περπε και λοτζε..πιστευω οτι εχει θεμα στο κοουτσαρισμα..δλδ για εμενα ειναι φοβερος στο να σχεδιασει πως θα παει ενα ματς..να προετοιμασει την ομαδα..να διαβασει τον αντιπαλο..αλλα αμα προκυψει κατι απροβλεπτο..τοτε δυσκολα αλλαζει κατι κατα την διαρκεια του ματς..ομως ποσοι μπορουν να το κανουν αυτο??ζοτς,σοφος..μεχρι εκει..ο πεδουλακης επισης το χει..αλλα ο πεδουλακης επισης δεν διαβαζει καλα τα ματς..του λειπει το αντιθετο του πεδουλακη..γι αυτο ο βαζελος φετος με φενερ ας πουμε το γυρισε στο δευτερο..οπως και σε πολλα αλλα ματς..γιατι ο πεδουλακης τα διαβαζει καλα τα ματς στο ημιχρονο..τωρα για τις δικαιολογιες..καποιες φορες δικαιολογειται και για εμενα εχει βαση..γιατι ρε φιλε εχασε λο,σιμονς,πετγουει..εχασε λο ρε φιλε..τον στρατηγο μας..ο πασκουαλ εχασε τον μαικλ περσι και διαλυθηκε ολη η μπαρτσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. μιχαλη θελω να σε ρωτησω κατι και εγω..γιατι ο βαρλας και ο καθε βαρλας δεν κανει σωστες ερωτησεις στον προπονητη??γιατι δεν τον ρωτανε αν βλεπει οτι ο κολινς ειναι γκαρντ??γιατι δεν τον ρωτανε αν πιστευει οτι υπαρχει κενο στα γκαρντ??αντε γιατι ο ενας κανει πλατες στον αλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. φιλε αυτο δεν ειναι αναλυση..για να μην μπερδευεστε στο λεω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλημέρα! Δεν έχω ιδέα ρε Κωστή, ειλικρινά... Θα στο πω αλλιώς όμως, ακόμη και οι πλέον συμπαθείς δημοσιογράφοι, κάνουν το λάθος (για μενα) να πιάνουν φιλίες, κάτι που δε τους επιτρέπει άνεση "κραξίματος" όταν αυτό χρειάζεται... Και μιας και λες για Βαρλά - που είναι γνωστό ότι τον συμπαθώ, δες τι συνομιλία είχαμε στο τελευταίο του ποστ, για να καταλάβεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μάλλον αυτή είναι η καλύτερη ανάλυση από το Στέφανο Τριαντάφυλλο που μπορεί να διαβάσει κανείς για το συγκεκριμένο παιχνίδι...
    http://euroleague.sport24.gr/article/2654952/h_video-analysh_toy_panathhnaikos-olympiakos.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Έτσι είναι ακριβώς. Γιατί αν διακοπούν οι φιλίες με κάποια αρνητική κριτική, θα στερέψουν τα αποκλειστικά νέα και οι συνεντεύξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Εγώ πιστεύω ότι ο Γκατζούλης έχει στοχεύσει χρονικά το τέλος της φάσης του τοπ 16 για να τους φέρει σε φουλ φόρμα.
    Σε 2 αγωνιστικές με τη Μπάρτσα θα τα παίξουν όλα για όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εγώ μη σου πω ότι βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι ο Ιτούδης δεν πρόκειται ποτέ να προπονήσει τον Ολυμπιακό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Λογικά θα τελειώνουν στο τέλος του τοπ 16. Ο Μπέρι έθεσε σωστά το θέμα με τα κοψίματα από το ΝΒΑ.
    Αν όντως έχουν βολιδοσκοπήσει τον Ντάριους Μόρις, θα επιδιώξουν τώρα να τον πάρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αφού δεν τα πήραμε στην πρώτη φάση που όλα ήταν εικονικά, ας αναμένουμε την εξέλιξη των πραγμάτων.
    Εσύ πάντα προσεγγίσεις με βάση το συναίσθημα. Δεν είσαι τεχνοκράτης. Είσαι αλανιάρης. ;)
    Η δήλωση Λοτζέσκι πώς σου φάνηκε; Το περίμενα στο editorial από τη στιγμή κιόλας που τον έβαλες φωτογραφία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλημέρες σε όλους!!
    Όπως δείχνουν οι μέχρι τώρα διαρροές, ο Μπαρτζώκας έχει καταλήξει στους εξής δύο:
    1. Ντάριους Μόρις για τη θέση του play maker.
    http://hoopshype.com/players/darius_morris.htm
    2. Γκιόργκι Σερμαντίνι για τη θέση του σέντερ.
    http://www.draftexpress.com/profile/Giorgi-Shermadini-5166/stats/

    Ποιους θα αντικαταστήσει;

    Εμπιστεύεται το Σίμονς και θεωρεί καλό τον Μουν στο μπάσκετ που αρέσκεται να παίζει.
    Μάρντι Κόλινς και Μίρζα Μπέγκιτς καθώς φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο που δεν υπάρχουν πολλές επιλογές σε παίκτες, θα πήγαινα 3 καλές προτάσεις για τους παρακάτω παίκτες, οι οποίοι είναι παίκτες με κότσια (να μην το γράψω αλλιώς) για να παίξουν σε αντίξοες συνθήκες, υπό πίεση,
    με χαρακτήρα νικητή και προϋπηρεσία εμπειρίας στο τοπ επίπεδο της Ευρωλίγκα, είναι διαθέσιμοι από την επόμενη φάση της Ευρωλίγκα, μπορούμε να τους προσεγγίσουμε οικονομικά και τέλος μπορούν να προσφέρουν ΑΜΕΣΑ και μέσα από το σύνολο αλλά και ανεξάρτητα από αυτό:
    1. Τζάστιν Ντέντμον
    Ο καλύτερος άσος μετά τον Ροντρίγκεθ στη φετινή διοργάνωση. Αρκεί αυτό από μόνο του.
    2. Πιτ Μάικλ

    Ο παίκτης που μπορεί να μας ανεβάσει επίπεδο -αν είναι καλά- και να παίξει 5 θέσεις.
    3. Τζόφρι Λοβέρν
    Ένας γρήγορος ψηλός που αρπάζει κάθε ριμπάουντ και παίζει με πάθος ακόμα και για τις χαμένες μπαλες.
    Ποιους θα άλλαζα; Δεν θέλει και πολλή σκέψη. Τους γνωρίζετε ήδη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ειναι παιχταραδες και οι 3..ο μαικλ ειναι ειδικη περιπτωση..οι λοβερν και ντεντμοντ ειναι πολυ καλοι παιχτες και επιβαλεται να γινει κινηση..ομως εμεις μπορουμε να παρουμε παιχτη που εχει παιξει στην ρεγκιουλαρ σιζον και οχι στο τοπ16..οποτε δεν μπορουμε να παρουμε τωρα λοβερν και ντεντμοντ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αυτό είναι σίγουρο που λες για το τοπ 16;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ετσι διαβασα σε ενα αρθρο..οτι μπορουμε να παρουμε παιχτη που ειχε παιξει μεχρι ρεγκιουλαρ..τωρα τι να σ πω δεν ξερω..παντως δενει με το περσινο σκηνικο που η μπαρτσα πηρε ολεσον απο την λαμποραλ..αλλα δεν μπορουσε να παιξει ευρωλιγκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. καλα εμενα η επιλογη σερμα που προκαλει γελιο αλλα οκ..τωρα για τον μορις θεωρω οτι ειναι απιστευτο ρισκο αυτη την εποχη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αν δεν πάρεις παίκτη-ες με προϋπηρεσία στην Ευρωλίγκα οπωσδήποτε, είναι αναμφισβήτητο ρίσκο αυτή την εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τι εννοεις αμα εγραψα εγω το αρθρο??? Όχι....Απλώς το πόσταρα...Κώστα για ποιο απο τα 3 αρθρα αναφερεσαι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. εχεις δικιο μιχαλη και σε αυτο που λεει ο μακ απο κατω..εμ αυτο ειναι το θεμα..αυτο ομως στοιχιζει στην ομαδα..γιατι αν το ειχε πει ενας δημοσιογραφος οτι κυριε μπαρτζωκα ο κολινς δεν μπορει να κατεβαζει την μπαλα..τι θα ελεγε ο μπαρτζωκας??οτι μπορει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. αν ειμαστε φουλ ανταγωνιστοι στο ματς με μπαρτσα θα ειναι καλο δειγμα..για εμενα τα 2 ματς με αρμανι εδω και φενερ στην τουρκια ειναι πολυ κομβικα..θεωρω οτι αν παιξουμε εξυπνα μπορουμε να τα καθαρισουμε και τα 2 και ετσι να προκριθουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. φιλε για εμενα αυτο που αναφερεις ως αναλυση..δεν ειναι αναλυση..ειναι μια απλη περιγραφη..επισης δεν σου ειπα εγω αν το εγραψες εσυ..αλλος το εγραψε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ετσι ειναι απλα απο το τπτ καλυτερα ο μορις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Εννοείται. Αλλά αν πάνε οπωσδήποτε από Αμέρικα μεριά, υπάρχουν πολλοί καλύτεροι παίκτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ένας υποψήφιος λαχείο (στυλ παρεμφερές με το Λο, τεράστια εμπειρία)
    http://www.sportando.net/eng/usa/nba/74552/knicks-want-to-cut-ties-with-beno-udrih.html
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9or-R_3LTp0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. πολυ μεγαλος παιχτης..δεν το συζηταμε..μακαρι..δεν εχω να πω κατι αλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Aυτο το συμπερανα σχετικα προσφατα με μια μικρη στιχομυθια που ειχα με το Βαρλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Με Φενέρ μας παίρνει και ήττα αρκεί να μη χάσουμε τη διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Τον είχα σκεφτεί κι εγώ αλλά θέλει να παραμείνει ΝΒΑ. Άσε που θα ζητάει την Άρτα και Τα Γιάννενα σε δολλάρια. Μη σου πω και την Πρέβεζα μαζί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Και τα δυο αρθρα που ανεβασατε πολυ καλα....Μην μπλεκετε σε λεπτομερεις..αν και κανενα απο τα δυο δεν ειναι αναλυση-αναλυση..αλλα ενταξει..για να ειναι ενα αρθρο αναλυση πρεπει να περιγραφει λεπτομερως τι συνεβη σε καθε φαση...αυτο δεν το κανει κανενα μπλογκ (ουτε και το χουπφελας)..Παντως οπως ειπα και τα 2 αρθρα που ανεβασατε με καλυπτουν πληρως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Να τους πιασει καποιος να τους πει βγαινουν οι προεδροι τους και σας απαξιωνουν δε μπορει? Για το τι ετσι οσφπ-παο? Δε πιστευω θα καναν τετοιες δηλωσεις. Οσο για τον εγκλιματισμο, πρεπει σε πρωτη φαση να παραμεινουν για να εγκλιματιστουν και αυτο προυποθετει ως ενα βαθμο να νιωθουν οτι η ομαδα τους εχει να τους δωσει πραγματα. Αυτο προυποθετει μια γενικοτερη αλλαγη σταση απο διοιηκηση και προπονητη ή αλλαγη προπονητη σε τελικη αναλυση. Οσο για το τσαμπουκα δε χρειαζεται να πιαστεις απο καπου αδερφε, αυτη ειναι η διαφορα. Οταν σε νικανε και σε λοιδωρουν πρεπει να σκυλιαζεις πως την επομενη φορα θα εισαι καλυτερος, οχι να ψαχνεις να λες ατακες τυπου ¨με τετοια εμφανιση στο ΣΕΦ θα κερδιζαμε". Και τι με νοιαζει ρε μαν? Στο ΟΑΚΑ με τετοια εμφανιση δε κερδιζεις, αυτο εχει σημασια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Θα είναι πληρωμένος για φέτος από τους Νικς. Το τελευταίο συμβόλαιό του ήταν περίπου 1200.000 δολάρια δηλαδή περίπου 400.000 ευρώ καθαρά.
    Πιστεύω ότι έχει καταλάβει ότι δεν μπορεί πια στο ΝΒΑ και θα ήθελε να έρθει στον Πρωταθλητή Ευρώπης. Δεν νομίζω να στοιχίσει πάνω από 300.000 μέχρι το τέλος της χρονιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Φίλε kolgola, dunston ή όπως σε λένε τελοσπάντων (καθώς έχεις ποστάρει με διάφορα nick στο παρελθόν) ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ. Δεν ξέρω αν τα γράφεις εσύ αλλά το σίγουρο είναι ότι όποτε μπαίνεις εδώ το μόνο που κάνεις είναι να διαφημίζεις το εν λόγω μπλογκ. Φιλικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. O ενας ειναι ο Ntanston7 και ο αλλος ο Kolgola7, που μπερδευεσαι? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Έτσι όπως το θέτεις είναι εφικτό.
    Το προαίσθημά μου όμως είναι αρνητικό για βετεράνους και πρώην σταρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ειμαστε ολοι φιλοι, ειμαστε πολλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. εμενα ο τζετερ μ αρεσει..οπως και ο λογκαν φυσικα..τον γκαβελ τον βρισκω λιγο αν και απο τον ραιτ του βαζελου ο γκαβελ ηταν πιο βασικος..σατορανσκι τον πιστευω εννοειται..εχει ταλεντο..στην δευτερη κατηγορια ο σαντερς της μπαμπεργκ δεν μ αρεσει..μαικλ μ αρεσει εννοειται..στην τριτη κατηγορια ο ντραγκισεβιτς ειναι 4.5..αλλα ειναι καλος παιχτης..ο φισερ εννοειται πως μ αρεσει..απο σιμονς ειναι πολυ καλυτερος και εχει ολα τα στοιχεια του σιμονς..ο χαντερ δεν μου αρεσει ιδαιτερα..για κοντους υπαρχει ο νελσον του αστερα..ο γκριν της σιενα που ειναι βεβαια περισσοτερο σκορερ..τελος υπαρχει ο τζαμαρ σμιθ της μπαμπεργκ που εμενα μου εχει κανει φοβερη εντυπωση..τον εχει βρει ο φλεμινγκ..εχει φοβερο σουτ..αλλα ειναι το κλασσικο δυαρι..δεν ειναι αντιλο..αλλα εγω θα το επαιρνα αυτο το στοιχημα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Νταξει αυτος ημουν εγω αλλα τους φανταζομαι μια τεραστια παρεα καπως ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Όλοι αυτοί εκτός του Λόγκαν που λογικά τον θέλει η Άλμπα και του Ντραγκίσεβιτς που φεύγει το καλοκαίρι, είναι παίκτες που μπορούν να φύγουν από τις ομάδες τους.
    Γιατί να έχει ο βάζελος την ευελιξία να το κάνει και όχι εμείς;
    Ο Νέλσον δεν πιστεύω ότι πωλείται. Είναι απαραίτητος στον Αστέρα.
    Ο Ελίας Χάρις αν θυμάσαι, ήταν ένας Χάινς σε πιο φόργουορντ έκδοση.
    Ο Ντ'Ορ Φίσερ και ο Που είναι οι καλύτερες επιλογές από αυτούς και σίγουρα ο Μάικλ.
    Σκληροί παίκτες με τσαγανό και εμπειρία. Δεν θα μασήσουν σε ΟΑΚΑ και πουθενά με την κατάλληλη υποστήριξη από τους συμπαίκτες τους φυσικά.
    Κι ο Οθέλο είναι σκυλί του πολέμου και τον θεωρώ έναν νέο Γκιστ με λίγη τύχη. Μακάρι να τον είχαμε.
    Βασικά όποιον και να πάρεις αντί του Κόλινς και του Σίμονς (ή του Μπέγκιτς που τον αχρήστευσε ο Μπαρτζώκας) θα μας φανεί ΝΒΑyer.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Δεν έχω βάλει ποτέ βίντεο από Γκαβέλ.
    http://www.youtube.com/watch?v=MwLruHxuYpU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ούτε από Ντ'Ορ Φίσερ.
    http://www.youtube.com/watch?v=l4Cjy0D8e88

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Τι τον έχει τον Μπέγκιτς τότε στο ρόστερ αφού δεν τον χρησιμοποιεί;
    Σερμαντίνι και Μόρις ρε λέμε!! :P
    Εγκρίνεις κανέναν από τους προαναφερθέντες τουλάχιστον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. O Σατορανσκυ μου αρεσει αρκετα, αλλα αυτη τη στιγμη ειναι περισσοτερο προσπεκτ, πιθανον και να μπορει να βοηθησει και αμεσα βεβαια. Αλλα με προπονητη ποιον? Οχι το Μπαρτζωκα σιγουρα. Στον Τζετερ με χαλαει το υψος του, αλλα αν ειναι παιχτης που εχει το
    σκορ, που ετσι φαινεται να ειναι, σαφως και τον προτιμω απο Κολλινς.Αν ψαχνουμε απο ψηλους οικονομικες λυσεις τοτε επαναφερω το ονομα του Τζαρεντ Χομαν που πιστευω οτι ειναι πολυ καλυτερος ρολιστας απο Σιμονς. Εγω προσωπικα και μονο με τη προοπτικη Σερμαντινι ξενερωνω πλεον. Φισερ καλος ηταν καποτε, αλλα ποσο χρονων ειναι αυτος πια? Δε ξερω τι ψαρια πιανει τωρα. Οθελο Χαντερ ψιλοκατσικι, αλλα απο Σιμονς επισης καλυτερος. Για 3αρι νομιζω δεν υπαρχει λογος να ψαξουμε αφου ο Λοτζε παιζει 3αρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Δεν διάβασες στο twitter ότι ο Μουν παρακαλάει να φύγει;
    Δεν διώχνει το Σίμονς. Δεν τον έδιωξε τότε που έβγαλε τον ώμο του. Τώρα θα το κάνει;
    Τον Μπέγκο θέλει να διώξει.
    Δες τον Ελίας Χάρις και τον Γκαβέλ να μας πεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Παρακαλαει να φυγει, αλλα μενει μαν. αμα ο προπονητης τον θελει, εδω θα κατσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. O Γκαβελ δε με τρελαινει, Ο Χαρις ειναι αγνωστος χ. Καλος δειχνει παντως, θυμηθηκα οτι τον ειχες ξαναβαλλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Να το κρατήσει για να τον χρησιμοποιήσει σαν μπαλαντέρ στο ρόστερ... Τολμάω να γελάσω λιγάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Εδω τον πηρε ρε φιλε, το να τον κρατησει σου κανει εντυπωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Από τον Κόλινς, ακόμα κι αυτός ο Γκαβέλ θα προκύψει Τεόντοσιτς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Πες ρε παιδί μου ότι έκανε μια μαλακία επειδή δεν έβρισκε παίκτη.
    Επαναλαμβανόμενη θα είναι να τον κρατήσει...
    Εδώ σε θέλω πάντως, που λένε κάποιοι ότι οι Αφοί δεν του δίνουν χρήμα. Γιατί του παίρνουν παίκτες τότε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Παουελ φιλε, αυτο τα λεει ολα. Εγω πιστευω οτι ειναι γκασμαδες να στο πω ετσι χιμα Μακ. Και οι Αγγελο και ο Μπαρτζω. Δηλαδη εχουν κακη συννενοηση μεταξυ τους και καταληγουν να κανουν πραγματα καθυστερημενα και επομενως βιαστικα. Δηλαδη λεει ο Μπαρτζω δε θελω γκαρντ, μετα λεει τελευταια στιγμη θελω, του λενε σου δινουμε τοσα, βλεπει οτι δε του φτανουν παιρνει οτι να ναι βιαστικα. Μετα δε του κανει, αλλα οι Αγγελο μετα του δινουν λιγα παλι για να κανει καλη αλλαγη γιατι ηδη εχουν δωσει απο πριν και ετσι με αυτα που θα δωσουν συνολικα θα εχουμε παρει 2 μετριους αντι να παρουμε ενα καλο, οποτε δε ξερει τι να κανει. Βασικα τετοια σκηνικα φανταζομαι εγω οτι παιζονται, αλλη εξηγηση δε μπορω να δωσω τραγικη ανικανοτητα να βγαλουν μια ακρη μονο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ασε μας ρε basketball diaries, το καλοκαίρι μας λες ότι γουσταρεις πολυ το σχεδιασμό του Μπαρτζώκα, μετά έχεις πρόβλημα με τον Μπέγκιτς και λες ότι θέλουμε ψηλό, μετά λες οτι δεν έχεις πρόβλημα με τους ψηλούς και θες κοντό και ότι τα έλεγες μάλιστα από την αρχή και τώρα μας λες γαι την αποψίλωση της ομάδας ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ O ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ ΘΑ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ.
    Όπου φυσάει ο άνεμος δηλαδή...
    Προπονητες του πληκτρολογίου όλοι εδώ μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Κοουτς μη μασας, παμε γερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Μήπως θέλεις να στο "ξανα-φιξάρουμε" μικρέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ο Πέρκινς ανήκε στο ίδιο προτεκτοράτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Προτεκτορατο τινος πραγματος? Ο Περκινς μπορει και να φορεθηκε απο αλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Έλα βρε, μια απλή λέξη ήταν, μην κολλάς;
    Από ποιους φορέθηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. φιλε εισαι η γκομενα του ντανστον7??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ξερω γω, υποθεσεις κανω, αλλα δε τον πιστεψε και ποτε. Μπορει κανας εκει στη ΚΑΕ να λιβανιζε τους Αγγελο για Περκινς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ο κοουτς ειναι Κωστα, αφου το λεει το νικ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Επειδή το παρακάναμε στην ανάλυση όμως, καλή ξεκούραση εύχομαι. Μην ξεχαστείς, να πέσεις μπρούμητα!
    http://www.ebasket.gr/fs/uploads/2014/02/zorik2.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ναι αλλα ξεχασε να βαλει το 7 :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Μη με αρρωσταινεις ρε μαν, λυπησου με... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. E δε θελει να φανατιζει, ειναι και επαγγελματιας ανθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Τι να κλάσουν τα βυζιά του Μιχάλη ρε, μπροστά στα οπίσθια!! :P
    Χε, χε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. εγω ανετα θα επαιρνα φισερ και τζετερ..αυτοι οι μαζι μεχρι το τελος πανω απο 300χιλιαρικα δεν παιρνουν..φισερ μακραν καλυτερος του σιμονς..παιζει πικ ν ρολ..εχει σουτακι και ειναι πολυ δυνατος στο μπλοκ..απο την αλλη ο τζετερ ειναι ενα παει μακερ που πιεζει πανω στην μπαλα..παιζει πικ ν ρολ..βλεπει γηπεδο και εχει αξιπιστο σουτ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. εμπειρος παιχτης με πολλα χρονια στην μπιλμπαο..ειχε και κοουτς κατσικαρη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Να αγιάσει το στόμα σου! και λίγα λες! Παρεμπιπτόντως έχεις να προτείνεις καν' άλλο μπλογκ να διαβάσουμε καμμιά γαμιστερή ανάλυση.
    Υγ. Να δω πόσους λογαριασμούς θα φτιάξεις ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Να τα ελεγε και με ακριβεια, οτι θυμαται χαιρεται ο κοουτς. Παντως μας τιμαει που μας διαβαζει αν μη τι αλλο. Περιμενω να μας δωσει τα φωτα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ρε coach τι θα γινει θα παρεις κανεναν παιχτη?Ισχυει οτι δεν σε δινουν λεφτα οι προεδροι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ρωτα τον και αν ειμαστε πληρεις. Οχι λιπαρων, παιχτων. Να δουμε τι θα μας πει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Kaαι μια που ανεφερα τον Χομαν, δειτε και τα σημερινα του στατιστικα απεναντι στη Λοκομοτιβ. Οχι και ασχημα...
    http://www.eurobasket.com/boxScores/VTB%20United%20League/2014/0223_4661_392.asp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ρε τον Μίροτιτς... http://www.eurohoops.net/el/2014/02/dunks-el/42991

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Να, κοίτα και δω... Μοιάζει για οπίσθιο αλλά δεν είναι..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Χαχαχα λιγο πιο κατω το ειχε προτεινει με διαφορετικο Nickname, εχει φτιαξει καμια 10αρια account, κανει απο ενα σχολιο στο καθενα εδω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Διάβασε παρακάτω κ θα καταλάβεις. Δεν ξέρουμε αν το μπλογκ είναι δικό του ή όχι αλλά ο τυπάς κάθε φόρα μπαίνει με διαφορετικό λογαριασμό και ποστάρει είτε σκέτο λινκ του μπλογκ είτε συνοδευόμενο από φράσεις του τύπου 'φοβερό μπλογκ' , 'τρομερή ανάλυση' κλπ.. Δεν το 'χει κάνει μία κ δύο κ δεν τον τιμά ιδιαίτερα. Τέσπα πολύ ασχοληθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. τι δεν μπορειτε να καταλαβετε ειναι ολοι εξωγαμα του γιωργου μπαρτζωκα και επειδη τα κραξατε ηρθε ο μπαμπας να καθαρισει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Mιχαλη μην απαντας σοβαρα σε κομητες που μπαινουν μεσα για να κραξουν. αμα ειχε κακαλα θα συμμετειχε συστηματικα και θα ελεγε τις αποψεις του. Με γκεσταριλικια και 150 αλλαγες νικ δεν αξιζει σοβαρη αντιμετωπιση απο κανενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Πριν λιγο το ειδα αυτο, εγω νομιζα οταν μου εγραψες με το κανονικο νικ, οτι δε ηξερες τι να μου πεις για να με τσιτωσεις να χωσω στον κομητη. Που να φανταστω οτι τρολαρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ναι ρε το καταλαβα αλλα νομιζα οτι ειχατε δει αυτο το σχολιο....γιατι δεν τον κραταγαμε αυτον ρε για να γελαμε που και που....;χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Χαχαχα δουλεια δεν εχουμε, λεφτα δεν εχουμε, στα χαζολογηματα ο νους σου! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. εσυ παλι ποια εισαι??η γκομενα της γκομενας του ντανστον7?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ο ραιτ δειχνει να χει πολυ ενεργεια..αλλα δεν νομιζω οτι ειναι για τετοιο επιπεδο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. α τωρα ειδα οτι εισαι εσυ χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. με εχει πιασει μαλακια ρε.....και γυρω απο την ομαδα πραγματικα δεν εχω διαθεση να μιλαω αυτες τις μερες. ειδικα για μεταγραφες και τετοια γιατι δεν νομιζω να παρουμε κανεναν οποτε.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. θυμιζει μακαλεμπ ο ραιτ..αλλα εχει χειροτερα τελειωματα..αλλα πολυ ενεργεια και εκρηξη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Ο Πριντεζης φετος τα εχει σπασει τα καλαθια απο το τριποντο. Μια περιοδο ειχε βελτιωθει αρκετα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Χαριτωμενιστικο ηταν, τυπου "ωχ μωρε γλυκουλι σε αποπαιρνει"...

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. αυτος ο μουν λετε μπορει να δωσει το κατι παραπανω στην ευρωλιγκα??περιεργος παιχτης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Βλεπω η μπαλα παει συνεχεια στον Ντανστον και μου αρεσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ωραιες πασες σπαν και τελειωματα ντανστον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Να τα δουμε και αλλου αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Μπορει, δε ξερω αν θελει. πολυ ρισκο αυτος ο παιχτης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. παντως τα παιρνει τα ριμπ για πλακα..επισης σε μια φαση με ενα μπασιμο μου αρεσε πολυ..αν και το εχασε..δλδ εχει και κινηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ο χαρτ εκρηκτικος γκαρντ..μας κανει πλακα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Μα ειναι καλος παιχτης δεν αμφισβητειται αυτο, ειδικα επιθετικα. Το κινητρο του αμφισβητειται και πολυ μαλιστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. μπηκε ο σλουκας..τρεχει σερι το ρεθυμνο..δεν ειναι τυχαια αυτα..μια..δυο..ε δεν ειναι τυχαια αυτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Ετσι δεν μπορει να παιζει με βαζελο ο Σπαν?Να μην εκβιαζει προσπαθειες,να οργανωνει το παιχνιδι και να εκτελει μονο εκει που πρεπει.Να μου πεις αλλο Παναθηναικος αλλο Ρεθυμνο αλλα δεν σημαινει οτι δεν μπορει να το κανει.Τωρα αμα ο Νταντον συνεχιζει να βαζει ποντους στην Ευρωλιγκα μονο απο επιθετικα,ε τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ειναι αστειος ο κολινς σαν ασος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Αυτο που ο Μπαρτζωκας στο παραμικρο λαθος παικτη που δεν πολυεμπιστευεται,τον πεταει εξω αμεσως,δεν προκειται να το καταλαβω!Μπεγκιτς-Κατσιβελης προχτες,Παπαπετρου τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Παιδιά όταν μας κάνουν πλάκα οι Χατζής(Ηλυσιακός), Γκαγκαλούδης(Χαλκίδα) και ο Χαρτ(Ρέθυμνο) τότε πως να μην μας κάνει πλάκα ο ΟΥΚΙΤΣ με ένα ΠΟΔΙ;Πλάκα κανετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. που πας ρε αγορι μου..
    συλλεκτη ταπων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ναι έριξε ένα τρίποντο ελεύθερο και έκανε και μια φορά βήματα και αμέσως ΠΑΓΚΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ειχες και ντουντα εκει,που μολις εκανε υπερβαση επιθετικα ειχε χριστοπαναγιες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Το σκριν του Σιμονς πανω στη προσπαθεια του Κολλινς για ποσταρισμα ειναι ενδεικτικο του μπασκετικου iq του. Μιλαμε απορω πως αυτος ο ανθρωπος υπηρξε τοσο ψηλα στα ντραφτ καποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. καποτε ηταν νουμερο ενα ο σαμ μπουι..
    που τον επελεξαν οι μπλειζερς αντι για τζορνταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. οποτε εχουμε παιξει απεναντι σε εκρηκτικο γκαρντ μας εχει κανει πλακα..εμενα δεν μ κανει εντυπωση πια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Εξισου απαραδεκτο ειναι να δινει τοσο πολυ χρονο στα ελληνικα ματς σε εναν περαστικο σαν τον Κολινς και να παραγκωνιζει παιδια με μελλον οπως ο Παπαπετρου και ο Κατσιβελης.Οπως εχει διαμορφωθει η κατασταση,20 λεπτα τουλαχιστον επρεπε να παιζουν αυτοι και οι Καββαδας-Αγραβανης στα ελληνικα ματς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Εδώ μας κάνει ο Χατζής που δεν είναι καθόλου εκρηκτικός...συμπερασμα...ΕΑΝ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΓΚΑΡΝΤ ΕΙΝΑΙ ΕΚΡΗΚΤΙΚΌ Ή ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Η ΕΚΡΗΞΗ ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ(ΧΑΤΖΗΣ,ΓΚΑΓΚΑΛΟΥΔΗΣ) ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ ΤΟΥ...ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Ναι ρε φιλε , αλλα εδω μιλαμε ηταν νο 13 νομιζω ή 16 στο πρωτο γυρο και ειναι εντελως κατσικι, μυρωδιας, απορω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Και ξέρεις τι;Αν στον πάγκο είχαμε καναν πρώην μεγάλο παίκτη ο οποίος δεν αντέχει να μην βλέπει τα στοιχειώδη θα έλεγα ρε πούστη μου δεν αντέχει ο Μπαρτζώκας να βλέπει τον άλλον να κάνει βήματα διότι αυτός σαν παίκτης ήταν κορυφαίος και τα έκανε όλα τόσο καλά και τόσο εύκολα...Μιλάμε για τον ΜΠΑΡΤΖΩΚΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ωραια το ξεκινησες το συνεχισες,μολις διαβασα αγραβανη τιναχτηκα στον αερα..
    ασε το παιδι ειναι για να κανει απρεα στα τρικαλα με γεωργακη ..
    και το λεω με σιγουρια,με μεγαλη σιγουρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Ελα μωρε,ενα παιδι 19 χρονων ειναι,αν δεν του δωσεις λιγο χρονο πως θα βρει κι αυτος τα πατηματα του και τις δυνατοτητες να βελτιωθει?Ουτε εμενα με τρελαινει,αλλα θελω να τον δω παραπανω απο κατι πενταλεπτο για ξυλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Εγω παντως δε τον εχω δει να παιζει μπασκετ και δε ξερω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. φιλε ο παικτης φαινεται και στο λιγο..
    δηλαδη ο παπαπετρου βλεπεις στο λιγο που παιζει οτι εχει τεχνικη-ξερει που παταει..
    ο αγραβανης ειναι ατεχνος-αργος-δεν κοβει μπασκετικα ενω ειναι και εντελως αψυχος..
    και ο ρουμπιο καποτε 19 ηταν..
    ο καλος φαινεται και σε μικρο χρονικο διαστημα..
    αυτος ακομη και οταν κανει φαουλ το κανει ατσουμπαλα..
    δεν εχω τιποτα με το παιδι,μπασκετικα μιλαμε-προσωπικη γνωμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ποιος ηθελε να δει ντριμπλα απο σιμμονς !!!!!!
    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. δλδ με βαση την λογικη ο λανγφορντ στο σεφ θα μας βαλει 30 και ο χακετ αλλους 20 ετσι??μεγαλο κενο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ηταν ενας παικτης των 2-3 ποντων,γουσταρε να σουταρει τριποντο.
    επαξε σε μαρουσι σιγουρα,καπου αλλου δεν θυμαμαι..
    λιγα πραγματα,πολυ λιγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Θα υπαρχει περισσοτερη συγκεντρωση εκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. εμενα παντως με αρεσει πολυ ο μουν. Ελπιζω να εχει διαθεση νγιατι μπορει να προσφερει αρκετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Σε μια στιγμη νομιζα οτι ειδα τον Chris Paul χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. δλδ οι σλουκας και μαντζαρης εχουν τοσο κλαση που διαλεγουν και παιχνιδια??διαφωνω..για εμενα ειναι προετοιμασια αυτο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. δεν σταματησε σε πολυ μικρη ηλικια 20-21 επειδη ειχε σοβαρο προβλημα τραυματισμου???δεν εχει κανει καριερα μου φαινεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Ενταξει και συ,μου φερνεις ως παραδειγμα το παιδι-φαινομενο που επαιζε ως βασικος επαγγελματικα απο τα 16 του ομως.Τελος παντων,εγω θα ηθελα να τον δω παραπανω,αλλα ας δουμε τους υπολοιπους και θα το ανεχτω για Αγραβανη :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. ε μα μας ζαλισατε με τον μεχι εδω εχουμε ατοφιο ταλεντο χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. οχι γυρω στα 33-32 καπου εκει..ειχε πανω αν θυμαμαι καλα-χιαστο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. γιατι δεν περιμενεις να μας βαλουν οι περιφεριακοι τους πολλους ποντους?Σε ολα τα παιχνιδια που υπαρχει καλος αντιπαλος περιφερειακος γινεται παρτυ και θα επιμεινω οτι γινεται αυτο απο περυσι για μεγαλο χρονικο διαστημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. δειχνει να δενει πολυ καλα ο ραιτ..βγαζει γρηγορα τον παο στο τρανζισιον..αν ειναι δυνατον δλδ χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. πωπω παιδια τωρα καταλαβα γιατι πηρε ραιτ ο βαζελος..ωχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. δες διαφορα στον παο εχει μια προπονηση και τον βαζει να παιξει.Ενω σε μας για να παιξει πρεπει να περασουν καποιοι αγωνες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Φανταζομαι,Στα 5 λεπτα θα βλεπεις τον Διαμαντιδη και τον Φωτση να πιανουν την μεση τους, xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. κανει τραβηγμενες προσπαθειες με σπασιματα μεσης..δεν ειναι καλος σουτερ..αλλα ειναι απιστευτα γρηγορος και πιστευω με γκιστ και λασμε θα βγαλει πολυ καλες αμυνες..επισης θεωρω αδυνατο να παιχτει στην αμυνα απο σλουκα και μαντζαρη..σαν σταματημενους θα τους περναει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. λειπει ο λο..
    σε σχηματα λο με μαντζαρη ειχαμε τρομερη περιφερειακη αμυνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Λεμε και καμια μαλακια να περναει η ωρα. Το εχουμε πει οτι περιφερειακα αμυντικα πασχουμε. Εδω δε κανουν ποτε μπλοκ αουτ οι γκαρντ μας, σου λεει τι ψηλοι ειμαστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. ναι αυτο να λεγεται αλλα γενικα ειχε χαλασει η αμυνα μας απο την περσυνη χρονια περισσοτερο λογο τακτικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. τι ωραιος παιχτης ειναι ο παπαπετρου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Γεια σου ρε μαγκα Παπαπετρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. παιδια ο παπαπετρου θα γινει μεγαλος παιχτης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. χΑ,ΧΑ,ΧΑΧΑ....6 πόντους φάγαμε σε 5 δευτερόλεπτα.....Πολύ δούλεμα πέφτει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Παρτον μαζι σου στην Τουρκια με τη Φενερ ρε κολλημενε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. πρεπει να κλεισει τα 20 τουλαχιστον

    ΑπάντησηΔιαγραφή