Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Ξεκινάμε...!

Έλα να ξεκινάμε, λέμε, έπαθα στερητικό σύνδρομο χωρίς το χαρακτηριστικό bap-bap της σπυριάρας στο παρκέ!

Κοίταγα αργά χθες βράδυ, τα περισσότερα αθλητικά sites, να ασχολούνται (μα συνεννοούνται ρε φίλε?) με τα ρόστερ των ομάδων της Ευρωλίγκα, μια μέρα μόλις πριν την έναρξη του Ευρωμπάσκετ, ο κόσμος να τσιμπάει και να βάζει τα δικά του φαβορί για F4 (!!!) και έξυνα το κεφάλι μου, με απορία...
Τι διάολο, μόνο εγώ θεωρώ σπουδαίο θεσμό το Ευρωμπάσκετ? ΟΚ, είμαι και γω με αυτούς που λένε ότι θα έπρεπε να γίνεται ανά 4 και όχι ανά 2 έτη, για πολλούς λόγους (κούραση, τραυματισμοί, έλλειψη "μεγάλων" ονομάτων κτλ), αλλά ρε μάγκες, οι πρώτες μνήμες που έχω από αθλητισμό είναι από ΣΕΦ και όχι από Καραϊσκάκη, από Εθνική Ελλάδας και όχι από Θρύλο... Πως να το κάνουμε, αυτή ειδικά την Εθνική, τη λατρεύω! Το 1987, ήμουν 9 χρονώ παιδάκι αλλά ακόμα έχω έντονο το impact αυτών των αγώνων... Πολύ έντονο όμως!

Οπότε, από αυτή εδώ τη γωνιά θα κάνουμε κράτει, και θα ασχοληθούμε με Ευρωλίγκα όταν έρθει η ώρα, τώρα έχει κάτι άλλο! Γιατί είναι από τις σπάνιες εκείνες στιγμές, που μπορείς να κάτσεις με τους βάζελους φίλους σου άνετα στον καναπέ, χωρίς φόβους τσακωμού και παρεξήγησης, έχοντας μάλιστα την άνεση να πανηγυρίσεις εσύ μια καλή άμυνα ή ένα τρίποντο του Μπράμου (έχει clutch ικανότητες και το κάνω πολύ κέφι αυτό το παιδί) και εκείνος ένα πεταχτάρι του Πριντ. 

Είχαμε κάνει ένα post, κατά τη διάρκεια που η Εθνική βρισκόταν στο Καρπενήσι και ουκ ολίγες φορές, επίσης, στα comments πιάσαμε κουβέντα για τις επιλογές (αγωνιστικές και μη) του συμπαθή Ιταλού coach μας. Ω γέγοναι- γέγοναι, λοιπόν και πάμε τώρα να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.

Σταράτα σας μιλώ, την φετινή ομάδα την έχω στα φαβορί. Καλά κάνουν άπαντες στην ομάδα και κρατάνε χαμηλούς τόνους, αλλά εγώ θεωρώ ότι έτσι πως έχουν τα roster των ομάδων, αυτή τη στιγμή, ο,τιδήποτε εκτός 4άδας θα είναι αποτυχία! Ανάποδα ξεκινώντας, 4η: Μια χαρά 3η: Επιτυχία 2η: Δε το συζητάω, Ντούπερ! και 1η: Δε χρειάζεται καν να μπω σε κόπο, επεξήγησης... 

Από εκεί και κάτω, θα μιλώ για αποτυχία. Όλα τα λεφτά είναι ως γνωστόν το χιαστί παιχνίδι, οπότε βάρδα μη γίνει καμιά στραβή με μας (γιατί στραβές θα γίνουν έχω την αίσθηση και όχι λίγες...). Γιατί την Φιλανδία, sorry, αλλά την έχω ικανή να ανακατώσει τα πράματα. Η Τουρκία, έχασε ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο της πριν την έναρξη (Ονάν) και λογικά την έχουμε, η Ιταλία είναι ένα ακόμη "θαύμα" του Πιανιτζιάνι και τη Ρωσία όσο και να θέλω να την υπολογίζω, λόγω φανέλας, παράδοσης και λοιπών διόλου ευκαταφρόνητων παραγόντων, δε μπορώ μετά το απερίγραπτο χάλι των φιλικών... 

Θα 'θελα αυτό το χιαστί να είναι με τα Σκόπια, παρόλο που ο Μακάλεμπ έλλειψη stopper στα guards, θα μας βάλει πάνω από 20 (σιγουράκι)... Αν και τους φοβόμουν μέχρι πριν λίγο καιρό, θεωρώ δύσκολο πια και με πιο ψύχραιμη ματιά, να πιάσουν στον ύπνο κόσμο και κοσμάκη, οπότε ναι το ρισκάρω... Την Ισπανία, sorry ξανά, αλλά θες λόγω κόμπλας (έλα μάγκες, ας το παραδεχτούμε, όσο αχώνευτοι και να είναι...), θες λόγω πραγματικότητας, σα Νο1 φαβορί την τοποθετώ...

Από εκεί και πέρα, Ελλάδα, Γαλλία, Σερβία, πιστεύω ότι και θα αποτελούν τους άλλους τρεις διεκδικητές των μεταλλίων. Ξέρω ότι η Σερβία, πάει χωρίς "ονόματα", αλλά έχει πορνόγερο και ναι, θα τολμούσα και εδώ να πάρω το ρίσκο και να τους συμπεριλάβω στους δυνατούς. Γιατί δυνατοί θα είναι σίγουρα, το θέμα είναι κατά πόσο γρήγορα θα δέσουν και θα αποκτήσουν το winning attitude... Ναι, αν σας φέρνει κάτι σε προ-διετίας Ολυμπιακό αυτό, κάναμε την ίδια σκέψη! Πάντως, ο Ντούντα είναι ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ο καλύτερος και εμπειρότερος προπονητής όλων, άρα από εκεί οι Σέρβοι παίρνουν πολλά points, που νομίζω ότι θα βγουν και στο court. 

To τρίο, Λιθουανία-Σλοβενία-Κροατία, δε το υποτιμώ με τίποτα, αλλά δε μπορώ να δω αυτή τη στιγμή για ποιο λόγο θα μπορούσαν να απειλήσουν την τετράδα που ανέφερα πιο πάνω? Αφήνω ένα μικρό παραθυράκι δε, για τους Ισραηλινούς (μου αρέσει το ρόστερ τους), αλλά είναι αλήθεια, με λιγότερες πιθανότητες από την τελευταία τριάδα... Από εκεί και πέρα το χάος... 

Να δούμε, θα πέσω μέσα? Και αν ναι, πόσο? Στοίχημα δεν παίζω, αλλά μου αρέσει να βάζω (κυρίως με τον εαυτό μου). Σημασία έχει παίδες, ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, από σήμερα το απόγευμα, τα διχτάκια θα αρχίσουν πάλι να ματώνουν (πόσο κλισέ Θεεεεε μου!) και οι γυναίκες μας να μουρμουράνε!!!

Περιμένω τα δικά σας rankings, σχόλια και στοιχήματα.


395 σχόλια:

  1. ισπανια χωρις δευτερη σκεψη..
    η εθνικη μπορει τελικο αρκει να μην βρεθει στα χιαστι με τους ισπανους..
    σλοβενια λογω εδρας,ενω οι υπολοιποι για μενα κυμαινονται στο ιδιο επιπεδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ένα πολύ ωραίο κομμάτι από τον Στέφανο Τ. για την εθνική: http://www.sport24.gr/Columns/triantafillos/ta_syn_kai_ta_plhn_ths_ethnikhs_gia_to_metallio.2395090.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aν ειχε παρει Βουγιουκα αντι Καββαδα θα ημουν πιο αισιοδοξος, αλλα και τωρα στα φαβορι ειμαστε. Θεωρω οτι οι Ισπανοι ειναι παλεψιμοι αν και πρωτο φαβορι σιγουρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοιτάχτε τα t-shirts της Nike που φοράνε οι νιούφηδες στην φωτό... Πάλι σε έξοδα θα μπω ρε φίλε και χθες που πέρασε η γυναίκα μουαπό την μπουτίκ για μια φόρμα, δε τα είδε πουθενά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτο σκεφτηκα κι εγω με το που τα ειδα!και γαμω τα μπλουζακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λιθουανια ,σλοβενια κτλ. παντα ξεκινανε με αγριες διαθεσεις και μετα ξεφτιζουν!πιστευω η εθνικη θα εχανε ευκολα μονο απο ισπανια!μακαρι αν γινει αυτο να γινει τουλαχιστον στον τελικο!οι υπολοιποι δεν με τρομαζουν καθολου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλα βγηκε ο θεος ο τρινκιερι και ειπε οτι απ την σουηδια ηξερα τον γερεμπκο και τον ΙΚΕΑ???χαχαχαχαχα θεος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mη τα κακομαθαινεις, λεγε και κανενα οχι... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για Ολυμπιακό? Δε μπορώ ρε φίλε... Τους χαίρομαι να τους βλέπω στα ερυθρόλευκα! Χωρίς πλάκα, έχω απαγορεύσει να φέρνουν στα παιδιά ρούχα με χρώμα πράσινο... Δεν έχουν ούτε ένα (ούτε εγώ δηλαδή)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eμ τη δικη σου ταυτιση επομενως ικανοποιεις οποτε μη παραπονιεσαι για τα εξοδα, χαχαχα!!! Εγω εχω κατι ωραια πρασινακια μουρλια παντως... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να δω με το καλο οταν κανω εγω τι θα κανω γιατι δεν εχω τετοιο κολλημα με τα ρουχα της ομαδας και θα δεχτουνε τα μελλοντικα παιδια μου πολλα περιεργα δωρα ειμαι σιγουρος....μια χαρα μπλουζακια εχω σε αποχρωση πρασινου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Oι τουρκοι αγκομαχουν απεναντι στους φιλανδους, λετε να εχουμε καμια εκπληξη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να και ο Κακιούζης με t-shirt ΘΡΥΛΟΣ... χεχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα λεγα, δε τα λεγα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλα ημιχρονο ειναι ακομα, λογικα θα τους καθαρισουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. της φωτο ή του αρθρου που τον δειχνει να την φοραει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ιστορικο ντοκουμεντο! Δε τον συμπαθησα ποτε, αλλα τωρα με το μουσακι και το κοντο μαλλι (αγαπημενο στυλ) παλευεται, ηρθε στον ολυμπιακο και εγινε ανθρωπος! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτές από πάνω βρε apo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. να δουμε πως θα τα παμε με 4 παιχτες στο 1-2(μαζι με μπραμο)......επρεπε να αφησει εξω τον περπερογλου ή τον φωτση αντι του κατσιβελη...τεσπα αντε να δουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εβαλε απλα το εμφανιζει καθυστερημενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ούτε εγώ, για αυτό και έκανα σα τρελός όταν το έμαθα, να δω φωτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ηθελε refresh για να τις βγαλει ρε....οκ κολλησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το ψιλιάστηκα, αλλά είπα να σε ρωτήσω να σιγουρευτώ μήπως και εννοούσες κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό είναι το άγχος όλων μας, από ότι καταλαβαίνω Νέρι, αν και ο Τριαντάφυλλος έδωσε μια εξήγηση... Αν δε το διάβασες ακόμη, χτύπα το link πιο κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. βλεπω αυτη την φωτο και μου φευγει μεγαλο μερος του αγχους για την νεα χρονια....μαζι με τους αλλους που λειποουν φυσικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προσωπικα το θεωρω σωστη κινηση γιατι ειναι στη λογικη του ενος τουρνουα, οπτε παιρνεις αυτους που ειναι πιο χρησιμοι για ενα τουρνουα. Ο Κατσιβελης δεν ειναι ακομα παιχτης που μπορει να κανει τη διαφορα, ουτε να δωσει τοσα πολλα σε ενα αποκλειστικα κοματι του παιχνιδιου (αμυνα π.χ.). Μου αρεσει που η ομαδα ειναι γεματη στο 4-5, αλλα θα προτιμουσα Βουγιουκα αντι για Καββαδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. βλεπω αυτη την φωτο και μου φευγει ενα μεγαλο μερος του αγχους για την νεα χρονια...μαζι με τους υπολοιπους τους παλιους εννοειται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ναι το διαβασα,μια χαρα τα λεει...εχω μια ενσταση ομως... ο σπανουλης θα παιζει 35 λεπτα?Καποιος να τον ξεκουρασει υπαρχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συνεχιζει το καροτσιασμα της Τουρκιας απο τους φιλανδους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και γω αυτή την ένσταση είχα αν θυμάσαι... Μια λέξη, ΤΡΕΜΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. δεν ξερω τι παιχτηκε με παππα...αλλα αυτος ο παιχτης για μενα ειναι ο μονος που μπορει να μπει στον ρολο του σπανουλη(και για το μελλον)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. το μαζεψαν οι τουρκοι...αλλα ειναι πολυ κακοι στην αμυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αμα συνεχισουν ετσι δε τους σωζει τιποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. χασανε...να η πρωτη εκπληξη....σερνονταν οι ΝΒΑιερς χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Toυς χρωσταμε και εμεις ενα καλο καροτσιασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τα λεγα, δε τα λεγα (χεχε)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν έχω φορέσει ποτέ ΚΑΜΙΑ απόχρωση, πράσινου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο παιχτης Μπουρουσης απλα δεν υφισταται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Που χάθηκες εσύ ρε μάστορα!? Όλα καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τρεξιμο πολυ Μιχαλαρα μου... Γιαννη οσα και να βαλεις μπροστα δεν αλλαζουμε γνωμη για σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θα διαφωνησω αγαπητε, ειναι επιπολαιος ωρες ωρες, αλλα απο την τριαδα που εχουμε αυτη τη στιγμη στους ψηλους ειναι μακραν ο πιο αξιπιστος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ο πιο αξιοπιστος σε τι? Ετυχε σημερα και τα εβαλε... Κακο λοου ποστ παιχνιδι, πλεον δεν παιζει και την αμυνα ψηλα που επαιζε. Αμα ηταν ο Κουφος σαυτη την ομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Το ποσταρισμα του ειναι αξιοπρεπες, εχει φτιαξει εδω και καμποσα χρονια τελειωματα και με το αριστερο. Επισης ειναι σε συγκριση με τον Μαυροκεφαλιδη πολυ πιο σκληρος και σε αμυνα και σε επιθεση. Με Καββαδα δε το συγκρινω καν, γιατι εχει πολυ δρομο μπροστα του ο Βασιλης. Ακομα δε μπορω να χωνεψω οτι αφησε εκτος Βουγιουκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εγώ μάγκες ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ να βλέπω με τίποτα τον λούζερ! Τι νωθρότητα είν' αυτή ρε? Θα στείλω συγχαρητήριο τηλεγράφημα στον εφευρέτη, γιατί απλά, ΔΕ ΘΑ ΑΝΤΕΧΑ να τον βλέπω ΣΕΦ κάθε βδομάδα... Λαμπάδα θα του ανάψω που τον πήρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Οποιος τον παιζει το μονο που εχει να κανει ειναι να τον ποσταρει συνεχεια, δεν αντεχει στο σπρωξιμο το παλληκαρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χαχα, πραγματικά όμως. Βουτυρομπεμπές ολκής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Θα σου πω εναν και μονο λογο που νομιζω οτι στηριζει βασιμα τη θεωρια μου. Τοσα χρονια ειλικρινα δεν εχω δει καποια, σημαντικη, βελτιωση απο το παιδι. Απο τοτε που επαιζε στην ΑΕΚ και τον πηραμε ο ιδιος παιχτης ειναι. Οκ βελτιωσε λιγο τα τελειωματα του που λες(αλλα και με ποιους αντιπαλους ετσι). Δηλαδη βαλτου τον Μπεγκιτς και πες μου εκει αν θα τα βαλει. Αντε και λιγο το σουτ του απτην κορυφη. Σε ατομικο επιπεδο εμεινε στασιμος παιχτης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θα συμφωνούσε και ο Στηβ μαζί σου, χεχε! Μακ, το πήρε το ποτάμι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Οχι εισαι πολυ αδικος φιλε, ο Μπουρουσης οταν ηρθε απο την ΑΕΚ δε ποσταρε σχεδον ποτε. Επαιζε μονο προσωπο στο καλαθι. Εχει φτιαξει αξιοπρεπεστατο παιχνιδι με πλατη και παιζει πολυ καλη αμυνα ψηλα, ενω ειναι και πολυ καλος ριμπαουντερ. Το μονο κακο ειναι οτι παρα το υψος του δεν ειναι τοσο βαρυ κορμι και μπορεις να τον σπρωξεις, αλλα καμια συγκριση με νωθροκεφαλιδη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ρε παίδες, οι Άγγλοι πήραν το Ισραήλ???? Ήμαρτον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γιατι ρε συ τι ειναι το Ισραηλ? Σιγα τους παιχτες που εχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ε όχι και σιγά τους παίκτες που έχει ρε Φωνή? Τάιους, Πνίνι, Οχαγιόν, Χαλπερίν... Δηλαδή οι Άγγλοιποιους έχουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τον ελιαχου ξεχασες. Ε δεν ειναι και τιποτα παιχταραδες αυτοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δεν είπα ότι πάνε για μετάλλιο ρε αδερφέ, αλλά από τους Άγγλους?! Μιλάμε για ανέκδοτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μια μετρια ομαδα ειναι που μπορει να χασει απο το καθενα, οπως και εγινε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο Πριντεζης καλυτερα να κουρεψει το καγκουρομαλλο και να παιξει λιγο μπασκετ μου φαινεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. "Σπανούλης στον Παπανικολάου και κάρφωμα. Φάση που έχουν κάνει τα τελευταία δυο χρόνια, οι δυο τους, πολλές φορές..."


    Τι το θελε ο speaker τώρα αυτό? Μαχαιριά στην καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πέρπε on fire! Μακάρι να τον δούμε έτσι φέτος, θα τον χρειαστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εμ τα ελεγα εγω οτι ο Περπε πρεπει να ειναι στη 12αδα, σου δινει επιλογες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Εχουμε νεο Παπ που θα κανει μεγαλυτερα οργια, believe it...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Σ'αυτό μαζί σου ήμουν. Ο συμπαίκτης σου νομίζω δε τον ήθελε, χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ο πριντ συνεχιζει την φετινη τραγικη χρονια..
    ειδικα αμυντικα ειναι για κλαματα..
    φαινεται εμεινε στην περσινη δουλεια και χρονια..
    πολυ αδουλευτος και πολυ ρεμπελο τον βλεπω..
    ο καιμακογλου οταν μπαινει δενει ολη την αμυνα.
    αν τον ειχαμε θα καναμε οργια..κριμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Δυστυχως δεν μπορω να διαφωνησω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Οι Κροατες δε κατεβηκαν καθολου? Μονο ο Ζοριτς βλεπω εκανε κατι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ποσο θα μου λειψει να βλεπω ταπες την ωρα που επιθετικος παει αμεριμνος για το λει απ στον αιφνιδιασμο....

    αλλα ειπαμε οπου βρεθουμε του υπενθυμιζουμε γιατι πρεπει να γυρισει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ασχετο εχετε παρατηρησει οτι και στο ακροπολις αλλα και σημερα σε πολλες φασεις αναφερονται στον Σπαν σαν αρχηγο.

    οι βαζελοι πρεπει να βγαζουν καντηλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. τωρα που χωρισε και με την γυναικα να δουμε πως θα τον μαζεψουμε.
    εκεινο το γαμημενο καλαθι στην Κωνσταντινουπολη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ναι αλλα η Αγγλοι ειναι κατω του μετριου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Χώρισε? Από την Βιβή?? Ωωωωωωωχχχχχχχχ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. αν ηταν αλλος θα ελεγα ολοι δικαιουνται μια κακη βραδυα αλλα επειδη τον ξερουμε....να αγιασει ο τρακης και δεν λεω οτι ειναι ασχετος τα εχουμε ξαναπει.
    θελω παρα πολυ να τον δω στα χιαστη παιχνιδια κατι μου λεει οτι θα γελασουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. οχι τοσο ωστε να μη μπορουν να νικησουν τους μετριους οπως φανηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Aπο τις αρχες του καλοκαιριου Μιχαλη μου... Δε σε βλεπω ενημερωμενο ομως και ανησυχω! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ναι το διαβασα τυχαια πριν καμια βδομαδα σε κανα 2 site

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καταλαβες ετσι? Πιο πολυ το μυαλο στο να ακουει σκυλοκαψουρικα ή στις γκομενες θα το 'χει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Είναι αλήθεια Πετράν μου, δε το έχω με αυτά... Πρέπει να βάζω τη γυναίκα μου, να μου λέει τι και πως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ελα μωρε το λετε και το ξανα λετε και εγω μαζι σας γενικα για τα σκυλαδικα αλλα τωρα δικαιολογειται να ακουσει και κανα καψουροτραγουδο...
    ο Πετ που βγαζει και ολοκληρο προγραμμα δηλαδη τι να πουμε.
    απλα ο πριντ δεν δουλευει το ιδιο οπως πριν ας ξανα ξεκινησει δουλεια και ας ακουει ακομα και στην προπονηση παολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ααααα, εδώ θα συμφωνήσω με apo! Αν φας πακέτο και δεν ακούσεις σκυλάδικο, απλά δεν καψουρεύτηκες ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Πειτε με περιεργο, αλλα για εμενα δεν ειναι τυχαιο που οταν ειχε κοντοκουρεμενο το μαλλι εκανε τη καλυτερη χρονια της καριερας του. Ειναι ολα ενδεικτικα του σε τι mentality βρισκεται ο αλλος. Με αυτο το καγκουρομαλλο που εχει τωρα και τις εμφανισεις σε Κωστοπουλους και σια εμενα μου βρωμαει το ολο σκηνικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Την πρωτη φορα, οχι καθε φορα, φανταζομαι το πακετο θα το εχει φαει στο παρελθον ηδη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. καθε φορα... ειναι κατι σαν εθιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Μπα εγω αυτο το λεω αλλιως... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ε κάτσε ρε μαν, πόσες φορές στη ζωή σου καψουρεύεσαι? Άλλο έχω γκόμενες, άλλο κάνω 888αρια για κάποια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αυτο λεω και εγω, μια, επομενως λογικα αυτο πρεπει ηδη να εχει συμβει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Εγώ πάντως όταν πήγε στον αχώνευτο τον Κωστόπουλο, μια λέξη άκουγα... Βιβή... Μαζί του είμαι. Η κάψα, είναι ιερό πράμα για έναν άνδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ε πλακα κανουμε τωρα... δεν περναει αλλιως χαχα

    επισης αν βγεις πιεις κανα ποτακι ή κανα ουζακι και μετα πας σε κανα bar-club και τα ακουσεις μια χαρα ακουγονται και μετα απο κανα 2 ποτα εκει ακουγονται και με τα ματια που χορευουν οι γκομενες χαχαχα


    αν μπορειτε πειτε μου οτι εχω αδικο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Το χοντραίνεις τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Αν αυτη ειναι η καψουρα του, τη κατσαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ναι αλλά με το ζόρι περνάνε του 73 πόντους, αν θυμάμαι καλά από τα φιλικά τους. Παίζει και αυτό φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Θα αναβαθμιστει ο Αγραβανης, ουδεν κακον αμμιγες καλου... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Σκέψου να 'χαμε πάρει Βλάντο... Εκεί μιλάμε για ΤΟ πυραυλοκίνητο γκομενέτε (όχι αν μπορείς, κοίτα την στα μάτια)! Δε θα άντεχα να την βλέπω ΣΕΦ, τζάμπα το εισητήριο θα πήγαινε...
    Πετράν, εσύ που τα ξέρεις αυτά, η Μουστάκα έχει ακόμη τον μικρό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. μου αρεσει οταν αναλυουμε καθαρα μπασκετικα το ματς που προηγηθηκε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Α με αυτην τα εχει αυτος? Τουμπανο, αλλα πολυ ψωναρα φαινεται. Ουστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ε ναι τι μπρικια κολαμε... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ααααα, εδώ έχεις άδικο. Για "μπάλες" μιλάμε και εδώ... Σπυριάρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Καλά, εμένα δε θα με χαλούλου-καθούλου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. δεν φταιω εγω περασα τα φοιτητικα μου χρονια σε ενα μερος που το αλκοολ ερεε και ολα τα μαγαζια ( εκτος ενος ροκαδικου και των ουζερι) επαιζαν τετοια... τι να κανω τα εχω συνηθισει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ρε παιδιά, αυτοί οι Λιθουανοί δεν έχουν guard της προκοπής ή μου φαίνεται..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ειναι πρεμιερα ασε να παιξουν ολες οι ομαδες 2-3 ματς και βγαζουμε πιο ασφαλη συμπερασματα...ασχετο ειναι η ιδεα μου επειδη τον συμπαθω ή το rotation του coach σημερα ηταν πολυ καλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Για καροτσιασμα ειναι μονο αυτες ρε Μιχαλη, ετσι ουτε εμενα με χαλαει, αλλα δεν ειναι ανθρωπος να πεις μια κουβεντα ή να μοιραστεις πραγματα. Αυτες θελουν βιτρινα και εφε, κεκαλυμενες πορνες φιλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ηθελα να δω λιγο παραπανω Καββαδα. Ο Μαυροκεφαλιδης ηταν αθλιος και αφου εκανε την τραγικη επιλογη να αφησει εξω το Βουγιουκα για το Καββαδα, επρεπε να υποστηριξει λιγο παραπανω για εμενα την επιλογη του. Αν και ετσι οπως τα βλεπω μαλλον ο Μαυροκεφαλιδης επρεπε να ειχε παρει το πουλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Σε αυτή την ηλικία Φωνή, αν ψάχνεις για "άνθρωπο να πεις μια κουβέντα", έχεις θέμα! Καλά κάνουν τα παιδιά... Καρότσιασμα και μόνο λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. δεν ξερω για αυτην αλλα για κατι αλλες λιγο λιγοτερες "επωνυμες" το κεκαλυμενες ειναι περιττο.

    παντως μην το λες για ολες δεν αποκλειω μια lifestyle γκομενα να την παλευει και σαν ατομο γενικα δεν κρινω μονο απεξω αν και τις περισσοτερες φορες ετσι ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Αν εχεις λιγο ματι, τις καταλαβαινεις μονο απο το υφος τους, δε χρειαζεται καν να τις συναναστραφεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Εγώ βλέπω πάντως Ντούντα στην άκρη του πάγκου και με πιάνει κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. καλα εχω συναναστραφει με πολυ ωραιες γυναικες που δεν ηταν μονο ωραιες...
    αλλα ευτυχως με καμια Lifestyle και ντεμεκ επωνυμη οποτε υποθετικα μιλαω για αυτες...αν ξερεις κατι παραπανω απο πρωσοπικη εμπειρια μην μας το κρυβεις...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Οι Ιταλοί πατάνε τους Ρώσους στο ημίχρονο και οι Γάλλοι χάνουν από τους Γερμανούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. δεν προλαβα να δω το ματς της εθνικης....παντως ο μαυροκεφαλιδης απο τα στατιστικα που ειδα βοηθησε στα ριμπαουντ...θελω να πω οτι τα νουμερα δειχνουν μια καλη παρουσια...ή ηταν τοσο τραγικος??Παντως βλεπω οτι ολοι χρειαζονται και βοηθανε στο σκοραρισμα...ειμαστε πολυ ισορροπημενοι σε αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. "ποσο θα μου λειψει να βλεπω ταπες την ωρα που επιθετικος παει αμεριμνος για το λει απ στον αιφνιδιασμο...."

    ...Αχ ρε Ακερ...ακυρο... αλλα αυτο μου ηρθε στο μυαλο..:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Σιγουρα απο ολα τα ειδη υπαρχουν και δε σημαινει οτι μια ομορφη ειναι και επιφανειακη νομοτελειακα. Απλα η βιτρινατη γκομενα με ενα βλεμμα και 2 κουβεντες εχει κανει μπαμ. Ειδικα αμα εχεις συναναστραφει με τετοια στο παρελθον και σαν αλλος ρομαντικος ηλιθιος εχεις προσπαθησει να την φερεις στα ισα της. Τωρα για επωνυμη, οχι δεν εχω καποια εμπειρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Δε ξερω ποτε τα πηρε, μπορει οταν ειχε κριθει πλεον το ματς και παιζαμε για το χαβαλε, γενικα ηταν σχεδον αορατος στο ματς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. για το μονο που στεναχωριεμαι ειναι που δεν πονταρα στην σιγουρη χρυση ισπανια φιλε μιχαλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Α ρε Ντούντα τεράστιε! Πολύ ωραίο το μπάσκετ που παίζει με τα μικρά Σερβάκια συν τον Κρστιτς. Μπράβο!!


    Το τούρνουα θα έχει πραγμάτικα πολλές εκπλήξεις και αυτό φάνηκε από την πρώτη αγωνιστική κιόλας που μόνο εμείς και οι Ισπανοί δε στραβοπατήσαμε (και οι Σλοβένοι, αλλά τους έβγαλαν την πίστη οι Τσέχοι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ναι ενταξει, αλλα να μη μιλαει η αλλη και βγαινουν και βατραχια, γιατι και ετσι δε λεει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Πρόλαβα ίσα ίσα την 4η περίοδο. Αλλά ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ. Και ειδικά στα πλάνα που έδειχνε από τα τάιμ αουτ και ακουγόταν η γνωστή αγριοφωνάρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Να μη ξεχασω να πω ποσο εμετικο μου φανηκε το γεγονος πως ενω παιζοταν παιχνιδι εκαναν διακοπες για διαφημισεις. Εχουν ξεφυγει εντελως εκει στον ΑΝΤ1 μου φαινεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. O Μαυροκεφαλιδης επαιξε ακομα πιο γατισια απ οτι τον θυμομουν. Ειχαν κατι σεντερ που ο Μπουρουσης τα ποσταρε συνεχεια για πλακα και ο Μαυροκεφαλιδης δεν πλησιαζε καλαθι. ΚΑτι αποπειρες για σουτακια απο τα 4 μετρα και με το ζορι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ευτυχως το ειδα απο λινκ και δεν καταλαβα τι εγινε αλλα ακουγα οτι συνεχεια το εκοβε ο ΑΝΤ1 ε? Φαντασου να ηταν και κανα ματς που κρινοταν στο ποντο... Πρεπει να φανε κραξιμο για να μην επαναληφθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. E ναι βασικα ηταν γελοιο το ολο θεμα, ακομα και ο ιδος ο εκφωνητης ζητησε συγγνωμη σε καποια φαση. Ελεος δηλαδη με τα φραγκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. http://www.redplanet.gr/podosfairo/karol-tha-synexisw-na-doyleuw-sklhra.2398117.html Eγω με μπαλα δεν εχω πολλα παρε δωσε... Ειχα αλλα μαυτα που βλεπω στο ποδοσφαιρικο τμημα ολο και απομακρυνομαι... Δε μπορω ομως, οφειλω ομως να παραδεχτω αυτον τον καταπληκτικο ανθρωπο Ροι Καρολ. Απο τοτε που επιασε το πεναλτυ με την Ρουμπιν, και μετα στον επαναληπτικο μεσα στο Ναο τραυματιας να βγαζει τα απιαστα, θα μπορουσε να γινει πρωτος μαγκας... Δεν το εκανε. Δε πουλησε ποτε ολυμπιακοφροσυνη. Ο ορισμος του επαγγελματια. Κριμα που δεν ηρθε νωριτερα (πριν τον Αντωνη που παιζαμε με Φανη Κατεργιαννακη, Κλεοπα Γιαννου κτλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Εντομεταξυ δεν το εχει δει κανενας στον ΑΝΤ1 χαχαχα! Εγω πλεον απολαμβανω μονο ξενες περιγραφες και ας μην ξερω τι λενε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Eγω ξερω οτι ο Βλαντο παιζει πολυ μπαλα τελευταια... Και οχι μονο με Χριστινα!!! Και γυμναστριες εχει βγαλει που βγαινουν τηλεοραση και γενικα "ασχολειται" το παιδι... Και καλα κανει αμα περναει, ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. http://www.redplanet.gr/basket/article2398235.ece/BINARY/w620/mavroeidis.jpg Αυτος εδω τι κανει ρε παιδια? Βαρη? Η σηκωνει μισοκιλα?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Παρατηρησε τους μυες του, εχεις η δεν εχεις μεγαλυτερους στα χερια? Θεε και κυριε ποσο αγυμναστος ειναι μπασκετμπολιστας ανθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Αααααααααααααααααααχαχαχαχα! Βαρβάτο 5αρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Άξιος και ας πήγε βάζελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Νταξ μη ξεχναμε οτι ειναι και 2.10 ο ανθρωπος. Γυρω στα 10 κιλα μου κανουν εμενα. Προφανως κανει ωμους με πολλες επαναληψεις, δε κανει ογκο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Θελει λιγο μυικη μαζα η αληθεια ειναι. Εμενα μου κανει πολυ εντυπωση πως επαγγελματιες αθλητες που το μονο που εχουν να ασχοληθουν ειναι το σωμα τους δε μπορουν να μεταμορφωσουν τον εαυτο τους. Τοσα χρονια ιδιο σουλουπι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Δες σε ενα βιντεο που τρωνε ολοι μαζι, ο Σιμονς ποσος ειναι... Που ειναι στο ιδιο στυλ με Μαυροειδη ανατομικα... Ποιον να σπρωξει ο Μαυρο ομως? Ενω Καβαδας χωρις να λεμε μεγαλα λογια εχει 2-3 στοιχεια που χρειαζεται το 3ο 5αρι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Εμενα μου αρεσει πολυ ο Καββαδας, πιστευω οτι αμα δουλεψει μπορει να γινει πολυ καλος, αλλα οσον αφορα την εθνικη ο Βουγιουκας επρεπε να ειναι στη 12αδα για εμενα χωρις συζητηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ρε τον γκαγκιτς το μεγαλο σερβικο ταλεντο..παλευει να βαλει ενα διποντο..ακομα δεν το εχει καταφερει..στο τριτο ματς το χει στανταρακι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Ο Περπερογλου σου αρεσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Oσο βλεπω τον Μαυροκεφαλιδη να παιζει ετσι ειλικρινα μου γυρναει το ματι, με Βουγιουκα θα ειχαμε αλλον ενα βαρυ σεντερ να μπορει να σπρωξει μεσα στη ρακετα και να ποσταρει σαν ανθρωπος και οχι σα μπαλαρινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. μια χαρα ειναι παντα μου αρεσε..αλλο που εκανε κακη χρονια..αμα εχει χτυπησει τωρα ο βασιλης θα παιξεις εσυ ασος??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. για τον γκαγκιτς ομως δεν μου λετε..τον ειδατε???εννοω οχι στο γιουτιουμπ..στο ματς..αυτο ειναι το νεο αστερι που τον θελαμε και για τριτο???αυτος δεν μπορει να στριψει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Ε τι να σου πουμε για τον Γκαγκιτς? Συζητηθηκε καποια στιγμη το ονομα του και μετα ξεχαστηκε, σιγα το ντορο που εγινε. Εμενα αλλωστε δεν ηταν ποτε πουλεν μου, εγω για Ντανστον και Λαβαλ φωναζα. Νομιζω ο Μακ τον ειχε προτεινει και φανηκε αξιοπρεπης. Προσωπικα δεν εχω παρακολουθησει Σερβια, αλλα γενικα δε μπορεις να κρινεις ενα παιχτη που δε τον ξερεις καλα απο 2 παιχνιδια ουτως ή αλλως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Εγω ειχα βγαλει αλλη 5αδα με 4 γκαρντ αν θυμασαι οποτε τι με ρωτας για το Σπανουλη? Εγω αφηνα Μπραμο απεξω και μεχρι στιγμης η αποδοση του με δικαιωνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. μα δεν λεω για εσενα..φυσικα και μπορω να κρινω απο 2 παιχνιδια..το παιδι ειναι επιπεδο γεωργακη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Μπορει να εχεις δικιο, δε τον εχω δει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. μαλιστα επειδη δλδ ο μπραμος δεν εχει κανει 2 καλα ματς δεν χωρουσε στην εθνικη??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Σου ειχα εξηγησει τοτε το σκεπτικο μου. Το 3 δεν ειναι μια θεση οπως το 4 και το 5 που χρειαζεσαι 3 παιχτες (ασχετα που οπως τα καταφερε ο Τρινκιερι εχουμε 4 4αρια και εναμιση σεντερ). Οποτε θα επαιρνα απο τους 2 με παρομοια χαρακτηριστικα τον Παπ και τον Περπε που εχει ποσταρισμα να τον συμπληρωνει. Καλος ο Μπραμος, αλλα 3 3αρια ηταν too much για εμενα. Ο Τρινκιερι εκρινε αλλιως και θεωρησε οτι ο Μπραμος μπορουσε να υποστηριξει το 2. Ε δυστυχως δε μπορει οπως φαινεται, οποτε καλυτερα να επαιρνε Παππα για εμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Οι Σλοβενοι νικησαν πειστικα την Ισπανια και νομιζω οτι πρεπει να κραταμε μικρο καλαθι για τα μεταλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. μην σε ξεγελαει η ηττα των ισπανων..
    τα ιδια κανουν καθε φορα..
    μια ηττα για γουρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Μπορει, αλλα οπως ειπα και τις προαλλες στα δικα μου ματια δε φανταζουν ανικητοι. Και ειμαι απο τους λιγους που δεν τους αντιπαθουν, οποτε δεν το λεω για να τους μειωσω. Αν και θεωρω οτι θα εχουμε σοβαρο προβλημα στο 5 οσο δυσκολευουν τα παιχνιδια, επομενως παιζει να κανει παρτυ με εμας ο Γκαζολ. Ο Τρινκιερι πηρε στο 5 μονο ενα καθαρο σεντερ, ενα 4αρο5αρι (πιο πολυ 4αρι) και εναν εντελως ανετοιμο παιχτη. Επισης πηρε για 2 θεσεις (1 και 2) 3 παιχτες, οσους πηρε δηλαδη μονο για το 3 θεωρωντας οτι μπορει ενα 3αρι να το κανει με το ζορι 2αρι. Θα εχουμε θεμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. αυτος ο μαρκ τι μπουλης ηταν και τι παιχτης εχει γινει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. εννοειται οτι με μπουρουση θα γελασει καθε πικραμενος αν βρεθουμε μαζι..
    διπαιστωσα και κατι αλλο.

    με λιγο πιεση η ομαδα μπλοκαρει,η μπαλα δεν κυκλοφορει καλα και εχουμε προβλημα..
    το ματς με τους ιταλους που παιζουν ξυλικι θα ειναι ενα γερο τεστ..
    επισης βλεπω προβλημα και στις αλλαγες,οι παικτες ξεχνιουνται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. εκει στο αμερικα παιρνουν καλα φαρμακα,αλλα εχουν μεγιστη τεχνογνωσια πανω στο αντικειμενο..τα ξερεις αλλα ενα παραδειγμα αξιζει..

    http://www.youtube.com/watch?v=1PeKtyjckQY
    πως να μην γινεις καλυτερος;;
    NBA ετη φωτος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Μόνο εγώ δε συμμερίζομαι τις φανφάρες για μετάλλιο και ''ομάδα με ''Ο'' κεφαλαίο κτλ;''. Αυτό που είδα είναι μέτριες αντιδράσεις στην άμυνα, κυρίως προσωπικές επιθετικές προσπάθειες (και σπάνια πετυχημένα πικ εν ρολ) και το κυριότερο μία ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΗ front line. H Φωνή έχει απόλυτο δίκιο λίγο πιο κάτω που γράφει για τον απαράδεκτο Μαυροκεφαλίδη. Το έσωσε από τα μέσα της 3ης περιόδου -μέχρι εκείνο το σημείο ήταν άποντος- αλλά παίζοντας κυρίως ως 4άρι. Και μιας και τον Καββαδά δε βλέπω να έχει σκοπό να τον βάλει, στην ουσία παίζουμε με 1,5 5άρι (highlight της βραδιάς το χρονικό σημείο κατά το οποίο παίξαμε με Φώτση-Καιμακόγλου ψηλούς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Μονο με swarming οπως επαιξε με ΤΣΣΚΑ ο Ολυμπιακος και επομενως σκυλισια αμυνα θα μπορεσουμε να κρατησουμε τετοιους ψηλους εκτος νερων τους. Στο ενας με εναν ο Μπουρουσης δεν αρκει. Οσον αφορα αυτο που λες για τη πιεση ισχυει ως ενα βαθμο, απο την αλλη βλεπω και μια διστακτικοτητα να τιμωρησουμε τις ανισορροπιες και ετσι ακομα και οταν ανταποκρινομαστε δεν εχουμε κανενα οφελος απο αυτο. Το θεμα με τις αλλαγες ειναι θεωρω πιο απλο, με λιγη παραπανω συγκεντρωση και αφυπνιση απο το παγκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Αψυχολογητος ο αποκλεισμος Βουγιουκα πραγματικα, δε ξερω τι ονειρο ειδε ο Ιταλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. τη διστακτικοτητα την εχω προσεξει και γω..ειδικα ο ζησης εχει μεινει αρκετες φορες ελευθερος μετα απο τριπλα και ξανακανει σπλιτ αουτ..
    λιγο πιο απλο μπασκετ ρε παλικαρια..
    το απλο ειναι και το πιο σωστο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ειδικα αυτο που λες για την τεχνογνωσια και την εξελιξη του παιχτη,σκεψου οτι το μεμφις οταν τον πηρε απο ευρωπη,τον πηρε για να αντικαταστησει τον αδερφο του που πηγαινε στους λεικερς...που τοτε δεν εδειχνε τπτ σοβαρο αλλα τον εμπιστευθηκαν και να τα αποτελεσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Πραγματικα ωρες ωρες ειναι μονοι τους και πασαρουν, η ομαδα ακομα και με προβληματικη για εμενα στελεχωση μπορει να παει μακρυα, αλλα σε παιχνιδια που κρινονται στις λεπτομερειες πρεπει να μπορεις να εκμεταλευεσαι τα παντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. εγραφα εδω οτι ο καββαδας θα ειναι στο βαθος του παγκου,θα τον γυαλισει σαν τον ντανιελ-σαν..
    αρα ο βουγιουκας επιβαλλοταν να ειναι παρων..
    εκτος μαυρο που ειναι αθλιος και ο πριντ ειναι μπλαζε..
    απορω γιατι δεν χρησιμοποιει περισσοτερο τον φωτση που ειναι πιο αξιολογος και απο τους δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. πιστευω στο ματς με την τουρκια θα τον δουμε τον Καβαδα....Αυτο που λες με Παππα πιο κατω...και εγω της ιδιας αποψης ειμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ετισ ακριβως...
    ο μαρκ μπορει να κανει και καλυτερη καριερα απο τον αδερφο του...
    αν και παικτικα εχουν μεγαλη διαφορα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Ο Πριντεζης ηταν συμπαθητικος σημερα για να ειμαστε δικαιοι. Οπως και να χει ο Βουγιουκας επρεπε να ειναι στη 12αδα. Τραγικη αποφαση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Μα οταν αφηνεις ενα παιχτη που εχει παρει ευρωλιγκα και πρωταθλημα και εχει αποδειξει την αξια του εκτος και παιρνεις Καββαδα σημαινει οτι τον πιστευεις, αλλιως δε θυσιαζεις τη θεση ενος εμπειρου παιχτη σε ενα τετοιο τουρνουα για να χρησιμοποιεις το Καββαδα για 5 λεπτα και για ειδικες αποστολες. Δε φαινεται να τον πιστευει ομως μεχρι στιγμης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Απο αυτα που διαβάζω θα ξεχάσω το μπάσκετ..μεγάλος μάγκας ο τρινκιερι..ειναι πανεξυπνος..που να βάλει καββαδα σήμερα που οι Ρώσοι έπαιζαν χωρίς 5αρι..με ανοιγμενα τα φτερά..κραζετε τον ιταλο χωρίς λόγο..σιγά την παιχτουρα τον βουγιουκα..σιγά την απώλεια..ειδικά αμυντικά ειναι ανυπαρκτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. φιλε σιγουρα ο τρινκιερι ξερει περισσοτερο μπασκετ απο τον καθενα εδω μεσα...καποια παιδια εχουν καποιες αποψεις που ειναι σεβαστες και δεν τις λες και λαθος....ολες οι αποψεις ειναι συζητησιμες, δεν υπαρχει λογος ο ενας να προσπαθει να πικαρει τον αλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Γιατι να μη βαλει Καββαδα αφου οι ρωσοι παιζουν χωρις 5αρι να τους βαλει μεσα στη ρακετα τοτε? Αλλα εγω να δεχτω οτι τακτικα δε του κολλαγε, σε ενα τουρνουα ομως που κραταει 2 βδομαδες ενα παιχτη τον βαζεις μεσα και για να νιωθει εντος ομαδας, ωστε να σου δωσει και το κατι παραπανω οταν θα τον χρειαστεις περισσοτερο. Τωρα αν πραγματικα θεωρεις οτι ενα βαρυ σεντερ τύπου Κριστιτς ή Γκαζολ ιδια αντισταση θα βρει σπρωχνωντας το Βουγιουκα και ιδια απεναντι στο Μαυροκεφαλιδη και οτι ο Καββαδας ειναι επιθετικα πιο πληρης απο το Βουγιουκα, παω πασο και ξεχναω εγω το μπασκετ αντι για εσενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Ποιους να βάλει μέσα στην ρακετα;;ο καββαδας;;;ο Ιταλός έπαιξε τακτικά πανεξυπνα και γι αυτο η διάφορα πήγε στους 25..στα βαριά σεντερ τυπου γκασολ και κριστιτς ο Ιταλός έχει την λύση..μην βιάζεται..εδώ δεν έγινε κάνει το ματς..να σπρώξει ο βουγιουκα ε;;;χαχα καλό..προς το παρόν στο ματς με Ρωσία ο Ιταλός έσκισε..άλλο που εσύ δεν το κατάλαβες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Μην βιαζεσαι..εδω δεν εγινε κάν το ματς..σορυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Δε νικησαμε με 25 ομως σε περιπτωση που σου διεφυγε, επομενως τι ακριβως σημαινει οτι υπηρξε καποια στιγμη μια μεγαλη διαφορα μεσα στο παιχνιδι? Μια εικονα τη κρινεις συνολικα. Ναι ο Καββαδας. Γιατι απορεις? Τι αλλο μπορει να σου δωσει ο Καββαδας αν οχι αυτο? Εχει το επιθετικο ρεπερτοριο ή ειναι κανενας αμυντικος ογκολιθος? Εδω εβγαλες τον Βουγιουκα αχρηστο που πηρε ευρωλιγκα προπερσυ με ενα Μπατιστ να παρακμαζει και ενα Μαριτς ανυπαρκτο. Ας τον βαλει λοιπον στο κλιμα της ομαδας αφου ειμαστε τοσο απλες και νικαμε με 20 ποντους. Αστεια πραγματα ειναι αυτα. Μας βγηκε η ψυχη στο τελος και εσυ μιλας για προπονητικο θριαμβο του Τρινκιερι. Οσο για το Βουγιουκα μου δινεις την εντυπωση οτι δε εχεις καμια επαφη με τον παιχτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Για εμένα ειναι λάθος..τον παππα γιατι δεν τον πηρε;;κάτι είδε στις προπονήσεις..λέμε για καββαδα τωρα..αφού τακτικά δεν ειχε θέση τι να κάνουμε..λέει η φωνή για κριστιτς και γκασολ χωρίς να έχει δει τι θα κάνει ο Ιταλός..έχουμε φτάσει σε αυτο το επίπεδο..προφανώς εκεί θα παίξει περισσότερο ο μπουρουσης με τον καββαδα..θέλει πολυ μυαλό δλδ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ''άλλο που εσύ δεν το κατάλαβες..''
    Με κάθε σεβασμό, αλλά παραείσαι εριστικός ρε φίλε. Ο καθένας λέει την άποψη του και τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Πραγματικα θεωρεις οτι ο Καββαδας μπορει να παιξει με αντιπαλο το Γκαζολ και να ανταποκριθει ειτε επιθετικα ειτε αμυντικα? Και απο εκει που ποτε παιζει και ποτε δε παιζει καθολου θα παιξει ξαφνικα με την Ισπανια ας πουμε και δε θα τον πιασει τρικυμια? Και ενας παιχτης σα το Βουγιουκα που εχει βγαλει ολοκληρες σεζον στην ευρωλιγκα και στο eurocup και εχει παρει τιτλους δε μπορει να σου δωσει τιποτα παραπανω. Πασο...


    Υγ. Οσο για το τι θεωρεις λαθος και το πως το εκφραζεις ειναι μια αλλη ιστορια, αλλα εγω προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα να ακολουθησω τον τροπο σου και να γινω και χειροτερος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Το μια στιγμη ειναι απο την αρχη του δευτερου μέχρι το 35 που έφτασε στο πίκ;;;γιατι με αυτο το σχήμα γυρίσεις το ματς και έκανες την διάφορα..δεν μπορω να λέω τα προφανή..σου βγήκε η ψυχή στο τέλος;;;χαχαχαχα..εμένα να δεις που το είχα παίξει στο -8..άμα σου βγήκε τωρα σε αλλα ματς τι θα κανείς;;ο ιαν επιθετικά ειναι καλός αλλα εμείς θέλαμε κάτι άλλο..τωρα για την άμυνα του βουγιουκα σου επιστεφω αυτο που είπες..δεν ξέρεις τον παιχτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Μονοπλευρα τα βλέπεις..τα δικά του εριστικα δεν τα βλεπεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Οταν φτανει η διαφορα με τη Ρωσια που δεν ειναι και καμια ομαδαρα στους 8 και πλεον το παιχνιδι με ενα δυο λαθη ή αστοχιες μπορει να γυρισει στο τελος εγω δε το θεωρω προπονητικη επιτυχια. Για εμενα αυτο ισοδυναμει με βγαλσιμο ψυχης και ας μην κινδυνεψαμε εν τελει. Εσυ αμα θες γραψες και διθυραμβους για τον Τρινκιερι. Οσο για το Βουγιουκα τουλαχιστον ειναι decent στην αμυνα και καλος στην επιθεση. Αν περιμενεις απο ενα κορμι σα τον Ιαν να ειναι τερας αμυνας λυπαμαι, αλλα δε μου λες και ποιος ειναι τρομερος αμυντικος απο τα 5αρια μας για να καταλαβω γιατι σε χαλαει τοσο ο Ιαν. Μονο ο Μπουρουσης ψηλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Ρε φίλε με τον γκασολ κανείς δεν τα βγάζει πέρα..ακόμα να το πιάσεις;;δλδ ο βουγιουκα θα έπαιζε τον γκασολ;;τον καββαδα θα τον βάλει εκεί ενα δεκάλεπτο και όσο μπορέσει..θα παει και ο μπουρουσης..
    Υγ.οταν κανείς εσύ τις ειρωνείες για περπερογλου ειναι καλα ε;;εγω είπα κάτι για γκαγκιτς και εσύ πεταχτηκες χωρίς να αναφέρομαι σε εσένα..ώστε μπορείς να γίνεις και χειρότερος ε;;χμμμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Ποια εριστικα αδερφε? Εσυ γραφεις θα ξεχασω το μπασκετ και αναφερεσαι ξεκαθαρα σε εμενα, ενω κανεις δεν αναφερθηκε σε εσενα, απλα διατυπωσε αποψεις με τις οποιες διαφωνεις. Αυτον το τροπο τον ξερω πολυ καλα πιστεψε με, το αν γενικα δε μιλαω ετσι εδω περα ειναι γιατι σεβομαι το χαρακτηρα του blog. Αν πιστευεις οτι μπορεις να πετας τις ποικιλιες σου και οι αλλοι να κανουν το κοροιδο εισαι γελασμενος ομως. Εδω ειχες τοσο καιρο να μιλησεις και το πρωτο σου σχολιο ηταν "τι εχετε να πειτε τωρα για το γκαγκιτς?". Οχι δεν εισαι καθολου εριστικος, εχεις τις καλυτερες προθεσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Σου απαντησα πιο πανω. Ειχες να μιλησεις τοσο καιρο και το πρωτο σου σχολιο ηταν για το Γκαγκιτς, λες και ειχε γινει κανα σηριαλ. Ποιος ειναι ο εξυπνακιας της υποθεσης λοιπον? Οταν καταλαβαινω τη προθεση σου ομως σου απαντω με τον ιδιο τροπο για να δεις οτι και οι αλλοι μπορουν να παιξουν το παιχνιδι αυτο. Και δεν ειναι καν κατι ο Γκαγκιτς που εμενα με απασχολει, η κακη προεραιση με εκνευριζει. Και η ερωτηση σαν ερωτηση δεν ειναι εριστικη, αλλα ανγνωριζεις κατι απο τον εαυτο σου εκει και για αυτο την εκλαμβανεις ετσι. Το θα ξεχασω το μπασκετ και το δε πηρες χαμπαρι και τα θελει πολυ μυαλο και αλλα τετοια καλυτερα να τα αποφευγεις γιατι ειλικρινα δε θελω να το κανω ροντεο εδω περα. Σεβομαι το Μιχαλη πανω απο ολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Ειλικρινά απορώ έχεις δει καθόλου ευρώ μπάσκετ;;εδώ οι Γάλλοι χάσαμε απο γερμανούς..οι Ισπανοί απο σλοβενους..το Ισραήλ απο Αγγλία..η Ιταλία έχει 2νικες..τα ίδια η φιλανδια..όλες οι ομάδες έχουν την δυνατότητα να σου κάνουν ζημιά...το ίδιο και η Ρωσία..κάτι η χαλαρότητα..κατι ο τραυματισμός του Βασίλη..κατι ο σβεντ που ειναι παιχταρα..κατι οι Ρώσοι που έπαιζαν δυνατά με χαμηλά σχηματα(γι αυτο δεν χωρούσε ο καββαδας)..όσο παίζαμε με μπουρουση κυνηγουσαμε..πήγε ο καρασεφ να μας δουλεψε και επειδη ο τρινκιερι ειναι γατα και τον καταλαβε..εμεισ τον κραζουμε..αυτα ειναι..ι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Το κραξιμο που το ειδες? Το οτι θεωρω οτι ο Βουγιουκας μπορει να προσφερει περισσοτερα και οτι αφου κανεις μια επιλογη πρεπει να τη στηριξεις στοιχειωδως ειναι κραξιμο? Αποψη μου, εχεις διαφορετικη. Πες το χωρις να προσπαθεις να βγεις απο πανω. Σε μια τελικη ο Τρινκιερι δε θα με διαβασει, με εχει χεσμενο βασικα, εδω ειμαστε ομως μια παρεα υποτιθεται. Οταν ο αλλος αναγνωριζει απο εσενα μια προθεση του να την πεις στον αλλο δε θα κατσει με σταυρωμενα χερια και σου επαναλαμβανω δεν εχει να κανει αν τη λες σε εμενα, εχει να κανει με τη προθεση σου. Εγω εδω περα και με το Σαββα εχω διαφωνησει που πολλες φορες ειναι αποτομος και στον Μακ εχω πει προσωπικα οτι μερικες φορες ειναι πολυ δογματικος, αλλα εκφρασεις τυπου "θα ξεχασω το μπασκετ", "αλλο που δε το καταλαβες", "θελει ολυ μυαλο" κτλ μονο απο εσενα εχω δει. Ουτε ειδα ποτε κανεναν να εχει να μπει καμποσο καιρο και το πρωτο του μελημα ειναι να τριψει στα μουτρα καποιου οτι εκανε λαθος καπου. Επομενως κανε λιγο αυτοκριτικη και αν θεωρεις οτι εχεις δικιο σε κατι μαθε να το υποστηριζεις χωρις ακραιες εκφρασεις και χωρις μηδενισμο των αλλων. Εγω οταν αναγνωριζω τετοια προθεση δε την αφηνω να πεσει κατω, λυπαμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Καταρχάς αν χρειαστεί συνήγορο ο μακ θα σε φωνάξει..δεν σε χρειάζεται..το είπα γιατι και αυτός ειχε ποσταρει για τον μουσλι που δεν τον πήρε ο σοφός..ειρωνικά για να πίκ άρει εμένα που του είχα πει οτι ο μουσλι ηταν καλύτερος..εκεί όμως δεν είπες τπτ ε;;εκεί στο ειρωνικό πόστ του μακ δεν θιχτηκες;;;γεια σου αντικειμενική φωνή..μ αρέσει που τα δικά σου τα δικαιολογετσι ωραία..σε χαίρομαι..το σταματαω εδώ γιατι ειναι και αλλα παιδιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Οπως σου γραφω και πανω του Μακ του εχω πει κατ' ιδιαν οτι ειναι πολυ δογματικος και αποτομος φορες. Απο εκει και υστερα αυτο που λες δε το ηξερα και ουτε καθομαι και παρακολουθω σα τη κυρα κατινα εδω περα καθε πικαρισμα. Αλλα ακομα και το πικαρισμα θα μπορουσε να ειναι σε νορμαλ πλαισια αν ηξερες που να σταματας. Μιλας απαξιωτικα ομως και αν δε μπορεις να δεις οτι καποιες εκφρασεις σου ξεφευγουν απο το πικαρισμα, ειδικα με ανθρωπους που δεν εχεις μια εξοικειωση ωστε να μη σε παρεξηγησουν δε μπορω να κανω κατι για αυτο. Μιλας για συνηγορους ενω εγω κρινω απλα ενα γεγονος και μια προθεση και μετα μου λες ειρωνικα γεια σου αντικειμενικη φωνη και με εγκαλεις γιατι δεν εκραξα το Μακ. Τελικα ειμαστε μεγαλα παιδια ή οταν μας συμφερει ζηταμε συνηγορους για τη παρτη μας? Μηπως ο Μακ σου ειπε οτι ξεχασε το μπασκετ απο αυτα που του ειπες? Η οτι δε χαμπαριαζεις τι παιζεται, αρα εμμεσως πλην σαφως εισαι μυρωδιας? Αν στα ειπε να τον μαλωσω για να ειμαι αντικειμενικος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Βασικα έχω σταματησει να γραφω εδώ..απλά σε μερικές στιγμές δεν μπορω..καλα ο Σάββας βλέπει φαντάσματα..ίσως ειναι και ο μόνος έλληνας που χάρηκε με τον τραυματισμό σπανουλη..ακόμα περιμένω να δουλέψει κάπου ο σοφός..το πόστ μου για το γκαγκιτς φυσικά ηταν ειρωνικό..αλλα είχα προκληθεί..απλά εσύ το παραβλεπεις..απο την στιγμή που απαντας ειρωνικά με εξυπνιδικη ερώτηση σαν δικηγόρος του μακ..τότε θα έχεις και απάντηση..βασικα και άλλες ειρωνείες έχουν ειπωθει..απλά εκει δεν έδωσες σημασία..τωρα ειναι που θιχτηκες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Τεσπα η ειρωνεία πήγαινε στον μακ..όχι σε σένα..και ο μακ με έχει ειρωνευτει πολλές φορές και πολλούς εδώ μεσα αλλα δεν σε είδα να ποσταρεις τπτ..την άλλη φορά έλεγε στον σαββα οτι αυτός φταίει που του απαντάει γιατι χάνει το χρόνο του ενώ έχει πολυ δουλειά..εκει δεν είδα κανέναν να πει κατι..μιλάμε τωρα για πόστ που γράφαμε όλοι και τα παρακολουθουσαμε όλοι..οπότε ασε τα δεν είδα και δεν ξερω..αν δεν έχεις δει να μην απαντας και να αφήνεις αυτόν που πρεπει αν θέλει να απαντήσει..τόσο απλο..απλα εσυ κατάλαβες την πρόθεση μου να ειρωνευτω τον μακ και αμέσως θιχτηκες..αντικειμενικοτατο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Δε θιχτηκα ουσιαστικα απο αυτο, που σε μια τελικη δε με αφορουσε, απλα αυτη τη προθεση την εχω αναγνωρισει γενικα σε εσενα και σε δικους μας παλιοτερους διαλογους και για να ειμαι απολυτα ειλικρινης μαζι σου με χαλαει πολυ.

    Το ιδιο εχω πει και στο Μακ μια φορα που μιλησαμε πριβε οτι δεν ειναι ωραιο αφου ημαστε μια παρεα εδω περα και δεν ειναι η χαβρα του RP να μιλαμε ασχημα ο ενας στον αλλο και του εχω πει οτι ειναι αποτoμος. Ας βγει να πει αν λεω ψεματα.

    Αν σε εχει ειρωνευτει λαθος του, αλλα εγω αν δω κατι δε μπορω να του πω κατι αλλο περα απο το οτι "ρε μη το χοντραινεις" γιατι τον νιωθω πιο κοντα μου απο εσενα, εστω και αν δεν τον εχω συναντησει ποτε.

    Εσενα αντιστοιχα σου απαντησα με το Περπερογλου σε μια προθεση που αναγνωρισα ξανα και που για εμενα δε περιοριζεται στο πικαρισμα σου με το Μακ, που και αυτο ομως που ειπα ηταν στο πλαισιο του πικαρισματος.

    Ομως οι εκφρασεις αυτες που χρησιμοποιεις αδερφε ειναι red flags και δε μπορω να βαλω στη ζυγαρια αυτα με το "Ο Περπερογλου σου αρεσει?". Νομιζω αν κατσεις και τις δεις και εσυ θα διαπιστωσεις οτι δεν υπαρχει συγκριση. Και δε μπορεις να περιμενεις να το αγνοησω, ειδικα οταν εχουν αποδεκτη εμενα.



    Προσωπικα δεν κραταω ποτε κακια και ειδες οτι μετα καθησα και σου εξηγησα το σκεπτικο μου ξανα για τα τριαρια χωρις ειρωνιες και εκφρασεις περιεργες, αν ομως εσυ κανεις τη τριχα τριχια μετα και γινεται ακομψο το θεμα αν και δε μου αρεσει θα μπω στη διαδικασια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Φωνη, δεν νομιζω οτι κανενας εδω μεσα εχει προσωπικα με κανεναν! Εγω γουσταρω να διαφωνω και να εχει αποψη ο αλλος... μαρεσει ρε παιδι μου... Και με τον Κωστα και μεσενα και με τον Μακ, μαρεσει να υπαρχουν αντικρουομενες αποψεις! Κοιτα ο Ιταλος νομιζω το δηλωσε και δημοσια δεν επελεξε με βαση ποιος ειναι ο καλυτερος παιχτης... Ο ποιοτικοτερος... Σαυτο δεν χωραει αμφιβολια. Οπως ομως χρειαζεσαι εναν παιχτη στην περιφερεια με τα χαρακτηριστικα του Μπραμου που θα θυσιαστει για την ομαδα, ετσι χρειαζεσαι και εναν στους ψηλους... Και γιαυτο εγινε η επιλογη Καβαδα. Με την ιδια λογικη που χρησιμοποιεις γιατι αφηνεις εξω τον πρωτο σκορερ της Α1? Εμενα ο Βουγιουκας(που τον ξερουμε τι παιχτης ειναι και οτι θελει δυναμικους ψηλους διπλα του να τον καλυψουν στην αμυνα) δεν εδειξε πολλα πραματα... Και σωστα πηρε Καβαδδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. κοιτα δεν θα βαλουμε χαρακα να μετρησουμε τις ειρωνειες..εγω εκανα μια και ηταν στοχευμενη..τωρα αν εσυ πηρες την θεση του δικηγορου ειναι δικο σου θεμα..δεν κανω κανενα σεναριο και δεν με ενδιαφερει καν η σχεση σου με τον μακ η οποιονδηποτε..το ιδιο μου ειναι αν τον πας η δεν τον πας η οτιδηποτε..εγω εκανα ενα συγκεκριμενο σχολιο για τον γκαγκιτς..το οποιο εγινε αφου ειδα τον γκαγκιτς σε 2 ματς..ειρωνικο φυσικα οπως ειρωνικο ηταν και του μακ προς εμενα..μεχρι εκει..μην το συνεχισουμε γιατι κατανταει βαρετο και ο αποδεκτης δεν ησουν εσυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. πετρο το ειπε ξεκαθαρα ο ιταλος..δεν πηρα τους καλυτερους ειπε..φυσικα ο βουγιουκας ειναι ποιοτικοτερος..αλλα δεν μπορεις να εχεις και βουγιουκα και μαυροκεφαλιδη..οποτε για εμενα σωστη η επιλογη μαυροκεφαλιδη γιατι επιθετικα δινει λυσεις..για την αμυνα πηρε καββαδα..χτες δεν ταιριαζε και γι αυτο δεν τον εβαλε..σωστα για εμενα..δεν συζηταω καν για το θεμα μπραμου..ειναι υπεραπαραιτητος..ακομα και αν εχει κανει 2 κακα ματς..ο παππας δλδ αν ηταν καλος στις προπονησεις θα τον εκοβε ο ιταλος???οχι φυσικα..ειναι δικαιος ο ιταλος και φαινεται..ασε που ο παππας στην συνεχεια φευγοντας απο την εθνικη εδειξε τον χαρακτηρα του..κανουν κριτικη μερικοι και λενε για κατσιβελη..ο ιταλος εκρινε οτι ο κατσιβελης δεν μπορουσε να προσφερει σε αυτο το επιπεδο..σωστα για εμενα..οποτε πηρε στην θεση του ειτε τον περπε..ειτε τον πριντεζη..ειτε τον καιμακογλου που ειναι παιχτες ευρωλιγκας..απλα τα πραγματα..ακομα και αν ειχε παρει τον κατσιβελη η προσφορα του θα ηταν ασημαντη..προτιμω να μου παιζει 35 λεπτα ο σλουκας και ο ζησης παρα να εχω στην εθνικη τον κατσιβελη..εδω μιλαμε για την εθνικη οχι για τον ολυμπιακο..οποτε συμφωνω μαζι σου οτι καλα πηρε καβαδδα..επισης καλα πηρε μαυρο..γιατι επιθετικα ξεκολαει την ομαδα και φυσικα δεν ηταν κακως χθες οπως ειπωθηκε..στο πρωτο ηταν κακος..στο δευτερο ανεβηκε πολυ σταδιακα..αμυντικα δεν υπαρχει παιχτης βουγιουκα..επιθετικα ειναι καλος αλλα αυτα που κανει καλυπτονται απο μπουρουση και μαυρο..αμυντικα ο ιταλος ηθελε ενα κορμι παραπανω δυνατο για ειδικες περιστασεις..γι αυτο πηρε καββαδα..απλα τα πραγματα..απεναντι στον μαρκ γκασολ κανενας δεν μπορει να παιξει..τα ιδια και απεναντι στον κριστιτς..εδω γιαφτοκας,μοντεγιουνας,βαλαντσιουνας,λαβρινοβιτς δεν τα εβγαλαν με τον κριστιτς και εμεις περιμενουμε τον βουγιουκα???πηρε τον καββαδα να μπει 5-10 λεπτα..να παιξει λιγο ξυλο..να κανει καποια φαουλ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Καλημέρα! Τι έγινε ρε παίδες?! Ήμουν χθες σε μια γιορτή και έχασα το όλο μανούριασμα, χεχε!

    Σοβαρά τώρα, νιώθω ώρες-ώρες, ότι δεν "τρέχω" αυτό το blog... Δεν είχα πάρει γραμμή τέτοιες τσίτες ρε αδέρφια και είμαι σα να έπεσα από τα σύννεφα...

    Παρόλα αυτά, εμένα (ως γνωστόν) μου αρέσουν οι κόντρες και διάβασα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον (και καφεδάκι) τα σεντόνια σας. Βασικά, αν συμφωνούσαμε σε όλα, δεν θα υπήρχε και λόγος ύπαρξης αυτής της γωνιάς, όσο κλισέ και αν ακούγεται (βασικά, είναι).

    Για να το θέσω αλλιώς, υποτίθεται σαν οικοδεσπότης, θα έπρεπε να κρατώ ψυχραιμία και να κάνω τον referee, αλλά δε μου αρέσει και από τη στιγμή που κάποιος δε προσβάλει τον άλλο, αυτή η κόντρα είναι θεμιτή, όσο χοντρή και να είναι.

    Απλά να επαναλάβω για ακόμη μια φορά, ότι θεωρώ παρεάκι κυριολεκτικά αυτό που χτίζεται σιγά-σιγά εδώ μέσα και νομίζω ότι το βλέπετε και επί του πρακτέου, ζητώντας πάντα τη γνώμη σας, για οποιαδήποτε πιθανή κίνηση χρειάζεται να κάνουμε και θέλω να νιώθετε αυτό το blog, δικό σας επί της ουσίας και όχι τύποις (κλαψομούνικο, αλλά αλήθεια).

    ΥΓ: Αυτόν τον Μαυροκεφαλίδη, ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΕΧΩ!!!! Δε με ενοχλεί που ο Πριντ δεν έχει φορτσάρει ή οτι ο Μπράμος δε μπορεί να αντεπεξέλθει στο 2 για παράδειγμα. Αλλά να βλέπω ένα ψηλό και γεροδεμένο παιδί, να είναι πιο σοφτ και από Βιτάμ, μου γυρνάει το μάτι... Λαμπάδα στο εφευρέτη, ΤΩΡΑ!

    ΥΓ2: Δε ξέρω με ποιον τρόπο, αλλά ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΚΑΙΜΑΚΟΓΛΟΥ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!! Μιλάμε για fighting falcon, όχι μπασκετμπολίστα... Nuff said.

    ΥΓ3: Σε κάθε προετοιμασία μουρμουρώ για τον Ζήση και καπάκι σε κάθε διοργάνωση, με βρίζω. Κάνει ΠΟΛΛΕΣ δουλειές που δε φαίνονται, αυτό το παιδί.

    ΥΓ4: Αυτός ο Παπ και να μη παίζει καλά, είναι ups ο κερατάς! Το τι ενέργεια αμολάει και παρασέρνει, είναι απίστευτο! Kαι εδώ είναι η ώρα που ξενερώνω, πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Ok αλλα να περιμενεις οτι οταν προσβαλλεις καποιον, πραγμα που αποφευγεις συστηματικα να δεις και εξομοιωνεις πραγματα ανομοια, θα σου μιλανε με τον ιδιο τροπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Πετρο με εχεις δει ποτε εδω μεσα να λεω σε κανεναν θα ξεχασω το μπασκετ με αυτα που λες ή δε πηρες ειδηση τι παιχτηκε και αλλα τετοια απαξιωτικα? Μηπως μειωσα ποτε κανενα επειδη εχει την αποψη του και ας διαφωνω με αυτη? Οπτικες γωνιες διαφορες υπαρχουν σε ολα τα θεματα και ευχαριστως να συζητησουμε. Δε μπορουμε να προσβαλλουμε ετσι τους αλλους και μετα να εξισωνουμε τη προσβολη με το πικαρισμα. Αυτα ειναι παιδικα πραγματα. Αλλιως να καταργησουμε τη λογικη και να γαμωσταυριζομαστε κιολας και μετα να λεμε, ναι αλλα και εσυ με πικαρες. Ημαρτον! Εγω μπορω να το κανω ροντεο και θα καταλαβεις τη διαφορα, αλλα δε νομιζω οτι αυτο ειναι το πιο ωριμο. Οπως δεν ειναι ωριμο και σοφο για εμας σε μια παρεα, ακομα και ηλιθιο να θεωρουμε τον αλλο με το που λεει κατι να τον προσβαλλουμε...



    Τη λογικη του Τρινκιερι την καταλαβα πολυ καλα, αλλα η αποψη μου για το Βουγιουκα παραμενει. Αν ηθελε τοσο πολυ τον Καββαδα για ειδικες αποστολες ας θυσιαζε το Μαυροκεφαλιδη ή καποιο αλλο απο τα 4αρια του τεσπα. Όσο και να μας αρεσουν καποιοι παιχτες δε μπορει να προσπαθουμε να χωρεσουμε τους παντες σε μια 12αδα. Πρεπει να κοιταμε και την πληροτητα σε καποιες θεσεις. Δηλαδη να κανουμε με το ζορι το Μπραμο 2αρι για να χωρεσει στη 12αδα? Ε δε γινεται ρε αδερφε, οσο και να μας αρεσει ο Μπραμος. Καποιος πρεπει να θυσιαστει. Δε μπορει να εχεις 3 παιχτες για μια θεση ουσιαστικα και 3 για δυο. Τραυματιστηκε χθες ο Σπανουλης και μειναμε με μονο 2 παιχτες στα γκαρντ. Επειδη ο Τρινκιερι ειναι προπονητης και προφανως ξερει μπασκετ σημαινει οτι ειναι αλανθαστος? Η θα παμε στο αλλο ακρο και οτι κανει θα λεμε διθυραμβους? Εμενα λιγο που τον εχω δει να μιλαει μου αρεσε ο τροπος που θετει τα πραγματα, αλλα σε καποιες επιλογες που εκανε διαφωνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. για εσενα ανοιμοια για εμενα ομοια..οσον αφορα για το πως θα μιλας μου ειναι το ιδιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Αποφευγεις τον εαυτο σου οταν θεωρεις ομοιο το "Σου αρεσει ο Παρπερογλου" με ατακες τυπου "αλλο που εσυ δε το καταλαβες" και "θα ξεχασω το μπασκετ με αυτα που διαβαζω" που ειναι ευθειες προσβολες. Αν δε θες να δεις οτι συμπεριφερεσαι σα κοπανος με αυτο το τροπο, so be it...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. ρε φωνη σου ειπα οτι το σχολιο πηγαινε για αλλον..εσυ εισαι η γκομενα του μακ για να καταλαβω???αντε τουμπεκιασου και μην πεταγεσαι σαν να μην πω τι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. Τοση ωρα για αυτο που ειπες στο Μακ μιλαμε? Εσυ επιμενεις να το πηγαινεις εκει και να εξισωνεις τα ανομοια γιατι δε σε συμφερει να μιλησεις για τα αλλα, αφου ξερεις οτι μιλας σα κοπανος. Σου εχω αναφερθει 25 φορες στις ατακες που ειπες προς εμενα. ΕΜΕΝΑ, ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΟ ΝΙCΚ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΤΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ? Ποσο πιο 50ρακια να στο κανω? Οσο για το τουμπεκιασμα μεσω πληκτρολογιου μας ψαρωσες βαρυμαγκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. τοση ωρα μιλαμε για το σχολιο που εκανα και εσυ πεταχτηκες σαν τον εκπροσωπο των ανθρωπινων δικαιωματων..πεταξες την ειρωνεια σου για περπε και τωρα θες να βαλουμε και ζυγαρια ποιος ειρωνευεται πιο πολυ..φοβερο..καντο και εικοσαρακια οσα περισσοτερα τοσο καλυτερα..σιγα μην το παιξω βαρυμαγκας σε εσενα ρε συ χαχαχαχαχα..λοιπον τελος η συζητηση μαζι σου για να μην το κανεις κιολας ροντεο(το εχεις πει ηδη τρεις φορες)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. Εχεις δικιο ημουν πολυ ειρωνικος και η συμπεριφορα σου ηταν απολυτως δικαιολογημενη και ωριμη. Οχι μονο επρεπε να μου πεις εμμεσως πλην σαφως οτι ειμαι μυρωδιας απο μπασκετ και βλακας αλλα να μου κανεις και μηνυση για ηθικη βλαβη. Αλλα τι λεω για αυτα που ειπες εσυ σε εμενα, αφου οτι και να πω για το πικαρισμα σου στο Μακ θα πεις οτι μιλαμε. Οχι μη σταματας, σε αφηνω εγω να αλωνιζεις, παραδεχομαι οτι με νικησες, εχω δυστυχως τη κακη συνηθεια να θελω να εχει λογικη συνεχεια μια συζητηση ή διαφωνια, πραγμα που με εσενα ειναι πρακτικα αδυνατο οπως φαινεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. Ρε Κωστή, γιατί τόσο μένος ρε φίλε? Sorry, αλλά μοιάζουν τα γραπτά σου, σα να περιμένουν καιρό την "κατάλληλη στιγμή", για να επιτεθούν. Δε το καταλαβαίνω, πραγματικά... ΟΚ, είπες ότι δε θα ξαναγράψεις και το σεβάστηκα (όχι ότι μπορούσα να κάνω και αλλιώς), παρόλο που στεναχωριέμαι όταν κάποιο παιδί εγκαταλείπει τη σελίδα, αλλά μπουκάρεις ξαφνικά και αντί να συνεχίσουμε την κουβέντα όπως πάντα (με διαφωνίες, έστω), βλέπω να βάλεις εναντίων πολλών. Φωνή, Μακ, Σάββας... Ειλικρινά δε θυμάμαι με τίποτα, τι μπορεί να δημιούργησε αυτή την "αντιπαλότητα", αλλά υπάρχει λόγος διαιώνισης?



    ΥΓ: "Άντε τουμπεκιάσου"... Πραγματικά αυτό το έγραψε ο Κώστας που τόσο καιρό μιλάγαμε εδώ μέσα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. ησουν ειρωνικος..πολυ λιγο δεν εχει σημασια..την αλλη φορα παλι σε συζητηση για τους αγγελοπουλους παλι ειρωνευτηκες..μετα σου ειπα οτι αμπαλακιζεις..αν θες να ειρωνευεσαι και να εισαι στο απυροβλητο ε οχι δεν θα γινει..λυπαμαι..δεν ειχες καμια θεση να εμπλακεις απο την στιγμη που δεν αναφερομουν σε εσενα..στην συνεχεια φυσικα σε ειρωνευτηκα και εγω και καλα εκανα απο την στιγμη που το ξεκινησες εσυ..τωρα τα υπολοιπα που λες ειναι μπλα μπλα μπλα..αδιαφορα..
    υγ.ωραιο αυτο..ειρωνευομαστε τον αλλο..στην συνεχεια το λεμε απλο πικαρισμα..και αμα μας απαντηζει μας τσουζει και κανουμε σαν τις θλιμενες πεθερες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. με τον μακ μονο μιχαλη..επειδη εχει ειρωνευτει πολλες φορες..με τον σαββα διαφωνω μπασκετικα τπτ αλλο..η φωνη το επαιξε δικηγορος..ναι ειπα αντε τουμπεκιασου..το κοπανος που ειπε η φωνη δεν το ειδες μιχαλη ε???να φανταστω το προσπερνας???οταν τον ιουνιο που ειχα πρωτομπει στο σαιτ ο μακ σε κατι που δεν καταλαβα τι εγραψε..μου ειπε 'ξερεις να διαβαζεις'???εκει δεν μιλησε κανεις???στην συνεχεια παλι ειρωνεια αλλη φορα και με υπερασπιστηκε μαλιστα και καποιο αλλο καινουριο παιδι που ουτε καν το ηξερα..ουτε εκει ειπα τπτ..αλλα τωρα παιρνεις θεση ετσι???μπραβο..πολυ ωραια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή