Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Το μεγάλο παζάρι ξεκινάει...

Καλημέρα στην παρέα.

Σας είδα "ζεστούς" και έτοιμους στο scouting report, οπότε είπα να ξεμπουκώσω το προηγούμενο ποστ και να ανοίξω ένα νέο, με το ενδιαφέρον στραμμένο εκεί, πια. Δημοσιογράφος δεν είμαι ως γνωστόν, "άκρες" δεν έχω, με την έννοια τουλάχιστον που η λέξη αυτή γίνεται αντιληπτή στη χώρα μας, αλλά θέλω να πιστεύω ότι έχω αποκτήσει ύστερα από τόσα χρόνια ένα "άλφα" αισθητήριο/κριτήριο, ώστε να μπορώ να ξεχωρίσω από το τι γράφεται δεξιά και αριστερά για το τι είναι σκουπίδι και τι έχει (μια) βάση...

Εντάξει, ένα από τα καλά που μου έχει δώσει αυτή εδώ η γωνιά, είναι ότι κάποια παιδιά που είναι δημοσιογράφοι (και όχι κατ' ευφημισμό), μου έχουν δώσει κατά καιρούς κάποιες πληροφορίες, αλλά τι τα θες, αν δε μπορείς να τις μοιραστείς? Πρέπει να φιλτράρεις, να δεις τι μπορείς να πεις και τι όχι και τελικά καταλήγεις να δίνεις το 10% από αυτό που έμαθες (και πολύ ίσως λέω), γιατί πρέπει τις περισσότερες φορές να σεβαστείς δυο βασικά πράγματα: 1. Ότι αυτός που στο λέει, ρισκάρει επί της ουσίας τη δουλειά του, χωρίς μάλιστα να σε έχει συναντήσει face to face και ότι θα ήταν πούστικο από πλευράς σου να παρουσιάσεις κάτι που δε σου ανήκει, προδίδοντας την εμπιστοσύνη και τον κόπο του... και 2. Κάποιες φορές επίσης, αυτό που έρχεται "στα αυτιά σου", πρέπει απλά να το ενταφιάσεις μέσα σου, γιατί καταλαβαίνεις εκείνη τη στιγμή ότι απλά δε πρέπει να κυκλοφορήσει για λόγους ΚΑΘΑΡΑ "ενδο-οικογενειακούς"... Τη πρώτη φορά μάλιστα που ήρθα αντιμέτωπος με κάτι τέτοιο, συνειδητοποίησα πόσο παπάρας ήμουν όταν όντας "έξω από τον χορό", έβριζα δημοσιογράφους και ρεπόρτερ μας που στο παρελθόν, "δε γράφαν την αλήθεια φόρα παρτίδα στον κόσμο" όπως έλεγα... Δύσκολο μάγκες, ΠΟΛΥ..... γιατί εκεί τελικά φαίνεται πιο παιδί είναι σοβαρό και αγαπάει την ομάδα, βάζοντας επί της ουσίας αυτή του την αγάπη πάνω από το συμφέρον του και την όποια " επαγγελματική επιτυχία"...Όχι ότι δεν υπάρχουν λακαμάδες, το αντίθετο, οι περισσότεροι (και εδώ όχι, δε τσουβαλιάζω, λέω αυτό που νιώθω) σε αυτή την κατηγορία ανήκουν.


Πάμε λοιπόν να σουμάρουμε τα έως τώρα δεδομένα που έχουμε για την ομάδα μας, χωρίς την έξτρα πληροφορία, που όπως είναι λογικό, δεν έχω αυτή τη στιγμή:

* Η διοίκηση όπως άφηνε ξεκάθαρα από το χειμώνα ακόμη να εννοηθεί, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ σκοπό να ανεβάσει έστω και λίγο το budget... Ίσα-ίσα, που μιλούσε και για περαιτέρω (μάλλον μικρή, όμως) μείωση.

* Είμαι της άποψης (όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των Ολυμπιακών), ότι τα θέματα του Βασίλη και του Κάιλ, θα έπρεπε να είχαν κλείσει από το χειμώνα ακόμη και για λόγους που εκτός του ότι είναι ευνόητοι, έχουν γραφεί ως τώρα και κάμποσες φορές. Έγιναν κάποιοι λάθος χειρισμοί, το θέμα κάποια στιγμή είχε ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΗ τροπή, αλλά με κινήσεις ματ την κρίσιμη ώρα (εκεί στην Κων/λη και το παιχνίδι που η Εφές έφερε τη σειρά στο 2-2), οι Αφοι το πήραν πάνω τους, λέγοντας αυτά που έπρεπε και με τα γνωστά και ευτυχή για όλους μας αποτελέσματα. Είναι φως-φανάρι λοιπόν, ότι παραμένει ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ για την ΚΑΕ, η παραμονή ων δυο ακρογωνιαίων λίθων που ακούν στα ονόματα, Σπανούλης/Χάινς. Το τι θα γίνει? Από εβδομάδα ξεκινάει λογικά κάτι που όλοι θέλουμε να ελπίζουμε ότι θα 'χει ευτυχή κατάληξη και δε θα γίνει serial....

* Δε ξέρω αν είναι ασκήσεις τακτικής ή όχι, αλλά πληθαίνουν όσο περνά η ώρα οι ψίθυροι, ότι είναι μεγάλο (πολύ μεγάλο δηλαδή...) ερωτηματικό οι περιπτώσεις των Acie & Pero...

* Ο Powell χαιρέτησε άπαντες από τα social media, ενώ διίστανται οι πληροφορίες για το μέλλον του Μαυροειδή και του Σερμαντίνι...Εκεί ΠΟΝΑΜΕ και δε χωρά λάθος από πλευρά μας. Εύχομαι φέτος να 'χουμε ήδη lock-άρει τους στόχους μας και να υπάρχει έτοιμο Plan B, όταν κάτι δεν υλοποιείται, χωρίς καθυστερήσεις....

* Παπανικολάου, Σλούκας, Πρίντεζης, Κατσίβελης, Μάντζαρης, Περπερογλου, Γεωργάκης (?) - ΜΕΝΟΥΝ. Ο Παπ ως γνωστόν έχει buy out μόνο για ΝΒΑ, αλλά θεωρώ πολύ δύσκολο κάποιος να δώσει το ποσό που χρειάζεται να αποδεσμευθεί, αυτή τη στιγμή... Για του χρόνου και βλέπουμε...

* Ο coach μένει και μένει γιατί πήρε το σπουδαιότερο τρόπαιο φέτος. Αν θέλετε τη γνώμη μου, καλώς γίνεται έτσι. Έχασε τα φαινομενικά "εύκολα", αλλά αφού πήρε την Ευρωλίγκα, το βουλώνω. Απέδειξε ότι είναι εξαιρετικός προπονητής (όχι ότι δε το ξέραμε), αλλά θέλει πολύ δουλειά ακόμη στον τομέα ψυχολογία... Όταν είναι χαλαρός, κάνει θαύματα και όταν όχι, καταφέρνει να χαλάει το μυαλό ακόμη και (πολύ) έμπειρων παικτών. Είναι μεγάλο παράσημο όμως ο τίτλος του "πρώτου Έλληνα προπονητή που σηκώνει Ευρωλίγκα" και θέλω να πιστεύω ότι με καθαρό μυαλό πια και με την ανανέωση εμπιστοσύνης από πλευράς διοίκησης, θα τα πάει πολύ καλύτερα του χρόνου. Τα δύσκολα όμως θα μπουν αμέσως, τουτέστιν, "αυτό το budget, αυτοί μείναν, αυτοί φύγαν, βρες ποιους θα φέρεις"...

* Γκέτσε: Δεν τον ξέχασα.... Θεωρώ απλά αυτονόητο το μέλλον του. Τον ευχαριστούμε πάντως, γιατί πέρα από πολύ καλό παιδί, ήταν και γουρλής.

*  Μαυροκεφαλίδης και Πέτγουεϊ, είναι τα δυο πρώτα ονόματα που έχουν ακουστεί (εδώ και καιρό είναι η αλήθεια...) και μένει να δούμε αν θα αποδειχτεί αληθινό ή όχι το ενδιαφέρον.

Με την ευχή να πάνε όλα καλά (ότι και αν σημαίνει αυτό για τον καθένα μας), ξεκινά αυτό που όλους μας γοητεύει κάθε καλοκαίρι (πέρα από τα bikini μαγιό και τις κρύες μπύρες)... Μάγκες, το μεγάλο παζάρι, μόλις ξεκίνησε!

198 σχόλια:

  1. Δεν έβαλα επίτηδες τον Γιάνκοβιτς στο τέλος, εκεί που μιλώ για Μαυροκεφαλίδη και Petway, γιατί ενώ στον τύπο αφήνεται εδώ και καιρό να εννοείται ότι έχει κλείσει στους σιχαμένους, η "πλατεία" διαφωνεί και λέει άλλα... Ευσεβείς πόθοι των οπαδών του Πανιωνίου ή μήπως ξέρουν κάτι παραπάνω...? Θα δείξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω για αρχη θελω να μου δωσετε καποια σαιτ ερυθρολευκα με γελοιογραφιες για βαζελια..εχω κατι φιλους μου ξαφνικα φετος θυμηθηκαν ξανα το μπασκετ και μου τα εχουν πρηξει με κατι σκουπες στο σεφ και τετοιες βλακειες..
    θελω λοιπον και γω να τους πικαρω(χαβαλε κανουμε..)
    το μονο που θα γραψω τωρα ειναι οτι δεν θελω τον γεωργακη.ουτε δανεικος.το παιδι δεν ξερει καθολου μπασκετ και ουτε προκειται να μαθει...απορω με μερικες κινησεις του μπαρτζωκα..απλα ηλιθιες..
    θα επανερθω οταν αναψει η συζητηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φωνή της λογικής15 Ιουνίου 2013 στις 4:39 μ.μ.

    Το θέμα είναι εμείς λέμε, ήδη έχω γίνει γραφικός να πετάω ονόματα αριστερά και δεξιά, άλλα εκεί στη ΚΑΕ τι θα κάνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να κάνω αναλύσεις και υπολογισμούς στο μπάτζετ.
    Πεποίθησή μου είναι πάντως ότι θα μείνει ο Σπανούλης με 2,1 έως 2,3 κι ο Χάινς με 1 έως 1,2.
    Αν φύγει ο Λο θα είναι λόγω τραυματισμών κι όχι για τα χρήματα.
    Ο Άντιτς θα μείνει αν δεχθεί γενναία μείωση της τάξης των 200 χιλιάρικων.
    Οπότε, αν μείνουν αυτοί, είναι ζόρικο να κάνουμε κάποια υπέρβαση... Το αποκλείω με λίγα λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανεκαθεν ειχαμε καλυτερες σχεσεις με την πλατεια απο οτι οι βαζελοι... Ακομα και με το δανεισμο του μητρογλου, με τον ελευθεροπουλο, με το Σαμαρη(και το Σιοβα) που κλεισαμε στη μπαλα, με μεταγραφη οποιον θυμαται Ζιζι Ρομπερτς τοτε 1 δις δραχμες. Το θεμα ειναι τι θελει ο παιχτης. Επισης κατι βασικο. Σεμας δεν εχει χωρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε παιδια συγνωμη αλλα μαλλον ειμαι ο μονος που δεν καταλαβαινει. Γιατι να φυγει ο Λο? Υπαρχει παιχτης αυτη τη στιγμη στην ευρωλιγκα να κανει αυτα που κανει ο Λο? Καλος αμυντικος, τρομερη τριπλα ντραιβ τελειωματα, οκ στο τριποντο δεν ειναι και Pure Shooter αλλα μας εχει ξελασπωσει απειρα φετος και απο εκει και με το σουτακι απτα 5 μετρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φωνή της λογικής15 Ιουνίου 2013 στις 5:50 μ.μ.

    Η ομάδα όπως λέει και ο Μάκ δε θέλει άλλους σόφτ παίχτες, ειδικά στους ψηλούς. Θέλουμε άλλον έναν αθλητικό αμερικάνο και ένα γομάρι κοινοτικό να σπρώχνει και να ποστάρει. Απο εκεί και ύστερα ας κάνουν ότι θέλουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαι στην τελικη, το λεω και δημοσια... ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΛΟ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΣΠΑΝΟΥΛΗ. Κρατας τον Λο και παιρνεις Καλαθη και Γκορντον-Λουκας και εισαι τρομερος. Πρεπει να μεινει ο Λο οπωςδηποτε. Εχουμε πει οτι παιχτη στο στυλ Σπανουλη βρισκεις... Αμερικανο σα τον Λο να εχει προσαρμοστει τοσο και με τετοια χαρακτηριστικα δε βρισκεις. Οπως δε βρισκεις και δευτερο Χαινς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το καλοκαιρι πρεπει να γινουν γενναιες κινησεις και οχι ημιμετρα για να καλυψουμε τα τεραστια κενα..
    δηλαδη δεν ειναι πανακεια να μεινει ο σπαν με 2,3 και μετα επειδη το ταμειο θα ειναι μειον να παμε σε μεταγραφες μετριες;μεινει ο σπαν,δεν πρεπει να αποτελεσει τροχοπεδη για σοβαρη ενισχυση..

    θελουμε 2 παικταραδες στο πεντε-μαζι με χαινς..
    αλλιως συγνωμμη αλλα του χρονου ο βαζελος θα ειναι πιο ισχυρος και θα μας κανει πλακα..
    λασμε-γκιστ-φωτσης και γκουιν(που δεν ειναι κακος παικτης)-μονο με χαινς και κατι για παραμονη μαυροειδη που διαβαζω-σερμα και μεταγραφη καββαδα,μονο για ανεκδοτο μοιαζει..
    θελουμε ενισχυση τρελλη στους ψηλους..
    θελουμε 3 ψηλους(ενα τεσσαρι)και φυσικα ενα σκορερ στο δυο..
    φευγει και ο αντιτς μιχαλη-εφτασε ταβανι(συν οτι παιρνει 500 κατοσταρικα ποσο υπερβολικο για αυτα που προσφερει)και αν θελεις συγκριση ο γκιστ αποκλειται να πηρε πανω απο 350....
    το καλοκαιρι ισως ημουν ο μοναδικος που εγραφα οτι ο μαυροειδης θα ειναι για κλαματα.
    και διαβαζα κατι για 3-4 σεντερ.αυατ δεν υπαρχουν πλεον.και ο δωδεκατος παικτης πρεπει να μπορει να προσφερει τα μεγιστα εστω στο ελαχιστο που παιζει...
    μαυροκεφαλιδης η μοερμαν στη θεση αντιτς-πετγουει και εναν ακομη στο πεντε(που να πηδαει μαντρες αλλα και να ματωνει το διχτακυ)θεωρω οτι θα ειμαστε σουπερ..
    ο μαυρο-μοερμαν σιγουρα καλυτεροι του αντιτς(μιλαμε να τα βρουνε εκει στα ιδια λεφτα πανω-κατω..)ο πετγουει θα προσφερει θεαμα-ταχυτητα παιχνιδι πανω απο το στεφανι και ας λεπισουμε ο τριτος σεντερ να ειναι συνδυασμος ντορσει(αλμα-αμυνα-ταχυτητα)-νεστεροβιτς(κινσησεις στο ποστ)
    τελος το θεμα του δυαριου θελουμε παικτη στυλ κρισταμς που να σκοτωνει χωρις πολλες φανφαρες και σαλια..μπαινει παιζει ενα 15-20 λεπτο και δινει λυσεις...
    ο πετγουει γραφεται λογω οικονομικης στενοτητας και μπατζετ..αλλιως ψαχνεις σιγουρα για καλυτερη λυση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ετσι γραφω και γω..δεν θα βαλουμε φρενο σε σοβαρες κινησεις για να δωσουμε 2 και κατι στον σπαν..
    μπορει να μεινει και με 1,5-1,7..
    ειναι υπεραρκετα...
    το ειχα γραψει και παλαιοτερα πετραν...
    διδυμο καλαθη-γκορντο π.χ θα βγει και πιο οικονομικο και θα σου μεινουν και ρεστα για ψηλο...
    και φυσικα ειναι και σε μικροτερη ηλικια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ο λο δεν πρεπει να φυγει επουδενι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το θυμαμαι που το εχεις γραψει Σαββα και απο εκει μου εκατσε και το θεωρω τρομερη λυση. Επισης ο Καλαθης ειναι τρομερος στο στυλ μπασκετ που παιζουμε, γιατι θελουμε γρηγορες επιθεσεις και κινηση της μπαλας. Ο Γκορντον τα κανει ολα και συμφερει, ασε που στην αμυνα δεν περναει κουνουπι. Και ο Λο ειναι συμπληρωματικος κρικος σαυτους τους δυο τρομερος. Βεβαια χανουμε σε σουτ, αλλα και ο Σπανουλης φετος δεν ειχε και κανενα τρομερο ποσοστο στα τριποντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Λο δεν πρεπει να φυγει με καμια δυναμη. Μας εχει ξελασπωσει απειρες φορες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στους ψηλους τα φωναζουμε απο περσι. Αμα παμε σε μειωση που λεει και ο Μιχαλης να κοιταξουμε και τον Κολεμαν της Καβαλας. Δυνατο παιδι, αθλητικος, παιζει τρομερα το πικ εν ρολ. Σαββα ελπιζω μονο να σκεφτουν αυτο το trade που λεμε για Καλαθη-Γκορντον και να μην εχουν στο μυαλο μονο Σπανουλη... Γιατι αμα τα δωσουμε ολα για Σπαν θα υπαρχει οπως λες και εσυ οντως μεγα προβλημα. Και μετα θα γεμισουμε τις τρυπες με "Παουελ" και "Γκετσε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στο μονο που διαφωνω λιγο σε σχεση με ολους εδω απ οτι εχω καταλαβει ειναι στην επιλογη Καλαθη. Εχει αρκετα κακο σουτ ρε παιδια, φοβαμαι να εχουμε παιχτη στη περιφερεια που θα τον αφηνουν σαν το Σαδα να σουταρει. Μου ερχονται μνημες ζωνης απο βαζελο και εμεις να βαραμε σιδερα και μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάνεις λάθος Πέτρο.
    Στο τόπι είχαμε καλύτερες σχέσεις. Όχι στη σπυριάρα.
    Ποτέ μα ποτέ δεν έχουμε πάρει απευθείας παίκτη από το Λιανό.
    Ο Λιανός προτιμάει να τους πουλάει στο βάζελο. Περπέρογλου.
    Πέρσι με Καββαδά που δεν ήθελε να πάει ΟΑΚΑ, τον κράτησε με τον τσαμπουκά στην Πλατεία.
    Οι Αγγελόπουλοι αν μπορούσαν να γαμήσουν οικονομικά το Λιανό θα το έκαναν. Στο εγγυώμαι.
    Παίκτης που πωλείται από Νιόνιο, πάει βάζελο ή αν δεν πάει εκεί, υπερτιμάται για να μην έρθει σε μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν είπα να φύγει ο Λο ρε Σάββα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι Αγγελόπουλοι ή μάλλον ο Σκινδήλιας θα ξεκινήσουν από μια προοπτική μειώσεων σε όλους. Στο Λο θα ποντάρουν τους συχνούς τραυματισμούς του.
    Παραπάνω έγραψα τα κόζια με βάση τα δεδομένα που έχει ο Σκινδήλιας στο μυαλό του.
    Όχι με βάση τι θέλω εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν φτάνει ο προϋπολογισμός για Λο, Γκόρντον και Καλάθη. Θα φτάσουν τα 3 μύρια οι τρεις τους. Ξέχασέ το.
    Άσε που δεν γουστάρω παίκτη που πανηγυρίζει από τα social media την επιτυχία της πρώην ομάδας του και πουλάει βαζελοφροσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τωρα πετυχες διαναι..με καλαθη θα εχουεν φουλ ταχυτητα..
    φαντασου πενταδα με καλαθη-παπα-χαινς-λο και πενταρι στυλ ντορσευ..
    θα κλαψουν μανουλες..
    αλλα δυστυχως μονο εμεις τα σκεφτομαστε αυτα,να προκειτα να γινουν πραγματικοτητα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. γενικα αναφερομαι μακ...θα ειναι εγκλημα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. δωστε μου σαιτ ρε........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πιστεύεις ότι θα πάρουμε 3κλασάτο και 4κλασάτο Έλληνα στυλ Μαύρο και Καλάθη που θα παίρνουν πάνω από τα λεφτά του Πρίντεζη; Δεν υπάρχει περίπτωση.
    1,3 του Καλάθη και τα 900 του Μαύροκεφαλίδη είναι νούμερα για την Τουρκία και την Ρωσία. Όχι για τον ΟΣΦΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο Κόλεμαν είναι καλή λύση αν φύγει το χρήμα σε Χάινς και Λο. Κι ο Πέτγουεϊ επίσης.
    Όπως κι ο Πάλμερ του ΚΑΟΔ για αντι-Γκέτσε αλλά έχει κλείσει αλλού.

    Θέλω να πω ότι δεν χρειάζεται να πάμε μακριά για παίκτες (summer leagues). Έχει κι η Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα συμφωνησω μαζι σου. Ειναι υπερβολικα τα λεφτα που λεμε γι αυτους τους παιχτες. Σκεφτειτε τι συμβολαια εχουμε αποκλειεται να κινηθουμε για τετοιες λυσεις. Πρεπει να σκεφτουμε με χαμηλοτερο μπατζετ θα γινουν αυξησεις σε καποιους παιχτες μας για να μεινουν (πιθανοτατα σε Χαινς και Λο που παιρνουν λιγα) και ο Σπανουλης δεν θα πεσει πολυ σε συμβολαιο. Θα χρειαστει υπερβαση μπατζετ για να κρατησουμε αυτους που εχουμε ηδη! Πιθανολογω μια καλη κινηση στη θεση 5 και απο κει και περα θα πρεπει να βρουμε καποιους φτηνους για τα υπολοιπα κενα μας. Δυσκολα θα δωσουν παραπανω οι Αφοι, το δειχνουν απο φετος το χειμωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν έχουμε πρόβλημα στο 1-2 μάγκες.

    Εκεί έχουμε Μάντζαρη, Λο, Σλούκα, Κατσίβελη και Σπανούλη. Χωράει ο Παππάς για αλλαγή του Σπανούλη. Διαφορετικά ο Γκόρντον κι ο Παππάς. Καλάθης δεν συνυπάρχει με Σπαν. Δεν έχουν καλές σχέσεις.

    Στο 4 και στο 5 έχουμε.

    Αν είναι να έπαιρναν έναν πρώην βάζελο, μόνο ο Καϊμακόγλου. Παίζει 3 θέσεις, παίζει στο 110%, είναι σκύλος στην άμυνα, δεν γκρινιάζει και είναι παίκτης του προπονητή.

    Τα λεφτά πρέπει να πέσουν στους ψηλούς. Ένας συμπληρωματικός στο 2 κι αν φύγει ο Σπανούλης πρώτη επιλογή ο Γκόρντον.

    Στο 4 θέλει πρωτοκλασάτο παίκτη όταν του χρόνου θα έχεις απέναντι Γκιστ, Φώτση.

    Στο 5 επίσης με Λάσμε, Χοντρό και άλλον ένα που θα πάρουν αντί του Τσαρτσαρή ή του Σκορδίλη.

    Στο 4 θέλεις κάποιον τύπου Ντάνστον/Πέτγουεϊ και τον Πρίντεζη.

    Στο 5 θέλεις Χάινς, θέλεις στυλ Ντόρσεϊ/Βαρνέιντο/Λάσμε, τον Καββαδά για το Χοντρό και έναν ακόμα βασικό τύπου Λαγουάλ/Κόλεμαν. Όχι τύπου Σέρμα ή Μαυροειδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φωνή της λογικής15 Ιουνίου 2013 στις 7:06 μ.μ.

    Tα είπες όλα! Η μόνη μου διαφωνία είναι ότι ο Ντανστόν πιο εύκολα υποστηρίζει το 5 παρά το 4 και ας είναι undersized...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. και τι θα πάθουν να ανεβάσουν λίγο το μπάτζετ? τώρα που παίρνουμε τίτλους θα το ρίξουν και άλλο? εγώ πιστεύω οτι το μπάτζετ πρέπει ελαφρώς να ανέβει... όσο σκέφτομαι οτι ο παπαλουκάς τσέπωνε 3 μύρια τρελαίνομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φωνή της λογικής15 Ιουνίου 2013 στις 7:11 μ.μ.

    Αυτά είναι τα λάθη που έγιναν και γίνονται τώρα στο άλλο άκρο. Τώρα που μπορείς να κάνεις παπάδες με το μισό μπάτζετ που είχες τότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. λοιπον εγω βλεπω (και ειμαι ο μονος απο οτι φαινεται) οτι χωρις σπανουλη ειμαστε 2 επιπεδα κατω..καλος ο καλαθης αλλα ασος χωρις σουτ δεν κανει..θα τον παιζει αμυνα ο αρτζι στα 3 μετρα ,θα κλεισει την ρακετα και αντιο..τωρα για μαυροκεφαλιδη μου κανει εντυπωση που υπαρχει εστω και ενας γαυρος που τον θελει πισω..να τον δω απεναντι σε γκιστ και λασμε και τπτ αλλο..παλι θα τα βλεπουμε εκ των υστερων ..ο λο εννοειται οτι πρεπει να μεινει..ο αντιτς επιβαλεται να φυγει γιατι παιρνει πολλα λεφτα σε σχεση με αυτα που προσφερει..αν και δεν με καλυπτει ο πετγουει σιγουρα θα ειναι καλυτερος απο τον αντιτς..για σερμα,μαυροειδη,γκετσε,παουελ δεν πιστευω οτι υπαρχει συζητηση..ο καββαδας κανει μονο για 4ο σεντερ..θελουμε 2 5αρια καλα αν μεινει ο χαινς αλλιως τρια..θελουμε οπωσδηποτε ενα βασικο 4αρι που να σκοραρει..επισης ενα δυαρι στυλ καρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. διαφωνω πετρο..δεν εισαι καθολου τρομερος..γιατι στα κρισιμα οταν θα καιει η μπαλα θα χανεις σε προσωπικοτητα..παιχτη στυλ σπανουλη δεν υπαρχει απλα..γι αυτο και οποιος τον παρει θα τον πληρωσει 2.5 μυρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. επισης ο καλαθης εχει συμβολαιο και παιρνει 2 μυρια..εχει ενα χρονο ακομα..πως θα το σπασεις?μην λεμε πραγματα που ειναι σχεδον ανεφικτο να γινουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. τζο ειναι ακριβως ετσι οπως τα λες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. σαββα με 1.5-1,7 δεν νομιζω οτι μενει..ο σπαν θα θελει τα ιδια λεφτα και νομιζω οτι τα αξιζε με το παραπανω..αλλωστε αυτα τα λεφτα τα εχει ηδη οπως ακουγεται απο την μπαρτσα..επισης ο γκορντον δεν εχει συμβολαιο?δεν νομιζω οτι ειναι ελευθερος..οπως ακουγεται ο φαρμαρ την ψαχνει για αμερικη ξανα..δεν θα αφησουν να τους φυγουν και τα 2 γκαρντ..αμα σου παρει σπανουλη η μπαρτσα τοτε με ναβαρο και σπανουλη πες αντιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πετρο χανουμε πολυ σε προσωπικοτητα και μου κανει εντυπωση που δεν το αναφερεις..θα εβαζε 3 σερι τριποντα ο γκορντον η ο καλαθης στον τελικο?μην τα μηδενιζουμε ολα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οκ, προφανως ηταν τρελα αυτα που κανανε τοτε με Παπαλουκα και τοσους αλλους αλλα ας μην ξεχναμε οτι οταν μας πηραν ο Ολυμπιακος σαν brandname ηταν πολυ χαμηλα. Απαξιωμενος και χωρις διακρισεις χρειαζοταν υψηλα συμβολαια για να προσεγγισει καλους παιχτες. Το ιδιο που γινεται στην Τουρκια τωρα. Αυτη τη στιγμη δεν ειμαστε σε αυτη τη θεση. Υπαρχουν και αλλοι λογοι που θα ερχοταν καποιος να παιξει με μας. Οποτε δεν χρειαζεται να πληρωνουμε υπεραξιες. Πρεπει να ενισχυθουμε εκει που ποναμε, τωρα αν αποφασισουν να κανουν καποια υπερβαση χρηματικη μπραβο τους, αν οχι κανεις δεν μπορει να τους κατηγορησει επειδη ως 2 φορες πρωταθλητες ευρωπης ενισχυσαν την ομαδα μονο στη θεση 5 π.χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν λες αντίο γιατί δεν παίζει άμυνα κανείς τους... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. σιγουρα σε αυτο εχεις δικιο αλλα επισης και εσυ με λο,καλαθη και γκορντον δεν θα μπορεις να εκμεταλευτεις αυτη την αδυναμια που εχουν στην αμυνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φωνή της λογικής15 Ιουνίου 2013 στις 7:31 μ.μ.

    Kώστα ο Σπάν έχει δώσει πολλά, άλλα αυτά που παίρνει πλέον είναι υπερβολικά. Αν δε του κάνει ενα συμβόλαιο με 1,7 τότε στο καλό και ευχαριστούμε για όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Συμφωνω οτι ο Καλαθης δεν ειναι ο παιχτης που θελουμε αν φυγει ο Σπαν, επειδη θελουμε καποιον με προσωπικοτητα. Αλλου στυλ παιχτη θελουμε και προτιμω εναν και καλο και οχι 2. Απ την αλλη ομαδα με Σπανουλη και Ναβαρο θα την παθει λογω αμυνας 100%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. για κριστμας συμφωνω και επειδη ειδα ολα τα ματς της τσσκα φετος δεν πολυκαταλαβα γιατι εφυγε..δεν ηταν κακος και ειχε αρχισει να τα γραφει απο το τριποντο..επισης παιζει αμυνα δεν ειναι παραλιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. φωνη με ποιο κριτηριο παιρνει πολλα?οταν η αγορα του δινει αυτα τα λεφτα τοτε αυτο αποδεικνυει οτι παιρνει αυτα που του αξιζουν..2.5 θα τα βρει και σε τουρκια και σε ισπανια και σε τσσκα..δεν αντικαθισταται τοσο ευκολα ο καλυτερος παιχτης της ευρωπης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. προφανώς δεν χρειάζεται να πληρώνουμε υπεραξίες αλλά όχι και να μικρύνουμε και την ομάδα τώρα που πάει κάτι να γίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. παντως αμα εχεις καλαθη δυσκολα θα τους χτυπησεις αυτη την αδυναμια τζο..επισης δεν θα εχουν μονο σπανουλη και ναβαρο και οποιος τους αντιμετωπιζει θα εχει μια μονιμη απειλη 40 λεπτα στο 1-2..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν μίλησα εγώ για Καλάθη.
    Ο Λο πώς την εκμεταλλεύτηκε με τους καλύτερους αμυντικούς κοντούς της Ισπανικής λίγκας που έχει η Ρεάλ;
    Ο Γκόρντον πως την εκμεταλλεύτηκε απέναντι στον Ολυμπιακό και ήταν ο σκόρερ της Εφές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ποιος Καλαθης, απαπα μαζι σου σε αυτο. Δεν μιλαω για αυτον, εννοειται μιλαω για αντικαταστατη μεγαλυτερης αξιας και προσωπικοτητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. o λο την εκμεταλευτηκε γιατι υπαρχει ο σπανουλης..μην μου λες μεμονομενα παιχνιδια..μπορω να σου πω αλλα 50 που ο λο δεν εχει εκμεταλευτει τπτ..και ο λο και ο γκορντον ειναι παιχταραδες αλλα δεν τους παιρνεις για σκορ..τους παιρνεις για αλλα πραγματα που τα γνωριζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολλά μεν παίρνει, πολλά δε προσφέρει.
    Όλα τα μεγάλα σωματεία στην Ευρώπη έχουν έναν μεγάλο σταρ στα γκαρντ.
    Ο Σκινδήλιας θα ξεκινήσει με 1,8 κι ο Ραζνάτοβιτς με 2,5. Αν τα βρούνε γύρω στο 2,1 με 2,3 εγώ θα είμαι ευχαριστημένος.
    Το ποσό που θα διαρρεύσει για το συμβόλαιο του Διαμαντίδη θα το χρησιμοποιήσει ο Ραζνάτοβιτς σαν επιχείρημα.
    Εγώ προτιμώ να μείνει και να πάρουμε τον Παππά για αλλαγή του. Δεν πληρώνω εγώ, αν θέλουν και θεωρούν ότι τα αξίζει ας του τα δώσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Φωνή της λογικής15 Ιουνίου 2013 στις 7:45 μ.μ.

    Το ότι κάποιοι δίνουν τόσα αυτό δε σημαίνει ότι αξίζει τόσα. Η δική μου λογική είναι ότι πέρα απο το ότι ένα τόσο βαρύ συμβόλαιο επηρεάζει το σχεδιασμό ενός ούτως ή άλλως περιορισμένου μπάτζετ, 2,5 δε μπορώ να τα δώσω σε ένα παίχτη που στην ελλάδα δεν έκανε ποτέ τη διαφορά απέναντι στο παναθηναικό. Στην ευρώπη έδωσε πολλά, άλλα στη ελλάδα λίγα και δε φταίνε μόνο εξωαγωνιστικοί παράγοντες για αυτό. Σίγουρα δεν είχε πολλές φορές τα κατάλληλα στηρίγματα, άλλα και πάλι εγώ προσωπικά περίμενα περισσότερα. Η αξία του είναι δεδομένη όμως και για αυτό 1,7 είναι πολύ καλά για να βοηθήσει και λίγο την ομάδα να ενισχυθεί. Τώρα αν δε θέλει μαγκιά του και μακάρι να πάει άλλου με περισσότερα και να παίξει και το μπάσκετ της ζωής του. 2,5 για εμένα δεν αξίζει μια φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ωραια συμφωνω..αλλα μεγαλυτερης αξιας θα πρεπει να τον πληρωσεις 2 εκ..αρα γιατι δεν κρατας τον σπανουλη που ξερεις και τι να περιμενεις?επισης μεγαλυτερη αξια απο σπανουλη υπαρχει μονο nba..παραδειγμα ο τζορτζ χιλ που θα παιρναμε λοκ αουτ ειναι τετοιος παιχτης..εβγαλε ματια φετος..αλλα τετοιος παιχτης θελει πανω απο 2εκ για να ερθει..επισης παντα εχεις τον κινδυνο οτι δεν θα προσαρμοστει..εχουμε τον καλυτερο παιχτη στην ευρωπη στο 1-2 και θα τον αφησουμε να παει αλλου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Το εκμεταλλεύτηκε ο Λο, στο κρισιμότερο παιχνίδι που είχαμε κολλήσει κι ο Σπανούλης ήταν στον πάγκο, όταν έπρεπε.
    Τι να το κάνω όταν ο Σπανούλης το εκμεταλλεύεται με τον Κολοσσό και τον ΚΑΟΔ;
    Είσαι υπερβολικός. Δεν υπάρχουν άλλα 50. Ο Λο ήταν ο MVP του Final Four.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. φιλε κωστα ο george hill παιρνει 8 Μ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. οτι δεν προσφερει πολλα απο που προκυπτει?ξερεις πολλους να κανουν 22 ρανκινγκ σε τελικο ευρωλιγκας σε ενα ημιχρονο?μονο ο κιριλενκο τα εκανε αυτα..νομιζεις οτι θα χαμε παρει εστω και μια ευρωλιγκα χωρις σπανουλη?ουτε στους 8 μπορει να μην ειχαμε παει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. πέστα .. ο σπαν είναι μεγάλο κεφάλαιο για τον ολυμπιακό. πρέπει να μείνει οπωσδήποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. φωνη η αγορα καθοριζει παντα την αξια ενος πραγματος..2 ευρωλιγκες εχεις παρει με τον σπανουλη αρχηγο και συζηταμε αν ειναι πολλα αυτα που παιρνει?στην ελλαδα παιζουν πολλα ρολο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τη φράση "μεν και δε" την ξέρεις ή δεν ξέρεις να διαβάζεις;
    Τι συμπέρασμα έβγαλες από αυτό που έγραψα; Ότι κατηγορώ το Σπανούλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. δεν ξερω το τωρινο του συμβολαιο..ξερω με ποσα πηγαμε να τον φερουμε..εφερα ενα παραδειγμα και συμφωνω οτι θα παιρνει τοσα..αλλωστε ειναι 5αδατος..απλα ηθελα να πω οτι ενας nbaer με χρονο συμμετοχης εκει θα θελει 2-3 εκ να ερθει τουλαχιστον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Φωνή της λογικής15 Ιουνίου 2013 στις 7:56 μ.μ.

    Και ο Κρίστιτς παίρνει τόσα ή πόσα παίρνει ξέρω γω, άλλα του έκανε πλάκα ο Χάινς και ο Άντιτς, δε μου λέει τίποτα προσωπικά. Για τα χρήματα που παίρνει είναι underachiever. Εγώ πρώτος λέω ότι έχει δώσει πολλά και θέλω να μείνει, άλλα δε θεωρώ παράλογο να του γίνει μια μείωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φωνή της λογικής15 Ιουνίου 2013 στις 7:58 μ.μ.

    Και εγώ θέλω να μείνει, άλλα 2,5 είναι πολλά, ειδικά για ένα μπάτζετ κουτσουρεμένο όπως το δικό μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. καταρχας δεν διαβασα καλα..απο εκει και περα εγω δεν σου μιλησα με τετοιο τροπο οποτε σταματαω και την συζητηση εδω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. συμφωνω φωνη να του γινει μειωση αλλα το ποσο ειναι το θεμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Φωνή της λογικής15 Ιουνίου 2013 στις 8:08 μ.μ.

    Ε άντε ας πούμε τότε 2 μύρια. Να το αφήσω? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Eνταξει σιγουρα κατι κερδιζεις κατι χανεις. Να σου πω σε τι κερδιζουμε ομως? Βαζεις τον Καλαθη στον Διαμαντιδη, η τον Λουκας. Και τελος εκει η σειρα. Βαζεις και τον αλλον αναλογα στον Ουκιτς. Και παει και αυτος. Ενα σχολιο θελω κωστα για την φετινη αμυνα του Σπανουλη. Χανεις σε προσωπικοτητα, σιγουρα ο Καλαθης δεν θα σου εβαζε τα 3 σερι τριποντα. Ο Καλαθης ομως με τον τροπο παιχνιδιου του θα εκανε να βαλει ενα τριποντο ο Παπανικολαου, ενα ο Πριντεζης και ενα ο Περπερογλου λεω εγω τωρα, και θα γυριζε και παλι το ματς. Καταλαβαινεις πως το λεω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Και ομως σε καποιους δεν αρεσει ο Καλαθης απο οτι βλεπεις... Δηλαδη ποιον παιχτη μεγαλυτερης(τωρινης) αξιας θα μπορουσαμε να φερουμε? Οχι απο αμερικα, απο ευρωπη μιλαω. Με Καλαθη Γκορντον σιγουρα χανεις σε προσωπικοτητα(γιατι μονο ο Σπανουλης και ο Ναβαρο βαζανε τα 3 σερι τριποντα στο τελικο) αλλα κερδιζεις σε αμυνα(ποιος Διαμαντιδης και ποιος Ουκιτς εκει) και σε ΤΑΧΥΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. η φετινη αμυνα του σπανουλη ηταν τραγικη και ο σπανουλης επι ζοτς μας εχει αποδειξει οτι μπορει να παιξει αμυνα..καταλαβαινω αυτο που λες και ειναι σωστο..σιγουρα θα λειτουργησει ετσι οπως το λες..το θεμα ειναι οτι στα κρισιμα ματς θα θες το κατι παραπανω..γιατι ο παπ και ο πριντεζης δεν θα μπορουν να βαλουν αυτο το τριποντο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Δεν μπορω να συμφωνησω μαυτους που λενε οτι ο Καλαθης δε κανει. Το ιδιο σουτ με Λο εχει. Ισα ισα που απειδειξε στο βαζελο οτι αμα τον αφησεις μονο του δε τα χανει. Επισης σκεφτειτε ποσο κερδιζουμε σε ταχυτητα με Καλαθη Γκορντον. Τι λενε ολοι τοσο καιρο? οτι εχουμε την πιο γρηγορη σε ταχυτητα εκτελεσης ομαδα στην ευρωπη. Σιγουρα χανεις την εκτελεστικοτητα του Σπανουλη. Συμφωνω οτι μονο αυτος και ο Ναβαρο βαζανε τα 3 τριποντα σερι στον τελικο. Ομως κερδιζεις σε ταχυτητα και ο Καλαθης θα κανει μαγκα και τον Παπ και τον Περπε και τον Ματζαρη και τον οποιονδηποτε. Αφηστε που μαζι με Γκορντον θα σβησουνε οτιδηποτε υπαρχει στο 1-2 απο την αλλη ομαδα. Μη βαλουμε και Ματζαρη Λο μεσα στο κολπο γιατι τοτε ανεβαινει πολυ το αμυντικο ποτεντιαλ της ομαδας. Και δεν εχω μιλησει ακομα για ψηλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τον Σπανουλη(επειδη το ειπανε καποιο πριν) δε θα τον κρινουμε μονο με το τι κανει με τον βαζελο. Δυο ευρωλιγκες πηρε το παιδι. Το θεμα ειναι αν θες το κατι παραπανω να το πληρωσεις 2.5 και να χασεις αλλου(οπως αναγκαζοσουνα φετος να αρχιζεις τον Κατσιβελη), η να το πληρωσεις και παλι 2.5 αλλα να ειναι ενα πακετο δυο παιχτων που δεν προσφερουν μονο σκορ,αλλα και αμυνα και ριμπαουντ και δημιουργια. Εγω προσωπικα θα διαλεγα το δευτερο. Και ας παει με Ναβαρο να παιξει. Και βαλε στον Ναβαρο τον Καλαθη(που αποδεδειγμενα τον εχει σβησει), και στον Βασιλη τον Λουκας. Και πες μου εσυ, θα ανυσυχησεις καθολου? Εγω παντως οχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Επειδη δεν εχω κοιταξει για συμβολαια και τα σχετικα, που σωστα ειπανε καποια παιδια, μπορει και να μη γινεται. Αλλα ρε παιδια μη τρελαθουμε. Ειναι πολλα τα 2.5 του Βασιλη. Καλος χρυσος αρχηγος, ΑΛΛΑ γιατι θελουμε τοσο πολυ να προσαρμοζονται ολες οι ομαδες πανω του? Γιατι να μη φτιαξουμε μια ομαδα που να μην μπορουν να προσαρμοστουν πανω σε καποιον και να κανουν αρκετοι την διαφορα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Πετρο εχει πολυ χειροτερο σουτ απο το Λο και ασχημο γενικα. Δες τα βελτιωμενα φετινα ποσοστα του στο Eurocup:

    Καλαθης: 14/51 δλδ 27,45%

    Λο: 19:46 δλδ 41.3%


    Ενας παιχτης που δεν ειναι ισχυρη προσωπικοτητα δεν ξερω ποσο θα ανεβασει τους συμπαιχτες του γιατι δεν θα εχει την ιδια προσοχη απο τους αντιπαλους που εχει καποιος με ονομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Φωνή της λογικής15 Ιουνίου 2013 στις 8:37 μ.μ.

    Συμφωνώ με αυτή τη λογική, άλλα όχι για Καλάθη, άσε που όντως δε γίνεται και τσάμπα το αναλύετε τόση ώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Με τα λεφτα που παιρνει οτι ειναι πολλα για τη φετινη προσφορα του δεν θα διαφωνησω. Με τον αντικαταστατη που προτεινεις διαφωνω. Προσωπικα δεν ειμαι της αποψης οτι αν φυγει ο Σπανουλης θα πεσουμε 2 επιπεδα, το θεμα ειναι να αντικατασταθει σωστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Γιατι να θελουμε εναν παιχτη να κλεινουνε ολοι πανω του δεν καταλαβαινω... Ηταν ενας βασικος λογος που χασαμε απτους απεναντι. Αν κλεισεις τον Βασιλη, με τον τροπο που παιζουμε, κοβεις το μισο παιχνιδι μας. Γιατι να μην φτιαξουμε μια ομαδα που να μην ξερεις ποιον να κλεισεις? Ποιος θα σου πρωτοκανει την ζημια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Σαν Εμετεριο γινεται??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Το σωστα ειναι περιεργη λεξη γιατι πολλοι θα σου πουν αλλος Σπανουλης δεν υπαρχει εκτος απο Ναβαρο. Βεβαια εγω πιστευω το ιδιο με σενα, μπορεις να τον καλυψεις δινοντας αυξημενες αρμοδιοτητες σε αλλους παιχτες, που θα παρεις, η τωρινους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Δεν ζηταω παιχτη που θα κραταει πολυ τη μπαλα και θα κανει το παιχνιδι μας προβλεψιμο. Πετρο δεν διαφωνουμε στη φιλοσοφια και στο τροπο σκεψης, στη συγκεκριμενη επιλογη κολλαω. Για μενα με Καλαθη στα 5 ματς των πλει οφ παιζεις μια ζωνη, τον αφηνεις να βαραει μεχρι αυριο, ε και μια φορα να του μπουνε η 2 δεν γινεται να χασεις τη σειρα. Η Μπαρτσα ειχε χασει για αλλους λογους τοτε. Ειχε παλι τραυματισμους και απουσιες. Μπορουμε να βρουμε καλυτερη επιλογη απο τον Νικ. Οχι απαραιτητα απο Ευρωπη και απο Αμερικη. Εναν καλο σουτερ ξενο με ικανοποιητικη αμυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Φωνή της λογικής15 Ιουνίου 2013 στις 8:47 μ.μ.

    Nope έχει συμβόλαιο για άλλα 3 χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. http://www.basketworld.gr/2013/06/blog-post_9260.html#sthash.SOmUpKkU.gbpl Aμα χασεις και τον Λο ομως εχεις μεγαλο προβλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. αυτο μπορει να ναι μειονεκτημα αλλα επισης μπορει και να εξελιχθει και σαν μεγαλο πλεονεκτημα..θυμησου την φαση με τον σπανουλη στον περσινο τελικο..η φαση βγαινει γιατι ο κιριλενκο αν θυμαμαι καλα κανει το λαθος να παει σε βοηθεια πανω στον σπανουλη ενω δεν υπαρχει λογος..ο σπανουλης εκει δεν μπορουσε να απειλησει..οπως αυθορμητα ο κιριλενκο πηγε σε βοηθεια γιατι πολυ απλα ειναι ο σπανουλης..ο πριντεζης εμεινε ελευθερος με αποτελεσμα το καλαθι..ξερεις γιατι διαφωνω μαζι σου πετρο..γιατι δεν εχουμε παιχτες που σταθερα μπορουν να κανουν την ζημια..με την λογικη σου συμφωνω και μακαρι να μπορουσαμε να κανουμε τετοια ομαδα..αλλα εγω δεν εχω εμπιστοσυνη ουτε στον πριντεζη ουτε στον παπ κλπκλπ..θεωρω οτι ειναι πολυ καλοι παιχτες στο να πλαισιωνουν εναν ηγετη που ειναι ο σπανουλης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Αν μπορεις να κρατησεις το Σπανουλη με 2 μυρια ολα καλα. Αυτο που φοβαμαι ειναι μην εχουν αποφασισει οι Αφοι για συγκεκριμενο μπατζετ οποτε η ανανεωση σπανουλη με 2.5 αποτελεσει τροχοπεδη για την ανανεωση αλλων παιχτων οπως Χαινς και Λο. Αν μπορουν οι Αγγελοπουλοι να κρατησουν αυτους που εχουμε και να ενισχυσουν και την ομαδα στο 5 ας το κανουν. Θα ειμαστε χαζοι οπως λες να ρισκαρουμε με καποιον που ισως δεν δεσει. Αν ομως δεν εχουν τετοια διαθεση τοτε θα θυσιαζα Σπανουλη αρκει να μεινουν οι αλλοι και να μεινουν και καποια λεφτα για αντικαταστατη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. σαν εμετεριο περισσοτερο στο 3 δεν ειναι?επισης ειχε καλα στοιχεια αλλα πτωτικη πολυ η καριερα του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. γιατι ειναι φοβερο πλεονεκτημα να προσαρμοζονται πανω του..σου δινει την λυση να τους χτυπησεις εκει που δεν το περιμενουν..επισης αν μια ομαδα εστιαζει στο να σταματησει ενα παιχτη τοσο πολυ ειναι λογικο να μην ειναι τοσο προετοιμασμενη σε αλλους τομεις..εκει ειναι που ο μπαρτζαωκας πρεπει να ναι ετοιμος να δωσει λυσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Τον Λο δεν πρεπει να τον χασουμε με τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Κωστα μαυτη τη λογικη πρεπει να πας να βρεις παιχτη Σπανουλη. Εαν δε μεινει ο Βασιλης. Ποσοι τετοιοι παιχτες υπαρχουν? Δε μιλαω για αμερικη γιατι εδω εχουμε ερωτηματικο αν θα προσαρμοστει. Ποιον ευρωπαιο μπορεις να φερεις γιαυτο τον ρολο? Μπραουν απο Σιενα, Σαν Εμετεριο για μενα, ποιον αλλον? Εμενα μου αρεσε και ο αλλος αμερικανος ο ασπρος της Σιενα, ο Τζενινγκ. Οχι ο Μπραντον Τζενινγκς μη μπερδευτουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. O Λο επιβαλλεται να μεινει με τον Χαινς. Ολοι το ιδιο λεμε και εσυ αδερφε. Απλα ας μην παζαρεψουν με τον Καιλ και τον Εισι γιατι τετοιους αμερικανους δε βρισκεις ευκολα. Ας παζαρεψουν με τον Βασιλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Εγω το σκεφτηκα πιο γενικα. Κοιτα επειδη μου εχουνε μιλησει για το Λιανο, ο ανθρωπος ουτε βαζελος νομιζω πως ειναι ουτε τιποτα. Το συμφερον του κοιταει. Αυτα τα υπερεκτιμησεις εγω δεν τα πιστευω. Αλλιως ο Καβαδας θα ειχε παει απεναντι. Τοτε εδωσε λεφτα ο βαζελος για το πακετο Περπε-Γουινστον, αρα θα εχουν καλες σχεσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Σπανουλης εχει προσφορα ακουγεται 10εκατομυρια για 3 χρονια απο ΤΣΣΚΑ... Καλως τα παιδια !!! Επειδη μαλλον σαυτα τα λεφτα δε θα μπορεσουμε να παιξουμε μπαλα, και επειδη οπως λετε και εσεις θα ειμαστε τρισευτυχισμενοι αν κλεισει σεμας με ελαχιστη μειωση(της ταξεως του 2.1-2.3) αμα οι αλλοι δινουν λεφτα 1 εκατομυριο πανω, καλυτερα να αρχισουμε να ψαχνουμε τροπους να σπασουμε συμβολαια (Σαν Εμετεριο, Καλαθης, Γκορντον και αλλοι) ή να βρουμε ελευθερους παιχταραδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ο σπανουλης δεν θεωρειται σουτερ και δεν ειναι..παικτης μερας ειναι που αν του χαλασεις ψυχολογια ειναι χαμενος...παντως σουτερ δεν ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Kαι να μπορούσαμε να παίξουμε μπάλα δε θα έπρεπε. Αν είναι έτσι και θέλει να πάει δικαιωμά του. Η ομάδα πρέπει να παίρνει καλούς παίχτες στα σωστά χρήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. φιλε αμα παρουμε μπομπι μπραουν τοτε θα γινουμε παραλια..εαν δεν μεινει ο βασιλης αναγκαστικα η καλυτερη λυση ειναι να ακολουθησουμε αυτο που ειπες εσυ..αλλα αυτο για να δουλεψει θελει προπονηταρα να βγαζει συστηματα να δουλευει ολη η ομαδα..ειναι αυτος ο μπαρτζωκας?αυτος της σιενα γιανινγκ νομιζω λεγεται αν θυμαμαι καλα τραυματιστηκε..αυτος ειναι σουτερ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. http://www.basketworld.gr/2013/06/blog-post_7824.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Tζοε και στο Ματζαρη το δινανε το σουτ αν θυμασαι και τους ειχε τιμωρισει ουκ ολιγες φορες... Ειναι και θεμα ψυχολογιας ολο αυτο. Για μενα ο Καλαθης αμα του το δωσεις προκλητικα ειναι απο αυτους που σε τιμωρουνε. Το εκανε στον παναθηναικο. Δε θα τα χαλασουμε στον παιχτη ομως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ακριβως. Πως εβγαλε ο Πεδουλακης δυο συστηματα αν θυμασται στους τελικους με σουτ του Μπραμος ή του Καρι. Σεμας ειναι προτογνωρο να παιζει ο Γκετσε, να βγαινει κουτσα στραβα η αμυνα, και στην επιθεση να μην του δινουμε να σουταρει... Δηλαδη τι να τον κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. τελικα ο ναβαρο ειναι ο καλυτερος στην ευρωπη η' ο σπανουλης?ειχαμε μια διαφωνια παντοτε σ αυτο το θεμα!ασχετο με το θεμα αλλα βλεπω οτιισως να εχεις αλλαξει γνωμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ας γίνει ότι θέλει στην τελική παίδες. Εμείς αναλωνόμαστε σε συζητήσεις και αναλύσεις αλλά το ρευστό διαχειρίζεται από άλλους.


    Αν τολμήσουν να του δώσουν τα λεφτά της ΤΣΣΚΑ ή της Μπάρτσα:
    1. Xαλάνε το ιεραρχικό κλίμα στην ομάδα.
    2. Τους πιάνει κορόιδα ο Μίσκο.
    3. Θα τους ζητάνε όλοι οι μάνατζερς τέτοια ποσά πλέον.
    4. Θα ζητήσουν αναπροσαρμογή όλοι οι παίκτες μας.
    5. Άλλη πολιτική λιτότητας μας έταξαν και κάνουν εξαιρέσεις; Δείγμα αστάθειας.


    Οπότε:
    Πάνω από 2,5 κομπλέ δεν θα του δώσουν οι Αφοί. Το μέγιστο που μπορεί να πάρει κι αυτό με υπέρβαση είναι τα ίδια που έπαιρνε. Αν δεν το δεχτεί θα πει bye bye.
    Αν πάρει 3 ή 3,5 καθαρά από αλλού, ας πάει στο καλό κι ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ειναι καλυτερος απο τον ναβαρο αυτη την στιγμη..ο ισπανος ειναι μονιμα με τραυματισμους και ειναι στα τελειωματα..ειναι σαν να με ρωτας αν ειναι καλυτερος τωρα ο διαμαντιδης η ο σπανουλης..ποιος ηταν καλυτερος πριν 2 χρονια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. εγω δεν βλεπω καμια διαφορα πετγουει-γκιστ..


    αφου το πατε στα ματσαρισματα.
    ο πετγουει και καλυτερο σουτ εχει και πιο γρηγορος ειναι..ο γκιστ απλως ειναι λιγακι καλυτερος στο ποστ παιχνιδι..οχι οτι ειναι το φορτε του...
    αρα θεωρω πολυ καλη και φτηνη λυση...αφου εκει εγκειται ολο το θεμα των συμβολαιων..ο παικτης θεωρω οτι θελει να ερθει..και ενα συμβολαιο γυρω στα 450 κατοσταρικα το χρονο τον αποκτας..
    τραυματισμους δεν εχει βγαλει,σκυλι του πολεμου στα υψη.δηλαδη τι αλλο θελουμε;δοκιμασμενη λυση και γνωστης του ελληνικου πρωταθληματος και της βρωμιας,που ειναι πολυ σημαντικο και δεν θα χρειαστει χρονο για να εγκλιματιστει.
    αρα στην τελικη νομιζω οτι πρεπει να κινηθουμε αμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Από τη στιγμή που ο Πάουελ δηλώνει ότι φεύγει, πρέπει πρώτη δουλειά αύριο να ξεκινήσουν συζητήσεις με τον Πέτγουεϊ πριν την κάνει για καμιά Γερμανία...
    Στατιστικά του:
    http://www.esake.gr/main/index.php?pl=18&lng=gr&pfpar=&smnu=19

    2ος σκόρερ
    5ος ριμπάουντερ
    2ος στην αξιολόγηση
    1ος στα κοψίματα με διαφορά 25 από το 2ο
    3ος στην οικονομία
    5ος στα κερδισμένα φάουλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. οκ ενταξει!ετσι οπως το λες το καταλαβαινω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. πραγματικα εντυπωσιακα στατιστικα!και φαινεται να ψαχνει και την μεγαλη ευκαιρια μ αυτα που εχει πει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Το δήλωσε ξεκάθαρα ότι θέλει να κάνει το επόμενο βήμα κι ότι θέλει να παίξει σε ομάδα Ευρωλίγκας.
    Τι κάνει νιάου-νιάου;
    Εκτός αν δεν τον θέλει ο Μπαρτζώκας...
    Αν τον θέλει και καθυστερούμε, είμαστε άξιοι της τύχης μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. νομιζω οτι ο μπαρτζωκας τετοιους παικτες γενικα τους προτειμαει (ασχετα με την περιπτωση παουελ).το συγχρονο μπασκετ τα θελει αυτα τα πρωσοντα!ειναι απαραιτητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. μεγαλη μουφα μου φαινεται φιλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Φωνή της λογικής16 Ιουνίου 2013 στις 1:38 μ.μ.

    E ρε ματια που βγάζει ο Λαγουάλ στους ιταλικούς τελικούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. στειλε βιντεακι να γουσταρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Φωνή της λογικής16 Ιουνίου 2013 στις 1:50 μ.μ.

    Στο τελευταίο μάτς δε πήγε και τόσο καλά, έβαλε μόνο 7 πόντους και κατέβασε 9 ριμπάουντ, άλλα έκανε το εξής...

    http://www.youtube.com/watch?v=ZtER79heffs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. φωνη δεν θα μεινει ευρωπη αυτος ο παικτης...ηδη ταξιδευει για ΝΒΑ...
    παντως μια τριπλετα λαγουαλ-χαινς-πετγουει θα προκαλουσε ποταμια ηδονης.
    αλλα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. να ταααααααα...τα γυρναει και ο χαινς σιγα σιγα μαγκες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. τι εγινε?ακουστηκε κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. http://www.balleto.gr/8a-i8ela-na-meino-omos.html για δες...ισως να γινομαι υπερβολικος αλλα ετσι δειχνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Καλα αν οντως υπαρχει τετοια προσφορα δεν υπαρχει περιπτωση να μεινει. Δεν θα του κανουμε αναλογη σιγουρα και καλως, εκτος αν ανεβασουμε τρελα ολων των υπολοιπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Φωνή της λογικής16 Ιουνίου 2013 στις 4:00 μ.μ.

    Oυδέν κακό αμμιγές καλού, ανοιχτός ο δρόμος για Ντανστον άμα φύγει, αρκεί να είναι ξύπνιοι εκεί στη ΚΑΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Φωνή της λογικής16 Ιουνίου 2013 στις 4:06 μ.μ.

    Καλά τέτοια τριπλέτα και με Λο δε γίνεται, γιατι θα έχεις 4 αμερικάνους μετά. Πάντως αν αληθεύει ότι ο Χάινς παίζει να την κάνει, πραγματικά ο Ντανστον είναι ότι καλύτερο θα μπρούσε να έρθει στη θέση του. Ένας "κοντός" ψηλός (2.02) που όμως κατεβάζει ριμπάουντ και κόβει σαν τρελός. Και είναι και πολύ καλύτερος σκόρερ απο τον Χάινς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Δεν νομιζω να αφησουν οι Αγγελοπουλοι το Χαινς να φυγει ετσι ευκολα. Μιλαμε για την πιο πετυχημενη μεταγραφη μας πολλα χρονια τωρα, θα ειναι χοντραδα, πρεπει να ζητησει παραλογα λεφτα για να μην μεινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Φωνή της λογικής16 Ιουνίου 2013 στις 4:23 μ.μ.

    Ας μου πάρουν Ντάνστον και Λαγουάλ ή έστω έναν παρόμοιο με αυτόν, αν την κάνει για ΝΒΑ και θα δείς πως θα έχουμε απο του χρόνου εικονίτσες με τον άγιο Ντανστον. Καλός ο Χάινς άλλα δεν είναι και ο Τσαρλς Μπαρκλευ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Το θεμα ειναι τι συμβολαια θα ζητησουν αυτοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Φωνή της λογικής16 Ιουνίου 2013 στις 4:31 μ.μ.

    Ο Ντάνστον παραπάνω απο το Χάινς δε νομίζω, όσο για το Λαγουάλ δε ξέρω, άλλα σου λέω σου κάνει και ο Κόλεμαν, δες πιο πάνω το υστερόγραφό μετά το edit που εκανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Καλα θα περασουμε παντως αυτο το καλαοκαιρι μεχρι τωρα ακουγονται:
    1)προτασεις 3 και 3.5 μυρια απο Φενερ και Τσσκα για Σπανουλη
    2)προτασεις 1 μυριο+ για Λο απο Λοκομοτιβ
    3)ερχονται και προτασεις για Χαινς

    Μα καλα απο τον εξαστερο αυτοκρατορα του ελληνικου μπασκετ που ληγουν ολα τα μεγαλα συμβολαια δεν ερχεται καμια προταση? Λασμε,Διαμαντιδης,Γκιστ ειναι ελευθεροι αυτη τη στιγμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Φωνή της λογικής16 Ιουνίου 2013 στις 5:01 μ.μ.

    Εμένα με τρομάζει η ανυπαρξία των δικών μας σε σκάουτινγκ και σχεδιασμό, τίποτα άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. http://www.basketworld.gr/2013/06/blog-post_1785.html Εαν δεν τον θελει ο Μπαρτζωκας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. http://www.basketworld.gr/2013/06/blog-post_1785.html Μαρεσει που συζηταμε για παιχτες ενω τον προπονητη τον εχουμε σιγουρο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. http://www.basketworld.gr/2013/06/7.html Δειτε και αυτο μαγκες... αν αληθευει τα λεφτα μοιαζουν ελαχιστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα προπονητη. Οι Αγγελοπουλοι τον στηριξαν και με την κατακτηση Ευρωλιγκας τους δικαιωσε.
    Δεν νομιζω να τον διωξουν τωρα. Εχει χαμηλο μισθο σε σχεση με καποιο ονομα, που βοηθαει να παρουμε καποιο παιχτη με τα λεφτα που γλυτωνουμε, ειναι και ο πρωτος ελληνας που πηρε Ευρωλιγκα σε καλη ηλικια. Δεν νομιζω οτι τιθεται πλεον θεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Καλησπέρα στην παρέα. Έγραψα το χθεσινό ποστ και καπάκι έφυγα για οικ. υποχρεώσεις στην Αίγινα, από όπου και παρακολουθούσα συνεχώς τη κουβέντα σας, αλλά έμενα αμέτοχος λόγω χρόνου και κακής σύνδεσης (από κινητό...). Για να πω την αλήθεια μου, προτιμώ να μπαίνω στην κουβέντα όταν κάτι "κλείνει" και όχι όσο υπάρχουν διάφορα, δεξιά και αριστερά. Στα γρήγορα γιατί είμαι ψόφιος και παίζει και πρωινό ξύπνημα πάλι αύριο...
    Επειδή βρίσκω δίκια και σε αυτούς που λένε ότι πρέπει πάση θυσία να μείνει ο Σπαν και σε αυτούς που όχι, αναφέρω κάτι που είπε ο μεγάλος Ντίνο (τι ποιος Ντίνο?) στο F4. "Ο Σπανούλης είναι ο μοναδικός difference maker αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη".
    Απλά παίδες, ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ από κανέναν.

    Ο Πέτγουεϊ από ότι έμαθα σήμερα το απόγευμα, δείχνει έτοιμος...

    Έχω την αίσθηση, ότι ό,τι και και να γράφεται, υπάρχουν δυο στανταράκια. Ο Σπαν θέλει να μείνει, το ίδιο και οι Αφοι. Ο Ρασνάτοβιτς θα παίξει όλα τα χαρτιά του (ναι αυτό έχει και μπόλικο ΜΜΕ μέσα...) μιας και έχει και τους δυο παίκτες που θέλουμε πάση θυσία να ρίξουν άγκυρα, οπότε μάλλον αρχίστε να ψάχνετε τι άλλους έχει "υπό την κατοχή του"...

    Δε διάβασα το άρθρο του Πρωταθλητή, αλλά δε νομίζω ότι λέει κάτι νέο... Θα ψάξω να το βρω και αν είναι του Βαρλά, θα σας δώσω και την εξήγησή μου... Αν κάποιος το έχει, ας του ρίξει ένα scan kai aw to post-άρει εδώ...
    Ψυχραιμία... γενικώς και ειδικώς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. 500 κατοσταρικα-σε δολαρια,η προταση για χαινς..αν ειναι αληθινη τοτε ειμαστε απλα τραγικοι..
    απο τα λαθη δεν μαθαινουμε..τον παικτη που προσφερει τα μεγιστα του δινουν τα ιδια λεφτα με αντιτς και 400 λιγοτερα απο πριντ..
    ευγε στη διοικηση βαδιζει στο σωστο δρομο..
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Αν ισχυει τετοια προταση ειναι προσβολη για το παιχτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Θα σου πω κάτι με κίνδυνο να χάσω "τροφοδοσία" ή να φανώ "εξυπνάκιας", αλλά δε μπορώ να το βουλώσω τώρα ... Αυτά που διαβάζω σήμερα για Χάινς, τα έχω λάβει σε email από τον... Φεβρουάριο... Deja vu... Δεν είναι ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ κάτι καινούργιο όσα γράφτηκαν, πριν από λίγο... Οι δυσκολίες στην περίπτωση του Κάιλ παραμένουν, γιατί όταν ματσάραμε αυτά που ήθελε, είχε ξενερώσει ο γίγαντας... Αλλά από τότε συνέβησαν και αλλα πολλά. Διαβάστε ξανά ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ, τι έγραψα πριν από λίγη ώρα... Παίζουν πολλά μάγκες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Πάντως παιδιά εγώ θα πο το εξής και ας με κράξετε. Μπορούμε να βρούμε και καλύτερο απο τον Χάινς. Η πρόταση είναι χαμηλή, άλλα μη ξεχνάμε ότι φέτος ήταν εντελώς μόνος του και ήταν λογικό να φανεί περισσότερο. Εγώ αν υπήρχε κάποιος στην ομάδα να βλέπει Ντάστον σοβαρά σαν αντικαταστατη του δε θα τραβου΄σα ιδιαίτερο ζόρι. Αλλά ήδη τον κοιτάνε και αυτόν άλλοι, οι δικοί μας παίζει και να αγνοούν την υπαρξή του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Καλύτερο του Χάινς βρίσκεις.Φιλότιμο Αμερικανό που να ταιριάζει τόσο με την υπόλοιπη ομάδα και να παίζει μα τόση αυταπάρνηση δεν βρίσκεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Σπαν/Χάινς/Λο, για μενα τουλάχιστο, είναι αναντικατάστατοι. Με μια λέξη, puzzle. Σε αντίθεση με όσα γράφονται, περισσότερο φοβάμαι για Λο, παρά για Κάιλ και Σπαν. Θα είναι ΤΟΣΟ εξώφθαλμο λάθος, που νομίζω δε θα χρειαστεί και κάποιος να το δικαιολογήσει. Θέλω να πιστεύω ότι έχουμε μάθει πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. http://www.redplanet.gr/basket/antits-thelw-na-meinw.2297120.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Φωνή της λογικής17 Ιουνίου 2013 στις 1:46 μ.μ.

    Ίσως, άλλα αυτό είναι και θέμα προπονητή. Βλέπε Πεδουλάκης με Λάσμε, Γκίστ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Φωνή της λογικής17 Ιουνίου 2013 στις 1:49 μ.μ.

    Κοίτα για εμένα απλά δε πρέπει να χαθούν όλοι και ειδικά ο Σπάν, άλλα το πιο ουσιαστικό είναι αν φύγει κάποιος απο αυτούς να γίνουν σωστές επιλογές. Ουδείς αναντικαταστατος. Ας πούμε αν έχεις του χρόνου στη περιφέρεια Σπάν, Σλούκα, Μάντζαρη, Πάππα και ένα κοινοτικό καλό ε δε νομίζω να κάτσεις να κλάψεις για τον Λό. Ειδικά αν η ομάδα έχει ενισχυθεί σοβαρά στους ψηλούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Φωνή της λογικής17 Ιουνίου 2013 στις 2:07 μ.μ.

    Ε δε πολυκαίγονται για αυτόν... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Λογικό, πρέπει να δουν τι θα παίξει με τα "βαριά χαρτιά" και με τα λεφτά που θα έχουν, να πράξουν ανάλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Ο Παππάς νομίζω έχει ήδη πρασινίσει... Προσωπικά μιλάς? Ναι, θα κλάψω για τον Λο, αυτή την στιγμή τον θεωρώ στο τοπ 3, στη θέση του, πανευρωπαϊκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Φωνή της λογικής17 Ιουνίου 2013 στις 2:28 μ.μ.

    Eγώ πάλι δε θα κλάψω, άλλα θα στεναχωρηθώ που επιτρέπουμε στο βάζελο να αναγεννηθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. αυτο λεω και εγω οτι εννοει οτι σε 1-2 βδομαδες θα εχουν τελειωσει τα αλλα....χλωμο το βλεπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. εγω τον θελω. οχι οτι δεν μπορουμε να βρουμε καλυτερο αλλα λογω χημειας λογω συμβολης στα δυσκολα....δειχνει χαρακτηρα οταν χρειαζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Ανέβηκε η προσφορά στα 600! Όλε!!!
    http://www.redplanet.gr/basket/sta-600-000-dolaria-anevhke-h-dioikhsh-gia-xains.2297474.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. 850 και κλείσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. http://www.redplanet.gr/newspapers/Sport/i_prasini/h-prasinh.2296964.html αυτα ειναι!αυτο το δικαιωμα τους δωσαμε!!!δεν στεναχωριεμαι τοσο αλλα μολις βλεπω τα μουτρα τους νευριαζω!!!που δεν μπορεσαμε να τους παρουμε ουτε 1 ματς!!!ας α δουνε οι αγγελοπουλοι και ας ενεργησουν καταληλα την μεταγραφηκη περιοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Φωνή της λογικής17 Ιουνίου 2013 στις 5:30 μ.μ.

    Μη τρελαίνεσαι, αυτά είναι για λαική κατανάλωση και μόδες του ενός καλοκαιριού. Το θέμα είναι να γίνεται σοβαρή δουλειά στη ΚΑΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. εκτος απο την θεση 3 και την θεση του τομιτς γινεται βομβαρδισμος απο τα μμε για τις ανανεωσεις...θα πεσει πολυ ζαλισμα το καλοκαιρι....


    πιστευω ο κορμος δεν χαλαει...δεν τους εχω για τοσο χαζους τους αγγελοπουλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. δεν εχεις δικιο!!!ειχαμε την δυνατοτητα μετα το περσινο να τους χαντακοσουμε για μια πενταετια!!!!τωρα τους αναστησαμε και χορευουν κιολας!σ αυτα ειμαστε οι καλυτεροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. επειδη εγω τους εχω,κρατα μικρο καλαθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Φωνή της λογικής17 Ιουνίου 2013 στις 6:44 μ.μ.

    Το ίδιο λέμε αδερφέ, ότι κάνουμε βλακείες, απλά δε χρειάζεται να τσιτώνουμε για τις οπαδικές καφρίλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Χεχε, κανείς! Απλά φαντάζομαι ότι αν πάμε εκεί και με πολυετές που γουστάρει ο Χάινς, θα τελειώσει το θέμα. Αν θέλετε τη γνώμη μου, 600 είναι λίγα και 1 χαρτί, πολλά. Έχουμε χάσει το μέτρο σε κάποια πράγματα, αλλά δε μπορώ να δικαιολογήσω εδώ τους αφους, βάλανε (ΠΟΛΥ) το χεράκι τους τα προηγούμενα χρόνια, για να χαλάσει η πιάτσα. Υπάρχουν οι Ρώσοι και οι Τούρκοι βέβαια, αλλά εκεί δεν έχει τίτλους (η CSKA δε δείχνει να μαθαίνει με τίποτα κατά την ταπεινή μου άποψη,αν και είναι ακόμη πολύ νωρίς). Τεσπά, συμφωνώ με Νέρι, δε μπορεί να μη έχουν στην κούτρα τους οι αφοι, ότι θα διαλύσουν ότι με πολύ κόπο χτίσαν, αν τους αφήσουν να φύγουν. Αυτό που με χαλάει χοντρά, αλλά θα περιμένω να δω τι θα γίνει με όλες τις κινήσεις του κορμού και μετά θα επεκταθώ, είναι οι βρώμες για κάποιους παίκτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Κοίτα εδώ... Είναι ένα καλό παράδειγμα... Ξεκίνησε αυτό το τροπάρι δυο-τρεις μέρες πίσω από "δορυφόρους" και σιγά-σιγά πάει και στα "επίσημα" ερυθρόλευκα ΜΜΕ... Για αυτό και στο κυρίως ποστ, έβαλα τους Πέρο και Λο, ξεχωριστά, γράφοντας ας πούμε "λιτά"...

    http://www.gavros.gr/article/55500/idiaiteres-oi-periptwseis-lo-antits/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Έχω υπόνοιες αδερφέ, δες λίγο πιο πάνω σε αυτό που απάντησα αρχικά σε σένα και μετά στον apo και θα καταλάβεις... Δε μου αρέσουν αυτά, θυμίζουν ΠΑΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Να αναγεννηθεί, διαφωνω, να μπει σε ένα καλό δρόμο ναι. Συνεχίζω να δηλώνω ότι οι μεγάλες ομάδες γίνονται από τα μεγάλα γκαρτντ, και 'μεις καλώς ή κακώς, τα κλείσαμε όλα αυτής της γενιάς. Ο Παππάς ανήκε εκεί μέσα, αλλά έχασε πολύ χρόνο. Αν θα ξαναμπεί, βεβαίως και είναι στο χέρι του,αλλά θέλει δουλειά τώρα. Τον Θανασάκη τον κοιτάμε? Γιατί κάτι ακούω για πλατεία τις τελευταίες μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ωραια πραγματα....αν και να σου πω την αληθεια δεν δινω και μεγαλη σημασια γιατι το γραφει το συγκεκριμενο site.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Είναι σε συνέχεια άλλων δημοσιευμάτων όμως, και είναι η "ναυαρχίδα μας" σε κάτι τέτοια... Τυχαίο? Μακάρι να 'μαι εγώ ο καχύποπτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Έχω κόψει να διαβάζω οτιδήποτε οπαδικό και κοιμάμαι ήσυχος.
    Πέρα από RP δεν κοιτάζω πουθενά αλλού σε οπαδικά internet.
    Αυτοί συμπληρώνουν τα κενά τους. Εγώ καλύπτω διαφορετικά τα δικά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Όχι αυτόν... Μιλώ για κάποιον που πήρε πρόσφατα επίσημα το ελληνικό διαβατήριο, μπρε (που θα λεγε και ο Δάσκαλος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Εγώ από την άλλη, κοιτώ τα πάντα. Κάποιες φορές, σε αυτά τα sites, υπάρχει το ζουμί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Ναι βρε το κατάλαβα. Σιγά μην αναφερόσουν στο χόμπιτ. Δύσκολο για τέτοια κίνηση.
    Μόνο Αμέρικα ή Ολυμπιακό πιστεύω.
    Να δούμε ποιον μάνατζερ έχει πρωτίστως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Αν έχουν αυτόν πουείχαν, πάμε καλά... Αλλιώς... Δε ξέρω το ΄χω χάσει αυτό, εσύ ή ο Πετράν που είστε μανούλες σε αυτά, έχετε κάποιο update?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Pappas heralded his departure from Panionios.

    Panionios ON Telecoms Athens today won AGOR 71-61 in Crete, made the 3-1 in the series and took the third place of the championship after the completion of the Greek play offs. His first scorer Nikos Pappas (195-G-90, agency: FCM) stated in a website (panionianea.gr) about his future: "It is very difficult to stay in the team. If Panionios ON Telecoms Athens was playing in Euroleague, the things would be different. I could stay forever in the club".

    His sayings come to a moment when the rumors support that he and Vladimir Jankovic(202-F-90, agency: FCM) the next year will be again teammates but by wearing the shirt of the team which won the Greek Championship and Cup, Panathinaikos Athens.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Το θέμα είναι να πάρει τα 850 όσο πιο σύντομα γίνεται για να προχωρήσουμε στον επόμενο παίκτη πριν η ζέλα πάρει παραμάζωμα όλα τα καλά παικτάκια.

    Πάρτε κι έναν μαυρούκο του Ερυθρού Αστέρα που κάνει για αλλαγή του Σπανούλη (επιμένω για αλλαγή εγώ...:P ):

    http://www.youtube.com/watch?v=JeWwk29wyx8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Ρε δε παίρνουμε κάνα Ντόμερκαντ λέω εγώ που ακόμα και φέτος έβγαζε μάτια με την Ούνιξ και έχει και βοσνιακό διαβατήριο, να έχουμε και δυνατότητα να πάρουμε άλλους 2 αμερικάνους στους ψηλούς και να αφήσουμε το Λο να πάει στο ΝΒΑ? Έφαγα φλασιά περίεργη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Γιατι να φυγει ο Λο? Συμφωνω θες παιχτη στυλ Ντομερκαντ αλλα μετα θες και παιχτη στυλ Λο... Εκτος αν προοριζεις για εκει το Σλουκα που δεν μπαινει μεσα απτο τριποντο και τον Ματζαρη που κανει λαι απ μονος του πασα. Θελω να πω οτι δεν θα εχεις παιχτη να παει την μπαλα στο καλαθι να κερδισει φαουλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Oχι αλλο Αντιτς ρε παιδια. Οκ ειχε συμβολη στα δυσκολα αλλα αυτο δεν παυει οτι εχει κανει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ χρονια. Ειπαμε ειναι 2.10 και δεν μπορει να απειλησει με πλατη. Δεν ειπαμε κινησεις Τομιτς αλλα κατι απλο. Το παιδι μονο τσαμπουκα και τριποντο. Και στους τελικους ειχε και αδικο εν γενει γιατι η συμπεριφορα του ηταν απαραδεκτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Mπορουμε να κανουμε κατι να τα στειλουμε αυτα καπως στην ομαδα? Μιλαμε το παιδι ειναι σκαουτερ οχι αστεια! Ανακαλυπτω καινουριους παιχτες καθε λιγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Να ρωτησουμε τον ιδιο ρε παιδια να τελειωνει το θεμα? Χαχαχα εχουμε ακρες και γιαυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Φωνή της λογικής18 Ιουνίου 2013 στις 1:30 π.μ.

    Για αυτο ήθελα και Πάππα εγώ. Αλλά με Σπάν, Σλούκα και Ντόμερκαντ το παλεύεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Παιχτικα ομως καμια σχεση οι παραπανω με Λο... Ο μονος που φερνει σε Λο ειναι ο Παππας που δημιουργει με τη μπαλα στα χερια και αυτος ακουγεται πολυ εντονα για απεναντι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Φωνή της λογικής18 Ιουνίου 2013 στις 1:37 π.μ.

    Ε ναι άλλα όταν θές να τουμπανιάσεις στους ψηλούς κάτι πρέπει να θυσιάσεις, για αυτό λέω για Πάππα εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. O Παππας θα δωσει λυσεις για αυτο που τον θελουν. Εμεις θελουμε παιχτη οταν κολλαει η μπαλα στα χερια του σπαν και γινεται αλλαγη(αμα μεινει ο σπαν!!!!) να μπαινει να γυριζει να μπορει να σουταρει να κανει ενα ντραιβ. Να μη κολλαει η μπαλα. Το να παρω παιχτη στυλ σπανουλη να μπαινει οταν βγαινει ο σπανουλης να κανει το ιδιο, τι ειχες γιαννη τι ειχα παντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Φωνή της λογικής18 Ιουνίου 2013 στις 1:45 π.μ.

    Ε κερδίζεις ένα πολύ καλό σουτέρ 3 πόντων όμως. Διαλέγεις και παίρνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Πανευρωπαικα δεν καταλαβαινω γιατι δε τον βαζεις τοπ. Δεν υπαρχει αλλος παιχτης πλην Μακαλεμπ να πηγαινει ετσι στο καλαθι με ταχυτητα και τρομερα τελειωματα. Ο Λο στο παιχνιδι του αυτη τη στιγμη ειναι τοπ of the τοπ. Αμα τον βαλεις να κανει σουτακια απτα 5 μετρα, εκει χανει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Στο καλαθι βρισκω καποιους που εχουν πολυ καλο ντραιβ και καλα τελειωματα, εκει που ο Λο ανεβαινει σαν παιχτης ειναι οτι δεν εχει μονο αυτο αλλα παιζει και αμυνα που οι περισσοτεροι απο αυτους που σκεφτομαι την εχουν ξεχασει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Παιδιά ο Μελάγιες στο τελευταίο του ποστάρισμα στο gavros.gr λέει ότι οι παίκτες του Ολυμπιακού και το προπονητικό τιμ στεναχωρήθηκε 5 φορές περισσότερο από τον οποιοδήποτε φίλαθλο του Ολυμπιακού...Και μετά λέει ΕΚΤΟΣ από 1 ο οποίος είναι αχάριστος.....Προς το τέλος του ποσταρίσματος του λεει ότι κάποιος τις τελευταίες 10 μέρες κοιτούσε μόνον τα ποσοστά του....Μπορεί κάποιος να ρίξει λίγο παραπάνω φως σε αυτά τα "καρφιά";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Εχει καλο ντραιβ (οχι τοσο καλο οσο ο Λο θεωρω) και καλη αμυνα αλλα κοστολογειται 3πλασια απο το Λο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Δεν ξερω ποιον μπορει να εννοουν αλλα δεν δινω και σημασια. Δεν μου ερχεται καποιος τετοιος απο την ομαδα. Δεν θυμαμαι κατι τετοιο απο καποιον παιχτη. Αλλωστε δεν ειχε και κανεις καλα ποσοστα. Αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι προσπαθουν να βγαλουν καποιον αχαριστο για καποιο λογο και ειχανε αφησει καποιες υπονοιες για αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα και καλα του Λο. Πονταρα οτι εννοουσαν το γεγονος οτι δεν προσεξε και επαθε γαστρεντεριτιδα, αλλα δεν κολλαει με αυτο που λες για τα ποσοστα. Τι να πω, δεν πρεπει να δινουμε σημασια σε τετοια αρθρα πιστευω, η λες κατι ξεκαθαρα ρε αρθρογραφε η μην το πεις. Τι νοημα εχει τωρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Συμφωνώ μαζί σου 1000%...Αλλά θεωρώ τον Μελάγιες αρκετά σοβαρό αν και για να είμαι ειλικρινλης δεν ξέρω πολλά για τους δημοσιογράφους της ομάδας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Ελπιζω να μην φυγει ο Λο παντως, απο ολους που λενε για ανανεωση αυτος με φοβιζει περισσοτερο. Ισως γιατι ο κοσμος θα κρατησει πιστευω τον Χαινς και δεν θα τον αφησουν οι Αφοι να φυγει ετσι ευκολα (κι ας μας τρομαζουν τωρα με τη αστεια προταση που του εχουν κανει), ο Σπανουλης παιρνει ηδη 2.4 οποτε δεν θα μας αφησει ευκολα με μια αναλογη προταση, ο Λο ομως με φοβιζει με αυτα που βγαζουν στη φορα για αντιεπαγγελματισμο. Σαν να μην θελουν να τον κρατησουν και ψαχνουν δικαιολογιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Φωνή της λογικής18 Ιουνίου 2013 στις 4:25 π.μ.

    Όχι τυχαία. Και καλύτερος αμυντικός και καλύτερος οργανωτής και εκτος αυτού έχει και κάτι που ο Λο δεν έχει, το σκοράρισμα με φάτσα στο καλάθι ακόμα και σε drive...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Φωνή της λογικής18 Ιουνίου 2013 στις 4:51 π.μ.

    http://www.youtube.com/watch?v=CvcdB3hIFVU


    Δες και πες μου ξανά ότι δεν έχει drive...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. οτι να ναι ακουμε..ο ενας γραφει οτι δωσαμε 1.6 για 2 χρονια..ο αλλος 1.5 για 2 χρονια..δεν αναφερεται αν ειναι usd or euro ..το ρεντπλανετ λεει 600 για 3 χρονια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Καλημέρα σε όλους!
    Εγώ αντίθετα τον θεωρώ ασόβαρο...
    Καρφιά και υπονοούμενα και μπούρδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Εγώ πιστεύω ότι "φωτογραφίζει" τον Άντιτς. Άσχημα ποσοστά και αντιεπαγγελματισμός με τις τεχνικές ποινές...
    Έχει πέσει πολλές φορές έξω ο Μελάγιες. Ακόμα μία δεν λέει κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Κάποτε ήταν μια χαρά... Κάποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Ξεφτιλίκια, για τον Law λένε. Κάτσε να τελειώσει με το καλό η στελέχωση και θα τα πούμε ένα χεράκι με τους "σοβαρούς"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Εμένα ποτέ δε μου γέμισε το μάτι ο Ντόμερκαντ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Και ποιον θα έχουμε βρε Πετράν μου, στο τέσσερα με λίγο τσαγανό? Τον Πριντ ή τον Πέτγουεϊ? Μέγα λάθος η όποια αποχώρηση Άντιτς... Γιατί όσα 4αρια έχουν ακουστεί ότι κοιτάμε (Οκ, δε σημαίνει απαραίτητα ότι και ισχύει, αλλά λέω...), είναι λίγο comme il faut...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Πετράν, αν η ομάδα χρειάζεται scouting από blogs και φιλάθλους, φασκελοκουκούλωστα... Πραγματικά θέλω να δω αν κάτι πάει στραβά, τι Plan b θα έχουμε για αυτό το καλοκαίρι... Γιατί αν είναι να κοιτάμε πάλι τα "καλά παιδιά", χέστα και άστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Δε θα τα χαλάσουμε εκεί, είπα τοπ 3 για να μη φανώ "κολλημένος"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Κάτσε να δεις πόσο θα κοστολογηθεί ο Λο, Joe, αν μείνει Ευρώπη (για εμάς πια τον έχω ξεγράψει... μακάρι να κάνω λάθος...)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. Κλεισμένος Πετράν, μη το ψάχνεις. Πάντως ο Παππάς πιο πολύ στυλ Σπαν μου κάνει. Αν δουλέψει σκληρά, μπορεί να τον φτάσει. Ταλέντο έχει μπόλικο, μυαλό δεν έχει καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. Και κουτσός να ήταν ο Άντιτς, εγώ αυτόν θα προτιμούσα.
    Τυχαίο είναι που οι βάζελοι τον στοχοποίησαν;
    Η ομάδα χωρίς αυτόν χάνει πόντους στην άμυνα που ο Πρίντεζης είναι χωνί.
    Θα γίνουμε σαν τη Σιένα στους ψηλούς μόλις έφυγε ο Ράκοβιτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. Aφού τον έκαψε ο Γκέρσον. Παιχτούρι απο τα λίγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή