Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Whooz da best?!

Καλησπέρα! Πάμε σε ένα διαφορετικό post από τα συνηθισμένα μας, εδώ στο Diaries...

Χθες βράδυ και εν μέσω ξενέρας για την πορεία της Εθνικής στη Σλοβενία (και της στοχοποίησης του Σπανούλη – μη τα ξαναλέμε, θα έρθει η ώρα τους...), βρήκα και έκανα re-tweet ένα γκάλοπ του ESPN το οποίο και ψάχνεται μέσω του κοινού για να βρει τον No1 trash talker στην ιστορία του αθλητισμού (έχει hash  #BestTrashTalker, για όποιον ενδιαφέρεται). ΟΚ, μέχρι στιγμής - από όσο είδα, οι απαντήσεις είναι συντριπτικά για αθλητές από τις ΗΠΑ και από αθλήματα που ξέρουν στις ΗΠΑ (δεν είδα κάποιον ποδοσφαιριστή για παράδειγμα), αλλά αυτό δε σημαίνει ότι κάποιος δε μπορεί να ψηφίσει κάποιον άλλο...
Το ότι και το δικό μου μυαλό, όπως εύλογα υποψιάζεστε στη σπυριάρα πήγε πρώτα λες και δεν υπήρχε κάποιο άλλο άθλημα στη database μου, είναι σαν αυτό που έλεγε ο Μπλεκ (“χέζουν οι αρκούδες στο δάσος”?). Η πλάκα όμως δεν ήταν αυτό. Σχεδόν "αναγκαστικά" και η δική μου κούτρα, NBAers άρχισε με μιας να κατεβάζει, ύστερα από ένα πρώτο indexing... Δε ξέρω αν είναι λόγω "πλύσης εγκεφάλου" (γιατί ποιος δε μεγάλωσε με αυτούς που θα δείτε παρακάτω?), το μόνο σίγουρο πάντως είναι, ότι εκεί το trash talking δε είναι και δε θεωρείται κάτι κακό, όπως θέλουν να μας περάσουν στην από εδώ πλευρά του Ατλαντικού! Είναι μέρος του παιχνιδιού και του show (τόσο απλά). Λες και έχει κάποια σχέση, ο τσαμπουκάς ενός αθλητή και τα "γαλλικά" που ρίχνει στο court, με τη βία και την ανεγκεφαλιά στις κερκίδες...

Είναι αλήθεια δε, ότι ο αθλητισμός και ιδιαίτερα τα ομαδικά sports, έχουν άκρως αντρική προσέγγιση και εκτόνωση (sorry ladies). Είναι αρένα από την οποία θα βγει ένας ή μια πλευρά και δεν είναι διόλου τυχαίο, πως ό,τι ομάδα και να υποστηρίζει κάποιος, υπάρχουν κάποιοι παίχτες που λατρεύονται (γιατί είναι σε "εμάς") και κάποιοι άλλοι που λατρεύονται να μισιούνται (γιατί είναι στους "άλλους"). Γιατί μη μου πει κανείς, ότι υπάρχει έστω ένας που να 'χει έστω αμυδρή σχέση με το basketball και δε γουστάρει τον Saras... Και ξέρω πολλούς βάζελους, που νιώθαν το ίδιο για τον Teodosic (όχι όμως για τον Woods, χεχε...)! Η τσογλανιά, ο κωλοπαιδισμός και η μανούρα, είναι φύση στοιχεία, των ομαδικών sports και λυπάμαι, αλλά 9/10 αθλητές που από μικρός γούσταρα και είχα πόστερ στο δωμάτιό μου, ήταν λέρες και όχι role models!

Από τον Paul Gascoigne, στον Eric Cantona και από τον Charles Barkley στον "Μότσαρτ", ευτυχώς υπήρχε πολύ πράμα για να διαλέξω από τη δεξαμενή, να συνταχθώ ή να αντιπαρατεθώ. Ειδικά ο αδικοχαμένος Drazen, πρέπει να 'χε ακούσει ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ από τον δεύτερο, τα περισσότερα γαμωσταυρίδια και μπινελίκια από οποιονδήποτε άλλον... Ακόμη θυμάμαι ΕΝΤΟΝΑ το πρωινό της είδησης του χαμού του και τη στεναχώρια που είχα... Επίσης θυμάμαι την έκπληξη στα μάτια του τότε κολλητού μου, που ήταν βάζελος και μου είχε πρήξει τα @#! τις προηγούμενες μέρες, ότι "θα έρθει για να επαναφέρει τον Παναθηναϊκό στην κορυφή". Νόμιζε ότι τον "μισούσα" και όχι, ότι “λάτρευα να τον μισώ"... Ο αθλητισμός είναι πάθος και οι αθλητές που προκαλούν τέτοια, είτε είναι από τη μεριά σου - είτε από την άλλη, είναι και αυτοί που κάνουν το παιχνίδι να ξεχωρίζει και να το περιμένεις πως και πως... Να αρπάζεις τις μπύρες σου και τους φίλους (τόσο κλισέ και τόσο αλήθεια) και να γίνεται το σαλόνι σου, Χιροσίμα! Να μουρμουρά δίχως ίχνος κατανόησης η γκόμενα ή η γυναίκα σου, για αυτό hate look που παίρνουν τα μάτια σου, κατά τη διάρκεια ενός derby και που ότι και αν λέει, πάει στο βρόντο!


Για κάποιον πολύ παράξενο λόγο λοιπόν, μου είναι πιο εύκολο να βρίσκω το “αγαπημένο μου” παίκτη, δίσκο ή βιβλίο από το να φτιάχνω μια δεκάδα ή μια πεντάδα. ΟΚ, το γ*μησα λίγο, γιατί τώρα που το σκέφτομαι ξανά, και στο θέμα μας και στους δίσκους και παντού, έχω πάντα κάνα – δυο, που κονταροχτυπιούνται για την κορυφή... Chuck Berry και Little Richard, Ramones και Johnny Thunders, Sopranos και Wire, Bukowski και James Ellroy, η λίστα τελειώνει εκεί που τελειώνει και ο ορίζοντας από τα ματιά σου... Έτσι και για αυτό που ρωτά το ESPN, κατέληξα σε δυο τυπάδες (ω της έκπληξης!):

Reggie Miller και Larry Bird, τα δικά μου pick - Κύριοι! Λίιιιιιγο πιο πίσω έρχονταν ο MJ23 και ο (πολυ-αγαπημένος μου) Charles Barkley, αλλά τι να κάνεις? Οι συγκεκριμένοι δυο, είναι trash talking legends! Η προφανής επιλογή του Dennis Rodman, απορρίφθηκε άμεσα ως κάτι υπέρ του δέοντος “καραγκιοζέ”, παρόλο που και αληταράς ήταν αλλά και έπαιξε στις δυο από τις τρεις συμπάθειες μου, εκεί στο Αμέρικα (Detroit Pistons, Chicago Bulls).

Κάπου εδώ θα έμπαιναν και οι λόγοι για αυτές μου τις επιλογές, αλλά ελάτε τώρα, δεν είναι προφανείς (για να μην πω, ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΟΙ)? Δε θα πιάσω Ευρώπη ακόμη, γιατί είμαι σίγουρος ότι το ποστ θα σας αρέσει πολύ και θα σας χαλαρώσει από τα νεύρα που έχουμε με τον Βαζελακόπουλο τόσο, ώστε στα comments η κουβέντα να ξεφύγει και σε άλλα μονοπάτια..! Πριν σας δώσω λόγο, σας προτείνω (με ησυχία, τσιγάρο και μπύρα – είπαμε κλισέ!), να δείτε και το παρακάτω επεισόδιο, από την καταπληκτική σειρά documentaries του ESPN (πάλι...), “30 for 30 Winning Time: Reggie Miller VS The New York Knicks” (πρώτα) και αν αντέχετε ακόμη (το ξέρω πως αντέχετε), τρία parts για τον σπουδαιότερο λευκό που πάτησε παρκέ στο ΝΒΑ (και όχι μόνο)...

I’m just looking around to see who’s gonna finish second.” - Larry Bird


698 σχόλια:

  1. τεοντοσιτς και σαρας τεινουν προς γκρινια και κωλοπαιδισμο,αλλα οχι με την καλη εννοια,αλλα με την εννοια της μυξοπαρθενας..

    θεωρω μιχαλη οτι δεν χωρανει και μαλιστα ειναι απραδειγματα προς αποφυγην..

    μεγιστοι σε αυτον τον τομεα ειναι οι τζορνταν-μιλερ-παιτον,ενω και ο πετροβιτς δεν πηγαιενι πισω απο μαρτυριες του ιδιου του μιλερ..

    ο μπερν ηταν πιο χαμηλων τονων,αλλα μεσα τους καυγαδες.

    μαλιστα προσωπικα δεν τον εχω καν μεσα σε αυτους που ελεγαν γαλλικα..

    παρεμπιπτοντως ο μιλερ ειχε δηλωσει οτι ο καλυτερος σουτερ που ειδε ποτε ηταν ο γιος του διαβολου...

    http://www.youtube.com/watch?v=0EUo5p6D990

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για trash talking εχω να πω τον κομπε..μεχρι και πριν απο 2 χρονια που παρακολουθουσα φανατικα nba λογω fantasy και εβλεπα τα ματς..πραγματικα γελουσα με τον κομπε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ το θέμα, αλλά από παλιά περιοδικά του Τριπόντου που διάβαζα, θυμάμαι οπωσδήποτε κάποιες λέρες του παρκέ.
    Σίγουρα, μεγάλο στόμα είχε κι ο Σακ από τους κορυφαίους.
    Από τους χειρότερους ήταν με βεβαιότητα ο κύριος που έβαλε την υπογραφή του στη μπάλα:
    http://www.sportfm-shop.gr/include/Images/ProdImages/Nike_Jordan_Championship_basketball_BB0362_201_b_s.jpg

    υ.γ. Σας φαίνεται εντάξει το συγκεκριμένο τόπι να παίζω με το γιο μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για μπασκετ το καλυψες τελειως το θεμα...δεν μου ερχεται καποιο αλλο εντονο παραδειγμα ειδικα απο τους παλιους...Τωρα για μπαλα ενας μου ερχεται στο μυαλο που παιζει ακομα μπαλα...Τζοι Μπαρτον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μονο που θα βλεπεις πανω τον ανθρωπακο θα εξιταρεσαι..
    ασε που θα παιζεις καλυτερα,μη σου πω βλεπω και καρφωμα απο την προσωπικη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι και γκαρνετ,μεγαλος κοπανος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Μπέρντμαν δεν ανήκει στους βρωμόστομους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν ξερω...εγω ετσι οπως το εχω στο μυαλο μου ειναι ο αλλος να σου μιλαει ολη την ωρα και να σε ζαλιζει μεχρι να σου σπασουν τα νευρα.....ο birdman απλα τσακωνεται ευκολα μου φαινεται :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι φανταστική. Λιτή και ταυτόχρονα ιδιαίτερη.
    Ξέρεις αν είναι δερμάτινη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντραζεν μονο!!! Και επειδη ο Μαικ αναφερθηκε σε ντοκιμαντερ, αξιζει τρομερα το 30 for 30 με Ντραζεν και Ντιβατς, "Once Brothers" Jednom Braca. Mεγαλες αληθειες, τρομερες εποχες με Ρεαλ, με Γιουγκοπλαστικα, με Σαμπονις, με μεγαλο μπασκετ απο μια ομαδα που για εμενα ειναι παραπανω και απο Dream Team. Και δεν ξεχναω ποτε τον Ντιβατς να περπαταει στο Ζαγκρεμπ, και να λεει καποιος στην καμερα μετα απο 20+ χρονια, "Vlade Divac? Chetnik (που θα πει σερβος εθνικιστης) δειγμα του οτι καποια πραματα δεν ξεχνιουνται. Και εναν ιδιοκτητη μαγαζιου να τον ρωταει, μα καλα ειμαι ο μονος που σε αναγνωριζει και σου μιλαει? Και ο Ντιβατς να λεει εισαι ο μονος με το κουραγιο να το κανει αυτο... Κριμα, πραγματικα κριμα...


    Υ.Γ: Λεει κατι πανω απτον ταφο του Ντραζεν ο Ντιβατς. Κατι σε Drago mi je, druze... Kαι το μεταφραζουν good to see you again, my friend. Με κανονικη μεταφραση, it is of great honor to see you again, Comrade. Γατακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κοιτα εχει ποιοτητα στις μπαλες τζορνταν.οι ακριβες ειναι σιγουρα δερμα...

    φαε...

    http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.highsnobiety.com/uploads/RTEmagicC_jordan_1.jpg.jpg&imgrefurl=http://www.highsnobiety.com/2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μαλλον οχι..αυτη που εβαλα εγω ομως ειναι..αλλα προβλεπω να κανει πανω απο 500 δολαρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και τα δυο νομίζω πιάνονται. Το θέμα είναι να εκνευρίσεις τον αντίπαλο και να τον βγάλεις εκτός παιχνιδιού... Pretty much, αυτά που έκαναν γκιστ και ΣΙΑ στους τελικούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γράφει ότι είναι συνθετικό δέρμα για χρήση εντός και εκτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στανταράκι, ΑΞΙΟΣ συνεχιστής αυτών που ανέφερα! Βασικά όχι μόνο στο trash talking!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχεις υποτιμίσει ΠΟΛΥ τον Bird αδερφέ, επανεξέτασέ το... ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ trash talker, γράφεις βιβλίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξέρω, θα φανώ σπαστικός τώρα, αλλά είναι ΧΑΛΙΑ... χεχε... Με μια Spalding από αυτές που παίτηκε πέρυσι το F4, θα ήμουν κομπλέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σωστός, βάλε και Shaq. Για κάποιο λόγο αυτό το λαμόγιο, έχει βγάλει καλό πρόσωπο, αλλά δεν είναι και περιστερά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αξιζει σαν ποιοτητα και δεν ειναι ακριβη..
    εγω εχω 4 ζευγαρια τζορνταν και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φοβερές σειρές γενικώς. Τις ψάχνω ήδη σε καλή ποιότητα για κατέβασμα. Βασικά, από εσένα ξεκίνησα με δαύτες και αυτό το documentary που λες (το είχες ξαναναφέρει), ήταν το έναυσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ακριβά γούστα φίλε... Χεχε! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. http://nba.sport24.gr/article/2396671/payton-poios-jordan-o-stockton

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αν ειχα μαθει πιο μπροστα το σαιτ το οποιο μεχρι προτινος ψωνιζα θα ανοιγα μαγαζι παπουτσιων.εχω μεγαλη τρελλα με τα αθλητικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βασικά, θα κάνω πουτάνα την κουβέντα πάλι, αλλά για δέστε τι έγραψε ο Μιχάλης Στεφάνου:


    "Κι επειδή όποτε γίνεται αναφορά στον Σπανούλη, η κουβέντα καταλήγει
    πάντα στην σύγκριση μ' έναν άλλον μεγάλο παίκτη της εποχής μας, που
    άφησε την εθνική μόλις στα 30 του χρόνια, θα ήταν χρήσιμο να σημειώσουμε
    το εξής: Τον Ιούνιο του 2010 ο Διαμαντίδης υπέγραψε ένα νέο,
    πλουσιοπάροχο, τριετές συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό, στο οποίο
    -φημολογείται- ότι υπήρχε κι ένας ...όρος. Σε λιγότερο από τρεις μήνες
    (μετά την ήττα από την Ισπανία στο Μουντομπάσκετ της Τουρκίας), ο
    Διαμαντίδης ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την εθνική ομάδα. Πάνω στην
    καλύτερη φάση της καριέρας του. Τυχαίο; Ίσως. Ίσως πάλι και όχι..."


    Κάποιος ζελές να μας πει, για το ξενέρωμα που "ένιωσε" (το ευαισθητούλι μου μωρέ...) μετά την επίτηδες ήττα της Εθνικής..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Από Ελλάδα ή από Αγγλία; (μαζί κι ένα ζεύγος παπούτσια)

    http://store.nike.com/gb/en_gb/pw/kids-child-boys-style-shoes/7pvZ7pxZbrkZagqZ925

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. φιλε εγω απο αμερικη..
    footlocker και eastbay..
    τρομερες ρποσφορες σε ρουχα και παπουτσια.αλλα απο τη στιγμη που μπλεχτηκε η ελληνικη λαμογια και το τελωνειο σαλονιθκης σταματησα.
    θα σου εβγαινε πιο φθηνα ειδικα παιδικα.εδω τωρα ειναι ακριβα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. οπως επισης για πολυ καλες τιμες και με 10 ευρω μεταφορικα τσεκαρε εδω-θησαυρος..

    http://www.sportsdirect.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. οταν λες ελληνικη λαμογια και τελωνειο θεσ/κης τι εννοεις??τι σου ζητησαν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. κοιτα,στην αρχη με μια παραγγελια 150 ευρω ειχα 20 με 25 ευρω μεταφορικα απο αμερικη..
    μιλαμε τα 150 που πληρωνα εκει, εδω συν οτι δεν θα τα εβρισκα αυτα που επαιρνα με τιποτα θα μου κοστιζαν τουλαχιστον τα διπλα..
    στο δευτερο χρονο κανω μια παραγγελια 170 ευρω και μου ερχεται στο σπιτι να παραλαβω το πακετο μαζι με τσιβι 70 ευρω..την πατησα δυο φορες ετσι,ενω στην αρχη ειχα κανει πανω απο 15 παραγγελειες των 1500 ευρω..και εκει τελειωσα και τωρα βρηκα αυτο το αγγλικο σαιτ που εγραψα στον μακ και σωθηκα..
    μια φορα εκανα παραγγελια αλλα ειμαι ευχαριστημενος..
    russell athletic μλουζακια με 6,5 ευρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. κοιτα μιχαλη δεν θελει σκεψη..
    σταματησε γιατι και δεχθηκε πιεση απο την ομαδα λογω πλουσιοπαροχου συμβολαιου και γιατι ειχε συνεχεις τραυματισμους και δεν μπορουσε να ρισκαρει αλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καταλαβαινω την διαφορα τιμης που λες..οτι σιγουρα ειναι συμφερουσα..ομως η αληθεια ειναι οτι αυτο δεν ειναι ελληνικη λαμογια..ειναι το σωστο..ενω ολα τα προηγουμενα χρονια που δεν πληρωνες φπα και εισαγωγικους δασμους ηταν λαθος..το ξερω οτι ολοι ψαχνουμε να βρουμε το πιο φθηνο..δεν στα λεω αυτα για να στην πω..απλα επειδη ασχολουμαι με εισαγωγες/εξαγωγες σου λεω οτι πολυ σωστα σου ζητησαν αυτα τα χρηματα..δεν μπορει ο καθενας να παιρνει πραγματα απο το εξωτερικο και να μην πληρωνει φπα και τους λοιπους φορους..δεν μας συμφερει αλλα ειναι η αληθεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λοιπόν μέσα στο γήπεδο δεν ήμουν να ακούω τι ακριβώς λένε, αλλά εμένα το γενικοτερό attitute του Βird ειναι αυτο που μου αρέσει περισσότερο. Ήξερε πόσο παιχταράς είναι και ήταν μέσα σε όλα. Και σε αντίθεση με κάτι γατάκια-τσογλανάκια τύπου Μίλερ (τεράστιος παίκτης) υποστήριζε και τη περσόνα του με πρωταθλήματα. Eπίσης Πέιτον, Τζορνταν, Κομπι, Μπαρκλευ ανήκουν και αυτοί στη λίστα...



    Πρεπει να κανεις ενα θεμα και για τους πιο τσαμπουκαλήδες Μιχάλη. Πιστεύω Laimbeer κι Rodman θα ήταν στις 2 πρώτες θέσεις μακράν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. παιδια επειδη εγω ειμαι λιγο πιο νεος και τους εχω δει μονο απο στιγμιοτυπα και φασεις τους ειχα στο μυαλο μου ως πιο soft και τους δυο!ειδικα τον bird τον ειχα στο μυαλο μου σαν τιτικα που απλα ξερει υπερτατο μπασκετ και τον miler σαν τον δολοφονο με το αγγελικο προσωπο η΄ κατι τετοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. οποιος δεν το εχει δει ας το τσεκαρει..
    σιγουρα το καλυτερο ντοκυμαντερ για τον αερα..
    http://www.youtube.com/watch?v=t5WWgvXyxJs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. βαλε και τον κλασομπανιερα ρικι μαχορν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μιχαλη εγω ξερω οτι ο διαμαντιδης εχει θεματα με τραυματισμους..οτι δεν θα αντεχε..βασικα προτιμησε να μεινει σε υψηλο επιπεδο στον βαζελο και να παιρνει μεγαλα συμβολαια..παρα την φθορα της εθνικης..αυτα ειναι επιλογες και στιγματιζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο Bird τιτίκα ιερόσυλε??!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δε βλέπω να στιγματίστηκε και πολύ ρε Κωστή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. φιλε πληρωνα τη συμμετοχη που μου αναλογει..
    αλλα να πληρωσω δηθεν φυλαξη κιβωτιου;
    αυτο δεν ειναι γελοιο;
    και μαλιστα ηταν θεμα τυχης..τσεκαρανε καποια συγκεκριμενα κουτια στην τυχη...
    απο ευρωπη γιατι να πληρωνω μονο δεκα; επειδη ειμαστε στην ευρωπαικη ζωνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. xaxaxaxa!δεν ηξερα ρε σου λεω!ουτε καν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. κοιτα οτι καποιοι δημοσιογραφοι γελοιοι κανουν αβαβα δεν λεει τπτ..ο κοσμος ξερει..εγω ξερω και βαζελους που μεσα τους το ξερουν..απλα δεν το παραδεχονται..ο διαμαντιδης μπορουσε να μεινει στην ιστορια..η επιλογη του αυτη προσωπικα μου δινει το δικαιωμα να τον βαλω παικτικα κατω απο τον σπανουλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. βασικα επειδη ηταν απο αμερικη περασε τελωνειο..πολλες φορες μπορει να περασει ελευθερα γιατι οι μεταφορικες εταιρειες βαζουν χαμηλες αξιες στα τιμολογια..απο ευρωπη ειναι ελευθερα γιατι ειμαστε κοινοτητα..οποτε δεν περναει τελωνειο και εχεις μονο τα μεταφορικα..απο αμερικη αλλαζει..δλδ αν εχεις κατι που κανει 200 ευρω πρεπει να πληρωσεις φπα 23%..δλδ 46 ευρω..στο κρατος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εκεί θέλει πολύ δουλειά... Θα γίνει, γιατί μου αρέσει πολύ το θέμα! Αυτό το έγραψα σήμερα στη δουλειά, στο φτερό και στη ζούλα... Πάντως και τον Μίλερ τον έκανα ΤΡΕΛΟ κέφι! Δες το documentary και θα αλλάξεις γνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ενταξει φυσικα ξεχασαμε τον αρτεστ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Nαι ξερω για το Μιλερ, αλλα για καποιο λογο παντα μου εβγαζε κωλοπαιδαρισμο αυτος ο ανθρωπος, δε μου εβγαζε ποτε αντριλα. ειναι σαν να ειχες στο σβερκο σου ενα κακομαθημενο 15χρονο να σε κραζει. Απλα ανυποφορο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σωστα. Word peace my ass...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ο πιο αγαπητός πράσινος όλων των εποχών ρε λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Βασικά, από την Ινδιανάπολη έχω την αίσθηση ότι είναι. Και ο ο Ρέτζι που "τα 'χανε πει" κάμποσες φορές, εκεί έπαιζε... Χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εμένα μου αρέσει ο κωλοπαιδισμός, ρε μπρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να εχει και λιγο αντριλα ομως, ο Μιλερ ηταν σαν παιδακι, βεβαια αυτο προσθετε εφε στο trash talking...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εμείς κοιμόμαστε κι ο μπάσταρδος δουλεύει. Ξανά...
    http://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/A1Basket/epithesh_giannakopoyloy_se_aggelopoyloys.2416333.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Την 1η αγωνιστική το ντέρμπι κεκλεισμένων των θυρών.
    12 Οκτωβρίου στο ΣΕΦ.
    http://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/A1Basket/premiera_me_ntermpi.2416349.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Aσχετο αλλα δε παιζει κακη μπαλιτσα ο θρυλος, λετε να ξαναρχισω να βλεπω μπαλα? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Kωλοφαρδοι, αλλα πιστευω τους εχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ε ρε με το μλκ που εχουμε μπλεξει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. http://www.youtube.com/watch?v=xMPJouBxk0M Σημερα μου το στειλανε και μου ειπανε οτι αξιζει... Ριξε μια ματια αν θες! Αγνωστος στο ευρυ κοινο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ρε φιλε τι γκαντεμοσαυρος εισαι εσυ!!! Με το συμπαθειο αλλα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μη μασάτε, εγώ δεν είμαι ξενερωμένος. Περίμενα 4αρα πάνω-κάτω από την αρχή και σύμφωνα με αυτά που είχα δει εως τώρα (φιλικά και επίσημα) και στο πρώτο, έτριβα τα μάτια μου και κοίταγα αν με έχει χτυπήσει το κρασί. Πήγε να κερδίσει το παιχνίδι από το πρώτο, δε του έκατσε και λίγο πολύ μετά, ήρθαμε στα λογικά επίπεδα. Για ομάδα που άλλαξε εκ βάθρων, και που πριν 15 μέρες σερνότανε, βρίστε με, αλλά μια χαρά. Θα περάσουμε, αυτό έχει σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τους έχουμε, στανταράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Εμενα με χαλασε γιατι πιστευω δεν αξιζαμε αν οχι την ηττα την 4αρα που φαγαμε μετα απο αυτο το παρα πολυ καλο Α ημιχρονο που καναμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εντάξει, μέσα από την υπερβολή θέλεινα δώσει μια άλλη διάσταση, στο φαινόμενο John Stockton! Γιατί περί τέτοιου πρόκειται... Βασικά, είχα παρατήσει το ΝΒΑ για πολλά χρόνια. ήξερα τι γινότανε δηλαδή, αλλά όχι με τη ζέση που είχα μέχρι το 2000. Νομίζω ότι η δεκαετία του 90, είχε ΠΟΛΥ ΠΡΑΜΑ να δεις και να κολλήσεις. Μετά παραέγιεν σταριλίκι, και πολλοί ετσιθελικά για το σύστημα των διαφημίσεων... Αυτό που λέει δε για το trash talking και δε μάσαγε, θέλει πολλά κιλά παπάρια! Εγώ ποτέ δε κατάφερα κάτι τέτοιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καταλαβαίνω μπρο τι λες, αλλά θυμήσου με, αν περάσουμε, δε θα το θυμάσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ναι εγω φταιω που παιξανε συστημα ταμπουρι σε ολο το δευτερο ημιχρονο... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. θα κατσω να τη δω καλη φαινεται.....αλλη ταινιαρα ειναι αυτη με τον ρει αλεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ναι πιο πολυ για αυτο το ποσταρα,επειδη λεει οτι δεν απαντουσε ποτε στο trash talking

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. παντοτε ειχα την αποψη οτι διαφερουμε απο τους ποδοσφαιρικους γαυρους..
    και σημερα-χθες διαβαζοντας σχολια σε πολλα σαιτ το διαπιστωσα ξανα..
    οταν εισαι ευχαριστημενος δεχομενος 4 γκολ στο ρελαντι τοτε κατι βλεπεις λαθος..
    μεγαλωσες με λαθος νοοτροπια,νοοοτροπια δεν τρεχει τιποτα,θα παρουμε το 100 πρωταθλημα και ολα καλα..ξεκινησαμε απο την ιδια αφετηρια με λυον-πορτο και πολλες αλλες μικρομεσαιες ομαδες και εχουμε παραμεινει στον ιδιο αρνητικο παρανομαστη.

    ειχα κοψει εδω και 4 χρονια να βλεπω ελληνικο πρωταθλημα και τα παιχνιδια του οσφπ..τωρα θα κοψω και το τσαμπιονς λιγκ..
    καθε χρονια τα ιδια,πικρα-ξεφτιλα-παρακμη-ψεμμα απο τον εκαστοτε μοναχοφαη προεδρο-διαχειριστη..
    η διαφορα με τον μπασκετικο που εχει βιωσει αδικιες και εχει ατσαλωθει.

    κλεινω την παρενθεση και καλημερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ηττοπαθεια σημαινει αυτο που γραφεις και ο μπασκετικος οσπφ δεν στο εχει δειξει αυτο..
    αν εισαι ευχαριστημενος απο τα 4 γκολ φιλε,τοτε συγνωμμη αλλα εσυ και πολλοι ομοιοι σου ριχνουν τον πηχη,νιωθοντας ευχαριστημενοι..δικαιολογιες του τυπου νεα ομαδα και τα συναφη δεν περιμενα να τα διαβασω ειδικα απο εσενα..
    η ομαδα στηνεται απο το καλοκαιρι και φτιαχνεται στο τελος της σεζον οταν εχουν διαπιστωθει οι ελλειψεις της.
    δεν τρεχουμε τον αυγουστο για φτηνες μεταγραφες,δανεικων-σαπακιων και μετα ψαχνουμε δικαιολογιες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μάλλον κοιμήθηκες στραβά χθες, δεν εξηγείται... Κάνω οτι δε βλέπω τι έγραψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Μη τα ξαναρχίσεις όμως αν περάσουμε... Και κάτι άλλο. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ποδοσφαιρικός ή μπασκετικός Γαύρος... Τέτοια διχαστικά τα 'χουν οι ζελέδες, τα σκουλήκια και οι αεκτζήδες, όχι εμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. δεν ξαναρχιζω τιποτα. και τι σημαινει αν περασουμε;θα κανουμε υπερβαση;περασουμε αναφερεσαι στη δευτερη θεση ετσι; οχι γιουροπα..παντω στον επομενο γυρο δεν περναεμ,εδω θα ειμαστε.
    και φιλε οσο και αν δεν το γουσταρεις αυτο,διαφερουμε...αλλη νοοτροπια.
    η μια ομαδα εχει μαθει να αδικειται και η αλλη να αδικει.
    και αυτη ειναι η διαφορα στην ευρωπη.ελπιζω να το βλεπεις..
    η τελευταια σου προταση δειχνει διχαστικο ανθρωπο,εγω μια διαπιστωση εκανα που να εισαι σιγουρος θα συμφωνησουν και αλλοι.
    εχουν κουραστει με αυτη την ααρρωστεια που λεγετια ποδοσφαιρικος οσφπ.
    τελος θελω και μια αποψη για ολα οσα εγραψα,δεν πιστευω αυτο που σου εμεινε απο ολο το ποστ ηταν αν ειμαστε ιδιοι η διαφερουμε απο τους υπολοιπους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. μια χαρα ειμαι...δεν πιστευω να θεωρεις επιθεση το μυνημα μου.
    ουτε προσβαλλω ουτε θιγω.μια διαπιστωση εκανα που εσυ μπορεις να θεωρεις λανθασμενη.
    τωρα αν οντως προσβληθηκες ζητω συγνωμμη,αλλα πες μου να ξερω να μην ξαναγραψω για πραγματα που σε πειραζουν.
    αλλα αληθειες ετσι,εκτος αν δεν καναμε μεταγραφες τον αυγουστο απο δανεικους και σαπακια,εκτος αν δεν αργησαμε να ολοκληρωσουμε το ροστερ,αν αυτα ειναι ψεμματα που γραφω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. παντως μιχαλη ουτε εμενα με εκφραζει ο ολυμπιακος στην μπαλα..εχω σταματησει να βλεπω ελληνικο πρωταθλημα..κραζουμε τον γιαννακο στο μπασκετ..αλλα στην μπαλα κανουμε τα ιδια και χειροτερα..αυτη ειναι η αληθεια δυστυχως..οσον αφορα την ομαδα..εχουμε καποιους καλους παιχτες..αλλα δεν γινεται συνεχεια να φτανει αυγουστος για να παρουμε παιχτες..οριστε 2 παιχτες που πηραμε για το κεντρο ηταν ανετοιμοι..τα εχεις δει αυτα σε αλλη ομαδα???επισης πουλαμε οτι καλυτερο εχουμε σε παιχτες και στην θεση τους παιρνουμε δανεικους..μιλαμε γινεται το απιστευτο παντελονιασμα..δλδ να βαλω στο ιδιο τσουβαλι τους αγγελο που τα βαζουν απο την τσεπη τους(και τα ακουν κιολας)..που εχουν ολο το κατεστημενο εναντιον τους..με τον μαρινακη..που παντελονιαζει και ελεγχει 100% το ποδοσφαιρο???ο μαρινακης θα παρει αυτο που του αξιζει σε 2-3 χρονια..απλα θα την πληρωσει η ομαδα..στο ειχα ξαναπει οτι μολις ανεβει ο μελισσανιδης αυτα τελειωσαν..ειδες τι εγινε με τον οπαπ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Συμφωνω για το ποδοσφαιρικο ολυμπιακο, εχει κουρασει αφανταστα εδω και χρονια, ειδικα καποιες χρονιες ειναι αποκρουστικες, απορω πως την παλευουν μερικοι να παρακολουθουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πολύ λάθος η πρώτη σου πρόταση κατά τη γνώμη μου.
    Τραγικά λάθος. Αλλά ok γνώμες είναι αυτές.
    Μόνο που θυμίσου τα μπάτζετ των ομάδων και σκέψου κάτι αντίστοιχο στην καλαθόσφαιρα, και πες μου αν ΔΕΝ θα χειροκροτούσες την προσπάθεια του μπασκετικού Μανιάτη ξερ'γω απέναντι στον Μπερντ σε μια πιθανή ήττα του Θρύλου από τους Σέλτικς 100 - 50.
    Και μην πέφτετε στο παραμύθι των βάζελων περί παράγκας etc.
    Όπως αυτοί στο μπάσκετ όποτε το παίρνουν είναι καλύτεροι, το ίδιο συμβαίνει και στο ποδόσφαιρο με εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Κοιτα γενικα συμφωνω με το δεν γινεται να εισαι ευχαριστημενος οταν τρως 4 γκολ. Δεν γινεται να μενουμε ευχαριστημενοι ρε παιδια οταν τρωμε τοσο φτηνα γκολ, δειχνει λιγο την ποιοτητα της αμυνας και ας τα εφαγε αυτα ο Σαμαρης. Αν ειχαμε εμπειρους αμυντικους(κατ αρχας δεν θα δινανε τοσο ευκολα κορνερ) δεν θα αφηνανε να παει η μπαλα στο κεντρο της αμυνας ολο και καποιος θα ειχε βγει να διωξει. Η ομαδα απο τη μεση και μπροστα παντως ειναι καλη φετος. Βαις-Μασαντο αλλα μεχρι και ο κακομοιρος Σαμαρης που στα κορνερ φταιει πολυ, ηταν πολυ καλοι. Ισως αν επιστρεψει ο Αβρααμ καποια στιγμη μες την χρονια στρωσει και η αμυνα μας. Προσωπικα θα συνεχισω να βλεπω μπαλα, φετος εχουμε καλο υλικο, εδω ειδα περυσι με το ροστερ-χαλι. Η Λυων Σαββα εχει βαλει τρελο χρημα. Η Πορτο εχει τη δυνατοτητα να δινει υπηκοοτητα σε ο,τι βραζιλιανο παρει, γι αυτο βγαζει ταλεντα ολη την ωρα. Αν σε 1 χρονο ο,τι βραζιλιανο παιρναμε μπορουσαμε να τον καναμε ελληνα τοτε θα ειχαμε γεμισει τετοιους και εμεις και θα τους μοσχοπουλουσαμε φτιαχνοντας ροστερ σιγα σιγα. Αλλο να ψαχνεσαι με τα ελληνικα τελαντα και αλλο με βραζιλιανους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Προσωπικη μου αποψη οι αμιγως μπασκετικοι φιλαθλοι (και υπαρχουν τετοιοι) ειναι διαφορετικοι απο αυτους που προτιμανε τη μπαλα. Απο εκει και υστερα το θεμα δεν ειναι μονο αν τρωμε 4αρες στην ευρωπη απο τα μεγαθηρια, αλλα κυριως πως τις τρωμε, εδω και χρονια τωρα. Η χθεσινη καθιζηση του 2ου ημιχρονου ηταν οτι επρεπε για να σιχαθω το ποδοσφαιρο για αλλα 3 χρονια τουλαχιστον. Γενικα το ποδοσφαιρο σαν προιον εχει υποβαθμιστει πολυ στην Ελλαδα και δε λεει μια 20ετια σχεδον να το παιρνει ο ολυμπιακος ρε φιλε σερι, οπως το ιδιο δεν ελεγε και για το βαζελο στο μπασκετ αντιστοιχα. Αλλο να εισαι μια δυναμη που συνηθως υπερισχυει και αλλο να εχεις το πρωταθλημα στο τσεπακι πριν καν αρχισεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αν ο Μελισανιδης ειχε τοσα λεφτα για πεταμα θα ειχε παρει την Αεκ πριν πεσει. Σιγα μην ανεβει και παρει η Αεκ πρωταθλημα ρε συ Κωστα, δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα. Μαζευουμε ο,τι καλο υπαρχει απο ελλαδα και εχουμε και στο τσεπακι τα λεφτα του C.L. Τρελο πλεονεκτημα. Πως θα φτιαξει ροστερ η Αεκ? Αφου ο,τι καλο στην Ελλαδα θα το εχουμε παρει ηδη. Για μενα θελει τουλαχιστον 5ετια η Αεκ και γερα λεφτα για να μας κοντραρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. αν το ψαξεις λιγο καλυτερα θα δεις οτι ο μελισανιδης εχει οσα λεφτα εχουν ολοι οι αλλοι μαζι..τα λεφτα του c.l απο του χρονου δεν θα ειναι στανταρακι..τεσπα εδω ειμαστε και θα δουμε την συνεχεια..προς το παρον ο μελισανιδης εχει δωσει 700εκ για τον οπαπ..δεν τα λες και λιγα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Δεν αμφιβαλλω οτι ο Μελισανιδης εχει λεφτα, αμφιβαλλω αν θα τα βαλει στην Αεκ. Και ο Μαρινακης επενδυσε 500εκ για στολο αλλα δεν επενδυει τοσα σε Ολυμπιακο. Στα κερδη μας σαν συλλογος βασιζομαστε. Εκει η Αεκ δεν μπορει να μας κοντραρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ναι, και πιθανά ο Αργύρης να έπαιρνε τα ίδια με τον Πάρις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Σάββα, μη τρελαθούμε αδερφέ, σε σέβομαι και το ξέρεις, κάνουμε "ιντερνετική" παρέα από την εποχή του Μελάγιες στο RP οπότε δε χρειάζεατι να επεκταθώ... Αλλά ξέρω να διαβάζω και αν δεν αντέχω κάτι, είνα να με βγάζουν τρελό ή ότι δε ξέρω να μιλώ καλά την ελληνική. Για να μη πάρω όλο το κομμάτι, κάνω copy αυτό που μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι :"τοτε συγνωμμη αλλα εσυ και πολλοι ομοιοι σου ριχνουν τον πηχη,νιωθοντας ευχαριστημενοι"

    Ποιοι είναι οι "όμοιοι μου" ρε φίλε, για να καταλάβω... Κοίτα, έχω ξεκαθαρίσει τη θέση μου εξ' αρχής. Για μένα ο Ολυμπιακός είναι ΕΝΙΑΙΟΣ. Τελεία και παύλα. Ζεις στη Βόρειο Ελλάδα και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχει καμία σχέση με αυτά που βλέπω καθημερινά, που μένω Πειραιά... Για παράδειγμα, ξέρεις ότι η κούπα της Ρώμης είναι στο μουσείο στο Καραϊσκάκη και οι άλλες δυο στη μπουτίκ της ΚΑΕ (ήταν τουλάχιστο)? Ανοίκει λέει στην ΠΑΕ... Θα τσακώνομαι μέχρι εσχάτων με όποιον χωρίζει τον Ολυμπιακό σε τμήματα, λες και είναι άλλη ομάδα. Για μενα δεν υπάρχει "ποδοσφαιρικός" ή "μπασκετικός", σόρυ κιόλας. Ήμουν αντίθετος (ξέρω-ξέρω, μαλάκας και ρομαντικός) από την πρώτη στιγμή που η ΚΑΕ (ξανα)έφτιαξε άλλο σήμα. Ξέρεις λοιπόν, ότι είναι θέμα δικαιωμάτων και όποιος το χρησιμοποιεί το 'original' (αυτό που χρησιμοποιούν όλα τα άλλα τμήματά μας) πρέπει και να καταβάλει το αντίστοιχο ποσό στον Ερασιτέχνη? Γιατί λοιπόν να το αλλάξουμε? Παίζουν ΠΟΛΛΑ που τα sites δε θα τα γράψουνε ποτέ και ο κόσμος στο Λιμάνι (δε διαχωρίζω, το λέω γιατί απλά είμαστε δίπλα...) τα βλέπει και στραβώνει. Καταλαβαίνω την ξενέρα όλων σας για τον Βαγγέλα και τις μεθόδους του, σε πολλά είμαι μαζί σας, αλλά και σε άλλα είμαι μαζί του και δε με ενδιαφέρει αν κάποιον τον χαλάει αυτό... Αναρωτιέμαι πόσο, έχει βοηθήσει η ΚΑΕ τον Ερασιτέχνη, όμως..? Σκεφτήκατε ποτέ όσοι κατηγορείτε έτσι τους οργανωμένους (και μη πάμε στις μαλακίες που κάνουν, αυτά τα έχω καταδικάσει ΧΙΛΙΑΔΕΣ φορές), στο γιατί δε πατάγανε το πόδι τους ΣΕΦ και αν είναι κάτι που έχει σχέση με το τελευταίο που ανέφερα? Γιατί η ΚΑΕ ακόμη δεν έχει φύγει από τον ΟΠΑΠ όπως θέλει ο κόσμος του Ολυμπιακού? Και πιάνω τα της ΚΑΕ, γιατί θεωρούμαι "μπασκετικός" τώρα, έχει πολλά ράματα και η γούνα της ΠΑΕ...

    Για μενα, ο Ολυμπιακός είναι ΕΝΑΣ και όποιος έχει τάσεις ελιτισμού, είναι απέναντί μου. Όμοιός μου είναι αυτός που αγαπά τον Ολυμπιακό, αλλά δεν ξεχωρίζει και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, δεν φασίζει (ας μην ανοίξουμε και αυτλη την κουβέντα...).

    Τώρα αν είναι ηττοπάθεια, να γνωρίζεις που φτάνεις και να βλέπεις κάποια καλά στοιχεία, που δε τα έβλεπες με τίποτα πριν το ματς, το αφήνω να το ξανασκεφτείς...

    ΥΓ: "αλλα πες μου να ξερω να μην ξαναγραψω για πραγματα που σε πειραζουν"

    ΑΚΥΡΟ! Δεν έχω βάλει ΠΟΤΕ και ούτε θα βάλω φίμωτρο σε κάποιον... Θυμάσαι σε ποιον μιλάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Για οσους δε το εχουν δει, γευση απο προπονησεις...
    http://www.youtube.com/watch?v=VUbx042PI3k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. μπορει να το διατυπωσα λαθος,ναι οι ομοιοι σου ηταν λαθος παραδειγμα..
    απλως απο χθες καποιοι προσπαθουν να κανουν το ασπρο-μαυρο.
    δεν ειχα διαθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. το θεμα ειναι τζο οτι αυτες οι ομαδαες επενδυουν τα λεφτα που κερδιζουναπο το τσαμπιονς λιγκ-απο μεταγραφες-απο σπονσορες-απο εισιτηρια-απο τιβι......
    αν επενδυσεις θα κερδισεις,νομος γενικος της ζωης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ακριβως.. οσο για την μπαλα πιο πανω δεν ξερω,αλλα αν μπεις στο online store του jordan ολο και κατι καλυτερο θα βρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. αντε κι οπου να 'ναι ξεβρωμιζει ο τοπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Μπήκα ρε το πρωί, αλλά δεν έχει μπάλες.
    http://www.jumpman23.com/shop.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. πως το λες αυτο?πιστευεις θα ειμαστε πιο ετοιμοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Tι θελει να πει ο ποιητης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. εσυ σιγουρα εχεις καταλαβει!μαλλον επειδη το εγραψα με σωσυη ορθογραφια μπερδευτηκες!γεια να ξαιβρομισοι ω τωπωσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Αστο μη το τραβας τοσο. Η συγκρουση δεν εβγαλε ποτε τιποτα εξαλλου. Καποια φαινομενα βεβαια πρεπει να εξαλειφονται εν τη γεννεση τους, αλλα ας μη πουμε τιποτα παραπανω, ειδικα εδω μεσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. σωστος!τα διαγραφω κιολας!απλα ειμαι πολυ φωτρισμενος συναισθηματικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. οντως δεν ειναι για να λεγονται στο ιντερνετ (οπως και πολλα αλλα)....αλλα πρεπει να λεγονται αλλου και να οδηγουν σε συμπερασματατα για το ποιοι τους θελουν πως ηρθαν στο προσκηνιο ποιοι τους χρειαζονται κλπ... τιποτα αλλο γιατι οντως το ιντερνετ δεν ειναι για πολλες κουβεντες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. http://www.sport24.gr/Paraxena/o_pio_proikismenos_paikths_ths_mpartselona.2417837.html χαχαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Τώρα γιατί φαίνεστε ως Guest δε μπορώ να το καταλάβω... Συμφωνώ με Μήτσο,όμως 1000%...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. εγω και η φωνη ειμαστε απλα σβησαμε τα μνματα για να μην ξεκινησει πολιτικη κουβεντα εδω μεσα.τελικα δεν σβηστικαν απλα εμφανιζομαστε σαν guest!αν θελεις μιχαλη μπορεις να τα σβησεις!δεν υπαρχει προβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Μάγκες, πολιτική κουβέντα είναι όταν μιλάμε για δημοκρατικές καταστάσεις και "διαμάχες". Εδώ δυστυχώς πια, έχουμε πάει αλλού... Και γω ΞΕΝΕΡΟΜΕΝΟΣ τρελά είμαι σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. εχουν περασει 4 ωρες και δεν εχω ηρεμησει ακομα.ο,τι και να πω θα ειναι εν βρασμο!οποτε καλυτερα ας μην μιλησω σημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. 4 ώρες? Έχασα κάτι άλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. 4 ωρες απ την ωρα που ποσταρα εδω μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. σας ειπα,οι ισπανοι δεν παιζονται,πλακα κανουν...
    τζαμπα δεν πονταρα ο χεστης,φοβηθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. η τσοντα στο ισπανια/σερβια δεν εχει οριο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. τι εγινε ρε παιδια??δεν εχω καταλαβει τπτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. πως να το χασει η ισπανια οταν εκαν πλακα-χαβαλε και συντηρηση;
    με σβηστες μηχανες θα το παρει..
    2,75 εδινε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ενταξει στον ημιτελικο απεναντι σε γαλλια/σλοβενια δεν θα ειναι ευκολα..εγω εχω παιξει κροατια απο αρχη 51 αποδοση και περιμενω να περασει στους 4 για να παιξω κοντρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ημιτελικος ναι,αλλα η ισπανια φαινεται οτι τωρα φορτσαρει και θα δεις οτι οποιος και να περασει(σλοβενια)θα εχει γερη τσοντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ο σοφος κοντεψε να πεσει απο την καρεκλα σε ταιμ ουτ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. http://www.gazzetta.gr/basketball/article/542934/koryfaios-o-petrovits-apon-o-gkalis-pic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. pain and gain...
    δες το και θα με θυμηθεις...
    αληθινη ιστορια,αμερικανια που διαδραματιστηκε πριν 16-17 χρονια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. το εβαλα watchlist!thnx savvas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Aυτο το βλεμμα της αγελαδας που εχει ο Μπεγκιτς ωρες ωρες με τρελαινει. Φανταστειτε να χανουμε κανα κρισιμο ματς στη ευρωλιγκα και να τον βλεπουμε να κοιταει ετσι σα χαμενος στο παγκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. μεγαλο ματς σλοβενια/γαλλια..πολυ ξυλο..οι σλοβενοι οπως παντα λουζερς..το χασε ο μαλκοβιτς με την επιμονη του να βαζει τον λακοβιτς πανω στον παρκερ..πρεπει να του εβαλε γυρω στους 15 ποντους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. εμενα δεν μου το βγαζετε απο το μυαλο και μακαρι να με διαψευσει..
    ο παικτης ειναι μεγαλη παπατζα,τρωει ταπες μονος του στο ταμπλο και αλλα τρελλα που ειδα..
    δεν μου δειχνει καμια εμπιστοσυνη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Θα δωσει καποια πραγματα, αλλα μπορουσε να γινει και καλυτερη επιλογη σιγουρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. και ο ντραγκτις που με μας ξεκολωθηκε ολο τον ηρωα ηθελε να κανει.στο τελευταιαο διλεπτο εκανε 3-4 λαθη μαζεμενα συν κανα δυο αιρμπολ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Τι αμυνα τον παιζαν οι Γαλλοι και τι εμεις ομως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ρε φιλε και ο σερμα καποια πραγματα εδινε και πιο οικονομικα..
    εγω αυτο τονιζα με τοσα λεφτα που κοστισε επαιρνες καλυτερο σιγουρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Σε αυτο συμφωνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ναι αλλα δεν ξεχνω και τα 3 τριποντα που εβαλε με προσευχη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Καλημέρα!
    Δεν υπήρχε internet στην περιοχή μου από χθες το απόγευμα και δεν πήρα χαμπάρι πολλά πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Η διαφορά πλέον είναι ότι ο δολοφονημένος είναι Έλληνας.
    Να μιλήσω με χρησμούς:

    1. Σιγά η πατρίδα κοιμάται... Για την κάλυψη των δολοφόνων.
    2. Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει. Πάντα έτσι θα ζει με τα λαμόγια της και τη διαφθορά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Δεν βλέπουμε sky ρε φίλε. Μόνο μνημονιακά κανάλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ούτε εγώ τον ήθελα, αλλά το κάνω γαργάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Καλύτερες επιλογές:
    1. Βασικό 5άρι εθνικής Γαλλίας
    2. Βασικό 5άρι της Ρίγα
    3. Βασικό 5άρι Μπουντούτσνοστ

    υ.γ. On August 9, 2013, Lawal signed a one-year deal with the Latvian League team VEF Rīga. Του χρόνου, ελεύθερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Κι αυτός ο εξαίρετος νέος, αν μπορούσε θα έγραφε το πριόνι ως "πρηώνη".
    http://news247.gr/eidiseis/koinonia/eglima/dolofonos_rafhnas_o_ti_den_kovotan_to_eksarthrwna_kai_to_ekova_me_prioni.2416953.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Η σύγκρουση πλέον μας οδηγεί σε εμφύλιο αλλά είμαστε ιστορικά και πολιτικά ανώριμοι για να το διαγνώσουμε. Ακόμα είναι αρχή και θα προκύψουν κι άλλα θύματα.
    Τα κατάφεραν οι Βορειοευρωπαίοι να μας διχάσουν.
    Το ίδιο προσπαθούν να κάνουν και στον υπόλοιπο Νότο της Ευρώπης: Ιταλία και Ισπανία. Η Πορτογαλία είναι στο πακέτο προσφοράς της Ιβηρικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Τι να τον κανουμε τωρα? Εκτος και αν φυγει ενας απο τους 2 μαυρουκους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Εμεις τι κανουμε ειναι το θεμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ρε παίδες, ο Lawal είναι ίδιο στυλάκι με Dunston. Για μενα είναι προφανές ότι είναι αντικαταστάτης του Σέρμα και όχι η επόμενη επιλογή, από Davis. Στο κάτω-κάτω και ο Αμερικάνος, του χρόνου ελεύθερος θα 'ναι... Εμένα δε με χαλάει καθόλου. Με το σκεπτικό που ανέφερα, είναι αναβάθμιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Τι σχεση εχει ο Λαβαλ με τον Μπεγκιτς? Παιχτικα και σε χαρακτηριστικα... Ουδεμια... Για Αζινκα να το καταλαβω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. http://www.redplanet.gr/basket/exei-akomh-provlhma-sto-gonato-o-mayroeidhs.2417620.html Δηλαδη τωρα συγνωμη αλλα μαυτα που διαβαζουμε εμεις φταιμε? Ρε κοουτς αφου το παιδι δε μπορει. Δε μπορει να παιξει καν αφου τρεχει με το γονατο. Και οταν τον εβαλες να παιξει παλι δε μπορουσε. Αρα γιατι τον κραταμε? Οποιος βρει την απαντηση θα μεινει στην ιστορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Γιατί έχει συμβόλαιο ρε Πέτρο και δεν δέχεται να το σπάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. πανευκολο ερωτημα!σου απαντησε ο μακ!εχει συμβολαιο καλα δεμενο!ηξερε τι εκανε!!!εμεις τον παρακαλαγαμε να ερθει και μας τυλιξε σε μια κολλα χαρτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ο ντραγκιτς εκνευριστικος!κουτουλαγε συνεχεια στους ψηλους!την μπαλα δεν την εδινε ουτε με αιτηση!πολυ προβλεψιμο παιχνιδι!αυτος ο μπεγκιτς 4-5 φορες ηταν μονος του και δεν του εδιναν πασα!ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. αφου κι εδω τσακωνεσαι ρε!πλακα μας κανεις???ΑΡΑ ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΦΙΛΕ!χαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ο γεωργακης παει δανεικος!τωρα το διαβασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. παιδια μ εκεινα τα φιλικα που τα εγραφε καποιος εγινε τπτ?θα μπορεσουμε να τα δουμε ολοκληρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Καλύτερα να πάρουμε Τζόρτζε Γκάγκιτς και να διώξουμε Μίρζα Μπέγκιτς. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. παλι εκανε καλο ματσακι ο γκαγκιτς..ρε μπας???πλακα κανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Είχες γράψει στην αρχή των σχολίων αυτού του θέματος ότι πιστεύεις ότι τους έχουμε τους βάζελους σε ΣΕΦ χωρίς κερκίδες και σου απάντησα πώς δεν τους έχουμε σύμφωνα με το δικό μου σκεπτικό.
    Διάβασε τώρα και τη γνώμη του Τριαντάφυλλου:
    http://www.sport24.gr/Columns/triantafillos/twra_eynoei_ton_panathhnaiko.2419048.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. αυτο μπορω να το επιβεβαιωσω και εγω :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. εφαγα τη ζωη μου για το εν λογω κουτσουρο..
    κομματι απο τα λιγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. εννοεις οτι πρεπει να παει δανεικος και αγυριστος;;
    δεν πιστευω να θεωρεις οτι ο παικτης αυτος εχει κατι να δωσει;
    οχι στον οσφπ στο μπασκετ γενικα...
    στο διπλο μεταξυ μας στον παγκο θα ηταν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. To σκεπτικο δε το ειδα και δε ξερω σε τι ακριβως αναφερεσαι, εχω χαθει λιγο με τα διαφορα replies, αν το θεμα μας ειναι αν θελουμε ή οχι τον Λαβαλ στη θέση του Μπέγκιτς στην ομάδα, η αποψη μου ειναι παρολο που ξερετε ποσο τον γουσταρω, πως οχι δε τον θελουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Παντα και για ολα, ακομα και οταν δε φταιω παλι εγω φταιω... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Αναλύω σύντομα φίλε Τζίμη:
    1. Ο Μαυροειδής δεν θα παίξει πριν τη νέα χρονιά. Άρα, μένουμε με 3 πεντάρια από τα οποία θα παίζει ο Ντάνστον 30 λεπτά τουλάχιστον.
    2. Αν τραυματιστεί ο Μπέγκιτς που μου φαίνεται κομματάκι άγαρμπος ψηλός, θα μείνουν Σίμονς και Ντάνστον. Ο Σίμονς μπορεί να είναι ντουλάπα, αλλά δεν ξέρουμε πώς θα τα καταφέρει απέναντι σε Λάσμε που είναι ταχύτατος.
    3. Θα έχουμε πρόβλημα στην άμυνα της θέσης 4 και πολύ φοβάμαι ότι θα παίζουμε με Ντάνστον στο 4 και Σίμονς στο 5 πολλές φορές. Κάτι που απεύχομαι. Αν γίνει όμως θα τους κάψουμε και καλό θα ήταν να έχουμε έναν σέντερ τύπου Γεωργάκη για ενδεχόμενους τραυματισμούς και συμμετοχή στα εύκολα παιχνίδια του πρωταθλήματος ώστε να ξεκουράζει αυτούς που θα τραβήξουν κουπί όλη τη χρονιά.
    4. Όπως είδα κάποιες φάσεις του Πέτγουεϊ, εικάζω ότι ο τύπος δεν έχει μάθει να παίζει μέσα στη ρακέτα. Μικρός ονειρευόταν να γίνει ο Βινς Κάρτερ αλλά δεν του έκατσε.
    5. Ελπίζω να πάει δανεικός ο Γεωργάκης αλλά να πάρουν έναν ταλαντούχο Έλληνα στο 5 αν μπορούν.


    Όλοι οι ψηλοί μας στο 5 εκτός του Ντάνστον είναι αργοί. Ο Μπέγκιτς μαρκάρει καλά πιο αργά 5άρια σαν τον Κρίστιτς, αλλά δεν μπορεί να μαρκάρει πιο γρήγορα και δυνατά σαν τον Αζινκά.
    Η ομάδα χρειάζεται 2 προσθήκες:
    Ο Λοτζέσκι είναι περιττός με την έλευση Χριστοδούλου για μένα.
    Ένα τριάρι μαυρούκο σαν της Φωνής να τρώει σίδερα στην άμυνα όπως ο Παπανικολάου κι ένα δυνατό αμυντικά 4άρι που να μπορεί να παίξει και στο 5.
    Εκτός....
    Εκτός κι αν μετατοπιστεί ο Πέτγουεϊ αμυντικά κι επιθετικά στο 3 ώστε να πάρουμε ένα 4άρι με τα χαρακτηριστικά που αναφέρω παραπάνω και την χρησιμοποίηση του Λοτζέσκι μόνο στην Ευρώπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Δεν εννοώ ότι έχει να δώσει σε μας. Απλώς δεν υπάρχει άλλος.
    Διάβασε παρακάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. πιτσα και πουπουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Δεν τον θέλουμε ρε παιδιά.
    Μαλακία πόστ έκανα, μην μπερδεύεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Mak ας ειναι, δε μπορει να εχεις 3 παιχτες με εντελως ιδια χαρακτηριστικα στην επιθεση. Ο Λαβαλ μαλιστα παρολο που ειναι εντυπωσιακοτατος μπροστα, πισω ειναι λιγο παραλιας ωρες ωρες. Δε θα κανουμε τωρα σα τους αρχοντοχωριατες που επειδη κατι ειναι σε προσφορα πανε και το παιρνουν και ας μη το εχουν αναγκη. Αν φυγει ενας απο τους 2 μαυρουκους για καποιο λογο (ελπιζω ο Ντανστον για κανενα λογο και ποτε), τοτε το ξανασυζηταμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Έλα το βρήκες το σχόλιο.
    Διάβασε τι απάντησα στο Μήτσο παρακάτω.
    Ο Λαβάλ, είναι ευκαιριάρα. Η μόνη ένσταση ίσως αφορά το χαρακτήρα του.
    Ήταν πάντως πρώτη επιλογή του Πεδουλάκη σε περίπτωση που πήγαινε ο Λάσμε στην ΤΣΣΚΑ. Αλλά μάλλον είχε καλό μάνατζερ ο Στεφάν τελικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Ο πρωτος που μιλησε για Λαβαλ εδω περα και μαλιστα φουλ ενθουσιασμενος ωσαν αλλη ρουβιτσα ημουν εγω. Τωρα απλα δε χωραει. Αμα φυγει ο Σιμμονς το ξανασυζηταμε, αλλα αυτος δε θα θελει 300 χιλιαρικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. σωστα ολα αυτα που λες αλλα πιστευω οτι ο γεωργακης δεν μπορουσε ουτε στα ευκολα ματς της α1 να βοηθησει.ειναι κοντος,αργος,αστοχος και κατα την γνωμη μου ελαχιστα εξελιξιμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Τώρα γιατί επανέφερες την πρωτιά σου;
    Δεν την αμφισβήτησε κανείς.
    Ο Σίμος καλύτερα να μη φύγει γιατί είναι αμυντικός βράχος ενώ ο Λαβάλ δεν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Ναι, αλλά όταν δεν θα έχεις λύσεις, θα σου κάνει για μερικά λεπτά στην Ελλάδα.
    Πέρσι για παράδειγμα, παρακαλούσαμε να μην τραυματιστεί ο Χάινς.
    Ελπίζω να μην λέμε τα ίδια για τον Ντάνστον φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Την πρωτια την ανεφερα πανω στο ευκαιριαρα που επαναλαμβανεις συνεχεια, ωστε να σου θυμισω οτι ξερω πολυ καλα για τι παιχτη μιλαμε. Αυτο σου λεω οτι τωρα οι 2 μαυρουκοι που πηραμε ειναι καλοι αμυντικοι και εχουν παρομοια χαρακτηριστικα με Λαβαλ στην επιθεση. Επομενως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Επομένως, να φύγει ο Μπέγκιτς και να έρθει ο Λαβάλ με κοινοτικό/νιγηριανό διαβατήριο του χρόνου το καλοκαίρι.
    Αυτό λέω.
    Στην επίθεση ο Λαβάλ έχει το ίδιο ποστ παιχνίδι που έχει ο Μπέγκιτς. Στην άμυνα ψηλά είναι χειρότερος. Στην άμυνα χαμηλά ίσως είναι καλύτερος επειδή είναι πιο κοντός και πιο γρήγορος.
    Άρα, η ζυγαριά μου βγάζει Λαβάλ για τα παιχνίδια με τον Πάο που κρίνουν τα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. den kanei ρε συ το παιδι!ουτε για τα φιλικα!!!τι παει να πει?θα παιξει ο πετγουευ 5 και θα μοιραστουν στο 4 πριντεζης-περπε και στο 3 παπι-λοτζεσκι.(στα ευκολα ματς ετσι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Διαφωνω, νομιζω 2 παιχτες στο 5 ειναι υπερακετοι για να κοντραρεις το βαζελο στο αθλητικο κομματι. Θες και ενα παιχτη που να ματσαρει γενικα καλυτερα με πιο ψηλα και βαρια κορμια και να σου δινει αλλα στοιχεια στο παιχνιδι. Ο Μπεγκιτς ας πουμε μπορει να σου δωσει το ευκολο μπλοκ και να σου γεμισει τη ρακετα περισσοτερο απο τους μαυρουκους και ας μην ειναι τοσο νευρωδης. Αυτο που καποιος απο αυτους στη κακη του μερα δε θα στο δωσει, ο Μπεγκιτς το εχει εκ φυσεως λογω σωματοδομης. Ακομα και το ειδος του ποσταρισματος που θα σου προσφερει ο ενας που ειναι περισσοτερο λογω ογκου, μπορει να σου χρειαστει σε καποιο παιχνιδι περισσοτερο απο το ποσταρισμα νευρου. Ειναι ολα θεμα ματσαρισματων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. δεν σου κανει αυτο που λεω προφανως.προτιμας τον γεωργακη που τρωει ταπες απ το ταμπλο και κανει μονος του βηματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Ο Μπέγκιτς στο πρώτο 15λεπτο θα έχει 3 φάουλ λόγω βραδύτητας. Θυμήσου το όταν έρθει η ώρα.
    Μετά, θα μείνουν οι Ντάνστον και Σίμονς να παλεύουν με Λάσμε, Γκιστ, Φώτση, Μπατίστ, Λουκά.
    Ο Πινγκ Σανγκ δεν πιάνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Αχαχαχαχα πραγματικα το παιδι ειναι τελειως αμπαλο. Σταθηκα σε κατι που ειπε ο Μακ ομως. Σε περιπτωση που ο Χριστοδουλου οντως εχει δικαιωμα συμμετοχης, τοτε ισως πραγματι ο Λοτζεσκι να περισσευει και να ηταν χρησιμοτερο να παρουμε ενα τριαρι οπως ο Ραιτ που μασαει σιδερα στην αμυνα. Καλη σκεψη, αλλα μονο εδω μεσα θα μεινει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. σ αυτο που λες με τα φαουλ εχεις μεγαλο δικιο.το ειδαμε εξαλου και στο τουρνουα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Σου έκανα ολόκληρη ανάλυση ρε Μήτσο.
    Τι να μου κάνει όταν σου λέω ότι ο Πέτγουεϊ δεν ξέρει τη θέση 4 και τη θέση 5, ότι ο Πρίντεζης είναι βαριεστημένος, ότι ο Πέρπε δεν έχει τις ικανότητες για 4άρι, ότι ο Παπαπέτρου δεν είναι έτοιμος για Α1 πόσο μάλιστα για ντέρμπι κι ο Λοτζέσκι είναι δυάρι φλοράλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Ετοιμάζεται ο Χριστοδούλου.
    http://www.redplanet.gr/basket/ksekinhsan-oi-diadikasies-gia-ellhniko-diavathrio-se-xristodouloy.2418893.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ναι σωστος σ αυτο που λες!εγω μενω στο αν μας κανει ο γεωργακης η' οχι!τα αλλα ολα σωστα ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Κατσε ρε Μακ εσυ εβαλες και ολα τα 4ρια τους μεσα. Εχουμε και Πετγουευ, Πριντεζη. ακομα και τον Αγραβανη που λεει ο λογος. Και πως ξερουμε τι rotation θα κανει ο Μπαρτζω και εχουμε προεξοφλησει οτι θα εχει 3 φαουλ στο 15λεπτο ο Μπεγκιτς? Κατσε να δουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Είδες τελικά που δεν λέω μαλακίες αν δεις συνολικά το σκεπτικό μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Δηλαδη πετγουει Πριντεζης δε παιζουν τιποτα αμυνα? Και παιζει ο Φωτσης και ο Λουκας απο το βαζελο? Μη τα βλεπεις μονοπατα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. νταξει μακ.επειδη δεν μπορουμε να συνενοηθουμε κανω πισω.λεμε για τα ευκολα παιχνιδια της α1 κι αν θα μπορουσε ο γεωργακης να βοηθησει σ αυτα η' οχι.τωρα αν με πας γενικα,το καταλαβαινω αυτο που μου λες.δλδ στα ντερμπυ με τον βαζελο θα σε βοηθησει ο γεωργακης?ολα αυτα που ειπες τα καταλαβα και συμφωνησα.διαβασε την πρωτη απαντηση.συμφωνησαμε απ την πρωτη στιγμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. ναι καλο αυτο!και δειχνει να τον υπολιγιζει απ την αρχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. χαχαχαχα!αντε παλι!(δεν ειπα ποτε οτι λες μαλακιες).συμφωνω σε ολα αυτα που λες!ΣΕ ΟΛΑ!ο γεωργακης ηταν το θεμα μας νομιζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. και με τα τωρινα δεοδομενα πως θα μπορουσε να παιξει η ομαδα αν θα τραυματιζοταν καποιος ψηλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Διάβαζε τι γράφω.
    Από τους δικούς μας έγραψα.
    Δεν έγραψα από τους βάζελους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Ευτυχώς που το παιδί είναι τόσο καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Ε ναι αλλα μιλας για τα παιχνιδια με το βαζελο και σου λεω και εγω οτι και αυτοι εχουν παρομοιες αδυναμιες και οτι γενικα οι ομαδες ματσαρουν το ιδιο. Εσυ εστιαζεις μονο στο τι μπορει να παει στραβα με εμας και παρουσιαζεις το βαζελο σαν υπερομαδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Σιγά μην κάνει ο Γεωργάκης για το βάζελο.
    Θα ξεμείνουμε από ψηλούς κάποια στιγμή και τότε ΜΟΝΟ μπορεί να χρειαστεί ο Γεωργάκης. Αλλιώς, ας πάει δανεικός και στην Άνω Ραχούλα.


    υ.γ. Το ΜΟΝΟ δεν σημαίνει ότι είμαι ΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. μπορει κι αυτοι να εχουν τραυματισμους,ο μαυροκεφαλιδης δεν μαρκαρει,ουτε κι ο μπατιστ πια οσο καλα μαρκαρε!εγω πιστευω γβαινει η σουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Αυτοι εχουν απλα Γιανκοβιτς που γεφυρωνει το 3 με το 4 και ειναι καλος παικτης και εκει ισως εχουν ενα αβανταζ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Όταν επιθετικά οι βάζελοι αλλάζουν 5 παίκτες πάνω σε 2 αμυντικούς μας μόνο, θα γίνει το έλα να δεις.
    Ο βάζελος στους τελικούς ήταν υπερομάδα. Θυμάσαι να τον απειλήσαμε καθόλου στο σκορ; Ίσως είναι καλύτερος φέτος με τις συγκεκριμένες προσθήκες και ξεκούραστους κάποιους παίκτες του που παίζουν κομβική σημασία στα ντέρμπι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Δεν αναφέρομαι στην άμυνα του βάζελου αλλά στην επίθεσή του απέναντι στη δική μας άμυνα.
    Να συννενοηθούμε κάποια στιγμή ρε παίδες.




    υ.γ. Ρε Σάββα, εσύ κατάλαβες τουλάχιστον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. στο 4 θα εχουμε θεμα.στο 5 βγαινει και με 2 παικτες!εκει θα εχουμε το προβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. ειχαμε στα χερια μας δυο ιερα τερατα της αμυνας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να δώσουμε δανεικό το Γεωργάκη.
    Αυτό λέω με μια πρόταση και κλείνω εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Μη συγκρινεις την ομαδα που επαιζε με Παουελ και Σερμαντινι(?) και ενα Χαινς διαλυμενο μια ολοκληρη χρονια και με το μυαλο ηδη στη ΤΣΣΚΑ με την ομαδα που εχουμε τωρα. Εχουμε γεματη φροντ λαιν, αλλα και περιφερεια πλεον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή